1 Відразу беремо потрібний інструмент 1.1 Приступаємо до перевірки Проблеми в системі живлення
Коли в автомобілі ваз 2109 не надходить у карбюратор бензин, запустити двигун неможливо. Це, як правило, означає проблеми з системою живлення.
Однак не варто панікувати, якщо ваша машина вранці не заводиться. Необхідно лише перевірити систему живлення своїми руками, так як на СТО приїхати, точно не вийде, а викликати евакуатор собі дорожче.
Можете попросити підмогу у друзів або сусідів, або прочитати нашу статтю, яка буде вам корисною.
Відразу беремо потрібний інструмент
Щоб перевірити систему живлення карбюраторного двигуна типу на ваз 2109 вам знадобляться:
Пара викруток - хрестова і шлицевая (плоска) Набір ключів гайкових, краще накидних Повітряний насос або компресор Пластикова пляшка об'ємом від 1л і порожня Чисте ганчір'я Попередження: Коли ви приступаєте до перевірки елементів системи живлення карбюраторного двигуна типу, в цілях вашої ж безпеки забороняється палити і користуватися відкритим вогнем. Щоб уникнути випадкової іскри зніміть з клеми акумулятора.
Приступаємо до перевірки
І тому важливо зрозуміти, чому бензин ваз 2109 не потрапляє в карбюратор, тому:
Знімаємо кришку корпуса фільтра повітря, відвернувши для цього гайку за допомогою ключа «10» і знявши розташовані по колу пружинні затиски Відкручуємо гайку, і отстегиваем пружинні затиски по колу, щоб зняти кришку
Знімаємо повітряний фільтр для цього відкручуємо з допомогою ключа «8» чотири гайки, потім послаблюємо викруткою хомут шлангу, що йде від вентиляції картера в точці підключення до клапанної кришці Знімаємо корпус фільтра повітря Відкручуємо чотири гайки ключем «8», послаблюємо хомут на патрубку від вентиляції і знімаємо корпус
Тепер ми можемо зазирнути всередину карбюратора Його повітряна заслінка первинної камери або закрита повністю, якщо двигун холодний, або повністю відкрита, коли мотор теплий або навіть гарячий Відкриваємо повітряну заслінку в першому випадку Натискаємо рукою на механізм приводу дросельної заслінки При цьому з розпилювача на ускорительном насосі має потекти цівка бензину Коли цівка з'являється, можливо, в карбюраторі все ж є бензин Тепер сідаємо за кермо вашого автомобіля, і плавно натискаємо педаль «газу», потім включаємо стартер, і запускаємо двигун Коли цівка бензину не з'явилася, треба переконатися в тому, що бензин у карбюратор присутній Для цього відвертаємо п'ять гвинтів, що кріплять верхню кришку карбюратора Потім гвинт, кріпильний кронштейн оболонки троса, керуючого повітряною заслінкою Відключити проводок від електромагнітного клапана управління холостого ходу Акуратно, щоб не допустити бічних переміщень, піднімаємо кришку карбюратора Заглядаємо всередину Бензин для ваз 2109 в поплавковій камері має бути на 22-23 міліметра нижче стінки корпусу карбюратора Рівень бензину в камері має бути на 22-23миллиметра нижче стінки корпусу
Якщо в карбюраторі рівень палива нормальний, ставимо на місце кришку карбюратора і притискаємо двома гвинтами по діагоналі Потім сідаємо за кермо ваз 2109 і плавно натискаємо педаль «газу», потім включаємо стартер, і запускаємо двигун Коли рівень низький або бензин ваз 21093 в камері взагалі відсутній, треба поставити на місце кришку вашого карбюратора, і не закріплювати її Акуратно підводимо викрутку в роз'єм корпусу карбюратора і його кришки Заводимо викрутку в роз'єм корпусу карбюратора і його кришки
Пробуємо, вручну підкачувати бензин Якщо це не виходить, трохи проворачиваем, колінвал стартером і знову повторюємо спробу Коли карбюратор починає інтенсивно наповнюватися бензином - ставимо на місце кришку карбюратора і притискаємо гвинтами по діагоналі Пробуємо запустити мотор ваз 2109 Якщо мотор завівся, значить, потребує ремонту карбюратор, так як зависає в ньому голчастий клапан Якщо не вдається вручну підкачувати бензин, збираємо карбюратор і за допомогою викрутки, послаблюємо хомутик гумового шланга, який підводить до карбюратора бензин Покручивая шланг в різні боки, знімаємо його з штуцера Опускаємо кінець шланга, у підготовлену порожню пляшку з пластику, щоб не залити бензином мотор Натискаємо на важіль ручного підкачування палива за допомогою бензонасоса ваз Злегка проворачиваем вал двигуна стартером, і повторюємо спробу Причини, за якими бензин не тече зі шланга:
Несправність приводу бензонасоса (ремонтуйте або міняйте привід) Несправність самого бензонасоса (ремонтуйте або замініть бензонасос) Якщо паливо не надходить з бензобака, значить, забився брудом або замерз (поширене явище взимку, ціна недбалості та непередбаченості) бензопровід, що йде від паливного бака Якщо все-таки забилися або замерзли ваз 2109 бензинові трубки (магістраль), тут є кілька варіантів:
Якщо замерз паливо провід, можете, не знімаючи прогріти його будівельним феном, на худий кінець звичайним феном або тепловентилятором, допоможе, тільки довше Ще варіант закип'ятіть відро води і обдати окропом паливну магістраль струменем з бризкалки Третій варіант, зняти і промити магістраль окропом, потім продути Якщо забилася брудом, однозначно знімати і промивати всю магістраль Потім прикручувати на місце Порада: щоб уникнути замерзання бензопроводу взимку рекомендується залишати машину в теплому гаражі. Їздити з повним баком, це допоможе зменшити кількість конденсату. Застосовувати присадки або спирт для виведення конденсату із системи.
Якщо ж бензин потік зі шланга, тоді ключем «на 13» відвертаємо тримач фільтра тонкого очищення палива в карбюраторі Викручуємо фільтр тонкої очистки з держателем
Потім акуратно, щоб не пошкодити, виймаємо з кришки карбюратора фільтр тонкого очищення, фото нижче Попередження: Будьте уважні, щоб не втратити кільце мідне кільце!
Кільце мідне кільце фільтра тонкого очищення вказано стрілкою
Уважно оглядаємо фільтр(див. Ваз 2109: заміна паливного фільтра своїми силами ) Якщо він забився брудом - треба замініть фільтр або, в крайньому випадку, спробувати промити його бензином і потім продути стисненим повітрям Все, на цьому наша інструкція завершена, тепер ви зможете самостійно розібратися з паливом в карбюраторі і причинами його відсутності, залишається лише побажати вам успіхів і подивитися наше відео.