Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна заднього гальмівного циліндра на ваз 2110 своїми руками

25.12.14, Ваз
2049
  • 1 Причини несправності механізму заднього гальмування
  • 2 Заміна задніх гальмівних циліндрів
  • 2.1 Ремонт задніх гальмівних циліндрів ВАЗ 2110

  • Заміна заднього гальмівного циліндра на ваз 2110 своїми руками
    Гальмівний механізм заднього колеса
    На авто ВАЗ 2110 встановлена робоча гальмівна система у якій діагональне поділ контурів. Це підвищує рівень безпеки водіння авто.

    Правий спереду і лівий ззаду гальмівні механізми забезпечує один гідропривід, лівий спереду і правий ззаду - інший.Якщо стався відмова одного контуру гальмівної системи, його з достатньою ефективністю може замінити інший.


    Причини несправності механізму заднього гальмування


    Гідропривід складається з вакуумного підсилювача і двоконтурного регулятора тиску задніх гальм.

    Основними елементами гальмівного механізму заднього колеса є позиції:

  • 4 - колодка гальмівна .

  • 6 - гальмівний циліндр.

  • 5-пружина напрямна.

  • 11 - щит заднього гальма.


  • Наскільки ефективно буде працювати задній гальмівний циліндр ВАЗ 2110 буде залежати безпека руху автомобіля на дорогах. У статті пропонується, яким чином виконати заміну гальмівного циліндра своїми руками.

    Гальмівний механізм, як і будь-який інший схильний до зносу, що вимагає через певний проміжок часу його заміни. Торговельні організації пропонують великий вибір гальмівних циліндрів.

    При його покупці потрібно звертати увагу на якість товару, наявність позитивних відгуків від автовласників. Щоб не довелося купувати новий циліндр після першого дня експлуатації авто.

    Для перевірки, якому стані знаходиться, наявний на ВАЗ 2110 задній гальмівний циліндр, треба зняти барабан.

    Про наявність несправності гальмівного циліндра можуть вказувати:

  • Погіршення ефективності гальм(див. Ремонт гальм в домашніх умовах ), його педаль стала набагато «м'якше», а прокачування всієї гальмівної системи і перевірки стану гальмівних колодок не усунули неполадки.

  • З гальмівного циліндра випливає гальмівна рідина, на що вказують сліди її патьоків на гальмівному щитку, позиція 11. У цьому випадку відбувається порушення герметичності системи, а її механізми не забезпечать зупинку автомобіля.

    Колісні поршні розсунуть колодки, диск перестане крутитися. Педаль буде провалюватися і при створенні аварійної ситуації автомобіль не буде вчасно зупинений.

    Після розбирання вузла, заміни манжет, ситуація не виправляється.


  • Заміна задніх гальмівних циліндрів


    Кращі задні гальмівні циліндри на ВАЗ 2110 можуть працювати довгий час. Прикладом бракованого виробу може служити гальмівний циліндр, в якого поршні виходять з циліндра всього на кілька міліметрів, чого недостатньо для розсування гальмівних колодок.

    На строк служби гальмівних циліндрів грає і якість гальмівної рідини.Інструкція вказує, що задні гальмівні циліндри витягуються на знятому гальмівному барабані.
    Порада: Бажано, щоб заміна задніх гальмівних циліндрів ВАЗ 2110 виконувалась одночасно на обох гальмах. Знос одного з елементів вказує, що скоро вийде з ладу і другий.

    А ціна проведення робіт буде зменшена, за рахунок розбирання автомобіля один раз.







    Отже:









  • Машина встановлюється на оглядову яму або підйомник.

  • Фіксуються передні колеса.

  • Знімаються задні.

  • Використовуючи гумовий молоток, зі свого місця витягується гальмівний диск .

  • Акуратно витягується кінець верхньої стяжний пружини, позиція 7 на першому фото. До цього він з'єднувався з гальмівною колодкою.

  • До кінця піднімається ручка ручного гальма. У цьому випадку розсуваються гальмівні колодки, і вони без особливих зусиль знімаються.

  • Відкручується від циліндра гальмівна трубка.

  • Знімається задній гальмівний циліндр.


  • Заміна заднього гальмівного циліндра на ваз 2110 своїми руками
    Зняття заднього гальмівного циліндра ВАЗ 2110

  • При необхідності, виконується заміна заднього гальмівного циліндра ВАЗ 2110 новим.

  • Збірка вузла виконується в зворотній послідовності.

  • Робота закінчується прокачуванням гальм.


  • Порада: Заміна гальмівного циліндра на автомобілі ВАЗ 2110 виконується у суворій послідовності - як демонтаж, так і встановлення запчастин. Головна умова - справність і герметичність гідравлічної системи.
    Як відбувається на автомобілі ВАЗ 2110 заміна заднього гальмівного циліндра можна побачити на відео.

    Ремонт задніх гальмівних циліндрів ВАЗ 2110


    Бувають випадки, коли для економії коштів достатньо замінити зношені деталі вузла. У цьому випадку після зняття з автомобіля задній гальмівний циліндр розбирається.
    Заміна заднього гальмівного циліндра на ваз 2110 своїми руками
    Розбирання заднього гальмівного циліндра ВАЗ 2110


    Отже:

  • Знімаються захисні ковпачки, поз. 10 на малюнку вище.

  • З корпусу циліндра выпрессовываются поршні разом з деталями для регулювання зазору в автоматичному режимі, що утворюється між барабаном і гальмівними колодками.

  • Після установки поршня поз. 9 на спеціальне пристосування його провертають і виймають упорний гвинт, поз. 3.

  • Знімається ущільнювальне кільце поз. 8 і опорна чашка поз. 7 з сухарями поз.5 і пружиною поз.6 з гвинта.

  • Роз'єднуються завзяте кільце поз. 4 і наполегливий гвинт.


  • Після розбирання вузла деталі перевіряються на наявність несправностей:

  • Робочі поверхні поршнів, циліндрів та наполегливих кілець повинні бути гладкими, без подряпин і нерівностей. В іншому випадку може статися витік рідини і передчасний знос поршнів і ущільнювачів.

  • Дефекти на дзеркальній поверхні усуваються шліфуванням або притиранням.


  • Порада: Необхідно стежити, щоб не збільшився внутрішній діаметр циліндра.

  • Перевіряється візуально упорний гвинт, пружини, опорна чашка і сухарі. При їх пошкодженні виконується заміна деталей.

  • Ущільнювачі поз.8 змінюються новими.

  • При необхідності змінюються захисні ковпачки поз.10.


  • Складання конструкції проводиться в зворотній послідовності.

    При цьому потрібно врахувати:

  • Всі деталі рясно змазують гальмівною рідиною.

  • Затягування наполегливих гвинтів повинна виконуватися моментом 39 - 69 Нм.

  • Проріз, розташована на опорних кільцях, направляється вертикально вгору, відхилення не повинно бути більш 30 градусів. Це забезпечує видалення повітря з приводу механізму при прокачуванні гальма.

  • З допомогою пристосування запресовуються поршні в корпус циліндра.

  • Після складання перевіряється переміщення в корпусі кожного поршня, яке повинно бути від 125 міліметрів до 165 міліметрів.

  • Встановлюються захисні ковпачки.


  • Своєчасний ремонт або заміна задніх гальмівних циліндрів - гарантія безпеки руху на дорогах.