Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110

25.12.14, Ваз
2752
  • 1 Масляні амортизатори кращі
  • 2 Ремонт і установка
  • 2.1 Заміна амортизаторів спереду

  • Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Амортизатор масляний ваз 2110
    Якщо раніше власникам задньопривідних Ваз було прикро, що їх на дорозі обганяють іномарки, то з виходом передньопривідних моделей, таких як Ваз 2110 любителям вітчизняних авто стало легше дихати. І справа не тільки в удосконалених технічних характеристиках нового ваза.

    Масляні амортизатори на ваз 2110 розраховані на тривалу їзду по російських дорогах, передній привід і 5-ступінчаста МКПП свою справу зробили. Їздити стало набагато приємніше і вже не так прикро за свій автопром.

    Хоча, якщо амортизатори газомасляные ваз 2110 не будуть вчасно замінені, проблем на наших дорогах, як б сміливо не натискати на педаль акселерата, уникнути не вдасться.


    Масляні амортизатори кращі


    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Амортизатор двотрубний і однотрубні
    Якщо власник вирішує насамперед модернізувати, вдосконалити свою «ластівку», то заміна амортизаторів - справа актуальне. Які амортизатори краще поставити на Ваз 2110?

    Багато водіїв, навіть з великим досвідом, почувши це питання, губляться і не знають, що їм відповісти. Спробуємо розібратися з типами амортизаторів, щоб легше орієнтуватися серед безодні, що випускаються на сьогодні стійок.

    Як відомо, сьогодні правлять балом три основних типи амортизаторів:

  • Масляні стійки;

  • Стійки газо-масляні зі змінною рідиною;

  • Стійки газо-масляні звичайні.


  • Класикою, яка ніколи не старіє, можна назвати амортизатори першої групи. Дійсно, масляні амортизатори ваз 2110 використовують масло, як робоче тіло, підійдуть сьогодні водіям, які полюбляють спокійну і комфортну їзду по нашим дорогам.

    Власники іномарок, які колесять простори Росії, просто заздрять цій стійці, якій все байдуже - і криві розбиті дороги, і ями з вибоїнами, і дорожнє покриття, що являє собою суміш асфальту, рідоти і гравію.
    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Масляно-гидрвлический амортизатор на ваз 2110 і газозаполненный
    Як стверджують фахівці, власникам Ваз 2110 захоплюватися газо-олійними амортизаторами не варто. Справа в тому, що вони мають великий недолік, який може бути на дорогах Європи і Америки не так помітний.

    Вони просто звикли до підвищених ударних навантажень, що призводить до частих поломок деталей підвіски. Ну а про розхитування кріплень пластикових панелей салону і говорити нічого.

    Та й кузов, який у Ваз 2110 не ахті який міцний, жорсткі амортизатори не перетравить.Що стосується гідравлічного амортизатора, то він має одну перевагу.

    Це його ціна, яка значно нижче газових амортизаторів . А ось газо-масляні амортизатори містять в конструкції закачаний додатково і під тиском газ.
    Примітка. Правда, такі варіанти трішки дорожче олійних і підійдуть вже тим водіям, які люблять швидкість і агресивну манеру водіння.







    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Стійка газо-масляна
    Газо-масляні амортизатори непогано тримають дорогу, поцятковані дрібними нерівностями. Якщо такі стійки встановити на Ваз 2110 то вони дозволять краще притискати колеса до дороги, що, природно, призведе до більш надійного проходження поворотів.

    Керованість - коник цих типів амортизаторів, але все-ж, порівнювати їх з олійними, в умовах російського бездоріжжя буде неправильно.

    По-перше, встановлюючи, газо-масляні стійки, потрібно обов'язково посилити кузов Ваз 2110. По-друге, якщо власник зібрався міняти масляні стійки, йому потрібно буде придбати стабілізатор поперечної стійкості і встановити його на автомобіль.








    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Масляні амортизатори для ваз 2110
    Хоча двухтрубным газо-масляних стійок і пророкують загальну любов і «уважуха» росіян, поки що, звичайні масляні зі своєю справою справляються краще. І це навіть при тому, що в конструкції газо-масляних амортизаторів використовуються нові технології, що дозволяють поршня відчувати значно менший опір переміщенню і м'якість роботи підвіски.
    Примітка.

    Оновлені газо-масляні стійки Ваз 2110 призводять до підвищеного опору у крайніх точках, внаслідок чого, амортизатор стає жорсткішим. А такий поворот подій поки виробниками кузова Ваз 2110 не передбачено.

    Ремонт і установка


    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Масляні амортизатори на ваз 2110 Bilstein
    Як правило, ремонт і установка амортизаторів - справа, яка потребує певних навичок виконавця. Крім того, без відповідного інструментарію починати роботу не рекомендується.
    Примітка. Якщо на задньопривідних автомобіля частіше піддаються заміні та ремонту задні амортизатори, то на передньопривідних, яким є Ваз 2110 - передні стійки змінюють і періодично ремонтують.
    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Гідравлічний амортизатор високої жорсткості
    Хоч фахівці рекомендують встановлювати і ремонтувати стійки в автомайстерень, з справою цим легко впоратися і самостійно, якщо знати особливі прийоми і секрети. Ну і звичайно, завжди потрібно бути терплячим і менше нервувати.

    Перше, що хотілося б відзначити:

  • Міняти потрібно відразу два амортизатора, навіть при хорошому стані другого (іншими словами, виконується заміна стійок з обох сторін);

  • Хоч на автомобілях Ваз і є різниця між задньопривідним і передньоприводними версіями, виходять з ладу стійки передньої і задньої підвіски майже одночасно (якщо причиною виходу з ладу амортизаторів є дорожні умови, а не термін нормальної експлуатації);

  • Амортизатор змінюють у тому випадку, якщо незвичні коливання кузова повторюються декілька разів;

  • Задні і передні стійки повинні бути однакового типу і конструкції - масляні або газо-масляні.


  • Заміна амортизаторів спереду


    Міняємо своїми руками масляні амортизатори на ваз 2110
    Масляні амортизатори ваз 2110 Weber


    Отже, перш ніж розпочати заміну, рекомендується поставити машину на оглядову яму або підняти на домкрат, підклавши упори. Обов'язково потрібно буде задіяти ручник, а вимкнути запалювання і знеструмити АКБ.

    Заміна передніх стійок може бути проведена двома способами:

  • Метод, що припускає зняття стійок з поворотним кулаком;

  • Метод, що припускає регулювання кутів установки коліс.


  • Примітка. Як правило, перший спосіб більш складний, але дає кращий результат. Тому зупинимося саме на ньому.
    Приступимо:

  • демонтажу підлягає гумова заглушка верхньої опори;

  • з'єднання послаблюється;

  • рульова тяга знімається;

  • також піддаються демонтажу напрямна гальмівних колодок, супорт і гальмівний диск ;

  • з маточини виймається зовнішня граната;

  • знаходимо три гайки, фіксують верхню опору до кузову;

  • вивертаємо їх;

  • знімаємо стійки разом з поворотним кулаком.


  • Як бачимо, нічого складного в заміні амортизаторів немає. До того ж, якщо подивитися відповідне відео і використовувати замість наочного посібника фото - матеріали, все вийде набагато легше.

    Детальна інструкція по заміні може бути скачана з мережі або поміщена в мануалі автомобіля. Проводячи все своїми руками, можна непогано заощадити на вартості ремонту, ціна якого у фахових майстерень сьогодні стає все вище і вище.