Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: заміна стартера своїми силами

23.12.14, Ваз
2005
  • 1 Загальна інформація
  • 2 Заміна
  • 2.1 Демонтаж
  • 2.2 Розбирання

  • Ваз 2112: заміна стартера своїми силами
    Стартер Ваз 2112
    На Ваз 2112 заміна стартера здійснюється в тих випадках, коли цей елемент повністю згорає і немає можливості його полагодити. Заміна стартера Ваз 2112 - це дуже важлива процедура, так як даний елемент є потужним електродвигуном постійного струму і автомобіль просто без нього не завести.
    Примітка. До згорання цього важливого елемента автомобіля можуть навести безліч причин, серед яких можна виділити окремо тривале утримання ключа в замку запалювання. Незрозуміло чому, деякі водії люблять довго тримати ключ в положенні запуску, коли прокручується стартер, відчуває неймовірні навантаження.
    В першу чергу, наша стаття ознайомить читача з особливостями роботи стартера, його ролі у всій системі автомобіля. Потім ми спробуємо полагодити цей елемент, що у багатьох випадках виправдано. І нарешті, якщо нічого не допоможе, стартер піддамо заміні.


    Загальна інформація


    Ваз 2112: заміна стартера своїми силами
    Ваз 2112 зняття стартера
    Як і говорилося вище, стартер за рахунок постійних магнітів надає підтримку струму. Видаючи потужність, що дорівнює 155 кВт, цей елемент забезпечує пускову частоту, яка так необхідна для циліндрів силового агрегату автомобіля.

    Для різних типів двигунів передбачені різні частоти, але існує середня пускова частота. Вона дорівнює 40-50 оборотів в хвилину, якщо мається на увазі робота бензинового двигуна, яким і є мотор Ваз 2112.
    Примітка. Для порівняльного прикладу, дизельні двигуни зажадають від стартера оборотів в 100-200 разів у хвилину.







    Складається з наступних компонентів:

  • Постійними магнітами в кількості 4-х штук. Вони вмонтовані всередину стартера і виконують одну з важливих місій.

  • Якоря, який обертаючись повертає маховик, а з ним і коленвал двигуна автомобіля.

  • Щіткового вузла, що має 4-ри щітки. Дві з щіток називаються позитивними, дві - негативними. Призначений щітковий вузол для забезпечення електричного з'єднання.


  • Примітка. Доведено, що цей вузол є однією з найменш надійних частин стартера. Саме на щітки, в першу чергу, потрапляє сумнів при поганій роботі статора та їх піддають перевірці, з подальшою заміною.

  • Планетарний редуктор - наступний компонент. Він теж найважливіший елемент, так як відповідає за передачу крутного моменту на вал приводу. Сам редуктор складається з декількох сірників, надійно виконують свої функції.

  • Приводу, який призначений для введення шестерні статора в з'єднання з маховиком двигуна. Механізм цього приводу буває розміщений на валу якоря.

  • Кришками, передній та задній, які бувають відлиті, в основному, з алюмінію, а вірніше з його сплаву. Передня кришка потрібна для кріплення реле, яке через пластмасовий важіль і кільця з'єднується з приводом. На задній кришці розміщуються щеткодержатели.

  • Втягивающего реле , який ще називають тяговим. Завдяки цьому компоненту, шестерня приводу зчіплюється з зубчастим вінцем.

    Як тільки водій поверне ключ, напруга надійде не куди небудь, а на обмотки (утримує/втягує) цього реле. Як тільки відбувається замикання контакт реле, що втягує обмотка відключається.


  • Примітка. Корисно буде знати, що 8V - це норма напруги тягового реле, звичайно ж, якщо температура навколишнього повітря середня. Саме по цьому параметру електрики і визначають несправність даного реле.


    Прийнято вважати, що стартер Ваз 2112 має як свої переваги, так і недоліки:

  • Мала вага і невеликі габарити, що роблять його компактним, відносяться до явних переваг цього елемента.

  • З іншого боку, це найбільш нагружаемая у всій системі автомобіля деталь, адже будучи за розмірами маленькою, вона повинна крутити важкий маховик мистецького двигуна авто. Крім того, стартер відповідає і за обертання коленвала разом з шатунами і поршнями. З-за цього недоліку стартер не може довго служити і через певний час (зазвичай 5-6 років) виходить з ладу.


  • Коротко можна уявити собі роботу стартера. Через замок запалювання виводиться на обмотки реле харчування. Обмотки створюють Е. Буд. З, передається на сердечник реле.

    Той, у свою чергу замикає силові контакти, перекидаючи харчування вже на електродвигун статора. Одночасно з цим реле впливає на привід, який зі своєю шестернею і входить в зачеплення з маховиком двигуна.








    Примітка. Щоб виключити зворотну передачу крутного моменту, обгонная муфта виводить ролики із зачеплення, як тільки мотор машини запускається.

    Заміна


    Ваз 2112: заміна стартера своїми силами
    Заміна стартера до Ваз 2112
    Основними симптомами несправності елемента є наступні складові:

  • Стартер не спрацьовує(див. Ремонт стартера Ваз - робимо все самі ), після спроби завести силовий агрегат.

  • Стартер не відключається, коли двигун уже завівся. Він продовжує крутитися.

  • Нормально крутиться стартер, але не заводиться двигун. Причина - не провертається коленвал.

  • Під час руху автомобіля чутний характерний шум і скрегіт.


  • Переконуємось, що проблемною точкою в системі авто є саме стартер:

  • Перевіряємо надійність проводів, що йдуть від АКБ до стартеру. Цілком можливо, що вони мають обрив або контакти недобре сидять.

  • Включаємо сигнал і фари, якщо дроти в порядку. Справа в тому, що при слабкому АКБ з неповною зарядкою, вищеописані проблеми із запуском двигуна можуть спостерігатися. Якщо світло фар тьмяний, а сигнал слабкий - то розряджена АКБ.

  • Знімаємо дроти з висновків замку запалювання, якщо АКБ в порядку і з'єднуємо їх між собою (ці дроти зазначені на схемі авто цифрами "30" і "50"). Якщо стартер при короткочасному замиканні проводів крутить нормально, значить проблема саме у вимикачі запалювання.

  • Якщо замок справний, а стартер все ще не спрацьовує, можна спробувати поєднати додатковий провід зі штекером реле і одночасно з кінцем дроту плюса АКБ. Якщо стартер запрацює, то на обличчя несправність в ланцюзі від АКБ до реле, яку треба усунути.

  • Якщо і це не допомогло, доведеться зняти стартер і перевірити.


  • Демонтаж


    Отже, стартер погано працює і його потрібно демонтувати, щоб визначити тяжкість несправності, з подальшим ремонтом або заміною.

    Приступимо:

  • Знімаємо провід мінуса з АКБ.

  • Тепер від'єднуємо провід, що йде на тягове реле.

  • Ключем на 13 вивертається гайка, що тримає провід плюса, що йде від АКБ до стартеру.


  • Ваз 2112: заміна стартера своїми силами
    Ваз 2112 зняти стартер

  • Провід знімається.

  • Тепер треба відвернути гайки, які фіксують стартер до картера зчеплення. Для цього використовуємо ключ на 15.

  • Знімаємо Стартер.


  • Ваз 2112: заміна стартера своїми силами
    Заміна стартера на Ваз 2112
    Примітка. Щоб не переплутати при зворотному монтажі дроти, їх рекомендується зазначити. Наприклад, можна використовувати для позначки окремі шматки дроту різного кольору.

    Розбирання


    Стартер демонтований.

    Тепер треба його розібрати:

  • Беремо голівку на 10 або ключ. Відвертаємо гайку на реле і знімаємо провід, що йде на стартер.

  • Болти реле, що кріплять його зі стартером, відвертаємо ключем або голівкою на 8.

  • Знімаємо реле стартера .

  • Бачимо прокладку між передньою кришкою і реле, яку теж знімаємо.

  • Піддаємо демонтажу пружину і якір.

  • Піддаємо демонтажу гайки стяжних шпильок.

  • Стартер знімаємо зі шпильок разом з якорем.


  • На даному етапі проводиться очищення внутрішніх елементів. Перевіряються контакти, можна розібрати щітковий вузол і перевірити його. Докладну інформацію про те, як відремонтувати стартер, можна знайти в інших публікаціях нашого сайту.

    Якщо немає можливості стартер полагодити, доведеться провести його заміну. Ціна на цей елемент буває різною. Зазвичай, якщо стартер новий, доведеться витратити близько 2-3 тис. рублів.
    Ваз 2112: заміна стартера своїми силами
    Заміна стартера Ваз 21124
    В процесі проведення цих робіт своїми руками вкрай рекомендується користуватися відео і фото - матеріалами, що дають практичне розуміння процесу. Робити все потрібно строго по інструкції, щоб не виникло ніяких проблем.