Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор

25.12.14, Ваз
3229
  • 1 Пристрій і принцип роботи карбюратора
  • 1.1 Принцип роботи
  • 2 Регулювання карбюратора
  • 2.1 Регулювання рівня палива в поплавковій камері
  • 2.2 Регулювання привода заслінки повітря
  • 2.3 Регулювання привода заслінки дроселя
  • 3 Ремонт карбюратора автомобіля ВАЗ 21099
  • 3.1 Порядок розбирання карбюратора
  • 3.2 Усунення несправностей

  • З виходом на ринок передньопривідного автомобіля ВАЗ широке застосування отримали карбюратори Солекс. Незважаючи на те, що це надійні пристрої на автомобілі ВАЗ 21099 карбюратор ремонт періодично вимагає.
    Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Розташування карбюратора в автомобілі ВАЗ 21099

    Пристрій і принцип роботи карбюратора


    На фото представлений загальний вигляд карбюратора з зазначенням основних вузлів.
    Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Зовнішній вигляд карбюратора автомобіля ВАЗ 21099(1)
    Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Зовнішній вигляд карбюратора автомобіля ВАЗ 21099(2)
    Деталі та вузли зовнішнього обважування карбюратора:

  • 1 - блок виконує підігрів дросельної заслінки.

  • 2 - штуцер, через який відбувається вентиляція картера двигуна.

  • 3 - кришка прискорювального насоса.

  • 4 - електромагнітний клапан.

  • 5 - кришка пристрою

  • 6 - шпилька, що кріпить повітряний фільтр.

  • 7 - важіль, керуючий повітряною заслінкою.

  • 8 - кришка, що оберігає пусковий пристрій.

  • 9 - сектор, де розташований важіль приводу заслінок дроселя.

  • 10 - роз'єм датчика ЕПХХ.

  • 11 - гвинт для регулювання величину суміші при холостому ході.

  • 12 - кришка для захисту економайзера.

  • 13 - корпус пристрою.

  • 14 - штуцер, через який подається паливо.

  • 15 - штуцер для відводу палива.

  • 16 - гвинт (по стрілці) регулює склад суміші при холостому ході.

  • 17 - штуцер, через який подається до вакуумного регулятора запалювання розрідження.


  • Принцип роботи


    Отже:








  • Через голчастий клапан і сітчастий фільтр в поплавцеву камеру карбюратора подається паливо, рівень якої підтримується голчастим клапаном. Звідти паливо надходить через головних паливних жиклерів в емульсійні колодязі.

    Тут воно змішується з повітрям, що поступає через головні повітряні жиклери. Одержана емульсія надходить в дифузори карбюратора.

  • З емульсивного колодязя паливо відбирає система холостого ходу, далі вона проходить через жиклери цієї системи, змішується з повітрям, що поступає від повітряного жиклера і широкій частині дифузора. Одержана емульсія надходить через отвір під дросельну заслінку.

  • Через впускний колектор суміш, приготована в карбюраторі, потрапляє в циліндри двигуна автомобіля.


  • Регулювання карбюратора


    Порада: При виконанні робіт своїми руками не можна користуватися відкритим вогнем і палити.

    Регулювання рівня палива в поплавковій камері


    Найбільш складною і важливою регулювальної роботою в карбюраторі є регулювання в поплавковій камері рівня палива. Перед початком роботи від'єднується «- » клема акумуляторної батареї, знімається повітряний фільтр.

    Для точної і правильної регулювання пристрою найкраще виготовити шаблон, який встановлюється на кришку карбюратора. Кришка розташований у горизонтальному положенні поплавцями вгору.

    Якщо зазор по контуру між шаблоном і поплавками більше одного міліметра, необхідно виконати регулювання його з допомогою подгибания язичка і важелями поплавців.

    Порядок виконання робіт:

  • Знімається кришка карбюратора.

  • Виміряється зазор між прокладкою і виступами, розташованими на нижній частині поплавців. Він повинен бути однаковим у двох поплавків, а його значення не повинно перевищувати одного міліметра.

  • Якщо різні зазори або більше допустимого значення, а роз'єми прес-форми щодо кришки карбюратора не паралельні, необхідно виконати їх регулювання , підігнувши поплавці і язичок, упирається в хвостовик клапана.

  • Візуально перевіряється рівень палива. Кришка встановлюється і закріплюється на карбюраторі, приєднуються шланги подачі і зливу палива, заводиться двигун автомобіля ВАЗ 21099.

    Одну-дві хвилини двигун працює на холостому ходу, потім він глушиться, від'єднуються шланги, знімається кришка. Вимірюється відстань між площиною корпусу і рівнем палива.

    Воно повинно бути 255 міліметра. При відхиленні регулювання повторюється.


  • Регулювання привода заслінки повітря


    Порядок виконання робіт:

  • Послаблюється болт, що з'єднує тягу з важелем привода заслінки для повітря.

  • Важіль провертається до повного відкриття повітряної заслінки.

  • На приладовій панелі повністю заглиблюється ручка привода заслінки для повітря.


  • Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Утоплена ручка привода заслінки для повітря на приладовій панелі

  • Витягується повністю тяга і затягується болт кріпить тягу з важелем привода заслінки для повітря.

  • Витягується ручка привода заслінки для повітря до упору, що повинно забезпечити закриття заслінки.


  • Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Повітряна заслінка повністю закрита

  • Якщо цього немає, необхідно оболонку тяги від'єднати, і переміщаючи її домогтися, щоб дросельна заслінка повністю закрилася і зафіксувати її болтом.


  • Регулювання привода заслінки дроселя


    Якщо гайка позиції 1 загортається - заслінка відкривається, гайка позиції 2 загортається - заслінка закривається.








    Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Регулювання привода заслінки дроселя
    Порядок виконання робіт:

  • До упору натискається педаль акселератора. В цьому випадку повністю відкривається заслінка першої камери дроселя.

    Визначається це переміщенням в крайнє положення сектору управління заслінками дроселя.

  • Педаль відпускається, тоді повинна закритися заслінка першої дроселя камери, а сектор управління заслінками дроселя має до упору переміститися в іншу сторону. Якщо цього немає, необхідно відрегулювати привід.

  • Послаблюється одна гайка, інша завертається до тих пір, поки заслінка дроселя буде повністю відкриватися і закриватися. Затягується гайка, яка раніше була ослаблена.


  • Детальніше регулювання карбюратора можна побачити на відео.

    Ремонт карбюратора автомобіля ВАЗ 21099


    Під ремонтом карбюратора на автомобілі ВАЗ 21099 маються на увазі роботи, які містять в собі чистку основних систем і заміну елементів, що вийшли з ладу. Необхідно придбати ремонтний комплект для карбюратора , встановленого в машині ВАЗ 21099.

    Сюди входять: жиклери, прокладки для ущільнення, пусковий пристрій, ускорительный насос.
    Порада: Якщо немає необхідності повітряну і дросельну заслінки краще не знімати, неякісна установка може в подальшому, під час роботи, привести до їх заїдання.

    Порядок розбирання карбюратора


    На автомобілі ВАЗ 21099 ремонт карбюратора починається з його розбирання:

  • З карбюратора викручується електромагнітний клапан і витягується паливний жиклер з його корпусу.

  • Знімається кришка карбюратора і акуратно, не пошкодивши поплавок, відкладається в сторону.

  • Знімається поплавок. За допомогою шила видавлюється фіксує його вісь, і деталь вільно знімається.


  • Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Виймається вісь і знімається поплавок

  • Видаляється ущільнювальна прокладка.

  • Відвертається паливний клапан.

  • Знімається кришка пускового пристрою і витягується діафрагма.

  • Відвертається з боку кришки паливний фільтр.

  • При необхідності знімається сектор приводу дросельними заслінками . Для цього відвертається гайка кріплення, виймається кульку з пружиною і видаляється важіль.

  • Акуратно підчіплюються викруткою і витягуються розпилювачі прискорювального насоса.

  • Розбирається ускорительный насос, знімаються пружина і діафрагма.


  • Як сделасть своїми руками ремонт ваз 21099 карбюратор
    Видалені з карбюратора пружина і діафрагма (по стрілках)

  • Аналогічно розбирається економайзер потужностних режимів. Якщо під кришкою пристрою встановлена пластмасова заглушка, вона просто видаляється.

  • Викручуються емульсійні трубки. Корпус карбюратора перевертається, і витрушуються, попередньо викручені, основні паливні жиклери.

  • Знімається провід датчика гвинта, який регулює кількість суміші.



  • Усунення несправностей


    При виконанні всіх робіт самостійно ціна ремонту карбюратора ВАЗ 21099 буде значно нижче, ніж таку ж роботу виконає фахівець. У довідниках з ремонту автомобілів існує інструкція, що полегшує проведення ремонту в домашніх умовах.

    Отже:

  • Промивається в ацетоні і продувається стисненим повітрям паливний жиклер.

  • Змінюється на нову ущільнювальна прокладка, у разі її пошкодження.

  • Слід звернути увагу на площині з'єднання корпусу з кришкою. Якщо відбитки від з'єднання деталей не суцільні, це вказує на знос привалочної поверхні.

    В цьому випадку потрібно притерти площину корпусу або кришки.

  • Перевіряється робота паливного клапана. Голка входить без заїдання, не можна допустити великого поперечного люфту.

    По своїй осі повинен легко переміщатися демпфуючий кульку. Якщо такі виявлені несправності паливний клапан підлягає заміні.

  • Перевіряється робота пускового пристрою. Не можна допустити механічних ушкоджень діафрагми , а матеріал, з якого вона виготовлена, не повинен втратити еластичність.

    Пружина повинна бути не сильно витягнута.

  • Відмочується в ацетоні, продувається стисненим повітрям паливний фільтр.

  • Оглядаються ущільнення розпилювачів, при необхідності їх потрібно замінити. Розпилювачі можна помити в ацетоні, продути стисненим повітрям і встановити назад.

  • Кришка насоса промивається ацетоном.


  • Карбюратор ВАЗ 21099 завершений ремонт, складання здійснюється в послідовності зворотній розбиранню.