Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це

23.12.14, Ваз
2307
  • 1 Як дізнатися про зношуванні щіток стартера
  • 1.1 Самостійна зміна щіток
  • 2 Як замінити деталі і зібрати стартер

  • Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це
    Стартер ваз 2110 і блок щіток
    По суті, стартер є двигуном безперервного струму. Заміна щітки стартера ваз 2110 - це справа важлива і дає непоганий ефект, коли спостерігаються проблеми з цим моторчиком.

    На ваз 2110 заміна щіток стартера може бути проведена своїми силами, легко і просто.За рахунок знижує плацентарної передачі у конструкторів з'явилася можливість встановлювати на автомобілі легкий, простий і компактний двигун.

    Незважаючи на цей факт, блок щітково-колекторний зношується при будь-яких випадках, в принципі, як і більшість двигунів безперервного струму. Іншими словами, міняти щітки стартера доведеться, це питання часу.


    Як дізнатися про зношуванні щіток стартера


    Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це
    Заміна щітки в стартері ваз 2110
    Не треба відразу приступати до розбирання стартера, спочатку його потрібно демонтувати і перевірити шляхом запуску окремо від машини. Слід визначити його стан, тобто функціонування.

    В такій ситуації провід открепляется від клеми і підключається безпосередньо до «плюса». Якщо двигун працює, то, швидше за все, проблема полягає в несправне реле включення.

    Якщо двигун не заводиться, слід звернути увагу на стан щіток.
    Примітка. Виявити зношування або перекіс щіток можна за допомогою простого досвіду. При перевірці стартера окремо, рекомендується оцінювати його працездатність.

    В окремих випадках стартер працює добре в одному положенні, а при повороті набік пропадає контакт. Таке явище можна легко аргументувати.

    Щітки стартера з нормальною довжиною притискаються до колектора так, що між щіткотримач і пружиною залишається невеликий зазор.
    Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це
    Заміна щіток на стартері ваз 2110
    При їх зношуванні пружина щільно впирається в цей щіткотримач, при цьому контакт буде забезпечуватися за рахунок впливу ваги. Якщо трохи зміниться положення мотора, контакт відразу пропадає.

    Дане явище може статися і тоді, коли щітки перекошуються і зависають у щіткотримачі.
    Примітка! Для зняття стартера на ВАЗ «десятого» моделі потрібно скористатися естакадою, ямою для огляду або підйомником.







    Отже:

  • Стартер фіксується на коробці передач за допомогою двох гайок, одна з яких розташовується під відсіком двигуна. Для безпечної ремонтної роботи потрібно попередньо відкріпити провід від « - » клеми АКБ.


  • Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це
    Заміна щіток стартера ваз 2110

  • Після цього знімається захист картера. У моторному відсіку можна відкрутити верхню гайку для фіксації.

    Під машиною открепляется дріт, що виводить тягового реле. За допомогою ключа 15-го розміру міг викрутитися з корпусу нижня гайка і витягується стартер(див. Ремонт стартера Ваз 2110 - робимо все самі ).

  • Коли проведений демонтаж стартера, з'являється можливість його додаткового перевірки. Пристрій слід встановити на рівне місце і приєднати до нього АКБ.


  • Примітка. Корпус обертають на поверхні, якщо робота зупиняється або продовжується ривками, це може говорити про несправності щіток.

    Від таких коливань вони можуть випадати з щіткотримачів, торкаючись до колектора, при цьому деталі будуть не такими довгими для забезпечення нормальної роботи. Тоді не обійтися без розбирання стартера.

  • Корпус пристрою з двома кришками скріплюється за допомогою двох стяжних шпильок. Тому спочатку потрібно відкрутити пару гайок на цих шпильках і зняти передню кришку з редуктором.

    Далі знімається задня кришка зі щіткотримач, на якому розміщуються щітки. Так як щіткотримач фіксується на задній кришці 2-ма болтами, їх потрібно відкрутити.

    Викруткою демонтується фіксатор щіток з притискними пружинами, тільки після цього вони легко витягуються з самого щіткотримача.

  • Зміна зношених елементів стартера виконується порівняно легко, тільки потрібно діяти акуратно. Нові деталі монтуються в пази, відремонтований щіткотримач одягається на колектор.

    Пружини вставляються на свої місця і фіксуються. У подібному випадку не можна допускати перекошування щіток, вони повинні притискатися рівномірно.


  • Примітка! Щітки не потрібно встановлювати туго, в правильному стані вони вільно утримуються в пазах щіткотримача.









  • У документації до машини не вказується точна довжина цих деталей, тому можна застосовувати щітки з інших моделей. Незважаючи на цю ситуацію, потрібно враховувати, що відстань від виведення елемента до функціонуючої кромки може бути не нижче 035 сантиметрів.

    Менший показник говорить про невідповідність щіток.

  • Точна довжина елементів не фіксується тому, що з часом колектор зношується. Якщо зношування невелика, то при заміні щітки його потрібно добре зачищати за допомогою наждачного паперу.

    При більшому параметрі, його можна обробляти в майстерні на спеціалізованому верстаті.


  • Примітка! Довжина щіток залежатиме від діаметра колекторного кільця.
    Оскільки ціна щіток демократична, фахівці рекомендують замінювати щіткотримач в повному зборі. У такій ситуації можна позбутися від нелегкої процедури по фіксуванню і балансуванню щіток окремо, при цьому сам ремонтний процес пройде набагато швидше.

    З зворотного боку, якщо вже є запасні деталі, їх доцільно використовувати.
    Примітка! Мідно-графітові або графітові щітки можна зачищати напилком, при цьому довжина буде підбиратися шляхом практики.
    Відшукати дані запасні елементи для вітчизняної машини не важко в кожній автомайстерні. Ціна щіток для стартера становить приблизно 50 рублів за весь комплект.

    Що стосується цілісного щіткового блоку, він буде коштувати близько 100 рублів. Таким чином, можна зробити висновок, що переплата буде незначною.

    Самостійна зміна щіток


    Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це
    Ваз 2110 стартер щітки
    Замінити щітки на стартері зможе навіть початківець автомеханік. Для цього потрібно здійснити ряд найпростіших послідовних маніпуляцій.

    Отже:

  • Открепляется кабель від клеми пускача; демонтуються гвинти, що фіксують кришки, як валу, так і колектора.

  • Прибирається кришка і кільце ущільнювача, кільцевої фіксатор, прокладка і інше кільце ущільнювача.

  • Знімаються болти, що з'єднують колекторну кришку з корпусом, демонтується кришка.

  • Витягується збірка щіткотримача. Щітки виштовхуються за допомогою пружин, але ще утримуються кількома проводами.


  • Заміна щітки стартера ВАЗ 2110 і всі про це
    Розібраний стартер
    Після розбирання стартера прийшов час зробити візуальний огляд і заміну зношених елементів.
    Примітка! В процесі розбору стартера потрібно акуратно розкласти всі деталі, щоб не порушилася послідовність складання.

    Як замінити деталі і зібрати стартер


    Отже:

  • Потрібно зробити візуальний огляд і, якщо потрібно, замінити щітки або збірний щіткотримач. Безпосередньо перед збиранням стартера рекомендується провести його технічне обслуговування, тобто зачистку всіх елементів.

  • Пластини замінних елементів встановлюються на колекторі, при цьому потрібно виконати їх центрування, надягаючи пружини і щіткотримач.

  • Збірка монтується на колекторний якір, вставляється втулка ущільнювальна в розріз корпусу.

  • На якір надівається колекторна кришка, кільце ущільнювача з прокладкою; монтується колекторна кришка, вставляються фіксуючі болти.

  • На свої місця встановлюються прокладки, кільцеві затискачі, ущільнювальні кільця; на колекторну кришку надягають кришку валу, яку затягують болтами.

  • На кінцевому етапі підводять живильний кабель до електромагнітного пускача, гайки затягуються.


  • Будь-яку несправність машини ВАЗ 2110 можна полагодити в автомайстерні, але навіщо переплачувати, якщо за допомогою відео і фото є можливість все зробити своїми руками. При неодноразовій заміні щіток не знадобиться детальна інструкція, так як дії вже виконуються автоматично.

    У такій ситуації можна добре заощадити, купуючи тільки витратні елементи, ціна яких не може не здивувати.

    Так само на нашому ресурсі Ви можете дізнатися про заміні бендикса стартера .