Як виконується заміна троса зчеплення на ваз 2110
Трос зчеплення ваз 2110 і його заміна
Зазвичай трос зчеплення рветься тоді, коли транспорт експлуатується в екстремальних умовах. Найчастіше подібна проблема відбувається зі «старими» автомобілями, які в експлуатації круглий рік.
Якщо вже трапилася така неприємність, можна спробувати провести процес під назвою заміна троса зчеплення ваз 2110 самостійно. Для виконання даних дій не обов'язково застосовувати особливі знання і не обов'язково розташовувати професійним інструментом.
Для того щоб заміна троса зчеплення в ваз 2110 пройшла успішно, цілком вистачить базової інформації.
Враховуємо необхідні нюанси при заміні
Заміна троса зчеплення на ваз 2110
Зазвичай процес зміни троса зчеплення на машинах марки ВАЗ 2110 повинен починатися з моторного відсіку . Потрібно притримувати вилку і натягувати трос, який знімається з вилки.
Далі потрібно звільнити або зняти кріплення троса з кронштейна, що розміщується на КПП. Після таких дій переміщуються в салон машини і продовжують знімати пошкоджений елемент.
При виконанні ремонтних робіт потрібно врахувати всі нюанси, оскільки від якості заміни деталі залежатиме безпека на дорозі.
Примітка! Якщо машина ВАЗ 2110 відноситься до «дослідно-промислової партії, то кріплення кронштейна буде у вигляді болта з головкою під хрестоподібну викрутку. Для отримання подібного болта проста викрутка не підійде, буде потрібно спеціальна укорочена.
Ваз 2110 заміна троса зчеплення
У тих ситуаціях, коли трос порвався шляху, відкручувати кріплення можна і звичайним інструментом, тільки виконувати цю операцію доведеться через відкритий запобіжний блок. Надалі рекомендується змінити цей болт на більш підходящий, який має головку для гайкового ключа.
Так як поломка може статися в самий невідповідний момент, в машині повинен знаходитися набір необхідних пристосувань.
Заміна троса
Заміна троса зчеплення ваз 2110
Заміна троса зчеплення на ваз 2110 займе мінімальну кількість часу, це стосується навіть початківців водіїв. Виходячи з технічних документів з використання та ремонту машини, у процесі виконання робіт рекомендується відкріплює на ВАЗ склоочисник з жабо.
Звичайно, якщо потрібно заощадити час, можна виконувати роботи і без знімання деталей, але більшість фахівців це роблять, оскільки порівняно спрощується процес фіксації троса на педаль зчеплення.
Отже:
Заміна троса зчеплення у ваз 2110
Замінити трос зчеплення ваз 2110 нескладно
Примітка. Потрібно відразу відзначити, це самий складний процес заміни троса.
Це пояснюється не лише складністю процедури зняття стопорної скоби, але і тим, що треба буде це робити в незручній позі. Крім того, при знятті стопорної скоби не обійтися без використання ключа на 8 яким відкручують опорну пластину, витягаючи її в салон.
Установка нового троса
Як замінити трос зчеплення ваз 2110
Після цього трос з вилкою включення заводять в зачеплення і закріплюють на кронштейні кріплення на коробці передач .
Кілька спосіб заміни троса
Замінити трос зчеплення на ваз 2110
Змінити трос зчеплення «десятки» можна різними методами:
Виходячи з порядку заміни приводу зчеплення ВАЗ 2110 , мається на увазі зняття склоочисника і жабо, але можна вибрати шлях трохи простіший, при якому необов'язково виконувати розбирання. У будь-якому випадку після заміни необхідно регулювання зчеплення.
Звичайно, багатьох цікавить інструкція простого способу заміни, тому йому варто приділити більше уваги:
Примітка. Якщо жабо і склоочисник коли-небудь знімалися, то зняти скобу краще більш зручним методом, а саме з-під капота.
Ці шайби краще на час відкрутити.
Рекомендується приділити більше уваги найскладнішого процесу, це одягання кріпильної скоби троса наконечника до педалі. Для здійснення робіт доведеться зайняти не дуже зручне положення.
Якщо все робити за правилами, знімати жабо зі склоочисником потрібно завжди.
Звичайно, скобу можна замінити своїм затискачем, який робиться з простої скріпки. Кліпса акуратно застібається в поглибленні кріплення педалі і для надійності затискається пассатижами.
Примітка! Трос змащується трансмісійним або моторним маслом, але ідеальним засобом вважається консистентне мастило, яка не дає йому замерзати взимку.
Як правило, змащувати трос всередині кожуха густим мастильних складом не так просто.
Регулювання зчеплення - важлива частина роботи

По закінченні інсталяційного процесу потрібно відрегулювати хід педалі від верхнього положення до статі машини. Трос повинен бути в межах 1255-130 мм.
Крім цього у орієнтир береться і положення педалі зчеплення. Ця педаль повинна розташовуватися на одному рівні з іншими.
Щоб провести регулювання, потрібно послабити гайки на кріпильному кронштейн троса, який знаходиться на коробці передач.
Примітка! При зміні положення троса наконечника за допомогою регулювальних гайок необхідно перевірити величину ходу педалі.
Зазвичай хід педалі перевіряється після заміни троса, такий процес є обов'язковим. Звичайно, можуть бути й інші причини для перевірки, наприклад, зношування накладки веденого диска зчеплення і багато іншого.
Так чи інакше, хід педалі буде значно збільшено.
Примітка! Виходячи з керівництва, потрібно відзначити, що на машині ВАЗ 2110 цей показник повинен бути не більше 160 мм. Ідеальні параметри повинні бути в межах 120-130 мм
Для вимірювання цього параметра не потрібні спеціальні пристосування, це можна виконати за допомогою звичайної лінійки. Як правило, цю процедуру можна зробити самостійно без сторонньої допомоги і з мінімальним багажем знань.
Для того, щоб регулювання педалі проводилася правильно, потрібно дотримуватися інструкції з виконання робіт:
У тому випадку, якщо відстань ходу більше 160 мм, не обійтися без регулювання.
Перша кріпильна відкручується гайка практично максимально, а друга - до вільного натискання педалі (приблизно 120-130 мм).
Примітка! Збільшення ходу можна домогтися при послабленні другий гайки, і навпаки, якщо її закрутити сильніше, показники будуть значно нижче.
Примітка! Якщо самостійно не виходить здійснити процес заміни троса, рекомендується переглянути навчальне відео в інтернеті або звернутися до фахівців СТО.
Після того, як потрібний результат був досягнутий, потрібно затягнути дві гайки. На цьому етапі встановлення і регулювання троса зчеплення вважається закінченою.
Рекомендується перед проведенням заміни тросика зчеплення подивитися дане відео.
Тут все докладно розповідається і наочно видно, як усе зробити. Крім того, потрібно частіше використовувати під час заміни, якщо вона проводиться самостійно, фото-матеріали, як наочний посібник.
Робити все потрібно так, як того вимагає інструкція. Як правило, ціна на новий трос сьогодні не висока, так що не сплачуючи дорого за послуги заміни в автосервісі, можна непогано заощадити.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного