Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма

25.12.14, Ваз
2096
  • 1 Навіщо потрібно прокачувати гальма?
  • 2 Коли слід прокачувати гальма?
  • 3 Інструмент
  • 4 Качаємо гальма
  • 4.1 Головний гальмівний циліндр
  • 4.2 Колеса
  • 5 Перевірка гальм

  • Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    ВАЗ 2112 прокачування гальм самому
    Всім відомо, що гальма хоч і придумали труси, згідно з відомою приказкою, але їх наявність на автомобілі життєво важливо! Звідси висновок - гальма повинні бути в робочому стані завжди.

    Щоб так і було необхідно робити прокачування гальм. Зараз ми цим і займемося. Ця інструкція з правильної прокачування гальм, з допомогою якої ви зможете своїми руками прокачати тормоза на ВАЗ 2112.

  • Навіщо потрібно прокачувати гальма?

  • Коли слід прокачувати гальма?

  • Інструмент

  • Качаємо гальма

  • Головний гальмівний циліндр

  • Колеса



  • Перевірка гальм



  • Навіщо потрібно прокачувати гальма?


    В принципі, питання дуже хороший:

  • Прокачувати гальма необхідно для того, щоб вони працювали безвідмовно.

  • Прокачування гальмівний системи автомобіля передбачає витяг повітря з неї.

  • Так як на ВАЗ 2112 гідравлічна гальмівна система (рідинна), означає наявність повітря там вкрай небажано.

  • Повітря в системі може призвести до відмови гальм на одному колесі в кращому випадку, або зовсім гальмівної системи в гіршому випадку.


  • Пам'ятаєте! Навіть «кращий випадок» з відмовою одного колеса може призвести до аварії автомобіля.

    Коли слід прокачувати гальма?


    А ось це питання вже більш серйозний і підійти до його розгляду необхідно більш відповідально. Коли ж в систему гальм міг потрапити повітря?

    Отже:








  • Прокачування гальм потрібно після кожного ремонту гальмівної системи. Мабуть, тільки заміна колодок в деяких випадках не тягне за собою прокачування гальмівної системи.

  • Так, наприклад заміна гальмівного шланга, заміна заднього робочого циліндра на ВАЗ 2112 заміна трубопроводу гальмівної системи, заміна головного гальмівного циліндра - всі ці роботи, а також багато інших вимагають прокачування гальмівної системи.

  • Якщо в розширювальному бачку гальмівної системи автомобіля закінчилася гальмівна рідина - в систему потрапляє повітря! Причиною цього може бути як несправність в системі, так і нецелостность самого розширювального бачка.


  • Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    В бачку повинен бути рівень

  • Визначити необхідність прокачування можна і по положенню педалі гальма. Нормальна педаль не провалюється спочатку, вона відразу ж при натисканні на неї створює тиск в гальмівній системі, а доходячи приблизно до чверті ходу, остаточно блокує всі колеса автомобіля.

  • Якщо в системі повітря, то педаль невелику частину ходу ходити в холосту - тобто провалюватися.

  • Часто потрібно не тільки прокачати гальма на ВАЗ 2112 але і здійснити деякий ремонт по гальмівній системі.


  • Інструмент


    Що знадобиться для робіт з прокачування гальм на ВАЗ 2112?

    Ось перелік:

  • Ємність (півлітрова пляшка)

  • Шланг для прокачного штуцера

  • Ключі на 8 і на 10. Можна звичайні ріжкові, а можна спеціальні прокачные. Виглядають вони як звичайні накидні, тільки з прорізом. Дивіться фото.


  • Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    Універсальний прокачной ключ 8 на 10 мм

  • Гальмівна рідина . Це не інструмент, звичайно, але згодиться. Однієї пляшки буде достатньо.

  • Засіб для очищення іржі. WD-40 або більш дешеві аналоги.

  • Щітка по металу


  • Качаємо гальма


    Тепер можна і приступити. На ВАЗ 2112 прокачуємо гальма самостійно.

    Ціна на СТО за прокачування маленька, але можна заощадити, так і за той час, поки ви доїдете до станції, вже можна встигнути прокачати гальма.

    Головний гальмівний циліндр


    Після заміни головного гальмового або деталей, які підключаються безпосередньо до нього (трубки) необхідно прокачати його. Це робиться не так, як прокачка гальма на колесах!
    Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    ВАЗ 2112 прокачування гальм самому
    Пам'ятаєте! На ВАЗ 2112 прокачати гальма самому не вийде - необхідний другий чоловік, напарник. Без нього не впоратися.
    Отже:









  • Після установки нового циліндра наповніть розширювальний бачок гальмівний системи ВАЗ 2112 гальмівною рідиною до рівня. Загалом, повний бачок налийте.

  • Потім напарника слід посадити за кермо, а самим зайняти місце з лівого боку автомобіля, щоб був максимально забезпечений доступ до головного циліндру.

  • Попередньо всі штуцера, якими кріпляться гальмівні трубки до головного гальмівного циліндру, повинні бути затягнуті.

  • Тепер порядок дій наступний. Напарник накачує педаллю тиск в системі, потім натискає на педаль гальма до підлоги і тримає її в такому стані.


  • Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    Напарник натискає і тримає педаль

  • Вам слід за допомогою прокачного або звичайного ключа на 10 відкрутити один з штуцерів головного гальмівного циліндра.

  • Відкрутивши його, ви зможете спостерігати, як з-під штуцера виходить невелика кількість гальмівної рідини разом з бульбашками повітря. Так от, бульбашок бути не повинно.

  • Закрутіть штуцер. Після чого напарник відпускає педаль. А потім знову натискає на неї.

  • В це час ви откручиваете ТОЙ ЖЕ штуцер і спостерігаєте за тим, що відбувається.

  • Таку процедуру необхідно виконувати до тих пір, поки не залишиться повітря.

  • Але на цьому не все. Далі слід виконати таку операцію з кожним штуцером.


  • Є й інший варіант прокачування головного гальмівного циліндра:

  • Суть процесу не змінюється. Дії такі ж і порядок той же.

  • З метою прискорення процесу поки напарник тримає педаль, ви откручиваете і закручуєте по черзі кожен штуцер. ЗА ОДНЕ НАТИСКАННЯ ПЕДАЛІ це все робиться, зверніть увагу.

  • Але тим не менш, за одне натискання все повітря не вийде і процедуру доведеться повторити.


  • Після того, як головний гальмівний циліндр прокачаний, можна приступати до прокачування гальмівної системи на колесах автомобіля.

    Колеса


    Як відомо, гальма качають в наступному порядку: спочатку заднє праве колесо, потім заднє ліве переднє праве і закінчуючи переднім лівим. Так робиться на класики ВАЗ, але 2112 - це вже зовсім інша модель.

    Тому такий порядок тут не обов'язковий. Так як гальмівна система багатоконтурна, то абсолютно не важливо, в якій послідовності качати гальма. Але все ж, раптом вам доведеться качати на класиці або інших автомобілях, качайте в цій послідовності.
    Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    ВАЗ 2112 як прокачувати гальма

    Пам'ятаємо! І знову ж, прокачуючи тормоза на ВАЗ 2112 не обійтися без напарника.
    Отже:

  • Починаємо з заднього правого колеса. Дістаньтеся до робочого гальмівного циліндра заднього колеса.

    Для цього можна загнати автомобіль на яму або, в крайньому випадку, підстелити ганчірку і лягти під машину, як у старі добрі часи.

  • Зніміть з прокачного штуцера гумовий ковпачок. Примітка: зазвичай він там є, але якщо відсутній, то необхідно щіткою по металу зачистити навколо штуцера місце.

  • Потім забрызгайте засобом для очищення іржі різьблення штуцера. Зачекайте пару хвилин.


  • Рада! Хтось може нехтувати останнім пунктом (забризкати і почекати). Скажемо відразу - якщо ви отламываете прокачной штуцер, то це заміна робочого гальмівного циліндра. А це вже інші гроші та час!

  • Надягніть на прокачной штуцер шланг і опустіть інший кінець в пляшку з невеликою кількістю гальмівної рідини.

  • Відкрутіть гальмівний штуцер на пару оборотів. З нього потече рідина з бульбашками повітря.

  • Тепер напарник повинен качати педаллю з середньою швидкістю.

  • Після того, як вийде все повітря, затягніть прокачной штуцер і надіньте ковпачок.

  • Процедура повторюється з іншими трьома колесами.


  • Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    Так виглядає ковпачок
    Ось і все - гальма ми прокачали своїми руками!

    Перевірка гальм


    Після прокачування головного гальмівного циліндра, а також робочих циліндрів необхідно перевірити працездатність гальм перш ніж вирушити в поїздку.

    Отже:

  • Перше - педаль. Вона повинна брати високо.

    Зробіть кілька качків педаллю, потім натисніть і перевірте чи не падає педаль при тривалому натисканні. Якщо падає, повторно качаємо гальма або шукаємо іншу причину (проводимо діагностику гальмівної системи).

  • Перед тим, як виїхати з гаража, натисніть кілька разів на педаль.

  • Виберіть підходящий просторий ділянку для перевірки гальм.

  • Трохи разгоните автомобіль (на першій передачі буде достатньо).

  • Відпустіть кермо і натисніть на гальма. Якщо гальма працюють правильно, то гальмувати будуть всі колеса (видно по слідах гальмування) і автомобіль не буде відводити в бік.

  • Якщо веде, отже, одне колесо спрацьовує слабкіше. Причиною цього може бути наявність повітря в гальмовому контурі колеса або ж несправність гальмівних елементів (робочий циліндр, поршень або колодки).


  • Ваз 2112: розглянемо як правильно прокачати гальма
    Трохи гумору
    Перегляньте відео, в якому ясно показується, як прокачати гальма. Слідкуйте за станом автомобіля, і він служитиме вам довго і безпечно!