Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно

25.12.14, Ваз
2981
  • 1 Розберемося з тюнінгом детальніше
  • 2 Модернізуємо тримач капота
  • 3 Аерографія
  • 3.1 Інструменти для виконання аерографії
  • 3.2 Вибір аерографа
  • 3.3 Покрокові дії
  • 4 Виготовляємо повітрозабірник
  • 4.1 Тюнінг різними прорізами

  • Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно
    Тюнінгований капот ваз 2107 під спортивний автомобіль
    Зараз з'явилося нове віяння в оформленні автомобілів так званий тюнінг, власники не втомлюються видозмінювати свої машини і зовні і зсередини, якщо тюнінг мотора (як і будь - тюнінг після якого змінюються характеристики автомобіля наприклад швидкість)вимагає спеціального дозволу і оформлення документів (інакше він не легальний), то, наприклад, на ваз 2107 тюнінг капота не впливає на характеристики машини, він надає їй стильності і виділяє із загальної маси.

    Причому хтось гроші, а хто-то робить ваз 2107 тюнінг своїми руками, капот найпомітніша і найбільш улюблене місце.


    Розберемося з тюнінгом детальніше


    І так давайте розберемося, що означає модне слово тюнінг, і які напрями існують:

  • Тюнінгом автомобіля називається процес доопрацювання стандартного (випущеної заводом) автомобіля, який націлений на поліпшення його заводських параметрів (підвищення потужності або швидкості двигуна, а так само підвищення ефективності гальмування, або поліпшення підвіски)

  • Ще тюнінгом називається створення унікального зовнішнього вигляду, власного стилю (це зміна зовнішнього вигляду, обробка салону(див. Гарний тюнінг салону Ваз своїми силами ), підключення потужної акустики, без шкоди характеристикам машини) і так далі

  • Прагнення поліпшити свій автомобіль, об'єднує багатьох ентузіастів зі всього світу, для них тюнінг - це хобі або професійна діяльність

  • Наприклад, тюнінг автомобіля, що готується взяти участь у гоночній серії, прийнято називати Рингтулом (від англійських слів ring - кільце, і tool - ключ, інструмент)

  • Виконуються професійні рингтулы виключно в тюнінг-ательє, або спеціалізуються в області гоночного спорту компаніями


  • Виділяються два головних напрямки:

  • Перше - Тюнінг автомобіля (походить від англійського tuning - регулювання, настройка) - це доопрацювання або налаштування технічних характеристик машини з метою поліпшення динамічних якостей, економічності зміною або доробкою його деталей і вузлів

  • Спочатку тюнінг в своєму значенні, мав на увазі доопрацювання технічної начинки машини: мотора ( тюнінг двигунів в я), або підвіски (тюнінг підвіски), поліпшення гальм (тюнінг гальм) все для того, щоб автомобіль став набагато швидше, ще могутніше і безпечніше.

  • Друге - Стайлінг автомобіля (походить від англійського styling - стилізація) - це зміна зовнішнього вигляду машини або салону, для створення зовнішнього відмінності, індивідуального стилю, який виділяє саме ваш автомобіль з потоку машин і привертає до себе увагу оточуючих

  • Стайлінг означає встановлення різних бамперів, спойлерів, фарбування автомобіля незвичайним кольором або відразу кілька кольорів, а так само аерографія кузова, установка неонового підсвічування днища, і інших різноманітних світлових рішень

  • Перетягування салону шкірою або алькантарою, підключення якісної аудіосистеми, установка авторесничек, підвішування на лобовому склі авто вінілу та інші прийоми, які дозволяють додати вашому автомобілю індивідуальний вигляд, який виділить його з тисяч інших


  • Модернізуємо тримач капота


    Коли ми опускаємо капот, упор необхідно спочатку вивести з фіксатора, тільки потім закривати, що викликає явні незручності. Приміром, шостої моделі упор капота влаштований більш просто і дуже зручно, до такого звикаєш швидко, відкривання і закривання капота виходить без застосування зайвих рухів, а от маніпуляції з упором «сімки» відверто дратують.

    Тому деяких власників мотивує переробити упор і встановить більш просту і зручну конструкцію:

  • Ідея, звичайно ж, не нова, спочатку в якості експерименту купив найдовший упор задніх дверей від моделі 2111 і прикрутив «як є», тоді капот почав відкриватися більш вертикально.

  • Мене це порадувало, однак сам упор працював з великим зусиллям, тому упор довелося повернути продавцеві, і почалися пошуки, на що ще можна змінити штатний упор

  • У результаті вибрав упор від задньої двері моделі 2108 однак, по довжині він коротший, але це не збентежило мене, я виготовив пластину, за допомогою якої зміг прикріпити цей наголос у верхній точці

  • А в нижній точці прикручували через гайку, яка служить для скріплення довгих шпильок. Розмірів пластини не буду наводити, робив усе за місцем, товщина пластини 2 міліметри

  • Конструкція пластини і спосіб її кріплення буде зрозумілий на фото внизу

  • Плюси від його установки очевидні, капот у своєму верхньому положенні стійко тримається, більше немає необхідності фіксувати його штатної засувкою, для закривання достатньо буде просто опустити капот

  • Мінус, на превеликий жаль, є, всього один, але мінус - коли опускаєте капот, упор злегка виламує заводське кріплення, приварену до капота, є величезна підозра, що в якийсь момент воно може повністю відламатися

  • Щоб уникнути цього не погано буде у верхній точці розігнути заводське кріплення, розігнути його вигин, потім прихопити кріплення до підсилювачів капота


  • В подальшому і сам так зроблю, щоб було зрозуміліше, викладаю фотографії винаходу:







    Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно
    Зручний тримач капота
    Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно
    Пластина, якій довелося подовжити тримач
    Як вам такий капот на ваз 2107 тюнінг на мою цілком зручний. Він значно спрощує його закривання і відкривання.

    Аерографія


    Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно
    Аерографія на капоті
    Красива картина на капоті буде притягувати погляди перехожих, не залежно від того, хто є власником - жінка або чоловік, секретарка або спортсмен, романтик або скептик, прагматик або творча особистість. Аерографія на капоти на ваз 2107 тюнінг цілком доступний для самостійного виконання.

    Вона є найбільш легким способом кардинально прикрасити машину.

    Звичайно, можна надавати послуги салону і довірити таку задачу кваліфікованим фахівцям, хоча в цьому питанні все вирішується від фінансових можливостей:

  • Аерографія представляється у вигляді художнього розпису по практично будь-якій поверхні

  • При допомогою цієї техніки можна виконувати будь-які малюнки і спеціальні ефекти, недоступні для відображення з допомогою звичайних художніх засобів і матеріалів


  • Примітка: Аерографія дозволяє відтворити навіть відмінну копію з будь-якої картини.

  • Це напрямок давно стало цілком актуальним, адже саме так машин перетворюється в еталон індивідуальності, оригінальності, підкреслює характер і настрій її власника

  • Сприймати аерографію як новий напрям у мистецтві ще рано, адже напрямок занадто молодо, поки тільки починає розвиватися, хоча в сучасному суспільстві з'являється більше і більше його прихильників


  • Інструменти для виконання аерографії


    Аерографія на капот ваз 2107 тюнінг дуже популярний, але вимагає специфічних інструментів:

  • Малюнок при аерографії наноситься аерографом, в рідкісних випадках пензликом або за допомогою спеціального олівця.

  • Витратними матеріалами є потрібні кольори нітрофарб, нітролак і розчинник,

  • Так само може знадобитися хімічний олівець, респіратор, ніж, малярний скотч, вата ватні палички, кілька відер, м'яка чиста тканина



  • Вибір аерографа


    Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно
    Аерограф
    Інструкція по аерографії на автомобілі передбачає правильний підбір потрібних інструментів, і аерографа зокрема.

    При його виборі необхідно звертати увагу на такі параметри:

  • Діаметр сопла подає фарби вважається найважливішим параметром, коли ви вибираєте даний інструмент

  • Слід при цьому брати до уваги площу, на яку буде наноситися фарба

  • Сопло Аерографа діаметром 035 міліметра підходить, щоб нанести фон, а щоб нанести основні деталі підходить інструмент з соплом діаметром 02 міліметра


  • Тип подачі фарби вибираємо залежно від положення бачка на аерографі:









  • Гравітаційна подача застосовується в тому випадку, якщо бачок розташовується зверху, тоді фарба выпрыскивается під впливом сили тяжкості, а так само за рахунок розрідження, яке створюється в соплі. Годиться такий тип для компресорів, мають малу потужність

  • Сифонна подача застосовується у разі, коли бачок розташовується збоку або знизу аерографа. Інструменти такого типу дають можливості для використання більш широкого потенціалу при роботі інструмента з прочиненими голкою.

    Застосування змінних бачків так само полегшує роботу різними кольорами. Однак таким типам аерографів потрібні більш потужні компресори

  • Якщо подача здійснюється без бачка, такий тип інструменту вимагає подачу фарби на кінчику пензля прямо на голку за допомогою спеціальної бічної прорізи. При частій зміні фарби аерограф такого типу підходить ідеально


  • Так само слід звернути особливу увагу на конструкцію курка:

  • Аерографи, мають курки одинарної дії вигідно відрізняються легкістю і простотою застосування. Плюс вони мають дуже привабливою вартістю. А кнопка в пристроях такого типу служить лише для керування подачею повітря

  • Аерографи подвійної дії, дають можливість керування подачею повітря набагато більш гнучко, у них також є зміна положення голки, звільняє потік фарби. Ця конструкція є більш складною, однак, найбільш привабливою і поширеною для професійних художників.

  • Аерограф-автомат оснащений кнопкою має одну ступінь свободи, завдяки цьому управління голкою доступно лише після відкриття подачі повітря


  • Якщо на капот для ваз 2107 тюнінг здійснюється вперше, рекомендується вибирати будь-який, тільки не найдешевший аерограф подвійної дії, у якого діаметр сопла буде становити 02 міліметра. Можна заощадити кошти за рахунок придбання набору із змінними соплами.

    Так як сопла доводиться міняти по мірі їх зносу. Крім цього варто придбати додаткові аксесуари: шланг, повітряний фільтр, респіратор, обмежувач тиску і підставку.

    В професійний комплект аерографії повинні входити аерограф, компресор, шланг, підставка для аерографа, що кріпиться до столу і звичайно респіратор. Попередньо ознайомтеся з відео аерографії або з покрокової інструкцією, яка наведена нижче.

    Покрокові дії


    Розберемо покрокові дії, щоб виконати на тюнінг ваз 2107 капот треба підготувати і розпочати з малюнку:

  • Почнемо з того, що, треба вибрати малюнок або фотографію, за своїм власним смаком та уподобаннями. Нанесений на автомобіль малюнок стане предметом для гордості, тим більше, якщо ви зробите його самі. Важливо лише пам'ятати, що вибраний малюнок за розмірами і кольором повинен гармоніювати з тим місцем, на яке ви збираєтеся його нанести. для прикладу обов'язково перегляньте фото аерографії в Інтернеті

  • Другим важливим рішенням є місце розташування малюнка на автомобілі. Або це двері, або капот, а може половина поверхні всього вашого автомобіля

  • Далі нам необхідно розглянути зовнішню поверхню автомобіля на наявність подряпин і корозії. виявлені дефекти необхідно зачистити і загрунтувати

  • Важливо знайти гарне місце для фарбування, це приміщення обов'язково повинно бути закритим, дуже добре висвітлюються, і не повинно містити пилу

  • Потім йде саме нанесення малюнка з використанням нітрофарб. Цей етап є найбільш відповідальним.

    Треба попередньо підготувати хороші трафарети, якщо ваші художні здібності залишають бажати кращого. Наносимо малюнок по частинах, невикористовувані поверхні машини необхідно акуратно прикривати плівкою

  • Після завершення нанесення малюнка, слід почекати, щоб поверхня остаточно висохла, і потім покрийте ваш автомобіль шаром спеціального лаку


  • Ще варіант - віддати перевагу іншому більш простому вигляді аерографії, коли застосовується плівка з нанесеним малюнком або фотографією:

  • Цей метод серед любителів є найбільш поширеним, тим більше він не вимагає навичок малювання пензлем або створення малюнків, та і ціна значно нижче

  • Тоді вам тільки необхідно підготувати машину, зняти з неї непотрібні елементи, потім знежирити поверхню, на яку буде лягати малюнок

  • Потім акуратно приклеюємо плівку з нанесеною фотографією або малюнком

  • Важливо стежити за тим, щоб не залишилося повітряних бульбашок на цій поверхні

  • Наступним етапом необхідно прикріпити всі зняті елементи на штатні місця

  • Потім нанесення спеціального покриття завершить остаточно вашу роботу

  • Нанесений лак захистить від малюнок всіляких механічних пошкоджень, а так само зробить його більш виразним, чітким і насиченим

  • Додаткова полірування поверхні автомобіля, зробить дзеркальної і ще більш вишуканою


  • Виготовляємо повітрозабірник


    Ще одним популярним видом стайлінгу, є повітрозабірник, виготовити його зможе кожен цілком самостійно, зараз розповімо як:

  • З початку потрібно знайдіть невеликий шматок пінопласту, зазвичай він валяється в коробках від побутових приладів, від холодильника або телевізора, наприклад

  • Потім беремо ніж і гарненько його подтачиваем, цим ножем вирізаємо макет, з якого надалі вийде повітрозабірник на капот


  • Тюнінг капота ваз 2107: розглянемо докладно
    Макет повітрозабірника з пінопласту


  • Вирізавши макет, обробляємо його піною, потім починаємо шкури, щоб надати шматка пінопласту, щось схоже на деталь, яку ми збираємося встановити

  • Добре було б відшукати попередньо зображення повітрозабірника, щоб уявляти, на що він буде у вас схожий

  • Зробити треба все акуратно, і потихеньку, варто тільки помилитися в розрахунках, і всю роботу доведеться робити заново, тому що деталь дуже тендітна на цьому етапі

  • У крихкому стані ставити повітрозабірник на капот у вас не вийде, так як потрібно надати жорсткість деталі

  • Щоб отримати жорсткість, слід обробити пінопласт епоксидкою і бинтом

  • Нічого немає складного щоб це виконати, спочатку на деталь наносимо шар епоксидної смоли, не шкодуючи його, краще більше, ніж менше, потім обмотує деталь бинтом, після чого наноситься додатковий шар смоли і ще раз обертається бинтом

  • Так необхідно зробити кілька разів, останній накладений шар повинен бути з смоли

  • Потім залишаємо повітрозабірник висохнути

  • Тривалість засихання залежить від клею (смоли), який ви застосували

  • Тепер маємо в наявності жорстку міцну деталь, яка вже просто не зламається

  • Далі нам знадобляться два види шпаклівки: основна з волокнами і доводочная

  • Працювати зі шпаклівкою має волокна досить складно, адже це потребує терпіння і вправності

  • Почекайте, поки вона висохне, і потім шліфуємо її

  • Після цього працюємо доводочной шпаклівкою, і потім наша деталь буде готова до фарбування

  • Наша деталь після такої виконаної роботи виходить як залізна

  • Після цього приступаємо до фарбування отриманого повітрозабірника

  • Перший шар накладається чорний, щоб надавав глибину внутрішньої частини

  • Зовні потім фарбується в колір, який підходить вам

  • Не забувайте дочекатися, засихання першого шару

  • Сушіть повітрозабірник так, щоб на нього не потрапляла пил, інакше з'явиться відчуття шорсткості

  • Після фарбування і висихання, залишається тільки прикріпити його на місце

  • Використовуйте для цього двосторонній скотч, який можна знайти в кожному будівельному магазині

  • Щоб краще тримався - додаємо герметик

  • Якщо герметик потрапляє на краю, його слід відразу витерти, поки не застиг

  • Встановлюється повітрозабірник над повітряним фільтром , але якщо виходить не симетрично тоді робляться два для симетрії або один довгий


  • Тюнінг різними прорізами


    Ще один популярний тюнінг капота це повітрозабірники - прорізи, приклад - саме верхнє фото:

  • Знімається капот

  • Робиться розмітка прорізів


  • Увага: прорізи не повинні перетинати ребра жорсткості капота, інакше капот може вивернути у несподіваному напрямку.

  • Береться болгарка, і виконуються прорізи з трьох сторін по периметру (не дірки!)

  • Потім підгинаємо підрізані місця і приварюють для жорсткості трикутники потрібного розміру з боків

  • Після чого капот зачищається, грунтується, потім фарбується

  • Після висихання ставиться на місце


  • Вітаємо, ви тепер знаєте безліч способів прикрасити свій автомобіль, бажаємо успішного тюнінгу і пропонуємо додатково подивіться відео по вподобаному тюнінгу.