Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107

25.12.14, Ваз
6400
  • 1 Пристрій поплавкового карбюратора
  • 1.1 Регулювання карбюратора
  • 1.2 Перевірка сітчастого фільтра
  • 1.3 Регулювання поплавкової системи
  • 1.4 Регулювання пускової системи карбюратора
  • 1.5 Регулювання холостого ходу
  • 2 Ремонт карбюратора

  • Одна з найважливіших деталей автомобіля - це його карбюратор. Він призначений для створення горючої суміші.

    У ньому відбувається процес змішування палива з повітрям і одночасно регулюється подача суміші в циліндри двигуна. Карбюратори бувають різних видів і наприклад, вітчизняний автомобіль Ваз 2107 оснащується двокамерним карбюратором емульсійного типу.

    У цій статті поговоримо про його ремонт своїми руками.
    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    карбюратор Ваз 2107

    Пристрій поплавкового карбюратора


    На всіх вітчизняних автомобілях, як відомо, завжди стояли і стоять сьогодні штатні карбюратори фірм Вебер, Озон і Солекс. Вони і зараз користуються попитом.

    На сучасному автомобілі Ваз 2107 варто поплавковий карбюратор, в основному, фірми Озон. Спробуємо розібратися, з чого ж він складається?

    Перш, ніж приступити до його схемою будови, хотілося б нагадати деяким автолюбителям, що ремонт карбюратора ваз 2107 залежить від різних його модифікацій. Не всі вони мають однакову схему. Кожна має суттєві відмінності.

    На автомобілі Ваз 2107 застосовується, як правило, модифікація ДААЗ 2107-1107010.

    Отже, схема вузлів цієї частини автомобіля складається з:

  • автономної системи холостого ходу;

  • запірного клапана холостого ходу;

  • поплавцевої камери;

  • еконостата;

  • дросельної заслінки;

  • дозуючої системи;

  • перехідною системою обох камер;

  • відсіком відводу картерних газів.


  • Це основна система, яка повинна бути відома кожному автолюбителю. А ось нижче наводиться безпосередня схема пристрою карбюратора, що забезпечує двигун гарячою сумішшю.

    Пристрій дозуючої камери карбюратора складається з:

  • системи эконостаса;

  • прискорювального насоса;

  • підтримки пуску і прогріву двигуна;

  • спеціальної підтримки холостого ходу;

  • спеціальної підтримки постійного рівня палива (поплавцем);

  • жиклерів повітряного і паливного типу;

  • розпилювача ВТС;

  • дифузора;

  • емульсійні трубки;

  • криниці.


  • Зрозуміло, що кожен автомобіліст повинен вміти хоча б поверхово прочистити карбюратор свого ваз 2107. Ремонт карбюратора, відео інструкція процесу якого дана в цій статті, передбачає перш за його правильну регулювання.

    І перш, ніж приступати до чищення, необхідно знати, що нічого раніше цього розбирати не рекомендується.







    Регулювання карбюратора


    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    регулювання карбюратора
    Карбюратор - це така деталь автомобіля, яка потребує регулювання.

    Її слід проводити в певному порядку:

  • спочатку провести зовнішню чищення і миття деталей карбюратора (жиклери, голка вспрыскивания і т. д.);

  • візуально оглянути всі елементи, щоб визначити пошкодження;

  • прочистити сітчастий фільтр;

  • промити поплавцеву камеру;

  • провести окрему продувку повітряних жиклерів;

  • провести регулювання поплавкової системи;

  • відрегулювати пусковий механізм;

  • відрегулювати холостий хід.


  • Зрозуміло, що знімати карбюратор в процесі регулювання не потрібно. Якщо постійно стежити за карбюратором і чистити його, то бруд і пил в нього потрапляти не будуть , тим самим продовжуючи термін його експлуатації і нормальну роботу.

    Перевірка сітчастого фільтра


    Це необхідність, яку рекомендується проводити кожні 60000 пробігу автомобіля. Перевіряють фільтр, заповнюючи пальним поплавцеву камеру.

    Після закриття запірного клапана, відсувається верхня кришка фільтра, знімається клапан і очищається за допомогою розчинника. Після цього фільтр продувається стисненим повітрям.

    Регулювання поплавкової системи


    Її потрібно проводити в наступному порядку:

  • перевіряємо положення поплавця і якщо потрібно, вирівнюємо кронштейн (нерідко він буває деформований);

  • регулюємо рівномірне занурення поплавця в камеру;

  • закриваємо голчастий клапан і розглядаємо регулювання;

  • відкриваємо кришку камери;

  • відсуваємо поплавок в сторону;

  • смикаємо акуратно мова кронштейна (добиваємося того, щоб відстань між прокладкою кришки і поплавцем було не менше шести міліметрів - якщо цього досягти неможливо, значить пошкоджена голка);

  • відкриваємо голчастий клапан і дивимося на відстань між ним і поплавцем (воно має бути приблизно близько 15 мм).


  • Дану процедуру можливо проводити прямо на Ваз 2107. Карбюратор, ремонт і регулювання поплавкової камери якого, не дає необхідних результатів, передбачає огляд пускової системи.








    Регулювання пускової системи карбюратора


    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    регулювання пускової системи
    Для того щоб почати регулювання пускової системи необхідно:

  • зняти повітряний фільтр;

  • запустити двигун;

  • потягнути підсмоктування;

  • відкрити повітряну заслінку на третину;

  • встановити обороти, рівні 3200-3600 в хвилину;

  • опустити повітряну заслінку;

  • встановити частоту обертання менше основного значення на 300.


  • Регулювання холостого ходу


    Щоб відрегулювати холостий хід, необхідно прогріти автомобіль Ваз 2107 . Ремонт карбюратора в даному випадку розуміється використання гвинта якості, який необхідно відповідно змінити.

    При цьому інший гвинт, який регулює кількість, поки чіпати не можна.
    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    регулювання холостого ходу
    Отже, починаємо:

  • встановлюємо гвинт кількості на 100 оборотів в хвилину (це більший показник звичайного);

  • заводимо двигун;

  • регулюємо гвинтом якості обороти до нормального значення.


  • Ремонт карбюратора


    Досить часто регулювання карбюратора не допомагає нормальної його роботи. І в цих випадках потрібно його розібрати і перевірити в чому справа.

    Карбюратор ваз 2107 ремонт якого неминучий, передбачає проведення наступних дій:

  • слід зняти поворотну пружину;

  • відвернути фігурної викруткою гвинт кріплення трехплечевого важеля;

  • зняти кронштейн пружини (при цьому обов'язково потрібно притримувати гвинт);


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    розбір карбюратора

  • далі разом з тягою знімається важіль і пружина;

  • відвернути гвинти кріплення дросельної заслінки;

  • зняти корпус заслінки;

  • відвернути корпус паливного жиклера, використовуючи викрутку з широким лезом;

  • зняти корпус;

  • вийняти жиклер;

  • після цього, потрібно вийняти ущільнювальне кільце з гуми з корпусу;

  • промити жиклер і корпус (для цього використовувати ацетон);

  • продути стисненим повітрям жиклер (можна використовувати звичайний насос зі спеціальною голкою);

  • змінити гумове кільце (якщо воно пошкоджено).


  • Тут можна зробити перерву, ретельно оглянути карбюратор. Ремонт ваз 2107 не любить поспіху.

    Всі бажано проводити не поспішаючи, концентруючись на кожному етапі роботи.

    Дане відео допоможе побачити все на власні очі



    Продовжуємо:

  • знімаємо теплоізоляційну прокладку;

  • відвертаємо клапан прискорювального насоса;

  • клапан виймається разом з розпилювачем і металевими прокладками ущільнювального типу.


  • Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    зняття клапана з розпилювачем
    Вважається, що найпростіше система біля автомобіля Ваз 2107. Ремонт карбюратора своїми руками, в даному випадку пройде без особливих складнощів.

    Головне, це чітко слідувати інструкції:

  • всі зняті деталі, включаючи розпилювач, промиваються в ацетоні (можна використовувати і чистий бензин);

  • продуваємо деталі стисненим повітрям;

  • відвертаємо жиклери повітряного типу.


  • На даному фото все чітко видно:
    Як своїми руками провести ремонт карбюратора ваз 2107
    зняття жиклерів
    Далі інструкція рекомендує:

  • витягти емульсійні трубки системи дозування (можна використовувати мітчик, якщо вони самі не випадуть);

  • відвернути паливні жиклери разом з корпусом;

  • відокремити паливні жиклери від корпусу;

  • відвернути регулювальний гвинт у ускорительном насосі;

  • вийняти діафрагму і прочистити;

  • оглянути і трубки, які можуть бути деформовані (допоможе рихтування дерев'яною киянкою);

  • зібрати все на місце, слідуючи в зворотному порядку.


  • Слідуючи цій покрокової інструкції, можна самостійно полагодити карбюратор. Ціна на дані послуги у майстра коштує недешево. Тому регулювання і ремонт карбюратора своїми силами стало актуальним у наш час.