Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна тяги ручника ваз 2110 своїми руками

25.12.14, Ваз
2785
  • 1 Причина виходу з ладу троса
  • 2 Заміна троса
  • 3 Регулювання стоянкового гальма

  • Заміна тяги ручника ваз 2110 своїми руками
    Стоянкові гальма ваз
    Гальма (ручний) гальмо утримує автомобіль у нерухомому стані на ухилах і стоянках. Також він часто використовується під час рушання з місць під час зупинок на підйомах, щоб входити в керований занос (звичайно ж, якщо є навички і досвід використання).

    Якщо з цим гальмом виникають проблеми, заміна тяги ручника ваз 2110 може допомогти. Заміна тяги ручника на ваз 2110 - справа відповідальна, але цілком здійсненне своїми руками.


    Причина виходу з ладу троса


    Заміна тяги ручника ваз 2110 своїми руками
    Заміна важеля ручника ваз 2110
    Основна причина, по якій ламається тяга ручного гальма, природно, полягає в терміні експлуатації даного троса. Справа в тому, що при використання трос піддається постійним навантаженням від зусиль, що приводять в дію ручне гальмо і з-за того, що він розташовується під кузовом ваз постійно взаємодіючи з підвищеною вологістю, при цьому відчуваючи брак мастила.

    В результаті, сталеві нитки, з яких складається тросик, просто-напросто перетираються. Також причиною поломки троса ручного гальма ВАЗ 2110 може бути і те, що при експлуатації знос барабанів і накладок гальмівних механізмів правого і лівого коліс відбувається в нерівномірному порядку, через відповідні троси починають збільшуватися на різну величину і ручне гальмо з часом просто перестає працювати.
    Заміна тяги ручника ваз 2110 своїми руками
    Заміна важеля ручника ваз 2110
    Стоянкове гальмо також може отримувати механічні пошкодження після екстрених гальмувань автомобіля, коли водієм приводяться в дію всі гальмівні системи. Через ослаблення наконечників троса і його утрудненого переміщення в оболонці також можлива поломка, що призводить до необхідності заміни троса.

    У всякому разі, незалежно від причини виникнення необхідності заміни троса ручного гальма, кожен автовласникові пізно або рано потрібно буде зіткнутися з даною проблемою.
    Примітка. Замінювати тросик, а точніше його встановлювати краще удвох, бо тяга важеля володіє невеликою довжиною і для установки вирівнювача троса його необхідно сильно натягувати.
    Трос слід замінювати при таких несправностях:








  • ослаблення троса наконечника;

  • порушення цілісності нитки троса;

  • важке переміщення тросика в оболонці.


  • Примітка. У тому випадку, коли потрібно міняти один з тросів ручного гальма, то необхідно замінити інший.

    Заміна троса


    Заміна тяги ручника ваз 2110 своїми руками
    Кріплення ручного гальма ваз 2110
    Для заміни троса ручного гальма потрібні наступні інструменти:

  • Гайковий ключ «на 10»;

  • Два гайкові ключі «на 13»;

  • Новий тросик;

  • Велика викрутка.


  • Заміна проводиться в наступному порядку:

  • Насамперед, транспортний засіб ставиться на рівну поверхню таким чином, щоб поверхня мала доступ до днища. Це може бути підйомник або гаражна яма;

  • Потім необхідно зняти транспортний засіб з ручного гальма, опускаючи до упору вниз важіль управління стоянковим гальмом;

  • Потім знімається гальмівний барабан відповідного колеса.


  • Примітка. Щоб дістатися до вирівнювача, з подушок підвісок знімається глушник і з задньої подушки - резонатор. Вихлопна труба опускається вниз.









  • Під кузовом транспортного засобу відвертається контргайка і регулювальна гайка ручного гальма за допомогою гайкового ключа «на 13», і з тяги знімається зрівнювач;

  • Після цього наконечник троса дістається з управління;

  • З кронштейна на кузові дістається наконечник оболонки троса;

  • Також відгинаються скоби, на яких фіксується тросик;

  • Попередньо знімається задня гальмівна колодка . Між важелем приводу ручного гальма і колодкою вставляється викрутка, важіль відводиться в переднє положення і від важеля від'єднується наконечник троса;

  • На балці заднього моста послаблюється гайка фіксації держателя троса і тросик виймається з нього;

  • Потім з пазів кронштейна дістається трос стоянкового гальма;

  • Після цього тросик простягається з гальмівного щита.


  • Примітка. При важкому переміщення троса в оболонці, його потрібно змащувати.

    Для цього в оболонку заливається моторне або трансмісійне масло до тих пір, поки воно не буде витікати з протилежної сторони оболонки. Під час заливки трос періодично переміщається в оболонці.
    Заміна тяги ручника ваз 2110 своїми руками
    Ваз 2110 заміна ручника - мастило
    Трос стояночного гальма і його установка виконується в зворотній послідовності, при цьому необхідно враховувати, що тросики в кронштейні потрібно встановлювати хрест-навхрест. Після завершення операцій по установці троса ручного гальма треба його відрегулювати.

    Регулювання стоянкового гальма


    Примітка. Не слід нехтувати перевіркою і регулюванням, так як із-за неправильної установки або регулювання можуть бути плачевні наслідки.
    Перевірку і регулювання стоянкового гальма краще проводити через кожні 30 тисяч кілометрів пробігу, навіть при його справної роботі.



    Перевірка здійснюється дуже просто:

  • Спочатку затягується до відмови ручник, включається перша передача і плавно опускається педаль зчеплення(див. Ремонт зчеплення - проводимо самі ). У тому випадку, якщо ручного гальма в порядку, то двигун автомобіля повинен стихнути.

    У тих випадках, коли машина починає навіть повільно рухатися, значить, настав час проводити регулювання чи потрібен ремонт.


  • Примітка.

    У більшості випадку при неправильній роботі стоянкового гальма або після виконання заміни троса потрібно просто підтягнути трос. Після підтягування слід в обов'язковому порядку знову перевірити працездатність деталі.
    Деякі автоводители, намагаючись менше зношувалися трос стояночного гальма, намагаються набагато рідше використовувати його. Подібна «економія» може призвести до зворотного результату: тросик при рідкісному переміщенні в оболонці, починає поступово втрачати рухливість і в кінцевому результаті починає заклинювати і обриватися.

    Необхідно користуватися стоянковим гальмом часто, у всіх необхідних випадках. У багатьох випадках на дорозі ручне гальмо виконує функції, дозволяючи зберегти здоров'я і життя автоводителю та іншим учасникам дорожнього руху.

    Також, використовуючи ручне гальмо на стоянках, можна вберегти своє та інші транспортні засоби від псування, адже транспортний засіб, не зафіксоване ручником, може раптово і з певних причин почати рухатися, псуючи все, що його оточує.

    Проводити заміну тяги ручника бажано після перегляду відповідного відео та фото - матеріалів. Слід пам'ятати, працюючи своїми руками, що інструкція завжди дає практичні поради, ігнорувати які не варто.

    Ціна на новий трос стояночного гальма сьогодні не висока, так що можна непогано заощадити, якщо не платити ремонтникам, а зробити все самостійно.