Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106

25.12.14, Ваз
4180
  • 1 Розбираємо карбюратор
  • 1.1 Знімаємо дросельні заслінки
  • 1.2 Регулювання карбюратора:
  • 1.3 Регулюємо зазори клапанного механізму
  • 1.4 Встановлюємо випередження запалювання
  • 1.5 Встановлюємо рівень палива
  • 2 Підготовка до регулювання холостого ходу
  • 2.1 Регулюємо холостий хід
  • 2.2 Перевірка регулювань

  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Карбюратор ваз 2106(ремонт)
    Щоб розібрати карбюратор авто ваз 2106 своїми руками нам знадобляться: шліцьові, хрестоподібні викрутки, молоток, набір ключів 10 - 19 плоскогубці, тонкий керн, або оправлення довжиною близько 40 міліметрів, діаметром 2-2.3 міліметри щоб дістати осі поплавця з кришки карбюратора.


    Рада: Ремонт рекомендуємо проводити на чистому столі (верстаті), деталі класти по порядку, щоб не заплутатися, збираючи карбюратор.

    Розбираємо карбюратор


    Зрушуємо нижню ланку розсувний тяги вгору, пересилюючи натяг пружини, від'єднуємо тягу від важеля.
    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Від'єднуємо тягу

  • Відвертаємо кріплення кришки, знімаємо її акуратно, щоб не пом'яти поплавок і прокладку. Якщо раптом прокладка щільно прилипла до корпусу, відділяємо її лезом ножа, злегка піднявши кришку.

    Потім перевертаємо кришку, висипаємо кріплення з каналів в руку.

  • Кришку, відразу ж перевертаємо поплавцем вгору, кладемо на стіл в даному положенні, щоб не пом'яти поплавок і не зігнути випадково його регулювальний язичок.

  • Від'єднуємо розсувні (телескопічну) тягу, для цього повертаємо її так, щоб збіглися виступ на тязі з пазом отвори важеля.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Від'єднуємо розсувну тягу

  • Відвертаємо пробку паливного фільтру.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Знімаємо пробку фільтра палива

  • Виймаємо паливний фільтр з порожнини.

  • Знімаємо пусковий пристрій, відкрутивши кріплення корпусу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Кріплення пускового пристрою

  • Від'єднуємо пристрій, розгортаємо його на 90°,щоб від'єднати від тяги, виводимо кінець тяги через прорізи в штоку діафрагми.

  • Обережно підчіплюємо викруткою ущільнювальне кільце і виймаємо з гнізда кришки.

  • Якщо є необхідність - розбираємо пусковий пристрій, відвернувши кріплення його кришки.

  • Роз'єднуємо корпус з кришкою пристрою.

  • Виймаємо діафрагму разом з картонною прокладкою. Якщо раптом діафрагма пристала до корпусу, акуратно відокремлюємо її за допомогою ножа.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Розбираємо пусковий пристрій

  • Виймаємо пружинку з кришки пускового механізму.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Дістаємо пружинку

  • Відкручуємо кришку отвору, в якому знаходиться регулювальний гвинт.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Знімаємо кришку. Під нею знаходиться регулювальний гвинт

  • Викручуємо регулювальний гвинт кришки.


  • Увага: Для запобігання самостійного відкручування від вібрації, регулювальний гвинт обертається в отворі досить туго. Тому викручуйте його викруткою, площина (шліц) якої збігається зі шліцом гвинти.

    Інакше ви можете пошкодити шліц гвинта, і викрутити його буде дуже важко. Якщо він не викручується викруткою, посуньте його, за допомогою тонкогубцев (плоскогубців з вузькими губками).

    Повернувши за хвостовик, що знаходиться на кришці з внутрішньої сторони (він позначений червоною стрілочкою на фото - див. пункт 13).

  • За допомогою борідка вибиваємо вісь поплавця.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Вибиваємо вісь поплавця
    Увага: У карбюраторів більш ранньої моделі випуску, які встановлюються на ваз 2106 в одній з стійок у торці є наскрізний паз. Зміщайте вісь поплавця в напрямку стійки з пазом, якщо він є.








  • Виймаємо пасатижами вісь, притримуючи пальцями поплавок.

  • Акуратно виймаємо поплавок з голкою замикаючої паливний клапан.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Виймаємо поплавок з запірною голкою

  • Роз'єднуємо поплавок і запірну голку, відчепивши дротяну сережку голки від кронштейна поплавця.


  • Увага: Зверніть увагу, як розташовується відігнутий кінець сережки щодо самого поплавця, щоб при збірці ви змогли встановити голку в те ж положення, інакше виникнуть порушення у функціонуванні поплавкового механізму.

  • Знімаємо прокладку карбюратора.

  • Викручуємо паливний клапан, витягуємо з кришки шайбу сідла, вона зроблена з алюмінію.

  • Що б зняти вісь повітряної заслінки, викручуємо кріплення заслінки. Попередньо опилив надфілем расклепанные кінці.

    Виймаємо заслінку, помічаємо її положення для установки на своє місце. Після цього виймаємо вісь заслінки з кришки карбюратора.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Викручуємо кріплення заслінки
    Попередження: Без потреби ніколи не відкручуйте повітряну заслінку, ви легко можете пошкодити різьблення отворів осі. Крім цього, при складанні ви може змістити повітряну заслінку щодо початкового положення, її буде заїдати в каналі або, навпаки, з'являться зазори між її краями і стінками каналу.

    В обох випадках відбудеться відмова пускового механізму. Не слід без потреби виймати жиклери еконостата, щоб не пошкодити їх, тим самим уникнути ослаблення їх кріплення в гніздах.
    Примітка: Пневматичний привід дросельної заслінки з другої камери знімається без розбирання карбюратора. Буває необхідність його зняти для ремонту, наприклад, щоб замінити діафрагму.

    Тому наша інструкція описує загальний випадок на не розібраному карбюраторі.

  • Від'єднуємо шток пневматичного приводу повітряної заслінки від важеля, для цього витягаємо стопорну шайбу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Витягаємо стопорну шайбу

  • І знімаємо шток пневматичного привода з штифта.

  • Викручуємо кріплення пневматичного приводу до корпусу, знімаємо привід разом з прокладкою.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Викручуємо кріплення приводу
    Примітка: Камеру пневматичного приводу доводиться розбирати, коли при відрегульованому карбюраторі і справних важелях заслінка вторинної камери не працює при роботі двигуна з повністю натиснутою педаллю газу.

  • Відгвинчуємо кріплення кришки пневматичного приводу до корпусу.

  • Роз'єднуємо корпус з кришкою пневматичного приводу і виймаємо пружину діафрагми, діафрагму і шток.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Виймаємо пружину

  • Викруткою дістаємо ущільнювальне кільце з каналу.

  • Викручуємо електромагнітний клапан з корпусу з паливним жиклером разом.

  • Виймаємо з корпуса клапана жиклер, позначений на малюнку цифрою 1 Робимо це за допомогою пасатижів, обернувши жиклер смужкою паперу для збереження.

    Потім знімаємо ущільнювальне кільце, позначене цифрою 2.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Електромагнітний клапан, жиклер і ущільнювальне кільце

  • Знімаємо подає паливо клапан-гвинт, що кріпить розпилювач прискорювального насоса.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Знімаємо клапан-гвинт

  • Потім витягуємо розпилювач прискорювального насоса, клапан-гвинт і ущільнювальну шайбу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Виймаємо розпилювач

  • Витягуємо викруткою з проточки корпусу другу ущільнювальну шайбу (вона під розпилювачем).

  • Вивертаємо основний повітряний жиклер.


  • Увага: Лезо (шліц) викрутки точно підбирається до шліцу жиклера, пошкодження шліца може порушити калібрування жиклера. Перш ніж викрутити жиклери уважно огляньте їх маркування.

    Ці жиклери в одній і іншій камерах володіють різною пропускною здатністю. Щоб їх не переплутати при установці, рекомендуємо викручувати їх по черзі спочатку першої, а потім другої камери, складати їх окремо, тару підписувати.

  • Дістаємо емульсійну трубку камери номер один, акуратно підчепивши її гачком. Якщо трубка з-за накопичених забруднень не виймається допомогою гачка, вкрутіть в її канал самонарізний гвинт і витягніть трубку, схопившись кліщами за головку гвинта.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Дістаємо емульсійну трубку
    Примітка: Гачок виготовте самі з дроту або скріпки.


  • З поплавкової камери виймаємо основний паливний жиклер.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Виймаємо основний паливний жиклер

  • Знімаємо основний жиклер повітря другої камери.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Дістаємо повітряний жиклер

  • Дістаємо другу емульсійну трубку. Зазвичай вона легко виймається, так друга камера діє менший час і відповідно в колодязі цієї камери скупчується багато менше відкладень.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Дістаємо другу емульсійну трубку

  • Вивертаємо основний жиклер палива другої камери, він поруч з першим.

  • Акуратно підчіплюємо викруткою ( можна витягнути плоскогубцями)і зрушуємо дифузор в першій камері і, подолавши зусилля фіксаторів, виймаємо його з корпусу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Знімаємо малі дифузори

  • Аналогічно знімаємо другий дифузор.


  • Попередження: Діставати дифузори слід тільки при скупченнях відкладень в їх каналах, що залишилися після промивання дифузорів без розбирання карбюратора. Численні зняття і установка без необхідності послаблює щільність їх посадки в гнізді корпусу, що призводить до втрати герметичності між корпусом і каналами дифузора.









  • Витягаємо паливний жиклер працює в перехідній системі, що працює у вторинній камері, і знімаємо його з жиклером разом. Якщо необхідно - виймаємо жиклер з корпусу способом, як для паливного жиклера з системи холостого ходу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Витягаємо паливний жиклер

  • Викручуємо гвинт, що регулює подачу прискорювального насос


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Гвинт регулювання прискорювального насоса

  • Відкручуємо кріплення кришки самого прискорювального насоса

  • Знімаємо її в купе з важелем привода насоса і діафрагмою.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Знімаємо кришку з важелем привода насоса
    Примітка: Без крайньої потреби не выпрессовывайте вісь важеля з кришки приводу, не витягуйте важіль.

  • Знімаємо пружину прискорювального насоса.

  • Відкручуємо кріплення втулки гвинта, який регулює кількість суміші в системі холостого ходу, потім знімаємо втулку з гвинтом і прокладкою.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Знімаємо гвинт регулювання суміші

  • Стягуємо прокладку з втулки.

  • Виймаємо гвинт, регулюючий кількість горючої суміші з ущільнювальним кільцем.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Гвинт, втулка з прокладкою

  • Відвертаємо гвинтик, що регулює якість горючої суміші, витягаємо його спільно з ущільнювальним кільцем.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Дістаємо гвинтик якості суміші
    Примітка: Ущільнювальне кільце може застрягти в гнізді корпусу. У такій ситуації акуратно виймаємо його, підчепивши шилом або іншим тонким, гострим інструментом.
    Подальша розбирання не потрібно, тому що в зборі його легко ретельно промити. Потреба в від'єднанні корпусу заслінок виникає при заміні пошкодженої прокладки або при пошкодженні самого корпусу.

    Знімаємо дросельні заслінки


    Для зняття дросельних заслінок необхідно:

  • Від'єднати пружину 1 від важеля заслінки камери.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Пружина і проміжна тяга

  • Вивернути кріплення корпусу заслінок карбюратора. Роз'єднати корпусу, потім від'єднати проміжну тягу 2 від важеля (малюнок в пункті 1). Для цього проворачиваем корпусу, один щодо одного, щоб виступ в кінці тяги потрапив в паз отвори важеля.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Кріплення заслінок
    Примітка: Якщо у вас нижній кінець тяги прикріплений до важеля за допомогою шплінта, в цьому випадку досить вийняти шплінт і шайбу, розташовану під ним, щоб від'єднати тяги.
    Якщо необхідно акуратно знімаємо теплоізоляційну прокладку з втулок паливноповітряних каналів в корпусі карбюратора.

    Всі деталі дросельних заслінок (і самі заслінки з осями) підігнані індивідуально і не підлягають заміні. При будь-якому їх пошкодженні вони змінюються з корпусом в зборі.
    Увага: Гвинти регулювання положення дросельних заслінок запломбовані (червоною фарбою) у процесі експлуатації не пошкоджуються ніколи (виняток становить некваліфіковане втручання). Щоб уникнути порушення точного регулювання не рекомендується викручувати їх з корпусу.

  • Щоб демонтувати осі дросельних заслінок, відгинаємо усик на стопорної шайби 2 відвертаємо гайки 1 і 3 кріплять важелі на осях. По черзі знімаємо з осей пружини і важелі.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Стопорная шайба-2 гайки 1 і 3

  • Потім знімаємо кріплення дросельних заслінок (на малюнку кріплення дросельних заслінок - в обох камерах вони аналогічні), опиливаем надфілем развальцованные кінці, виймаємо заслінки з прорізів на осях, відзначивши їх початкове положення. Тепер можна осі вийняти з корпусу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Кріплення дросельних заслінок
    Попередження: Без потреби ніколи не знімайте заслінки, при вивертання гвинтів - пошкодите різьблення отворів на осі. Так само, можливо зміщення при постановці на місце заслінок щодо заводського положення призводить до їх заїдання каналах корпусу, що викликає нестабільність обертання вала на ХХ(холостий хід) і до відмов у роботі привода (пневматичного) дросельної заслінки. Не виймайте змішувальну втулку (вона тонкостінна, тендітна) з системи ХХ (холостого ходу).

    Не чіпайте патрубок подачі розрідження на вакуумному коректорі розподільника запалювання.

  • Після детальної розборки по інструкції карбюратора Ваз 2106 ремонт своїми руками карбюратора цього типу для вас не складе труднощів. Залишилося навчитися регулювати його.


  • Регулювання карбюратора:


    Багато керівництва описують процес регулювання карбюратора за допомогою газоаналізатора.

    Та цей спосіб дає максимально ефективний результат. Якщо додати перевірку приладу на заводському стенді, отриманий підсумок задовольнить будь-якого, навіть самого вимогливого автомобіліста.

    Майстерню, з таким стендом відшукати непросто. Більшість «фахівців»- мають газоаналізатор, можуть відрегулювати карбюратор лише на склад суміші для холостого ходу.

    А беруть за таку "роботу" хорошу ціну.У більшості автолюбителів газоаналізатора немає в помині, а стенду тим більше.

    Однак, цілком пристойних результатів можна досягти самостійно, застосовуючи знання принципів роботи вашого карбюратора, терпіння, увагу і тахометр.

    Подальша інструкція застосовується до карбюраторам ВАЗ, однак основні принципи годяться для всіх видів і типів вітчизняних карбюраторів, важливо лише знати, як зробити поправку на технічні дані для кожного конкретного типу.


    Регулюємо зазори клапанного механізму


    У разі потреби регулюємо зазори в механізмі клапанів. Регулювання виробляємо на остившем двигуні.

    Зазори допускається регулювати за допомогою широкого щупа товщиною 015 мм, але більше підходить пристосування для регулювання має мікрометричну голівку.

    Встановлюємо випередження запалювання


    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Рис 1. Показує необхідне для встановлення правильного моменту запалювання розташування міток.
    Вид двигуна (на малюнку) спереду
    Виставляємо запалювання по інструкції. Для ВАЗ-2106 момент розмикання контактів в розподільнику - переривнику, відповідний появи іскри в першому циліндрі, повинен випереджати ВМТ ходу поршня першого циліндра приблизно на 0±1°.

    Встановлюємо рівень палива


    Отже:
    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2106
    Рис. 2. Виставляємо рівень палива

  • Рівень палива поплавкової камери впливає на склад суміші карбюратора при будь-яких режимах роботи, на витрату пального, динаміку роботи і токсичність вихлопних газів.

  • Якщо це необхідно знімаємо, розбираємо (дивіться вище), чистимо карбюратор. При відкручування гвинтів відповідають за якість суміші та кількість суміші запам'ятовуємо, кількість обертів на яке вони були спочатку від стану повного закриття.

  • Промиваємо жиклери розчинником, ацетоном, наприклад. Для очищення отворів жиклерів дозволяється застосовувати жорстку пензлик або дерев'яну тріску, металевим дротом користуватися заборонено.

  • Після промивання жиклерів, каналів вони продуваються стисненим повітрям, за допомогою насоса для шин або компресора.

  • Перш ніж починати складання, обов'язково відстежуємо рівень палива поплавкової камери. Кришку карбюратора встановлюємо вертикально, щоб язичок поплавця стосувався кульки голки злегка, перевіряємо за допомогою калібру зазор низом поплавця і площиною кришки (враховуємо картонну прокладку), він повинен складати 6.5±025 мм

  • Якщо необхідно, зазор регулюється подгибанием язичка на поплавці. Якщо у вас немає потрібного калібру - скористайтесь свердлом відповідного діаметру.

  • Контролюємо хід поплавця, він має становити в ідеалі 8±025 мм Хід поплавця


  • Підготовка до регулювання холостого ходу


    Для цього

  • Прикручуємо карбюратора до двигуна.

  • Підкачуємо насосом паливо в карбюратор.

  • Відкручуємо гвинти кількості і якості на вихідне число оборотів, яке ми відзначали до розбирання.

  • Якщо раптом Ви забули відзначити положення цих гвинтів до розбирання, тоді відкрутіть гвинт якості на 2 а гвинта кількості на 3 обороту приблизно.

  • Прикручуємо повітряний фільтр.

  • Прогріваємо двигун до 90°.

  • Якщо раптом двигун не запускається, то шукаємо таке розташування гвинтів кількості і якості , при якому він запуститься і буде стійко працювати.


  • Регулюємо холостий хід


    Приступаємо:

  • Виставляємо за допомогою гвинта кількості оптимальну частоту обертання вала двигуна (для «класики» це - 820-900 оборотів в хвилину).

  • Підкручуючи гвинт якості, досягнення максимальних обертів вала двигуна будуть найбільшими.

  • За допомогою гвинта кількості виставляємо обороти на 15% вище оптимальних (для «класики» около950-1035оборотов в хвилину).

  • Перевіряємо розташування гвинта якості, щоб вона забезпечувала максимальні оберти в даному положенні гвинта відповідає за кількість суміші. Якщо цього немає, домагаємося за допомогою гвинтом якості знову найбільших обертів і потім гвинтом кількості доводимо обороти до перевищують номінальні на 15%.

  • Знову перевіряємо, що положення регуляторів якості і кількості створювали умови як в пункті 4. До тих пір, коли при досягнутої швидкості обертів на 15% понад номінальну будь кручення гвинта якості призводить тільки до падіння обертів.

  • Загортаємо гвинт якості, знижуючи обертів до оптимальних.


  • Перевірка регулювань


    Отже:

  • Перевіряємо роботу двигуна, щоб було не чутно «троения» при роботі на ХХ. Розганяємо двигун, дивимося, щоб працював без провалів при різкому відкритті дросельної заслінки, щоб не глухнув при різкому закриванні.

    Якщо провали є, слід трохи відкрутити гвинт якості.

  • Стежимо, щоб двигун не глухнув при гальмуванні. Якщо глухне, то трохи відкрутіть гвинт якості.

  • Ваз 2106 карбюраторний ремонт і регулювання успішно завершено! Зробивши ремонт і регулювання самостійно, ви заощадите свої гроші, а ціна ремонту на СТО не завжди означає якість!

  • Якщо що-то для вас залишилося не зрозумілим у цьому процесі то вам допоможе:

  • Ваз 2106 ремонт карбюратора відео.