Заміна переднього підшипника ступиці ваз 2110:робимо самі
Підшипник маточини і його заміна
Далеко не часто в машинах можна помітити неприємний шум при русі, який наростає зі збільшенням швидкості. Зазвичай шум зникає на різкому повороті, але це тимчасове явище.
Як правило, така ситуація може говорити про те, що потрібна заміна переднього підшипника ступиці ваз 2110. Фахівці рекомендують міняти обидва підшипника відразу. Але в даній статті розглянемо, як проводиться заміна підшипника передньої маточини на ваз 2110.
Заміна переднього підшипника маточини

Примітка! Роботи необхідно здійснювати на рівній основі, але ідеальним варіантом буде використання оглядової ями чи підйомника.
Звичайно, змінити підшипники передніх маточин набагато складніше, ніж у випадку з задніми, але при правильному підході все цілком здійснимо. У подібному випадку потрібні не тільки спеціальні знання, але і відповідні інструменти.
Забезпечивши всі необхідні умови, заміна передніх маточинних підшипників ваз 2110 власними силами пройде без труднощів.
Заміна підшипника передньої ступиці ваз 2110
Перед тим, як розпочати ремонтні роботи, потрібно вибрати відповідний підшипник. Фахівці рекомендують купувати вітчизняні автозапчастини, приміром, «самара» або «вологодського» виробництва.
Бажано переконатися, що продаються саме російські вироби, оскільки Китай успішно виготовляє копії.
Виконання будь-якого ремонту не обходиться без певних пристосувань, в такому випадку будуть потрібні:
Після підготовчих дій приступають до ремонту, який рекомендується виконувати, дотримуючись викладеної інструкції.
Отже:
Відвернути гайки маточин вийде виключно при натиску на гальмівну педаль, тому краще виконувати дії з помічником.
Заміна підшипника ступиці переднього колеса ваз 2110
Тепер можна легко відкрутити гальмівні диски від самих маточин.
Три варіанти заміни
Замінити передній ступичный підшипник ваз 2110 легко і просто
Подальші дії можуть виконуватися по одному з 3-х варіантів. Перший метод передбачає заміну підшипників з допомогою знімачів, при цьому необов'язково відкручувати поворотні кулаки машини.
У другому випадку доведеться демонтувати поворотні кулаки, при цьому подальші роботи будуть здійснюватися на верстаті із застосуванням лещат і знімачів. При виборі третього варіанта доведеться повністю знімати стійку і міняти підшипники з використанням лещат.
Підшипник передньої ступиці ваз 2110 знімається за допомогою знімача
Примітка! Кожен з наведених способів має свої плюси і мінуси, тому перед визначенням їх треба розглянути більш детально.
Перевагою вважається те, що не доведеться зачіпати болт, що регулює розвал. До недоліків можна віднести незручну позицію при зміні підшипника.
У подібній ситуації проблемно здійснювати дії без підйомника або оглядової ями. Крім цього в такому положенні незручно вибивати маточини і запресовувати підшипники.
Передній ступичный підшипник ваз 2110
Використовуючи цей спосіб, роботи по зміні підшипника виконуються зручніше і легше, але виникає проблема в порушеннях регулювання розвалу машини. Перед відкручуванням кріпильних болтів поворотного кулака від стійки(див. Заміна стійок ваз 2110: як зробити правильно? ), потрібно поставити дві мітки.
Примітка! Одна відмітка буде відповідати положенню болта регулювання до стійки, а друга - положення кулаків.
У процесі складання потрібно врахувати збіг цих двох міток. Навряд чи вийде досягти початкової точності, зате похибки будуть мінімальними.
Цей спосіб ідеально підходить тим, хто потребує не лише в заміні одного підшипника маточини, але і в ремонті ходової, а саме зміну кульових опор, рульових наконечників і втулок важелів.
Це, мабуть, найважчий спосіб, оскільки доводиться знімати стійку, распрессовывать рульовий наконечник , а також кріпильні гайки, які фіксують верхню опору до основи кузова. До зміни підшипників приступають тільки після знімання стійки з автомобіля.
Це завдання не з легких, потрібно приділити більше часу, зате це відмінний метод для тих, кому не підійшли два попередні способи.
Другий спосіб заміни підшипника
Схема заміни підшипника маточини переднього і заднього
Якщо обраний другий варіант, продовжуємо ремонтні роботи за такої інструкції:
Відкручуються два кріпильні болти нижньої кульової опори до цього поворотного кулака, який успішно знімається.
Примітка. Місця для посадки підшипників в поворотних кулаках потрібно почистити від забруднень і рясно змастити.
Використовуючи ту ж саму оправлення, проводиться забивання до упору. Зусилля потрібно концентрувати на внутрішні обойми підшипників.
Примітка! Запресовувати підшипник потрібно, використовуючи прес, знімач або лещата.
Молотком користуватися не можна, оскільки це призведе до руйнування елемента. При запресовуванні потрібно прикладати зусилля тільки до зовнішніх кілець.
Примітка! Як правило, в маточині варто підшипник кульковий дворядний, під час використання він не потребує регулювання і змащення.
При выпрессовывании даний елемент завжди руйнується, тому выпрессовывать маточину рекомендується тільки для заміни підшипників.
В тому чи іншому випадку, самостійна заміна передніх підшипників маточини обійдеться значно дешевше, ніж роботи на СТО. Для кращого сприйняття процесу рекомендується переглянути відео.
Також, рекомендується використовувати в процесі роботи наочні посібники, такі як фото. Працюючи своїми руками, рекомендується робити все так, як вимагає інструкція, щоб уникнути помилок.
Ціна на підшипники не висока, тому можна спокійно приступити до їх заміні, якщо є така необхідність.
Так само на нашому ресурсі Ви можете дізнатися про заміни заднього підшипника маточини .
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного