Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео

25.12.14, Ваз
2215
  • 1 Тюнінг Ваз 2110
  • 1.1 Двигун
  • 1.2 Збільшення потужності
  • 1.3 Распредвал
  • 1.4 Заміна штатного блок управління Bosh на Січень 5
  • 1.5 Ходова частина
  • 1.6 Коробка передач
  • 1.7 Підвіска
  • 2 Ми ж переходимо до самої суті тюнінгу.
  • 2.1 Підбір пружин і амортизаторів
  • 2.2 Сайлентблоки
  • 2.3 Гальма
  • 2.4 Передні і задні диски, колодки
  • 2.5 Установка системи АБС
  • 2.6 Педаль гальма
  • 2.7 Екстер'єр
  • 2.8 Бампера передні і задні

  • Напевно, кожен власник будь-якого автомобіля, нового чи старого, певною мірою мріє про його удосконалення. Він бажає побачити на своєму залізному коні новий двигун, більш потужної системи, оригінальні диски, спойлери, фари і т. д.

    Процес модернізації автомобіля своїми силами називається тюнінгом або прокачуванням. У даній статті ми розглянемо основні способи того, як прокачати ваз 2110 своїми силами?
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Тюнінг автомобіля Ваз 2110 своїми руками

    Тюнінг Ваз 2110


    Часто власники Ваз 2110 або просто «десятки», як прийнято називати машину в колі знавців вітчизняних автомобілів розуміючи, що екстер'єр її потребує в повному перетворенні, виділяють модель лише зовні. Вбрана красивим бампером ззаду і спереду в агресивному стилі, машина починає нагадувати своїм дизайном ралійні моделі.

    Красномовно про це свідчать відводять повітря віддушини і дві круглі протитуманні фари Hella. Часто з переднім бампером ставляться накладки порогів і фальшрадіаторная решітка, що нагадує стиль автомобілів БМВ.

    Звичайно ж, для багатьох такий тюнінг є єдино вірним і правильним, так як більше цього нічого вони не бачили, та вдосконалити модель як-то інакше, використовуючи надсучасні методи, їм невтямки. Та й занадто сильне захоплення таким тюнінгом не тільки конфліктує з захистом авторських прав марки, але і ніколи не зробить автомобіль більш солідним.

    Так що ж робити, як знайти правильне рішення, чим керуватися, прокачуючи Ваз 2110 своїми руками? Візьмемо приклад з професіоналів і розглянемо, з чого вони починають.

    Двигун


    Прокачування ваз 2110 була б марною затією і зайвою витратою грошей, якщо не був би задіяний сам двигун. Радять професіонали починати саме з нього.

    Майже у всіх моделях 1999 року помічена необхідність заміни зношених деталей і агрегатів. Також не зайвим буде збільшення робочого обсягу 8-клапанного мотора з 1500 до 1600 куб. см.

    Збільшення потужності


    Як правило, основним способом збільшення потужності двигуна об'ємом до 1600 куб. см є оптимізація ходу поршня з стандартного 71 мм до 74.8 мм. Цю процедуру проводять за допомогою заміни колінчастого валу і, власне, самих поршнів.

    Існує кілька варіантів заміни поршнів на нові:








  • заміна «кованими» поршнями, що мають розміри: 84082.5824 82.0 мм (ковані варіанти бувають звичайної і Т-подібної форми);

  • заміна стандартними поршнями, які пройшли спеціальну механічну обробку;

  • заміна використаними поршнями 21213 з механічною доопрацюванням, під час якої були змінені шатуни під «плаваючий» поршневий палець.


  • Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Поршні (ковані, стандартні і використані)
    Крім поширеного колінчастого вала з ходом поршня 74.8 мм існує ще маловикористовуваний варіант, що має хід поршня на 75.6 мм, який допоможе збільшити обсяг аж до 1862 куб. см. Причому всі конфігурації можливо буде вмістити в блоці стандартної висоти, хоча може постраждати так звана «крутильность двигуна».

    Тому краще всього збільшувати об'єм двигуна не більше 1600 куб. см.

    Распредвал


    Заміна распредвала допоможе двигуну стати більш потужним, збільшаться загальні параметри і характеристики динаміки силового агрегату. В даному випадку потрібно буде враховувати один важливий фактор: заміну всіх елементів распеделительного вала на більш вдосконалені, спортивного типу моделі, потрібно проводити в повній мірі.

    Іншими словами, якщо почати змінювати що-небудь одне, то це нічого не дасть. Заміні підлягають всі частини розподільного валу.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Распредвал
    Щоб легко зняти распредвал необхідно:

  • видалити пластиковий кожух генераторного ременя;

  • розкрити після цього кришку ГБЦ;

  • вийняти зубчастий ремінь ГРМ з одночасним утриманням распредвала монтажним стрижнем (щоб не нашкодити головку циліндрів, необхідно підкласти під монтировку пластинку з дерева);

  • відкрутити кріпильний болт розподільного валу;

  • прибрати шпонку і зубчасте колесо.


  • Бажано пронумерувати кришки корінних підшипників, щоб в подальшому уникнути плутанини під час монтажу. Не завадить промаркувати і тарілчасті штовхачі, якщо буде потрібно замінити їх. Новий спортивний распредвал встановлюється в зворотній послідовності.

    Спортивний распредвал допоможе двигуну «не стукати пальцями», як це було раніше.

    Заміна штатного блок управління Bosh на Січень 5


    Даний процес також включений в загальний тюнінг автомобіля і дозволяє, в буквальному сенсі, «замінити йому мізки». ЕСКД - це функціональний блок управління GM.

    На Ваз 2110 варто задрепанный Bosh і професіонали радять замінити його сверхтехнологичным Січень 5.

    Ходова частина


    Після двигуна, одержала «нове дихання», настає черга ходової частини. Коробка передач, підвіска, стандартні верхні опори стійок потрібно замінити на нові.

    Коробка передач


    В основному процес передбачає заміну вторинного валу і головною шестерні диференціала. Передаточне число 3.7 або 394 змінюється на 413 що дозволяє значно поліпшити динаміку автомобіля.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Коробка передач
    Що ж може дати заміна на 413?

    Виявляється масу переваг:

  • реальне покращення розгону, без збільшення витрати палива;

  • мінімальне збільшення оборотів при максимальній швидкості (всього зр. на 500 об/хв);

  • збільшення максимальної швидкості автомобіля;

  • можливість «рушати» з місця з 2-ой передачі;

  • збільшення крутного моменту на ведучих колесах.


  • Підвіска


    Ось і настав довгоочікуваний момент! Адже тюнінг підвіски на Ваз 2110 - це найбільш популярний напрям в роботі з автомобілем даної моделі.

    Починати слід з комплексного підходу. Наприклад, спортивні пружини можуть не допомогти, якщо не замінити стандартних амортизаторів, а задня балка або полегшені важелі можуть не розкрити нового характеру залізного коня без якісних сайленблоків.

    Тому змінювати в підвісці всі дані елементи потрібно разом і обов'язково парами, на кожне колесо , щоб забезпечити рівномірний знос і однакові характеристики.

    Дане відео покаже новачкам, що таке гвинтова підвіска для автомобілів Ваз 2110 особливо для передньопривідних модифікацій


    Ми ж переходимо до самої суті тюнінгу.


    Підбір пружин і амортизаторів


    Пружини в даному випадку будуть служити демпфером або іншими словами, будуть гасити вертикальні коливання від дороги. Підібравши ж амортизатори з потрібними характеристиками, можливо швидко налаштувати жорсткість і гостроту шасі під стиль водіння певного водія.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Амортизатор
    На сьогоднішній день можна підібрати амортизатори трьох різновидів:









  • газо-гідравлічні низького тиску;

  • газо-гідравлічні високого тиску;

  • масляні.


  • Масляні амортизатори вважаються найпоширенішими, і робочою речовиною в них служить масло. Вони надійні і комфортні, але при високих швидкостях нерідко втрачають свої якості.

    Краще поставити газо-гідравлічні амортизатори низького або високого тиску, в залежності від бюджету. Вони по конструкції схожі з олійними, але у верхній частині порожнини резервного циліндра поміщений не повітря, а газ.

    Тюнінгова підвіска з амортизаторами газо-гідравлічного типу високого тиску стає більш жорсткою, що повністю виключить крени при поворотах, а керованість стане набагато гострішою. Звичайно ж, все це за умови, якщо і пружини будуть правильно підібрані. Так, найбільш затребуваними на сьогодні у світі тюнінга є пружини Eibach.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Амортизаторные пружини Eibach
    Варто відзначити, що пружини вибирають виходячи з навантажень на вісь. Щоб забезпечити оптимальний діапазон власних коливань системи, в заводських умовах підбирають параметр в районі 1 Гц. Своїми руками можна значною мірою змінити цей параметр, зробивши його набагато модернизированнее.

    Сайлентблоки


    Щоб підвіска відчувала себе в ідеальному стані, не зашкодить і заміна сайлентблоків. Альтернативою звичайним гумовим можуть стати спортивні поліуретанові.

    Не варто говорити, що поліуретан однорідніше гуми, що робить його набагато жорсткіше і служать значно довше.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Поліуретанові сайлентблоки

    Гальма


    Тюнінг гальмівної системи автомобіля дозволяє не тільки значно підвищити комфортність водіння, але і убезпечити водія від ДТП. Адже удосконалена гальмівна система дозволить автомобілісту не втрачати контроль над своїм засобом пересування.

    Передні і задні диски, колодки


    Зазвичай тюнінг гальмівної системи починають з заміни саме даних елементів(див. Заміна колодок ВАЗ 2110 - встановлюємо самі ). Стандартні диски можна поміняти на вентильовані складові, що мають особливу нарізку. Що стосується вітчизняних колодок, то їх слід обов'язково замінити на імпортні моделі, на які вже поставлені додаткові підсилювачі.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Вентильований диск
    Рекомендується встановити і більш потужний вакуумний підсилювач гальм. Варто пам'ятати, що чим могутніше він буде, тим стрімкіше будуть спрацьовувати гальма.

    Задні барабанні гальма також слід замінити на дискові.

    Це дасть наступні незаперечні переваги:

  • підвищена стабільність, навіть при тривалій їзді;

  • температурна стійкість, яка в декілька разів вище, ніж у барабанних;

  • здатність до швидкого охолодження;

  • висока ефективність при гальмуванні, що дозволяє помітно зменшити гальмівний шлях;

  • меншу вагу і розмір, порівняно з барабанними дисками;

  • помітне збільшення чутливості гальм;

  • зниження часу спрацьовування гальм;

  • можливість швидкої і простої заміни (з барабанними дисками і возитися складніше і підбирати колодки важче);

  • зниження навантаження на передні гальма, що в порівнянні з барабанними дисками працює недостатньо ефективно;

  • стійкість до температурного розширення.


  • Крім цього, слід провести наступні зміни:

  • замінити стандартну маточину;

  • встановити супорт;

  • поміняти трубки на шланги;

  • переналаштувати регулятор тиску.


  • Установка системи АБС


    Наступним кроком у прокачуванні автомобіля Ваз 2110 буде саме даний процес. Найлегше підібрати систему від зарубіжних аналогів.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Система роботи АБС
    Після чого її можна відрегулювати і налаштувати по-своєму. Установка системи АБС потребує заміни генератора на більш потужний, адже значно збільшується споживання електроенергії.

    Педаль гальма


    Навіщо міняти на десятці форму педалі своїми руками? Це дозволить водієві ставити ногу в більш зручному положенні, що безпосередньо позначиться на загальному комфорт від водіння. Зручна педаль гальма також знімає навантаження на ногу при тривалій їзді.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Педаль гальма
    Отже, починаємо:

  • педаль газу знімається;

  • відрізається майданчик з гумкою прямо під корінь;

  • відрізається від педалі і шток висотного типу;

  • майданчик педалі газу розгортається на 180 градусів;

  • приварюється майданчик педалі.


  • В результаті проведення вищеописаних дій збільшується різниця між педалями газу і гальма. Іншими словами, збільшується вільний простір між педаллю газу і гальма.

    Це дає можливість ставити ногу на педаль вже інакше, максимально розгинаючи її в коліні і стопі.
    Прокачування ваз 2110 - як зробити своїми руками: інструкція, відео
    Удосконалена педаль гальма

    Екстер'єр


    Вважається, що зовнішній тюнінг автомобіля є найпростішим. Це самий простий і доступний спосіб переробити автомобіль кардинальним чином.

    Тюнінг кузова Ваз 2110 передбачає наступне:

  • встановлення спойлера;

  • накладки на пороги;

  • установка додаткової оптики і ксенону;

  • заміна штатної решітки радіатора;

  • установка дзеркал з електроприводом і обігрівом;

  • установка хромованих деталей різноманітного типу;

  • тонування скла;

  • монтаж молдингів для ефективного водостоку.


  • Крім вищеперелічених операцій, власник автомобіля може на вибір змонтувати люк або ж поставити повітрозабірний ківш на даху. Також заміна штатних колісних дисків на сучасні литі проводиться у відповідності зі смаками водія.

    Звичайно ж, вказана інструкція призводить лише основні операції, що проводяться при тюнинге. А крім цього, існує ще маса додаткових, які допомагають значно перетворити зовнішній вигляд автомобіля.

    Бампера передні і задні


    Робити їх рекомендується з нуля або з допомогою переробки штатного варіанти. У першому випадку знадобиться особлива майстерність, точність і чималий досвід.

    Адже всі стики повинні бути підігнані вірно, щоб не залишалося зазорів і перекосів.

    Для тих, хто не впевнений у своїх силах, можна порадити лише зняти(див. Знімаємо передній бампер ваз 2110 ) та доопрацювати штатний варіант: додати спідницю, надати нову форму, додати більше отворів, поставити повітрозабірники і т. д.
    З чого ж краще зробити бампер або створити додаткові елементи до нього? На сьогоднішній день ціна на матеріали для бамперів різна. Можна працювати з звичайною монтажною піною або ж з пінопластом, в залежності від власних уподобань.

    Слід знати, що пінопласт розчиняється поліефірною смолою, внаслідок чого потрібно перед її нанесенням закрити його технічним пластиліном.