Ваз 2109: заміна опорного підшипника своїми руками
Опорний підшипник Ваз 2109
Як правило, на Ваз 2109 заміна опорного підшипника для деяких водіїв представляє проблему. Вони не знають, як провести заміну, хоча в ній немає нічого складного, і везуть свій транспортний засіб у СТО, де за просту операцію беруть не маленькі гроші.
В Ваз 2109 заміна опорних підшипників легко і просто проводиться самостійно, без наявності будь-яких спеціальних інструментів і обладнання, яке складно знайти. В цій статті ми дізнаємося, як провести операцію у власному гаражі, не витрачаючи багато часу, сил і коштів.
ВП - найважливіший елемент у конструкції
Заміна опорного підшипника Ваз 2109
Як відомо, опорний підшипник або ВП, як ми його будемо називати надалі, призначений для виконання певних функцій. Головне його завдання - обертати стійку навколо своєї осі.
Знаходиться ВП в передній підвісці і на передньопривідному автомобілі, яким є Ваз 2109 втім, як і на задньопривідному, по суті, є найважливішою ланкою. Перш, ніж ми перейдемо до безпосереднього алгоритму заміни ОП, дізнаємося важливу інформацію, що стосується цього підшипника.
Отже:
Заміна опорного підшипника на Ваз 2109
Примітка. Амортизаційна стійка призначена для того, щоб гасити коливання, які неминуче виникають при русі транспортного засобу, навіть по ідеально рівній дорозі.
Гасить коливання саме опора стійки. Сама стійка своїм нижнім кінцем фіксується до поворотного кулака, а верхнім - до брызговику автомобіля.
Знайшли широке застосування у вітчизняному машинобудуванні завдяки безлічі переваг, серед яких хотілося б виділити універсальність, сприйняття комбінованих навантажень і багато іншого.
Особливості ОП

Від стандартного підшипника кочення ВП все-таки відрізняється, хоча і належить до цієї ж групи. Тут у ролі тіл кочення виступають завжди циліндричні ролики, розташовані перпендикулярно по відношенню один до одного.
Крім того, кожен з роликів захищений від зіткнень один з одним спеціальним сепаратором. Таким чином, кожен з роликів виступає як окремий елемент, що бере на себе самостійно навантаження з різних напрямків.
Заміна опорних підшипників Ваз 2109
В сучасних автомобілях, таких як Ваз 2109 зазвичай використовують наступні типи ОП:
До того ж, такий тип ВП має вбудовані прокладки, що забезпечують постійну точність обертання. Застосовується даний вид ВП, як для обертання зовнішнього, так і для обертання внутрішнього кільця.
Зовнішнє кільце в цьому виді ВП стикається з корпусом. Даний тип ОП застосовується там, де зазвичай вимагається точність обертання зовнішніх кілець.
Застосовується там, де потрібно забезпечити точність обертання внутрішнього кільця.
Заміна опорного підшипника на стійці Ваз 2109
Застосовується знову ж таки там, де потрібно забезпечити високу точність обертання зовнішнього кільця.
Основні правила використання ВП
Як правило, несправності опори стійки виявляються в той момент, коли транспортний засіб рухається. Якщо є проблема, пов'язана зі стійкою, то чути буває характерний стукіт, особливо при русі по нерівній дорозі.
Примітка. При виникненні такого стуку, потрібно, в першу чергу, перевірити надійність фіксування опори і якщо вона підлягає заміні, то змінюють одночасно з нею не тільки гумовий демпфер, але і ВП.
Отже:
Заміна опорних підшипників на Ваз 2109
Примітка. Найчастіше ВП на Ваз 2109 потребує заміни, якщо для його власника основної і щоденної дорогою є грунтовка або ж він частенько виїжджає на дачу або на природу, проїжджаючи нерівні вибоїни і вибоїни.
В цьому випадку даний елемент бажано замінити, щоб він у свою чергу не вплинув на роботі ОП.
Як перевірити ВП на знос

Як і говорилося вище, даний елемент відчуває неймовірні по силі навантаження в процесі руху транспортного засобу. Тому доводиться регулярно перевіряти опорний підшипник на знос, і стежити за його технічним станом.
Робити це нескладно, і досить знати декілька важливих нюансів.
Примітка. Стукіт при русі автомобіля по нерівній дорозі вже апріорі свідчить про несправності, пов'язаної з ОП або стійкою в цілому.
Щоб перевірити ВП на знос, треба зробити наступне:

Важливо знати і те, що зношений ВП провокує безліч порушень. Якщо його вчасно не змінити, то це, в першу чергу, позначиться на безпеці руху, порушиться налаштування розвалу-сходження і прискориться знос самої амортизаційної стійки.
Заміна ВП
Підшипник, якщо в ньому виявлена проблема, ремонту не підлягає.
Його можна тільки змінювати, але от процес заміни може бути проведений різними способами:
Заміна ВП без регулювання сходження-розвалу
Ваз 21093 опорний підшипник
Даний спосіб заміни більш затребуваний і для його проведення потрібно озброїтися наступними інструментами:
Приступимо:

Заміна ВП першим способом
Примітка. Обов'язково треба відвести в сторону і супорт, щоб він не висів на гальмівному шлангу.
Операція по зняттю стійки
Примітка. При зворотній збірці бажано поставити і нову гайку, яку треба затягнути великим моментом і обов'язково законтрить.
Сподіваємося, що інструкція по заміні опорника своїми руками принесе неоціненну користь. В процесі робіт треба обов'язково використовувати фото і відео - матеріали, які дають практичне розуміння.
Таким чином, зробивши все самостійно, можна непогано заощадити, адже ціна на такий ремонт професійних майстерень не низька.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного