Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: заміна задніх гальмівних колодок своїми руками

25.12.14, Ваз
1900
  • 1 Конструкція і технічні характеристики
  • 1.1 Зняття та монтаж задніх гальмівних колодок

  • Ваз 2112: заміна задніх гальмівних колодок своїми руками
    Перевірка зносу задньої гальмівної колодки ВАЗ 2112
    Встановлення задніх гальмівних колодок забезпечує гальмування автомобіля, його задньої осі. На задню вісь автомобіля ВАЗ 2112 навантаження набагато менше, порівняно з передньої і складає, при екстреному гальмуванні, всього приблизно 25%, тому у них барабанного типу задні гальма.

    При експлуатації нагрівання цих гальм менше, що тягне за собою і інші вимоги до їх фрикційних накладок, відмінні від передніх. Якщо на ВАЗ 2112 не гальмують задні колеса, то спочатку необхідно перевірити якість і знос гальмівних колодок.


    Конструкція і технічні характеристики


    Колодки гальмівні задні ВАЗ 2112 складаються з:

  • Підстави металевого.

  • Фрикційної накладки, яка на нього наклеєна.


  • В комплект для встановлення задніх гальмівних механізмів входять чотири колодки.

    Підстава або корпус виробу штампований з листової сталі з наступним зварюванням. Гальванічне покриття захищає елемент від корозії.

    Фрикційна накладка приклеюється при температурі приблизно 100 градусів спеціальним клеєм. Для прискорення процесу початкової притирання колодок потрібна додаткова обробка поверхні до потрібної шорсткості.

    Отже:

  • При холодних колодках, швидкості руху 80 км/год і тиску в гальмівній системі 40 бар ефективність контрольного гальмування становить 320 Нм. Зусилля з яким зсувається накладка щодо колодки буде не менше 210 н/см2.

  • На ВАЗ 2112 задні гальмівні колодки при їх виробництві проходять ретельний контроль якості. Всі комплектуючі матеріали виготовляються згідно з сертифікатами і відповідають стандарту ISO 9001 і Правилами ЄЕК ООН.

  • Комфортабельність експлуатації (при гальмуванні забезпечують мінімальний рівень шуму) автомобіля підвищує спеціальний матеріал, з якого виготовляють гальмівні колодки.

  • Витрати на технічне обслуговування забезпечує підвищена зносостійкість елементів.

  • Комплект колодок розрахований на 70000 - 100000 кілометрів шляху, пройденого автомобілем.

  • Заміна задніх гальмівних колодок ВАЗ 2112 виконується в тому разі, коли товщина фрикційного шару зменшиться до 15 мм.

  • Період, протягом якого можуть служити задні гальмівні колодки ВАЗ 2112 залежить від стилю водіння автомобіля і дорожнього покриття, по якому доводиться частіше пересуватися.

  • Інструкція вказує, що стан гальмівних колодок потрібно контролювати при проведенні кожного планового технічного обслуговування автомобіля.


  • Зняття та монтаж задніх гальмівних колодок


    Порада: При встановленні старих гальмівних колодок проводити заміну між собою передньої й задньої колодок не допускається. В цьому випадку відбувається нерівномірне гальмування.








    Порядок робіт своїми руками складається з наступного:








  • Включається перша передача. Під передні колеса підкладається бруски.

  • Піднімається і встановлюється на опори задня частина автомобіля.

  • Знімається колесо.

  • Промивається з миючими засобами і висушується гальмівний механізм.


  • Порада: Застосування для очищення дизельного палива, бензину та інших мінеральних розчинників не допускається .

  • Вивертаються два направляючих штифта.

  • Знімається гальмівний барабан.


  • Порада: Якщо виникли труднощі при знятті барабана потрібно повернути в різьбові отвори два болта діаметром М8 потім рівномірно ввертывая їх спресувати деталь.

  • За допомогою плоскогубців або борідка знімаються верхня і нижня стяжні пружини.


  • Ваз 2112: заміна задніх гальмівних колодок своїми руками
    Зняття передньої стяжний пружини колодки


  • Видаляється напрямна пружина передньої колодки.

  • Знімається передня колодка.

  • Витягується разжимная планка.

  • Видаляється напрямна пружина задньої колодки.

  • Від'єднується від наконечника тяги ручника , приводний важіль.

  • Знімається задня колодка.

  • Витягується опорна шайба.

  • Приводний важіль забирається з колодки після натискання на палець, як показано на фото.


  • Ваз 2112: заміна задніх гальмівних колодок своїми руками
    Місце натискання на палець приводного важеля

  • З колодки витягується палець.

  • Перевіряється стан і товщина встановлених фрикційних накладок гальмівних колодок .

  • Установка нових колодок проводиться в зворотному порядку. При цьому, в пази поршня потрібно вставити верхні шкарпетки колодок.

  • При установці барабана необхідно двома монтировками звести гальмівні колодки.

  • Поставити на місце колесо.

  • Автомобіль опустити на землю.

  • Для того, щоб поршні стали в робоче положення, потрібно кілька разів провести натискання на педаль гальма.

  • Перевіряється в бачку рівень гальмівної рідини і при необхідності доливають до норми.


  • Після монтажу нових гальмівних колодок регулюється ручне гальмо.

    Ремонт задніх гальмівних колодок ВАЗ 2112 полягає в їх заміні, процес якого добре видно на відео. Своєчасна заміна зношених деталей гальмівної системи забезпечить безпечний рух по дорогах, а ціна ремонту буде не надто великий.