Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками

25.12.14, Ваз
2377
Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
Задня ступиця ваз 2110
Як відомо, маточина колеса - найважливіша деталь, де застосовуються шарикопідшипники з двостороннім ущільненням. На ваз 2110 заміна задньої маточини - справа складна і відповідальна.

Хоча, заміна задньої ступиці ваз 2110 може бути виконана спокійно своїми руками, про що й піде мова в цій статті.


Зняття і заміна маточини


Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
Заміна задньої маточини на ваз 2110
Для початку озброюємося необхідними інструментами:

  • Головками на 3615 і 13;

  • Внутрішньої битою;

  • Металевою шайбою, яка має діаметр 8 см;

  • Великим молотком або навіть кувалдою (можна використовувати і прес, що працює на маслі або механічний);

  • П'ятьма болтами.


  • Якщо потрібно замінити маточину або зняти її з якої-небудь причини, слід для початку відкрутити гайки, які фіксують колесо.

    Продовжуємо:

  • після вивертання болтів битою Т-50 і головкою/36 колесо знімається, а автомобіль ставиться на опори.


  • Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
    Ваз 2110 задня ступиця
    Примітка.

    Автомобіль потрібно затормаживать ручником і обов'язково встановлювати противідкатні упори, звані башмаками. Ставимо автомобіль на упори так: домкратим задню частину машини і опору встановлюємо під автомобілем.

  • важіль ручника ваз опускаємо до упору вниз, так як автомобіль вже расторможен;

  • далі потрібно зняти гальмівний диск.


  • Примітка. Не забуваємо відключити від супорта гальма трос ручника. Сам супорт звільняємо від напрямних.








  • супорт фіксуємо (наприклад, його можна буде прив'язати до пружини задньої підвіски або повністю вивернути, використовуючи голівку на 15).


  • Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
    Ваз 2110 задня ступиця
    Примітка. Пам'ятаємо, що в процесі роботи не можна перекручувати або натягувати гальмівний шланг.
    Якщо ваз 2110 нової модифікації, то на задньому колесі можуть бути різні датчики. Їх також слід демонтувати.

    Продовжуємо:









  • виймаємо гальмівні колодки ;


  • Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
    Ваз 2110 маточина заднього колеса

  • маточину стягуємо з валу (для цього беремося за неї двома руками і тягнемо);

  • замість п'яти знятих болтів маточини слід ввернути п'ять болтів М10 що мають довжину в 9 або 10 см (вворачивать слід правильно, так, щоб болт захоплював всі витки різьби на гальмівному диску);


  • Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
    Маточина заднього колеса ваз 2110

  • ставимо маточину капелюшками укручені болтів на яку-небудь тверду поверхню;

  • зверху ставиться металева шайба;

  • береться великий молот або кувалда;



  • Ваз 2110: заміна задньої маточини своїми руками
    Маточина заднього колеса на ваз 2110 та її заміна

  • б'ємо інструментом або тиснемо пресом по шайбі (як правило, зсувається маточина після десятого удару кувалдою);

  • роз'єднуємо гальмівний диск і маточину;

  • збираємо все в зворотній послідовності (вже при складанні нової маточини використовувати кувалду немає необхідності, так як все стягується за допомогою різьб).


  • Примітка. Нова маточина заднього колеса ваз 2110 повинна бути змащена маслом.
    На даному етапі робіт заміну маточини задній можна вважати закінченою. У багатьох випадках, замінюючи маточину задні на ваз 2110 одночасно змінюють і підшипник.

    Дізнатися, як це зробити, можна з інших статей, тут докладно на цьому зупинятися не будемо.

    Хотілося б відзначити наступне:

  • Підшипники з двостороннім ущільненням в ступиці ваз 2110 мають разрезное кільце в своїй конструкції. Ці підшипники не вимагають якої-небудь регулювання або навіть мастила протягом тривалого терміну (поки підшипник маточини робочий), адже перед установкою підшипника в задню ступицю туди закладається консистентне мастило.

  • Сама маточина передня, так і задня виконана з хромової сталі і має три отвори. Саме ці отвори і допомагають знімати підшипники, якщо що.

  • У підшипниках задньої маточини передбачений осьовий зазор 006-0085 мм, відчувається при погойдуванні колеса перпендикулярно обертання колеса. Такий люфт вважати підвищеним зазором не варто, так як причина може бути укладена не в підшипнику, а в інших елементах і з'єднаннях;

  • Не рекомендується затягувати гайки маточини крутним моментом більшим, ніж це передбачено виробником. На ваз 2110 крутний момент становить 15/015 кгс.


  • При заміні маточини заднього колеса бажано скористатися відео і фото - матеріалами. Коли працюєш своїми руками, детальна інструкція з малюнками і схемами - те, що треба.

    Самостійна заміна маточини і ремонт інших частин автомобіля дасть можливість автомобілісту непогано заощадити, адже ціна на послугу в автосервісах на сьогодні дуже висока.