Бензонасос ваз 2110 інжектор - переваги, принцип роботи, заміна
У цій статті коротко розкриваються відповіді на основні питання, що стосуються інжекторних паливних систем, а так само представлений фото звіт « Заміна бензонасоса ваз 2110 інжектор своїми руками ».

Переваги систем уприскування палива
На початку ери автомобілебудування всі паливні системи були побудовані за карбюраторному типу, тобто паливна суміш створюється за рахунок розрідження у впускному колекторі яке, в свою чергу, затягувало бензин у впускний тракт потоком повітря.

Але потім, вічно всім незадоволені інженера вирішили удосконалити цей процес і придумали інжекторну схему подачі палива, де паливна суміш потрапляє під тиском безпосередньо в камеру згоряння з форсунок.

Треба сказати, що дана система виявилася настільки вдалою, що застосування карбюраторних систем практично ніде вже не застосовується, хоча ціна інжекторної системи істотно вище карбюраторною. Давайте розглянемо, які ж переваги має се винахід:
Витрата палива
Так як вся інформація про роботу двигуна (частота обертання колінвалу, навантаження, положення заслінки, кількості кисню, температура та ін) збирається комп'ютером, то це робить можливим точно дозувати кількість палива на всі режимах роботи двигуна, що дозволяє істотно скоротити витрату палива і ефективніше використовувати ресурси двигуна.
Підвищення навантажень
Так як ми звільнили впускний тракт від сторонніх підсмоктування (оптимізували впуск) і добилися кращого наповнення циліндрів паливної сумішшю то ми отримуємо більший крутний момент, а в силу того що виміри витрати повітря і палива розділені ми отримуємо велику потужність (при тих же моментах як на карбюраторі) за зменшення дросселирований.
Динаміка
Яким би не був впорскування (багатоточковим або одноточечным) він миттєво реагує на мінливі навантаження.
Холодний пуск і прогрів
В залежності від температури навколишнього повітря і температури двигуна система управління роботи двигуна точно дозує подавання палива на форсунки, що набагато полегшує пуск і дозволяє швидко набрати необхідні оберти холостого ходу.
Крім цього при прогріванні автомобіля точність дозування палива забезпечує рівномірну роботу двигуна і миттєву реакцію на зміну навантажень при мінімальних витратах палива і оптимальних крутних моментах.
Токсичність вихлопних газів
Цей параметр безпосередньо залежить від коефіцієнта надлишку повітря в паливоповітряної суміші. Для того що б якомога меншу кількість шкідливих речовин потрапило в атмосферу необхідно забезпечити при приготуванні паливоповітряної суміші таку кількість повітря, яке дозволяє згоріти палива повністю при цьому не зменшуючи потужність двигуна, з чим чудово і справляються сучасні системи вприскування палива забезпечуючи необхідну точність.
Розпилення палива
В карбюраторних системах розмір крапель паливної суміші становить 100120 мкм в інжекторних системах 2060 мкм.
Наповнюваність камери згоряння
Нерівномірність заповнення камери згоряння в карбюраторною паливній системі дорівнює 1217% в інжекторній від 4 до 7% .
Схема інжекторної системи живлення.
Принцип роботи інжекторної паливної системи і бензонасоса
Паливо за допомогою бензонасоса знаходиться в паливному баку (заглибного типу) або біля нього (зовнішнього типу) під тиском ( 56 атм ) подається до високопотужним паливного фільтру, який так само може знаходитися як всередині насоса, так і на паливній магістралі.
Типи паливних насосів.
Потім паливо потрапляє в паливну рампу де під тиском (2630 атм) подається до форсунок. Надлишки палива відсікаються регулятором тиску і зливаються назад в бензобак, тим самим забезпечуючи постійний тиск в паливній рампі. Ну а далі справа електроніки - комп'ютер поддет імпульс на відкриття форсунок в потрібний момент, на певний час, залежно від навантаження на двигун.
Як можемо зауважити, електричний бензонасос грає тут не останню роль, його завдання:
На відміну від насоси діафрагмового типу, що застосовується в карбюраторних системах і подають паливо безпосередньо при роботі двигуна, електричний бензонасос повинен створити тиск в магістралі безпосередньо перед запуском двигуна. Та й продуктивність з тиском, створювані діафрагмовим насосом, ні як не можуть повністю задовольнити навіть мінімальні запити інжекторної системи.
Це і забезпечується в даній конструкції, де насос не залежимо від двигуна, і приводиться в дію електродвигуном постійного струму, запитанным від акумуляторної батареї підключається через реле (наприклад, реле бензонасоса ваз 2110 інжектор).
Конструкція електричного бензонасоса.
Електричний бензонасос виконаний в одному корпусі: електричний двигун + насосний вузол. Такий собі бензиновий басейн для электронасосной станції виходить.
Думаю, у вас вже виникло здоровий питання - як можна поєднати в одному місці електродвигун і пожежонебезпечним суміш? Страшно? Адже електрика і рідини (бензин тим більше!) повинні як мінімум виключати один одного, а тут ще й якір з колектором плескалися в бензині, та ще й примудряються замість вибуху дивувати нас злагодженою роботою!
Все просто. Цей парадокс являє собою лише дві проблеми, які інженера вбили самим простим способом:
Всім відомо, що іскра передвіщає сильний вибух в даному випадку. Тільки справа в тому, що в рідинах діелектриках, тобто не проводять електрику (бензин а їм і є), іскріння в принципі неможливо.
Тим більш вибухонебезпечний не сам бензин, а його випаровування, де пари і бензину повинні знаходиться у певній концентрації (дуже збагачену/збіднену суміш запалити неможливо). Все вищезазначене дозволяє об'єднувати в одному місці здавалося б один одного виключають елементи.
До речі, ще одне пристрій, потенційний детонатор - покажчик рівня палива. Але все-таки не один ще паливний бак не вибухнув з-за нього.
А ви знали що в'язкість бензину вже при 20 °С у два рази менше, ніж у води? Як бути?
Дану проблему вирішили, пропустивши бензин безпосередньо через сам електродвигун, що дозволяє значно охолоджувати весь сайт. До того ж ця конструкція дозволила використовувати підшипники ковзання, де мастилом є саме середовище, в якій він працює (бензин), замість підшипників ковзання. Ну а низькі мастильні властивості бензину інженера компенсували високоточним виготовленням деталей еклектичного бензонасоса.
Інжекторні паливні системи
Інжекторні паливні системи зустрічаються як на сучасних двигунах (1624 клапана, система зміни фаз газорозподілу і т. д.), так і на двигунах розроблених ще в минулому столітті (8 клапанів, система штовхачів коромисел), але конструктивні особливості стосуються бензонасоса незмінні.
Далі вашій увазі пропонується покрокова інструкція - фото звіт «Ваз 2110 заміна бензонасоса своїми руками».
«Перше-припервое» правило авто слюсаря - від'єднуємо мінусову клему акумуляторної батареї. Потім відкидаємо заднє сидіння і знімаємо захисну кришку на бензобаку.
Знімаємо захисну кришку.
Рада!
Так само на початку роботи бажано відкрити кришку бензобака, що б запобігти в ньому розрідження.
Переконатися що бензину в баку не більше половини.
І будь ласка, майте поблизу справний вогнегасник (на всякий пожежний).
Роз'єднуємо роз'єм бензонасоса.
Рада! Для скидання тиску в паливній магістралі після завершення роз'єму можна завести автомобіль до повної вироблення бензину.
Послаблюємо хомут.


Рада! Дані гумові прокладки на вкручивающих штуцерах напору і обратки бажано замінити. Кільця повинні бути виконані з бензо-маслостойких матеріалів.



Заздалегідь підклавши ганчірку, акуратно тягнемо бензонасос вгору, нахиливши до спинок сидінь, що б уникнути деформації поплавця (в цей момент і проллється трохи бензину).

Якщо ж ви вирішили поміняти не весь модуль в зборі, а тільки сам бензонасос тоді вам доведеться трохи повозитися:
Знімаємо стопор з однієї з направляючих.

Рада! При заміні бензонасоса не економте на паливному фільтрі - міняйте.
Збираємо модуль в зворотній послідовності і вставляємо його так, щоб мітка дивилася в задню частину автомобіля.

Ну а далі підключаємо магістралі і ставимо на місце захисну кришку бензобака.

Ну, ось ми і освоїли цю хитру операцію. Якщо хочете подивитися наочно як відбувається заміна бензонасоса ваз 2110 інжектор своїми руками - відео вам допоможе
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного