Ваз 2109: заміна зовнішнього пильовика шруса своїми руками

З розробкою і впровадженням у виробництво автомобілів з переднім приводом постало питання про створення шарніра рівних кутових швидкостей - ШРУСа, який би передавав крутний момент від коробки передач на провідне колесо. У задньопривідних автомобілях такий момент передає карданна передача, має в конструкції хрестовину і чотири голчастих підшипників.
Використання аналогічного вузла в передньопривідному авто призводить до збільшення його габаритів, а значить стає більше ціна виробу. До того ж передача крутного моменту супроводжується вібрацією, чим більше кут між валами - ведучим і веденим, тим вібрація сильніше.
На авто ВАЗ 2109 встановлені два типи ШРУСов:
У даній статті буде розглянуто питання, як виконується заміна зовнішнього пильовика ШРУСа ВАЗ 2109.
Конструкція зовнішнього шарніра ВАЗ 2109
На фото показані основні елементи вузла:
Конструкція зовнішнього ШРУСа авто ВАЗ 2109
Тут позиції: 1 - корпус гранати, 2 - сепаратор, 3 - скоба, 4 - кульки, 5 і 9 - хомути, 8 - підсилювач.
При розробці ШРУСов передбачалося, що їх ресурс буде аналогічний ресурсу всього автомобіля, але в процесі експлуатації були виявлені відхилення. Особливо важко зберегти на тривалий період використання в авто ВАЗ 2109 пильник ШРУСа .
Застосування для його виготовлення гнучкого влагло - і морозостійкого матеріалу дозволило декілька збільшити стійкість виробу. Але, під впливом несприятливих зовнішніх факторів: вологи, абразивних частинок, деформацій елемента, на деталі можуть з'явитися тріщини, які неприпустимі для її подальшої експлуатації.
Це пов'язано з тим, що через порваний пильовик потрапляє в шарнір пил і бруд, які призводять до зносу внутрішніх деталей ШРУСа. Як правило, виявити це можна по появі хрускоту при русі машини на поворотах.
Тому потрібно постійно стежити, щоб своєчасно була виконана заміна пильника зовнішнього ШРУСа ВАЗ 2109.
Як замінити пильник зовнішнього ШРУСа авто ВАЗ 2109
Порушення цілісності пильовика можна визначити по слідах мастила на шарнірі. Всі деталі ШРУСов не мають взаємозамінністю.
Тому найкращий варіант для надійної роботи вузла буде повна заміна зовнішнього ШРУСа ВАЗ 2109 разом з пильником. Але, якщо все-таки виникла необхідність поміняти тільки пильник, потрібно разом з півосями зняти ШРУС.
Інструкція вказує, що для цього треба:
Зовнішній і внутрішній Шруси в зборі на приводному валу
Порада: Перед тим як затягнути болти потрібно випустити «надлишок» повітря з чохла. Для цього від валу приводу викруткою відтягується посадочний поясочок чохла.
Порада:Щоб забезпечити повну посадку в диференціал приводного валу про нього треба несильно постукати.
Порада: Остаточне затягування гайки потрібно виконувати після монтажу колеса, і коли буде прибраний домкрат.
Як виконується заміна зовнішніх пиляків ШРУСа ВАЗ 2109 добре видно на відео.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного