Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2109

25.12.14, Ваз
3904
  • 1 Ремонт карбюратора Солекс
  • 1.1 Зняття
  • 1.2 Розбирання
  • 1.3 Прочищення
  • 1.4 Збірка
  • 1.5 Установка
  • 2 Попередня регулювання
  • 3 Висновок

  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2109
    Карбюратор ВАЗ 2109
    На автомобілях ВАЗ 2109 встановлено такий карбюратор, як Солекс.

    У даній статті будуть розглянуті його можливі несправності, а також наведена інструкція з розбирання, складання карбюратора, а також за його регулюванню.



    Як же відремонтувати Солекс своїми руками?

    Ремонт карбюратора Солекс:

  • Зняття;

  • Розбирання;

  • Прочищення;

  • Збірка;

  • Установка;

  • Попередня регулювання.


  • Які ознаки несправності карбюратора:

  • Двигун працює з перебоями;

  • Двигун не тримає холості оберти;

  • Автомобіль не володіє потрібною тягою;

  • Підвищений витрата палива або викид диму;

  • Двигун не заводиться взагалі.


  • Якщо були виявлені наведені причини, то необхідна ревізія і регулювання карбюратора.
    Рада! З питанням регулювання карбюратора вкрай бажано звернутися до фахівця на СТО, ціна не така вже й велика, але отримавши гарантію хорошої роботи карбюратора.

    Ремонт карбюратора Солекс


    На ВАЗ 2109 ремонт карбюратора пов'язаний з чисткою основних елементів. Також існує ймовірність заміни деяких частин карбюратора.







    Зверніть увагу! Перед початком ремонту обов'язково запасіться ремкомплект на карбюратор. Це робиться для прискорення справи, у разі виявлення несправностей.

    В даний комплект зазвичай входять прокладки, жиклери і діафрагми.
    Для здійснення ремонту своїми рукамипотребуется інструмент: гайкові ключі, викрутки, промивка (бензин, ацетон), ємність для промивання, чиста ганчірка. Після того, як виконані всі підготовчі роботи можна приступати до зняття карбюратора.

    Зняття


    Зняття карбюратора відбувається в наступному порядку:

  • Від'єднайте повітряний фільтр карбюратора. Відкрутіть гайки його кріплення, також зніміть патрубки.

  • Потім необхідно зняти тягу акселлератора, а також від'єднати трос підсосу.

  • Після цього ключем відкручуємо кріплення карбюратора з впускного колектора.


  • Рада! При зняття карбюратора будьте уважні. Попадання дрібних гайок і шайб можливо в карбюратор і впускний колектор. Це забезпечить додаткові труднощі.

    Розбирання


    Інструкція до розбирання:

  • Першим ділом на попередньо знятому карбюраторі необхідно зняти електромагнітний клапан. З цього клапана потрібно витягти паливний жиклер.

  • Наступний крок - зняття кришки карбюратора. Кріпиться вона 5 гвинтами під хрестову викрутку.

    Кришку необхідно знімати досить акуратно, щоб уникнути пошкодження поплавця.

  • Знімаємо паливний поплавок. Нічого складного - чимось тонким просто видавлюємо вісь кріплення і він знімається.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2109
    Витрушування поплавця

  • Зняття ущільнювальної прокладки. Рекомендується міняти прокладки.

    Слід подивитися на слід на прокладці - якщо він рівномірний, то все в порядку. Якщо ж слід від корпусу переривається, значить площині кришки карбюратора і не збігаються.

    Потрібно притирання кришки до корпусу.

  • Наступне - зняття паливного клапана. Бажано це робити накидним ключем або голівкою - менше ймовірність злизати межі.

    Перевірте клапан на працездатність. Голка ходить без заїдань, поперечного люфту немає, кулька легко переміщається - це ознаки справного клапана.

    Якщо один з пунктів випадає - необхідна заміна паливного клапана.

  • Перевірка пускового пристрою і діафрагми. Пружина не сильно витягнута, діафрагма ціла і еластична, механічні пошкодження відсутні.

  • Знімаємо паливний фільтр, розташований збоку карбюратора.

  • Розпилювачі прискорювального насоса. Вони просто витягуються. Бажано замінити гумки і розпилювачі (при необхідності).

  • Замінюємо діафрагму прискорювального насоса. Відвертаємо гвинти, знімаємо кришку, діафрагму і пружинку.

  • Викручуємо дві емульсійні трубки.

  • Під трубками розташовані паливні жиклери. Їх теж необхідно витягти. Використовуйте викрутку.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2109
    Жиклер

  • Потім викручуємо гвинт регулювання кількості суміші.


  • Розглянули карбюратор ваз 2109 - ремонт, а точніше розбирання не викликає складності. Далі своїми руками необхідно прочистити деталі і деякі частини замінити при необхідності.








    Прочищення


    Після того, як проведена розбирання карбюратора ВАЗ 2109 необхідно промити в ацетоні або бензині деякі частини. Якщо прийнято рішення міняти частини, то, відповідно, старі можна просто викинути.

    Якщо ж їх залишають, то промивання та прочищення своїми руками забезпечить більшу якість роботи карбюратора в подальшому, а також він відкатає більший термін до наступного ремонту. На ваз 2109 карбюратор ремонт вимагає ретельний і чистку, звичайно, теж.

    Список того, що потрібно відмочити в гасі:

  • жиклер електромагнітного клапана;

  • паливний клапан;

  • паливний фільтр;

  • розпилювачі прискорювального насоса;

  • кришка прискорювального насоса;

  • головні паливні жиклери;

  • емульсійні трубки.


  • Після здійснення промивки необхідно також продути всі деталі стисненим повітрям. Дуже зручно це робити за допомогою компресора.
    Рада! При продуванні запчастин міцно тримайте їх або затискайте. Так як більшість складових карбюратора мають невеликі розміри, втратити їх досить легко, а от знайти - дуже важке завдання.

    Збірка


    Зазвичай процес складання зворотний процесу розбирання. Але щоб не відбулося жодних путаниц надається детальний список робіт в послідовності зі складання карбюратора ВАЗ 2109.

    Отже:

  • Установка паливного фільтра. Або новий, або добре почищений старий. Встановіть пробку.

  • Встановіть поплавок в камеру. Обов'язково перевірте поплавок на цілісність.

    Опустіть в ємність з паливом на пару хвилин і, якщо погоди буде бензин, то його слід замінити. При необхідності змініть прокладку.

  • Заміна всіх діафрагм.

  • Збірка прискорювального насоса, паливного насоса, економайзера.

  • Електромагнітний клапан. Перевірка працездатності - підключаємо його до акумулятора.

    Плюс на клему клапана, мінус - на корпус. Голка повинна втягуватися. Якщо ні - міняйте на новий.

  • Установка эмульсионых трубок.

  • Останнє - ставимо назад кришку карбюратора.

  • Зверніть увагу. Після промивання та складання карбюратора бажано продути карбюратор в зборі стисненим повітрям. Так би мовити, контрольний постріл.



  • Установка


    Процес установки простий, але слід звернути увагу на деякі деталі. При установці карбюратора на впускний колектор зверніть увагу на те, чи має корпус площину.

    Простою мовою рівна він або ж зазнав деформації. Перевірити це можна за допомогою правила або рівня, наприклад.

    Якщо сталася деформація, то необхідно притирати на точильному камені карбюратор.

    Після притирання, встановлюється карбюратор, підключаються тросики підсосу і акселлератора, трубки подачі палива та інші. Потім встановлюється повітряний фільтр.
    Рада. Якщо карбюратор буде регулюватися, не ставте повітряний фільтр відразу. Встановіть його після регулювання, щоб було зручніше.

    Попередня регулювання


    Як вже говорилося раніше, для того, щоб нормально відрегулювати карбюратор, необхідно звернутися до хорошого фахівця. Для цього потрібно поїхати на СТО.

    Ну а їхати хочеться більш-менш нормально. Тому можна відрегулювати хоча б холостий хід і кількість суміші.

    Після регулювання двигун буде працювати нормально. Регулювання проводиться по керівництву користувача (книжці з пристроєм автомобіля ВАЗ 2109) або ж «на око».

    У другому варіанті необхідно виставити так, щоб холості оберти знаходилися в межах до 1000 об/хв, а при натисканні педалі газу машина «не тупіла», а швидко набирала обертів. Регулювання здійснюється гвинтами якості палива і холостого ходу.

    Висновок


    У цій статті докладно розказано про те, як своїми руками перебрати карбюратор ВАЗ 2109. В процесі ремонту карбюратора також обов'язково керуйтеся книгами з улаштування та ремонту автомобіля, а також можете подивитися відео з наочним описом процесу розбирання і регулювання.