Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: заміна диска зчеплення своїми руками

25.12.14, Ваз
2193
  • 1 Ознаки несправності
  • 1.1 Необхідні умови та інструмент
  • 2 Переходимо до зняття
  • 3 Регулювання зчеплення

  • Ваз 2112: заміна диска зчеплення своїми руками
    Ваз 2112 заміна диска зчеплення, кошик, ведений диск і підшипник вижимний ВАЗ
    Заміна диска зчеплення ваз 2112 багатьом здається дуже складним процесом, і тому виконуватися самостійно її вони бояться, воліють платити на СТО «професіоналам» (сказати по правді і там не кожен професіонал). Ця стаття вам доведе протилежне, і допоможе покроково навчитися як проводиться заміна диска зчеплення на ваз 2112 самостійно.

    Які дії виконати в якій послідовності і що варто при цьому враховувати.


    Ознаки несправності


    Я думаю вам зрозуміло, що, діючи своїми руками виконати заміну швидко, ніяк не вийде, проте можна добре заощадити і гроші витратити тільки на необхідні запчастини. На питання коли потрібна заміна диска зчеплення ваз 21124 відповідаємо - щоб знизити шанси попадання в аварію, вам слід своєчасно виявити і усунути неполадки, і зчеплення тут не є винятком.

    Розглянемо основні ознаки необхідності ремонту або заміни диска зчеплення:

  • Коли при натисканні педалі зчеплення видає скрип. Хоча скрип далеко не завжди є вірною ознакою неполадок зчеплення. Часто за скрипи зчеплення приймаються скрипи гумового килимка.

    Тут потрібно бути впевненим, що причиною (джерелом) скрипу є саме поломка зчеплення. Коли скрипи додатково супроводжуються ще й посмикуванням педалі, тоді це вже явна ознака того, що є необхідність його ремонту

  • Поява запаху горілого пластику - такий запах неможливо, з чим переплутати. Запам'ятайте, якщо ваше зчеплення почало горіти, тоді можна зволікати з ремонтом, далі все стане тільки гірше.

    Простий приклад з особистого досвіду - водій відчув запах смаленого зчеплення, однак продовжив працювати ще день, і тільки потім заїхав на СТО. Результат такий - замість заміни одного лише веденого диска довелося проточувати маховик (заклепками натерло борозни) і замінити повністю кошик, так як від перегріву втратили пружність пружини, і ціна ремонту підскочила втричі.

    Врахуйте запах горілого зчеплення, означає наближення серйозних проблем, тут дорога кожна година.

  • Коли перестали перемикати передачі, зазвичай спочатку вичавлювати педаль стає важче, потім з'являються проблеми з перемиканням і, нарешті, передачі перестають займатися зовсім. Краще приймати превентивні заходи і не доводити до такого стану, краще вчасно замінити в ваз 2112 диск зчеплення .


  • Необхідні умови та інструмент


    Заміна дисків зчеплення ваз 2112 вимагає певних умов і інструментів:

  • Оглядова яма, або естакада, або підйомник

  • Набір головок, набір ключів

  • Спеціальна центруюча оправлення, або старий первинний вал КПП

  • Викрутка шлицевая (плоска)

  • Упори або «башмаки» для коліс

  • Пасатижі

  • Чисте ганчір'я

  • Трохи мастила для первинного валу КПП

  • Помічник (по-перше, прискорить роботу, по-друге, зняття і установка коробки поодинці це порушення техніки безпеки)


  • Переходимо до зняття


    Щоб зняти з ваз 2112 диски зчеплення, виконуємо такі дії:









  • Встановлюємо наш автомобіль на оглядову яму (або що у вас замість неї - естакада, підйомник)

  • Знімаємо з автомобіля коробку передач, попередньо від'єднуємо дроти від акумулятора

  • Без цього до зчеплення нам не дістатися, нагадаю коротенько порядок дій:

  • Зливаємо масло з КПП

  • Знімаємо стартер

  • Від'єднуємо від датчика швидкості колодку із проводами, стиснувши для цього пружинні затиски

  • Відкручуємо болт, яким кріпиться кронштейн, який тримає модуль запалювання, потім болти (їх два) кріплять зверху КПП до мотору

  • Відключаємо колодку проводів розташовану знизу машини від датчика заднього ходу

  • Відкручуємо болт хомута, закріплювального кронштейн тяги перемикає передачі, і стягуємо її з шарніра, зсунувши тому

  • Знімаємо приводи коліс

  • Замість одного з них неодмінно вставляємо заглушку, щоб не розсипався диференціал

  • Заглушку слід прив'язати, щоб випадково не випала, в процесі зняття КПП

  • Правий привід достатньо буде витягти з коробки і відвести в сторону, прикрутити дротом до кузова, щоб не заважав

  • Потім відкручуємо нижню гайку, що кріпить коробку до мотору (вона розташована зі сторони мотора)

  • Слід бути уважним, тому що у моделей авто з системою уприскування бензину під цією гайкою кріпиться кронштейн, підтримує впускну трубу, його необхідно зняти

  • Можете послабити верхню гайку цього кронштейна, якщо просто так не зняти

  • Відкрутивши три болтика, знімаємо нижню кришку кожуха зчеплення

  • Потім викручуємо лівий нижній болт, який теж зміцнює КПП до мотору, вивішуємо мотор з допомогою дошки, або талі

  • Знизу відкручуємо гайку лівої подушки мотора

  • Потім дві гайки, якими кріпиться задня подушка до мотору

  • Викручуємо болти, що кріплять задню подушку двигуна до КПП

  • Вставляємо викрутку в щілину між корпусом зчеплення і блоком двигуна, і зрушуємо коробку з направляючих втулок

  • Необхідно при цьому притримувати її

  • Зрушуємо коробку максимально тому, щоб пройшла задня кришка над розтяжкою йде від передньої підвіски (її первинний вал при цьому виходить із зчеплення)

  • Коли первинний вал не виводиться із зчеплення, віджимаємо мотор в бік

  • Опускаємо передній кінець КПП, і витягуємо її з-під машини (тут потрібен помічник), фото нижче


  • Ваз 2112: заміна диска зчеплення своїми руками
    Знімаємо і витягуємо КПП з-під машини

  • Накидним ключем необхідно відкрутити болти, що кріплять кожух зчеплення

  • Щоб їх було відкрутити зручніше, можна скористатися головкою «8»

  • Болти слід відвертати рівномірно, щоб не деформувати кожух

  • Потім знімаємо кошик з диском зчеплення

  • Візуально оцініть, стан веденого і ведучого дисків

  • При виявленні яких-небудь дефектів їх необхідно замінити

  • При установці на місце зчеплення, слід ставити ведений диск його виступає стороною в напрямку ведучого диска

  • Потім вставляємо центрирующую оправлення

  • Робиться це, щоб він встав чітко в центрі маховика

  • Тому що якщо він зміститься, у вас не встане КПП на місце (первинний вал не зайде)


  • Ваз 2112: заміна диска зчеплення своїми руками
    Центруюча втулка вставляється в ведений диск, потім прикручується кошик

  • Вставляємо оправку в колінвал, потім ставимо провідний диск, кошик зчеплення і рівномірно по колу затягуємо болти

  • Після повної затягування витягуємо оправлення

  • Потім можна ставити коробку передач (рекомендуємо попередньо змастити шліци її первинного валу)


  • Таким чином, виконується заміна зчеплення. Як бачите, нічого складного в такій роботі немає. Доповнить нашу статтю навчальне відео.







    Регулювання зчеплення


    Після установки нового, або ремонту зчеплення завжди потрібно його регулювання, наша інструкція вам допоможе. Тут немає нічого складного і, після прочитання цієї статті до кінця відрегулювати його самостійно зможе кожен.

    Отже:

  • Зазвичай необхідність відрегулювати зчеплення визначають по ходу його педалі, коли педаль починає впиратися в килимок (покриття) - це означає, що зносилися накладки на веденому диску

  • Максимально допустиме значення для ходу педалі становить 160миллиметров

  • Перевірте хід педалі у вашій машині, якщо він не відповідає нормі, тоді вам терміново необхідно відрегулювати зчеплення




  • Переходимо до регулювання:

  • Спочатку визначаємо відстань від педалі зчеплення й до килимка (покриття), для цього скористайтеся звичайною лінійкою

  • Приставляємо лінійку до підлоги так, щоб кут поруч з педаллю дорівнював 90 градусам

  • І заміряємо відстань, якщо ця відстань перевищує 160 міліметрів, виконуємо регулювання

  • Для регулювання необхідно послабити фіксацію контргайки, яка розташовується на наконечнику троса, цей наконечник розташований у вилки зчеплення в підкапотному просторі

  • Щоб встановити повний хід зчеплення, рівний 120 - 160 міліметрів, нам необхідно буде виконати обертання гайки круговими рухами

  • Відвертаючи гайку, ми зменшуємо хід педалі а, наворачівая її, навпаки збільшуємо

  • Після регулювання слід натиснути на педаль до упору, не менше трьох разів, потім перевірити лінійкою від педалі (верхньої площадки її) до килимка

  • Якщо відрегулювали неправильно, або недостатньо, тоді відрегулюйте хід педалі гайкою, потім гайку зафіксуйте контргайкою

  • На останньому етапі залишається зрушити вилку обмежувальну втулку до упору, і регулювання буде завершена


  • Всі з регулюванням, вдалого вам ремонту.