Ваз 2109: як відрегулювати гальма своїми руками
Регулювання гальм ваз 2109
Коли автомашина починає рушати з місця, нерідко з'являється відчуття, що хтось ззаду її утримує. Необхідно зупинитися, перевірити рукою температуру заднього барабана.
Якщо він нагрітий, отже, задні колодки при здійсненні гальмування підклинюють. Висновок: необхідно на ваз 2109 відрегулювати гальма.
На ваз 2109 регулювання гальма задніх не складе особливої праці. З цієї причини треба провести ремонтні та перевірочні роботи, щоб відрегулювати вільний хід гальмової педалі.
Регулювання вільного ходу проводиться у гаражному приміщенні. Перед початком проведення ремонту треба перевірити стан і роботу задньої гальмівної системи.
Перевірка
Ваз 2109 регулювання задніх гальм
Треба:
Увагу. Необхідно перевіряти дві сторони автотранспортного засобу. Після проведення огляду, при необхідності замінити зношені або вийшли з ладу деталі.
Ваз 2109 регулювання гальм
Для проведення регулювання необхідно:
Процес регулювання вільного ходу педалі гальма проводиться для забезпечення нормальної функціональності всієї системи. Якщо зменшений хід, тоді задні колодки не до кінця повертаються в своє положення. Це викликає нагрівання їх і барабанів.
Так само відбувається нерівномірний розгін до початку рухи. При збільшеному вільний час, натискаючи на педаль, відбувається неповне розсування гальмівних колодок .
Регулювання педалі
Після проведеного огляду необхідно провести регулювання гальмівної системи:
Примітка. Роботи проводити акуратно і послідовно.
У разі входу пластинки або якщо виявлений більший проміжок, більш ніж на 2 мм, треба провести наступні дії:
Переміщати його акуратно, щоб добитися необхідного простору між ним і гальмівною педаллю:
Примітка: відстань повинна бути не більше 5 мм.
Регулятор тиску гальм
Увагу. Якщо з гальмівною системою спостерігаються проблеми, то заковика може ховатися в самому регуляторі тиску.

Для того, щоб відрегулювати його, потрібно знати основні принципи роботи цього механізму, званого в народі чаклуном. Як правило, кріпиться чаклун при допомогою двох болтів знизу автомобіля. Що стосується одного з болтів, то він одночасно фіксує ще й вильчатый елемент важеля приводу, що відповідає за тиск.
Цей самий елемент або кронштейн і є той самий предмет, з допомогою якого здійснюється переміщення і таким чином, можна відрегулювати тиск.
Перевірка регулятора тиску
Ваз 2109 регулятор тиску гальм
Щоб перевірити регулятор тиску, необхідно:
Примітка. Якщо виявлено невідповідність перерахованим вище показникам і відсутні навіть хід поршня, то регулятор знову ж підлягає заміні.
Регулювання чаклуна
Щоб відрегулювати чаклун, необхідно:
Ваз 2109 регулятор гальмівних зусиль
Ручник
Ваз 2109 регулятор гальм
Так само необхідно провести регулювання ручної стоянкової гальмівної системи. При неправильній її функціональності може відбуватися заклинювання гальмівних колодок.
Регулювання її треба проводити після 30000 км експлуатації автомобіля або при перших ознаках неякісної роботи.
Для регулювання буде потрібно:
Приступимо:
Починати треба з перевірки важеля, який знаходиться в салоні автомобіля між двома передніми пасажирськими сидіннями. Підняти його на два або три клацання.
При піднятті проведений один клацання, значить, трос ручника перетягнуть. Це призводить до блокування задніх барабанів гальмівними колодками.
Якщо вироблено більше 8-ми, тоді трос ослаблений, ручник не працює:
Тоді з ями затягнути першу гайку, затяжку проводити двома ключами, щоб отримати ефект затягування двох гайок:
Руками зробити обертальні рухи. Обертання їх повинно проходити без ривка, спокійним прокручуванням по осі автомобіля.
Звук повинен виходити шарудить. Отже, регулювання гальмівної системи автомобіля проведена успішно.
Автотранспортний засіб готове до продовження експлуатації.Так само регулювання гальм можна провести в автомобільній майстерні.
Довірити виконання цієї роботи можна фахівцям. Але надійність автомобіліст відчуває, тоді, коли ця робота проведена самостійно.
Технічно справним автомобіль може вважатися, коли самостійно проводиться його огляд і ремонт. Він ніколи не підведе у важку, небезпечну хвилину.
Крім того, ціна на ремонт в СТО буває високою. При виконанні робіт своїми руками треба уважно переглянути відео.
Також треба вивчити фото, при необхідності взяти їх на місце проведення ремонту. Розкласти на стелажі або задньому сидінні машини.
При необхідності ще раз їх переглянути. Прочитати інструкцію проведення операції, місць розташування необхідних конструкцій.
Закінчити регулювання, перевірити на вільному асфальтованому ділянці проведену роботу.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного