Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками

25.12.14, Ваз
2096
  • 1 Вакуумний підсилювач: сфера застосування та функціональне призначення
  • 1.1 Основні функціональні завдання діафрагми
  • 2 Вірний і найбільш раціональний алгоритм заміни вакуумного підсилювача

  • Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Вакуумний підсилювач і його заміна
    Давно доведеним фактом є те, що гальмівна система автомобіля є м'яко кажучи, не зовсім досконалою і потребує підключення додаткових функціональних пристроїв. Одним з таких і є вакуумний гальмівний підсилювач.

    В Ваз 2110 заміна вакуумного підсилювача з практичної точки зору являє собою досить буденну ситуацію, яка містить безліч прихованих нюансів. Заміна підсилювача гальм ваз 2110 - це нескладна процедура, легко здійсненне своїми силами.


    Вакуумний підсилювач: сфера застосування та функціональне призначення


    Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Ваз 2110 заміна підсилювача гальма
    Сьогодні сміливо можна стверджувати, що саме вакуумний підсилювач є найбільш затребуваним багато в чому завдяки своїй винятковій практичної ефективності.

    Він має надзвичайно широкий спектр функціонально-ефективних можливостей, а саме:

  • в рази підвищує ступінь опірності педалі гальма;

  • кардинально знижує рівень навантаження на гальмівну систему ;

  • є високоефективним допоміжним засобом;

  • суттєвим чином впливає на тривалість періоду експлуатації гальмівної системи, продовжуючи період її ефективного функціонування і т. п.


  • Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Заміна вакуумного підсилювача гальм ваз 2110
    З конструктивної точки зору вакуумний підсилювач складається з комплексного блоку, який має безпосереднє сполучення з основним (головним) циліндром гальмівної системи автомобіля.

    Вакуумний підсилювач складається з наступних функціональних складових:

  • щільного корпусу, виконаного з використанням надміцного полімеру;

  • збірного вузла (діафрагми);

  • спеціалізованого контрольного (слідкуючого) клапана;

  • штовхача, який за умови відсутності харчування, повертає функціональні елементи мотора в початковий (стартовий) стан;

  • з головного шток поршня основного циліндра;

  • пружини перемикача, вона поворотна.


  • Корпус пружини представлений двома ніздрюватими поділками: вакуумним і атмосферної, іноді їх ще називаю камерами:

  • Камера (осередок) яка володіє безпосереднім сполученням з головним гальмівним циліндром носить назву вакуумній.

  • Камера (клітинка), розташована навпроти педалі гальма називається атмосферним, плюс до всього вона своєю відкритою частиною корпусу безпосереднім чином впирається в педаль гальмування.

  • Вакуумна камера і головне джерело розрідження мають між собою пряме повідомлення, і цю функцію забезпечує спеціалізований зворотний клапан, який в свою чергу є контролером тиску. Сам же джерело розрядження перебуває в якійсь особливій зоні, яка розташовується дросельної заслінки автомобільного двигуна, а вона в свою чергу, є частиною цілісної впускний колекторної системи.


  • Примітки. Вакуумний насос дозволяє забезпечити безперебійну роботу двигуна, незалежно від його поточного режиму функціонування. У всіх без винятку дизельних двигуна, впускний напруга є вкрай недостатнім.







    Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Ваз 2110 заміна вакуумного підсилювача гальм
    Зворотний клапан дозволяє автоматично роз'єднуватися при необхідності вакуумного підсилювача двигуна, гальмівної системи і джерела розрядження, за умови:









  • функціонального збою двигуна або його повної зупинки;

  • якщо вакуумна камера перестала функціонувати щосили або функціонує в недостатній мірі .


  • В залежності від функціонального стану атмосферна камера і стежить клапан можуть повідомлятися або не з'єднуватися між собою.

    Умови, при якому ці два компоненти з'єднуються один з одним:

  • у разі, якщо вакуумна камера знаходиться в початковому стані;

  • або при залученні атмосферної камери, яка активується миттєво після натискання на газову педаль.


  • Функціональна регулювання штовхача здійснюється педаллю газу, який в свою чергу контролює безпосередньо сам стежить клапан. Якщо розглядати головний гальмівний циліндр з боку вакуумної камери, то він має пряме функціональне повідомлення з діафрагмою.

    Основні функціональні завдання діафрагми


    Це:

  • коригування в просторі положення поршня;

  • здійснення підкачки гальмівної рідини безпосередньо до головних циліндрів гальмування.


  • Примітка. При використанні вакуумного підсилювача докорінно змінюється чутливість педалі гальма, тому на перших порах натискати на неї необхідно максимально плавно. Всім відомим фактом є те, що різке необґрунтоване гальмування автомобіля під час пересування ні до чого доброго не приводить.

    Вірний і найбільш раціональний алгоритм заміни вакуумного підсилювача


    Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Вакуумний підсилювач гальм ваз 2110
    З практичної точки зору виконати заміну вакуумного підсилювача зовсім нескладно, головне дотримуватися всіх рекомендацій і виконувати всі необхідні технічні процедури в строгій послідовності.

    Отже, безпосередньо сам алгоритм заміни вакуумного підсилювача:

  • першочергово потрібно від'єднати так звану колодку (фішку) з проводами, яка складається з датчиків рівня гальмівний рідини ;

  • притримуючи лівою рукою зворотний клапан вакуумного підсилювача необхідно від нього вкрай дбайливо від'єднати шланг;


  • Примітка. Від'єднання шланга вимагає досить значних зусиль, тому цей процес необхідно виконувати провідною рукою.

  • тепер потрібно здобути два болта, які з'єднують вакуумний підсилювач і головний гальмівний циліндр;

  • повільно і вкрай акуратно від'єднати головний гальмівний циліндр від вакуумного підсилювача;


  • Примітка. Відсутня будь-яка практична необхідність у від'єднанні гальмівних трубок.

  • необхідно отримати доступ до приладової панелі, щоб була практична можливість відгвинтити чотири гайки, які утримують кронштейн педалі гальма;


  • Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Ваз 2110 вакуумний підсилювач гальм


  • знімати кронштейн педалі гальма і вакуумний підсилювач необхідно в підкапотному просторі, так як там досить-таки просторо;

  • настав час зняти стопорну пластинку пальця, щоб це зробити, потрібно акуратно підчепити палець викруткою, а потім його видавити;

  • тепер утворилася можливість безперешкодно від'єднайте педаль гальма і вакуумний підсилювач;

  • для від'єднання вакуумного підсилювача і кронштейна потрібно відгвинтити всього лише дві гайки, які розташовані на кріпленні;

  • настав час прикрутити новий вакуумний підсилювач до кронштейна і виконати збірку строго в зворотній послідовності.


  • Ваз 2110: заміна вакуумного підсилювача своїми руками
    Ваз 2110 підсилювач гальм і його схема
    Практична складність відсутня, головне виконувати все строго за визначеним алгоритмом. Вищевикладена інструкція заміни вакуумного підсилювача своїми руками, дозволить заощадити безліч фінансових коштів.

    Так як послуги автосервісу досить-таки витратні. Головне закріпити весь процес візуально за допомогою фото та відео - матеріалів.

    Ціна виконання роботи на 100% залежить від вартості вакуумного підсилювача, у разі, якщо заміну виробляти самостійно. Немає нічого складного, головне правильно поетапно все в точності виконувати.