Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками

25.12.14, Ваз
3848
  • 1 Загальні відомості
  • 1.1 Роль термостата
  • 1.2 Що собою являє термостат
  • 1.3 Принцип роботи
  • 2 Заміна термостата самостійними силами
  • 2.1 Демонтаж термостата з авто
  • 2.2 Установка
  • 221 Що потрібно для установки
  • 222 Алгоритм установки

  • Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Термостат інжектора
    Як відомо, на Ваз 2110 заміна термостата інжектора є важливою та відповідальною процедурою. Термостат виконує найголовніші функції, пов'язані з охолоджувальної системою двигуна.

    На Ваз 2110 інжектор заміна термостата може бути спокійно виконана своїми силами.


    Загальні відомості


    Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Заміна термостата на інжекторі Ваз 2110
    Термостат - це дійсно дуже важлива деталь автомобіля. Якби не він, то двигун постійно піддавався б перегріву, а плачевні наслідки цього хіба що невідомі зовсім далекій від автомобіля людині.

    При перегріві агрегату прогорають прокладки ГБЦ, змінюються властивості ковпачків знімання масла і т. д. Одним словом, при перегріві двигуна очікується завжди дорогий і серйозний ремонт.

    З метою захистити двигун, інженерами була придумана охолоджувальна система, яка при роботі ДВЗ підтримує практично одну і ту ж температуру.

    Роль термостата


    Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Заміна термостата інжектора Ваз 2110
    Функція термостата, як на інжекторному, так і на звичайному двигуні відома. Цей елемент системи здійснює регулювання температури охолоджуючої рідини , яка постійно циркулює по всій системі.

    Що собою являє термостат


    Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Ваз 2110 термостат інжектора 8 клапанів
    Зазвичай - це деталь циліндричної форми, яка має три виходи:

  • Вхідний патрубок, який знаходиться у верхній частині термостата;

  • Вхідний патрубок від радіатора(див. Навіщо потрібна заміна радіатора охолодження на ВАЗ 2110 ), який знаходиться внизу деталі;

  • Вихідний патрубок, що знаходиться збоку.


  • Принцип роботи


    Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Ваз 2110 термостат інжектора 16 клапанів
    Принцип роботи термостата характерний наступними моментами:








  • Всередині термостата є клапан, заповнений спеціальною речовиною. Це саме речовина завдяки своїм хімічним і фізичним властивостям розширюється при змінах температури.

    Таким чином, коли речовина розширюється, це впливає на клапан, який долає зусилля пружини і відкриває надходження рідини від радіатора до вихідного отвору - вихідного патрубка.

  • Крім того, конструкція передбачає наявність термостата перепускного клапана, розміщеного на шляху антифризу від двигуна до вихідного патрубка.

  • Примітно, що в момент, коли температура антифризу невелика, а двигун заведений, але недостатньо прогрітий, ОЖ циркулює по так званому «малому колі».


  • Примітка. «Мале коло» проходження ОЖ увазі відкриття перепускного клапана, в результаті чого забезпечується швидкий прогрів двигуна.

  • Основне відкриття клапана починається при температурах від 806 до 815 градусів. Саме в цей момент рідина починає свій рух вже по великому колу, маючи на увазі циркуляцію і через радіатор.


  • Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Ваз 2110 інжектор термостат

  • Коли температура досягає 94 градусів, основний клапан відкривається на саме максимальне значення, яке дорівнює приблизно 6 мм. В цьому випадку перепускний клапан повністю закривається, а ОЖ рухається тільки по великому колу і в процесі проходження автоматично охолоджується.


  • Примітка. У більшості випадків вихід з ладу термостата передбачає заклинювання штока клапана, що природно призводить до циркуляції ОЖ або по малому, або по великому колу. Якщо рух тосола по великому колу не настільки небезпечно, то перший випадок загрожує перегрівом автомобільного агрегату. Як перевірити стан термостата








    Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Ваз 21102 інжектор термостат
    Нижченаведений простий тест допоможе це зробити:

  • Двигун прогрівається до робочої температури (стрілка повинна стати вертикально);

  • Рукою ощупываем нижній патрубок термостата, який повинен бути злегка теплим і поступово нагріватися.


  • Якщо нижній патрубок холодний, то швидше за все, термостат нормально не функціонує і рідина циркулює тільки по малому колу.Якщо нижній і верхній патрубки мають схожі температури, то ймовірність відкритого положення клапана стовідсоткова.

    Заміна термостата самостійними силами


    Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Ваз 2110 термостат інжектора
    Ніякої особливої складності процес собою не представляє. Перевірити стан термостата перед його заміною обов'язково, адже інакше немає сенсу зайвий раз витрачатися.

    Як перевірити термостат, було описано вище.

    Демонтаж термостата з авто


    Отже:

  • Озброюємося потрібними інструментами (ключ-шестигранник на 6 ключ на 8 викрутка тощо).


  • Увага! Всі роботи слід проводити тільки на холодному двигуні, щоб ненароком не обпектися рідиною.

  • Зливаємо ОЖ;

  • Знімаємо повітряний фільтр ;

  • Знаходимо хомут шланга радіатора і послаблюємо його;

  • Від'єднуємо Шланг від термостата;

  • Тим же самим методом звільняємо шланг насоса ОЖ;

  • Тепер беремо ключ на номер 5 і вивертаємо болти, що фіксують термостат (їх повинно бути 3);

  • Знімаємо кришку термостата;

  • З кришки виймається сам термостат, а також ущільнювальне кільце з гуми.


  • Установка


    На Ваз 2110 можна легко встановити термостат від інжекторного Ваз 2111.

    Переваги такої модернізації:

  • Доведеться використовувати на один менше шланг і всього два хомута, що мінімізує можливість протікання;

  • Менші габарити;

  • Компактна моноблочна конструкція;

  • Велика циркуляція через піч завдяки зменшеного перерізу малого контуру;

  • Розміщення розширювального бачка в зручному місці, що дозволяє не гріти двигун до відкриття термостата;

  • Порівняно проста процедура заміни нового термостата.




  • Що потрібно для установки



  • Датчик ОЖ або болт-заглушка відповідного типу;

  • Довга шпилька на М8;

  • Новий термостат;

  • Прокладки і два хомута.




  • Алгоритм установки


    Приступимо:

  • Для початку доведеться врізати спеціальний трійник в підвідний шланг печі (робиться це через те що, термостат може бути з п'ятьма штуцерами, у якого немає виходу на розширювальний бачок, а потрібно з шістьма);

  • Демонтуємо трамблер, щоб зручніше було працювати (якщо двигун карбюраторний, якщо ж інжекторний, нічого знімати не треба).



  • Примітка. При знятті трамблера діємо знаючий і позначаємо його положення відносно корпусу додаткових агрегатів. В іншому випадку можна збити запалення, що призведе до труднощів заводу двигуна.

  • Знімаємо трійник з ГБЦ;

  • Очищаємо привалочную площину на голівці (можуть на ній залишитися сліди старої прокладки);

  • Беремо новий термостат і заглушаем його тонкий вихід на підігрів дросельної заслінки (він не знадобиться);

  • Викручуємо верхню шпильку, замінюючи її на нову подовжену.


  • Ваз 2110: заміна термостата інжектора своїми руками
    Ваз 21102 термостат інжектора
    Увага! Новий термостат виявиться коротше старого. Виходи і сама труба не співпадуть і доведеться вчинити так: трубу повністю демонтувати і поставити нову, краще від Ваз 2112.

    Крім цього, потрібно буде придбати новий патрубок кутовий, підвідний шланг отопітеля і один із шлангів печі, що знаходиться з боку салону.

  • Встановлюємо нову трубу, не забуваючи поставити прокладку;

  • Вкорочуємо патрубок кутовий і також прикручуємо;

  • Міняємо також стандартний шланг печі;

  • Розширювальний бачок підключаємо до штуцера, спеціально призначеному для цього;

  • Ретельно перевіряємо надійність всіх з'єднань;

  • Заливаємо ОЖ;

  • Виганяємо повітря з системи;

  • Двигун прогріваємо до того моменту, поки не включиться вентилятор (80-90 градусів).


  • Примітка. Якщо нічого і ніде не капає і не тече, то все пройшло успішно.
    Запропонована вище інструкція по заміні термостата своїми руками не єдина. У мережі можна знайти і інші, де опис проводиться більш ретельно.

    Крім того, якщо що-небудь не зовсім зрозуміло, можна скористатися фото і відео посібниками, де все чітко зазначено і показано. Ціна нового термостата не висока, а самостійна заміна до зайвих витрат не приводить.

    Тому потрібно озброїтися терпінням і все обов'язково вийде.