Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2109: можливі ознаки несправностей шрусов

25.12.14, Ваз
1437
  • 1 Причини неполадок в ШРУСах
  • 2 Діагностика стану ШРУСов
  • 2.1 Збірка шарніра авто ВАЗ 2109

  • Ваз 2109: можливі ознаки несправностей шрусов
    Загальний вигляд ШРУСов для автомобіля ВАЗ 2109
    Шарніри рівних кутових швидкостей або Шруси передають крутний момент на провідне колесо авто від коробки швидкостей. Тому дуже важливо стежити за справністю вузла і своєчасно виявляти навіть найдрібніші відхилення від нормального стану всіх його елементів.

    На верхньому фото зліва - внутрішній ШРУС, праворуч - зовнішній. Основною ознакою несправності вузла є поява хрускоту при повороті коліс.

    Для перевірки правильності діагнозу треба поворушити приводний вал. Люфт в шліцьовому з'єднанні ШРУСа ВАЗ 2109 вказує на несправність у вузлі.

    У пропонованій статті розглядаються деякі питання, пов'язані з несправностями в з'єднанні ШРУСов і методи їх усунення своїми руками.


    Причини неполадок в ШРУСах


    Отже:

  • Основні проблеми при експлуатації автомобіля найчастіше пов'язані з поганими дорогами, по яких експлуатується транспортний засіб.

  • Важливу роль відіграє і досвід його водіння.

  • Недостатня увага та неналежний догляд за машиною.

  • Недотримання рекомендацій виробника, на які вказує інструкція з експлуатації.

  • Несвоєчасне придбання запчастин та заміна ними зношених деталей.


  • Все це призводить до скорочення терміну експлуатації автомобіля або капітального його ремонту, ціна якого досить велика. В автомобілі ВАЗ 2109 встановлюються кулькові Шруси.
    Ваз 2109: можливі ознаки несправностей шрусов
    Конструкція ШРУСов ВАЗ 2109
    Основні елементи виробу:

    1 - корпус зовнішньої гранати; 12 - корпус внутрішньої гранати ; 2 - сепаратор; 3 - обойми; 4 - кульки; 5 і 9 - стяжні хомути; 8 - пильовики.

  • Такі вироби вимагають наявність постійної спеціальної змазки, яка містить різні присадки.

  • Вузол дуже сильно реагує на наявність вологи та бруду.


  • Порада:При пересуванні на автомобілі водій не повинен давати великих навантажень при вивернутих колесах.








  • Спеціальні пильовики пристроїв, призначені для герметизації. Ці деталі найбільше схильні до швидкого виходу з ладу.

    Трохи збільшити їх стійкість виробники змогли, застосовуючи гнучкий, волого - і морозостійкий матеріал. Але, вплив шкідливих зовнішніх факторів і постійна деформація призводять до появи тріщин, які сприяє потраплянню в шарнір пилу і бруду.

  • Якщо на початку руху автомобіля чутний хрускіт, а на пильовику гранати виявлені тріщини, сліди мастила потрібно терміново зайнятися ремонтом або заміною ШРУСов.


  • Діагностика стану ШРУСов


    Якщо є підозра, що є люфт у ШРУСе на ВАЗ 2109 вузол потрібно розібрати і зробити діагностику всіх деталей.

    Для конструкція від'єднується від авто, а далі порядок робіт такий:

  • Знімаються, утримують захисний чохол, хомути.

  • Деталь зсувається по валу приводу колеса. Чохол на приводі правого колеса підтискається або вивертається.

  • Шарнір потрібно збити з валу молотком або спеціальної выколоткой.


  • Порада: не Можна прикладати навантаження до сепаратора сайту.









  • Шарнір промивається.


  • Порада: Перед розбиранням вироби, використовуючи фарбу або брусок, відзначається взаємне розташування його деталей, крім кульок.

  • Шарнір кріпиться в лещатах.

  • Сепаратор з обоймою нахиляються таким чином, щоб з корпусу ШРУСа міг вийти кульку.

  • Викруткою, виконаної з м'якого металу, з сепаратора видавлюється кульку.

  • Аналогічно витягуються інші кульки. Їх можна витягувати один за іншим або через один.


  • Порада: не Можна повертати сепаратор, прикладаючи до нього велике зусилля. Може виникнути блокування кульок і подальша розбирання вузла буде утруднена.

  • Потрібно встановити сепаратор з обоймою в таке положення, щоб видовжені вікна сепаратора перебували проти виступів корпусу сайту.

  • Витягуються сепаратор і обойма.

  • Обойма витягується з сепаратора, після розміщення її виступу у вікні сепаратора.


  • Порада: В шарнірах з однаковими вікнами на сепараторі, не грає ролі яке вікно використовувати для видалення кульок.
    Ваз 2109: можливі ознаки несправностей шрусов
    Деталі ШРУСа авто ВАЗ 2109

  • Корпус-1.

  • Сепаратор - 2.

  • Обойма 3.

  • Кульки - 4.


  • Деталі ШРУСа добре промиваються.

    Далі:

  • Оглядається їх стан. Не допускається наявність на перемичках сепаратора тріщин, на обоймах не повинно бути задирів, глибоких ям, не допускається слідів корозії на робочих поверхнях шарнірів.

  • Люфт ШРУСов ВАЗ 2109 виникає при зносі робочих поверхонь елементів більше 01 міліметра.

  • Якщо виявлені відхилення, які не можна усунути, потрібна повна заміна ШРУС .



  • Порада: Заміна деталей ШРУСов на автомобілі ВАЗ 2109 повинна виконуватися на аналогічні запасні частини. Окремо можна замінити тільки пильовики ШРУСов.

    Збірка шарніра авто ВАЗ 2109


    Отже:

  • Перед початком операції потрібно всі деталі змастити спеціальним мастилом ШРУС-4.

  • При складанні обойми з корпусом шарніра потрібно забезпечити збіг міток, нанесених перед розбиранням сайту.

  • В сепаратор кульки встановлюються в нахилену обойму. Кут нахилу в два рази повинен бути більше, ніж сепаратор.

  • ШРУС заповнюється мастилом, об'єм заповнення - 40 см3.

  • В канавку валу строго по центру монтується нове стопорне кільце. Попередньо канавку необхідно заповнити консистентним мастилом.

  • Зберігаючи співвісність вала і обойми, щодо кільця, вал потрібно уперти в обойму.

  • Після різкого удару молотком по торця вала кільце має стиснутися і прослизнути через отвір в обоймі.

  • З чохла випускається «надлишок» повітря, відтягнувши від приводного валу посадочний поясочок чохла.

  • На місце ставляться кріпильні хомутики.

  • Перевіряється зона фіксації і стягання пильовика хомутиками. У ній не повинно бути деформацій, слідів від контактів деталей про дорожнє покриття. В іншому випадку деталі змінюються новими.

  • Якщо крутиться ШРУС ВАЗ 2109 плавно, без заїдань від зусилля прикладається рукою, значить, вузол зібраний правильно.


  • Яким чином усунути люфт ШРУСа ВАЗ 2109можно подивитися на відео.