Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками

25.12.14, Ваз
6581
  • 1 Процес роботи
  • 2 Підготовка до ремонту зчеплення
  • 3 Заміна зчеплення
  • 3.1 Заміна головного циліндра зчеплення
  • 3.2 Заміна робочого циліндра зчеплення
  • 4 Ремонт зчеплення
  • 4.1 Головний циліндр
  • 4.2 Робочий циліндр
  • 5 Прокачування зчеплення на ВАЗ 2107

  • Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    І знову ремонтуємо ВАЗ 2107
    Проблеми зі зчепленням? Воно не повністю включається, педаль зчеплення «м'яка» або взагалі провалюється?

    Все це скаже нам про те, що настав час ремонту зчеплення головного і робочого циліндрів!Про те, як це робиться і піде мова в даній статті.

    Тут вас чекають: інструкція по ремонту зчеплення на автомобілі ВАЗ 2107 корисне відео, поради та особливості даного виду робіт. Тут ви знайдете інформацію про те, як змінювати циліндри, ремонтувати і прокачувати їх.


    Процес роботи


    Це:

  • Підготовка до ремонту зчеплення

  • Заміна зчеплення



  • Заміна головного циліндра зчеплення

  • Заміна робочого циліндра зчеплення



  • Ремонт зчеплення



  • Головний циліндр

  • Робочий циліндр



  • Прокачування зчеплення на ВАЗ 2107


  • Підготовка до ремонту зчеплення


    Що ж необхідно заготовити для того, щоб відремонтувати зчеплення своїми руками:

  • Набір ключів

  • Викрутка (бажано тонка)

  • Спеціальні пасатижі-знімачі

  • WD-40 або аналогічний засіб для видалення іржі

  • Ніж

  • Гальмівна рідина

  • Шланг для прокачування

  • Ємність для прокачування

  • Шприц


  • Ось, мабуть, і все, що необхідно.
    Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    Розтискні пасатижі (щипці для стопорних кілець)

    Заміна зчеплення


    Часто власники автомобілів воліють просто замінити деталі зчеплення, так як ціна на них невелика, та й час можна значно заощадити. Тому спочатку можна розглянути процес заміни деталей зчеплення.







    Заміна головного циліндра зчеплення


    Отже:

  • Для початку необхідно злити рідину з бачка зчеплення. Це можна зробити за допомогою шприца - вибрати рідину і перелити в іншу ємність.

  • Також можна зняти шланг зі штуцера головного циліндра і вставити його в ту ж ємність. Злегка розігніть хомут на штуцері, щоб було легше зняти шланг.

    Як вам зручніше, так і робіть.

  • Після цього потрібно відкрутити штуцер трубопроводу, який підходить до робочого циліндру зчеплення.

  • Потім забрызгайте засобом WD-40 або аналогом дві шпильки, на яких кріпиться головний циліндр зчеплення до кузова автомобіля, щоб не зламати їх, відкручуючи гайки.

  • Візьміть ключ на 13 або ж голівку з подовжувачами (як зручніше) і відкрутіть по черзі дві гайки кріплення.


  • Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    Зняття гайок кріплення головного гальмівного циліндра ВАЗ 2107

  • Зніміть головний циліндр зчеплення.


  • Готово! Зняття завершено.

    Тепер встановимо новий циліндр:
    Рада! Перед установкою нового головного циліндра зверніть увагу на стан гнучкого шланга бачка зчеплення.

    Часто буває так, що він тріскається на кінці. Варіантів два - або замінити шланг, або обрізати його (якщо дозволяє довжина).

  • Для початку потрібно потрапити штоком приводу від педалі зчеплення в отвір нового головного циліндра. Для зручності попросіть одного мало надати на педаль зчеплення.

  • Після чого встановіть головний циліндр зчеплення на шпильки кріплення.

  • Закрутіть гайки кріплення ключем на 13 або голівкою з подовжувачами.

  • Ключем на 10 підключіть трубопровід від робочого циліндра зчеплення.

  • Надіньте гнучкий шланг бачка зчеплення.

  • Наповніть бачок гальмівною рідиною до горловини.


  • Головний циліндр поміняли.

    Заміна робочого циліндра зчеплення


    Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    Робочий циліндр зчеплення на ВАЗ 2107
    Тепер будемо змінювати робочий циліндр зчеплення на автомобілі ВАЗ 2107:
    Рада! При відкручування і закручування болтів кріплення робочого циліндра будьте обережні, щоб не зірвати різьблення в корпусі КПП.

  • Зніміть пружину з робочого циліндра.

  • Далі потрібно відкрутити трубку, яка з'єднує головний і робочий циліндри, ключем на 10. З неї потече гальмівна рідина - надіньте на кінець трубки ковпачок, який знаходиться на прокачном штуцері робочого циліндра.

  • Відкрутіть два болта кріплення робочого циліндра за допомогою ключа на 13 і зніміть їх разом з пластиною.

  • Вийміть робочого циліндра.


  • Зняли.

    Тепер будемо ставити новий робочий циліндр зчеплення на ВАЗ 2107:

  • Для початку викрутіть регулювальні гайки приблизно так само, як вони були виставлені на старому циліндрі. Це допоможе або взагалі уникнути регулювання зчеплення, або скоротити її до мінімуму.


  • Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    Регулювання зчеплення ВАЗ 2107

  • Потім вставте шток-штовхача робочого циліндра в вилку коробки передач .

  • Закрутіть два болта разом з пластиною. Як показує практика, найзручніше спочатку верхній болт наживити, а потім нижній.

  • Підключіть трубку подачі рідини. Закрутіть її в циліндр ключем на 10.

  • Одягніть назад пружину.


  • Після заміни робочого циліндра, його необхідно прокачати.

    Якщо була здійснена заміна і головного і робочого циліндрів зчеплення одночасно, то читайте спосіб прокачування нижче:









  • Відкрутіть прокачной штуцер на 1 оборот.

  • Дочекайтеся моменту, поки з нього потече рідина разом з бульбашками повітря.

  • Коли бульбашки повітря вийдуть, закрутіть штуцер до упору.

  • Надіньте ковпачок.

  • Прокачування закінчена!


  • Ремонт зчеплення


    Тепер розглянемо інший варіант - використання ремонтного комплекту для циліндрів зчеплення головного і робочого.

    Головний циліндр


    Отже, головний циліндр ми зняли і тепер приступаємо до його розбирання.
    Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    ВАЗ 2107 ремонт головного циліндра зчеплення
    Отже:

  • Починаємо зі зняття штуцера. За допомогою викрутки необхідно отримати стопорне кільце.

  • Після чого можна легко вийняти штуцер з прокладкою.

  • Тепер знімаємо гумовий пильовик (захисний ковпачок), просто підчепивши викруткою або іншому зручним предметом.

  • Тепер за допомогою ключа на 22 з іншого боку необхідно відкрутити пробку головного циліндра зчеплення ВАЗ 2107.

  • З боку пильовика потрібно також зняти стопорне кільце.

    Це можна зробити за допомогою двох викруток, або спеціальними пассатижами. Зручніше разжимными пассатижами.

  • Тепер з легкістю можна витягти всі нутрощі циліндра.


  • Тепер про пошкоджених частинах і їх заміни:
    Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    Головний циліндр зчеплення ВАЗ 2107 в розібраному вигляді

  • Слід замінити всі гумові ущільнення. 2 гумових кільця на поршні і штоку-штовхачі, одне на штуцері, а також замінюємо при необхідності захисний ковпачок.

  • При необхідності слід замінити пружину. Якщо вона деформована або пошкоджена.

  • Зверніть увагу також на внутрішнє дзеркало циліндра. Воно не повинно мати задирів і сколів.

  • Якщо пошкоджені поршень, викривлений штовхач, то циліндр краще замінити на новий.


  • Збірка:

  • При складанні всі деталі дуже ретельно слід вимити.


  • Зверніть увагу!

    Ні в якому разі не мийте деталі в бензині або маслі і не допускайте потрапляння цих рідин всередину циліндра. Мастило здійснюється тільки гальмівною рідиною!

  • Всі стопорні кільця поставити назад.

  • Пробку головного циліндра зчеплення щільно затягнути!


  • Потім встановити циліндра назад на автомобіль. Ось таким чином робиться на автомобілі ВАЗ 2107 ремонт головного циліндра зчеплення.

    Робочий циліндр



    Ваз 2107: ремонт зчеплення своїми руками
    ВАЗ 2107 ремонт робочого циліндра зчеплення
    Отже:

  • Затисніть робочий циліндр зчеплення ВАЗ 2107 в лещата і відкрутіть задню пробку.

  • Зніміть захисний гумовий ковпачок.

  • Зніміть з боку пробки стопорне кільце і вийміть всі внутрішні деталі робочого циліндра.

  • Ключем на 10 викрутіть прокачной штуцер.


  • Про деталі:

  • Перевірте стан пружини.

  • Замініть всі гумові ущільнення робочого циліндра ВАЗ 2107.

  • Проконтролюйте стан дзеркала робочого циліндра.

  • Протріть всередині при необхідності чистою ганчіркою.

  • Прочистіть прокачной штуцер. Якщо на ньому «слизаны» грані - замініть його.


  • Збірка:

  • Всі деталі вимийте в гальмівної рідини.

  • Змащуйте кожну деталь гальмівною рідиною при збірці.

  • Зберіть всі деталі в зворотному порядку.

  • Встановіть стопорне кільце, захисний ковпачок і пробку.


  • Встановіть робочий циліндр зчеплення ВАЗ 2107 на автомобіль (див. вище).

    Прокачування зчеплення на ВАЗ 2107


    Для працездатності зчеплення дуже важливо, щоб усередині системи не було повітря. Для цього слід прокачати зчеплення.

    Це робиться за принципом прокачування гальм. Потрібно дві людини.

    Отже:

  • Налийте в бачок зчеплення гальмівну рідину.

  • Одягніть на прокачной штуцер робочого циліндра шланг, відповідний діаметру. Другий кінець опустіть у пляшку (чи іншу ємність) з гальмівною рідиною.


  • Важливо! Другий кінець прокачного шланга повинен весь час знаходиться нижче рівня рідини в ємності.

  • Відкрутіть прокачной штуцер приблизно на пів-обороту.

  • Друга людина в цей час по команді першого натискає і відпускає педаль зчеплення.

  • Останній крок повторювати до тих пір, поки не вийде все повітря із системи і не буде йти тільки гальмівна рідина без бульбашок.


  • Важливо! Підтримуйте рівень гальмівної рідини в розширювальному бачку!

  • Далі необхідно натиснути на педаль зчеплення і, не відпускаючи її, закрутити прокачной штуцер.

  • Надягніть на нього ковпачок.


  • Таким чином ми з вами прокачали зчеплення і закінчили ремонт зчеплення ВАЗ 2107.

    У доданих фото наочно показано деякі деталі процесу. Дуже сподіваємося, що ця стаття допомогла вам відремонтувати зчеплення на ВАЗ 2107 своїми руками!