Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками

25.12.14, Ваз
2527
  • 1 Підсилювач вакуумний
  • 1.1 Особливості вакуумної ТЗ
  • 2 Причини поломки
  • 2.1 Перевірка роботи підсилювача
  • 3 Заміна механізмів
  • 3.1 Знімаємо головний гальмівний циліндр
  • 3.2 Заміна підсилювача

  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    ВУ гальм на Ваз 2115
    Заміна вакуумного підсилювача гальма Ваз 2115 - це маніпуляція, яка може бути легко виконана своїми силами. Заміна вакуумного підсилювача гальм на Ваз 2115 проводиться по ряду причин, які будуть детально вивчені в цій публікації.


    Підсилювач вакуумний


    Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Ваз 2115 заміна вакуумного підсилювача
    Як відомо, гальмівна система нинішнього автомобіля - це досить складна конструкція, де поєднуються кілька вузлів і механізмів. Дійсно, тут дуже багато деталей і компонентів.
    Примітка. Зрозуміло, що гальмівна система або ТЗ цих років якісно відрізняється, наприклад, від МС минулих років. І найголовніша відмінність, звичайно ж, вакуумний підсилювач, який є ефективним механізмом, що підвищує стабільність роботи, надійність і довговічність всієї системи.
    Вакуумний підсилювач або ВУ виходить з ладу і на це є свої основоположні чинники. З іншого боку, завдяки геніальному винаходу інженерів, цей сайт зроблений так, що досить просто піддається ремонту, навіть у власному гаражі.
    Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Простий в конструкції

    Особливості вакуумної ТЗ


    Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Заміна вакуумного підсилювача ваз 2115
    Розглянемо найважливіші особливості цього типу ТЗ:








  • Як правило, підсилювач на автомобіль ставиться недалеко від головного гальмівного циліндра .

  • Корпус підсилювача розділений на дві складові: вакуумну, яка знаходиться з боку головного циліндра і атмосферну, розташовану біля гальмівної педалі.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Конструкція ВУ

  • Спеціально призначений впускний колектор для повітря потрібен для того, щоб камера вакууму мала джерело для розрядження. З'єднаний він з камерою за допомогою спеціального елемента.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Впускний колектор ВУ
    Примітка. На Ваз 2115 не буває дизельного агрегату, але якщо на деяких автомобілях коштує він замість бензинового, для нормальної роботи вакуумного підсилювача необхідний ще й електричний насос.

  • При зупинці двигуна автоматично відокремлюються один від одного колектор і клапан. Таким чином, підсилювач здатний функціонувати тільки при працюючому двигуні автомобіля. Так і в інших випадках, по суті, він і не потрібен.

  • Коли спостерігається якась поломка, вакуумний підсилювач також роз'єднується.



  • Примітка. Цей підсилювач може перестати працювати навіть під час руху автомобіля, якщо виявить якусь поломку. Але це зовсім не означає, що автомобіль позбудеться гальм. Вони будуть як і раніше, функціонувати, хоча і не на повну свою силу.

  • Спеціальний стежить клапан відповідає за зв'язок атмосферної з вакуумної камери. Після того, як водій задіює педаль, цей клапан почне стежити і за зв'язком з атмосферою.

  • Штовхач, який встановлено поблизу, з'єднаний безпосередньо педаллю. Головним його завданням є, в свою чергу, переміщати стежить клапан.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Схема ВУ

  • В системі вакуумного гальма є і ще деталь. Це діафрагма корпусу з'єднання, яка знаходиться з боку вакуумної камери, а пов'язується зі штоком циліндра.

    Таким чином, відбувається, ні на секунду не припиняється вплив на ТЖ ( гальмівну рідину ), що здійснюється за допомогою поршня прямо на робочі циліндри.

  • У механізмі є і зворотна пружина, в завдання якої входить повертати діафрагму в початкове положення.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Детальна схема роботи ВУ
    Примітка. Перевага ВУ гальм у його простоті. Працює цей механізм за рахунок різниці тиску, утвореного атмосферної і вакуумної камери. У потрібний момент ця різниця впливає на штовхач, а той продовжує його, передаючи штоку поршня головного циліндра.

    Причини поломки


    Отже:








    Примітка. Важливо пам'ятати, що при виході даного механізму з режиму нормальної роботи, гальма продовжують свою справу. Це один з плюсів такої системи. При такій ситуації водієві Ваз 2115 просто доведеться докласти трохи більше зусилля на педаль гальма. З іншого боку, можуть виникнути деякі складності з управлінням, але вони незначні.

  • Однією з причин поломки елемента може стати розрив шланга або навіть тріщина в ньому. Як відомо, цей самий шланг відіграє дуже важливу роль, з'єднуючи колектор силового агрегату і підсилювач.

    При розриві шланга або інших проблемах, пов'язаних з ним, відбувається розгерметизація всієї системи.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Перевірка шланга ВУ
    Рада. Щоб зуміти визначити, що це саме розгерметизація, нескладно. Характерний звук шипіння тому свідчення. Вакуумний підсилювач має властивість так шипіти в цьому випадку.

  • Усувається розгерметизація наступним способом: шланг оглядається, розриви і тріщини обмотуються, ретельно перевіряються хомути, які можуть також бути розслаблені.

  • Ще однією причиною виходу з ладу цього механізму називають розрив діафрагми, розташованої прямо всередині механізму. Якщо повітря починає виходити з клапана, то це і є симптом.


  • Перевірка роботи підсилювача


    Щоб перевірити працездатність цього елемента, рекомендується зробити наступне:

  • Натиснути декілька разів (5-6) на педаль гальма, коли автомобіль ще не заведений. Таким чином, натискаючи на гальма, ми створюємо однакову тиску в обох порожнинах, близький до атмосферного.

  • Утримуючи ногою педаль, заводимо мотор. Якщо вакуумний підсилювач справний, педаль повинна довільно рушити вперед.

  • Якщо педаль не пішла вперед автоматично, то потрібно перевірити кріплення наконечника шланга, а також і інші моменти, що негативно позначаються на ефективності роботи підсилювача.

  • Якщо нічого не допомагає, значить вакуумний підсилювач зіпсований і його треба замінити.


  • Заміна механізмів


    Щоб почати заміну вакуумного підсилювача, перш треба озброїтися необхідними інструментами і матеріалами:

  • Викруткою і пассатижами.

  • Ключами на 13 та 17.

  • Гальмівний рідиною.

  • Ковпаками з гуми і спеціальними заглушками.


  • Знімаємо головний гальмівний циліндр


    У деяких випадках демонтаж вакуумного підсилювача не потрібен. Досить лише замінити головний циліндр.
    Примітка. Можна сказати і так: якщо педаль гальма на автомобілі з вакуумним підсилювачем стає м'якше, а викачування повітряних пробок з усієї системи ні до чого не призводять, головний циліндр треба буде замінити.
    Отже:

  • Колодка з проводами від'єднується від регулятора рівня гальмівної рідини.

  • Беремо ключ на 10 і починаємо відвертати по черзі штуцера від головного циліндра.

  • На гальмівні трубки і циліндр ставимо заглушки.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Ставимо заглушки
    Примітка. Заглушки дають можливість уникнути проникнення повітря в гальмівну систему, щоб потім не викачувати пробки, що не так-то й просто.

  • Беремо ключ на 17 і вивертаємо дві гайки, якими циліндр і фіксується до вакуумного підсилювача.

  • Знімаємо циліндр.

  • Ставимо новий.


  • Заміна підсилювача


    Отже:

  • Від'єднуємо знову ж колодку із проводами від регулятора.

  • Знімаємо штуцера.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Заміна вакуумного підсилювача на ваз 2115
    Примітка. Головний гальмівний циліндр може не знімати. Достатньо лише від'єднати штуцера, які ліворуч. Потім треба буде відвести циліндр в бік.

  • Від'єднуємо шланг від клапана.

  • Виймаємо з боку салону скобу, яка гальмує палець гальмівної педалі.

  • Знімаємо палець.

  • Беремо накидний ключ на 13 і вивертаємо 4 гайки, які фіксують вакуумний підсилювач до кузова автомобіля. Демонтуємо старе підсилювач.



  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Знятий ВУ підсилювач гальм
    Примітка. В процесі цих робіт доведеться чимало помучитися, так як це є не самою зручною роботою.

  • Рамку кріплення закручуємо на новий ВУ, використовуючи ключ на 17.

  • Проводимо збирання, пам'ятаючи, що рекомендується спочатку з'єднати педаль гальма і ВУ з допомогою спеціального штиря, а вже потім повністю прикрутити.


  • Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2115 своїми руками
    Заміна вакуумного підсилювача в ваз 2115
    Рада. Краще відразу змінити і вакуумний шланг, так як при тривалій експлуатації той втрачає еластичність і гнучкість. Внаслідок цього виникають тріщини і навіть злами.
    Як бачимо, нічого складного. ВУ замінили. Якщо робити все по інструкції, ніяких проблем виникнути не повинно.

    В процесі робіт своїми руками, рекомендується переглядати фото та відео - матеріали, що дають практичне розуміння всього процесу. Ціна на послуги подібного роду в СТО немаленька сьогодні, що апріорі вказує на переваги самостійної роботи.