Заміна втягивающего реле на стартері ваз 2110 своїми силами
Стартер і втягуюче реле ваз 2110
Якщо автомобіль несподівано перестав заводитися, відсутні характерні звуки перед запуском мотора або з'явилося дивне «гудіння», то можлива поломка втягивающего реле стартера. Природно, пристрій може іноді працювати нормально, не подаючи ознак поломки, однак в самі невідповідні моменти автомобіль доводиться заводити з штовхача.
У цій ситуації тільки заміна втягивающего на стартері ваз 2110 змінить все на краще. Симптоми несправності різні, наприклад, поява клацань у реле, відсутність прокрутки стартера, відсутність ознак життя при повороті ключа запалювання і т. д.
Варто зауважити, що заміна втягивающего стартера ваз 2110 може бути проведена і своїми руками.
Втягуюче реле
Втягуюче реле стартера ваз 2110 призначається для того, щоб дистанційно включати електричний двигун стартера. Їм забезпечується зчеплення бендикса(див. Заміна бендикса на стартері ВАЗ 2110 своїми силами ) з вінцем маховика.
Даний елемент конструктивно складається з: повертає, контактної і магнітної системи, що включає дві котушки - утримуючу, приєднану до висновку управління і йде на корпус, і втягуюче, що сполучалася елементом управління.
Ваз 2110 втягуюче реле стартера
Труба, де знаходиться якір - це осердя, всередині якого розташована мідна обмотка (кінець і початок обмотки прикріплюються клемами, одна сторона з'єднується з електродвигуном і управління контактом, інша - з висновком управління і йде на корпус).

Переміщення якоря в сердечнику здійснюється за рахунок електромагнітного поля, а при зникненні напруги, якір в сердечнику переходить в початковий стан. При харчуванні з'являється магнітне поле, що змушує якір відтягувати поворотні пружини.
При запуску двигуна машини, напруга починає пропадати, пружина натискає на якір і він повертається в початкове положення, розмикаються контакти, «бендікс» йде із зачеплення.При поломці втягивающего реле і перед заміною слід спочатку переконатися, що проблема полягає саме у стартері.
Примітка.
Необхідно виключити такі несправності в автомобілі: присутність окалин, розрядка акумулятора, сліди окислення на клемах, пошкодження проводки, слабке закріплення контактів. Автомобіль може не заводитися і за даними причин.
Перевірка
Ваз 2110 втягуючий стартер
Для перевірки працездатності стартера потрібно акумулятор і два дроти:
Примітка: якщо буде клацання, то це говорить про те, що механізм, «бендікс» працює.
Важливо, щоб клацання був різким і швидким. Якщо ж звук здається млявим, затягнутим, то всередині механізму, що щось не гаразд, наприклад, згоріли пятачковые контакти.

У тому випадку, якщо після проведення перевірки є підозри, що потрібно ремонт стартера слід відразу ж відправлятися за придбанням нової запасної частини. Якщо стартер нерозбірний, то необхідно замінювати повністю втягуюче реле.
Якщо ж розбірний, то:
Примітка. У деяких випадках потрібно отпаять кінці обмотки, вони можуть бути перешкодою для зняття кришки.
Примітка.
При можливості слід замінювати старі контакти новими. У тому випадку, якщо контакт постраждав не сильно, то пригорілі поверхню прибирається за допомогою дрібнозернистої наждачного паперу.
Втягуюче реле встановлено під капотом і розташовується на стартері. Під час купівлі нового, необхідно взяти з собою неробочий елемент і попросити в магазині аналогічний - в такому разі помилки виключені.
Всі виробники роблять на втягуючому реле своє маркування. Пристрій фіксується з допомогою трьох гвинтів.

Щоб уникнути зайвих незручностей, додатково можна придбати чотири мідні шайби і мідні гайки. Мідні гайки не пригорають і простіше відкручуються, в подальшому дана процедура виконується швидше і простіше.
Заміна
Ваз 2110 стартер втягуюче пристрій
Щоб замінити втягуюче реле на машині ВАЗ 2110 потрібні відповідні інструменти.
Перед тим, як починати роботи, в обов'язковому порядку потрібно від'єднати від акумулятора масу, яка позначена знаком «мінус». Для цього потрібно гайковий ключ на «10».
Після зняття контакту, необхідно знайти стартер. Він розташовується внизу моторного відсіку, між блоком двигуна і системою охолодження .
Тільки після цього можна приступити до демонтажу пристрою.

Отже:
Примітка.
Виконуючи цю процедуру, потрібно простежити, щоб сердечник був всередині, а пружина, розташована в реле, не випадала назовні. Це досить складна процедура в процесі заміни втягивающего реле.
Для установки нового втягивающего дії повторюються у зворотному порядку. З-за того, що ми залишили старий сердечник, нове реле монтується без нього, лише з нової пружиною.
Отже:
Після установки реле потрібно міцно затягувати гайки, які з'єднують провід живлення, і прикріплюються до «тата». Ось і все, машина готова до роботи.
Для самостійної заміни даного елемента потрібні всього три інструменту, відео огляд і фото - інструкція. Для виконання даної процедури своїми руками доведеться витратити близько 16 хвилин часу і зберегти в кошелке близько 500 рублів, які б довелося заплатити за ремонт автомобільних майстерень, де ціна на ці послуги постійно зростає.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного