Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками

26.12.14, Ваз
2812
  • 1 Для чого потрібна опора
  • 2 Ознаки зносу опори
  • 2.1 Верхні опори виходять з ладу з двох причин
  • 3 Самостійна заміна
  • 3.1 Інструменти
  • 3.2 Процес заміни
  • 3.3 Заміна трьома способами

  • Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками
    Опори стійок ваз
    Опори амортизаторів необхідні для підвищення якості зв'язків між амортизатором і підвіскою транспортного засобу. Опори амортизаторів і амортизатори зокрема можуть піддаватися різним ударних навантажень та вібрацій.

    З цієї причини заміна опор стійок ваз 2110 і амортизаторів спільно сприяє кращому зчепленню коліс з дорогою, при цьому керованість авто стає краще. Крім цього збільшується термін експлуатації амортизаторів, а кузов надійно захищається від руйнування і ударів.

    Одним словом, заміна опори стійок ваз 2110 - процес відповідальний і важливий.


    Для чого потрібна опора


    Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками
    Заміна верхньої опори стійок ваз 2110
    Опора амортизатора ще по-іншому називається подушкою амортизатора або подушкою амортизаційної стійки. За рахунок цієї деталі відбувається кріплення амортизатора і його шток до кузова машини.
    Примітка! При русі машини на неї часто впливає ударна сила ям на дорозі і вибоїн. В даному випадку вкрай важливо знизити ці ударні навантаження, які не повинні доходити до кузова авто.
    Саме з цими проблемами справляються опори амортизаторів і самі амортизатори, які закріплюються не безпосередньо, а за допомогою опор. Їх можна побачити при відкритті капота машини.

    Як правило, вони розташовуються праворуч і ліворуч над колесами машини.У частих випадках опора амортизатора може складатися з гумової прокладки, яка гасить удари з вібраціями, і підшипника різної форми.

    Як правило, все залежить від конструкційних особливостей розташування деталей. В опорі підшипник кочення необхідний для зниження сили тертя штока амортизатора при повороті машини.

    Ознаки зносу опори


    Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками
    Заміна опор передніх стійок ваз 2110 при зносі
    Основним симптомом» зносу опор є глухий стук про кузов машини при перетині дорожніх нерівностей:








  • Треба спробувати візуально виявити несправність амортизаційних опор. Для проведення огляду потрібно відкрити капот.

    Відразу помічаються зміни, якщо гумка опори знаходиться не на своєму місці. Якщо вона деформована або пошкоджена, доведеться замінити опори.

  • Якщо заміну опор провести несвоєчасно, вони можуть впливати і знижувати термін експлуатації амортизаторів, приводячи до поломки кузова ВАЗ . Щоб цього не сталося, при заміні амортизаторів потрібно одночасно змінювати опори.

    Як правило, заміна амортизаторів з опорами буде коштувати дешевше. Окрема заміна опор коштує практично стільки ж, скільки і заміна самих амортизаторів.


  • Верхні опори виходять з ладу з двох причин


    Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками
    Верхня опора стійки ваз
    Верхні опори амортизаційних стійок, встановлених на автомобілях ВАЗ, характеризуються надійністю і довговічністю. Часто змінювати такі деталі не доведеться, але іноді без цієї процедури не обійтися.

    Зазвичай змінюють верхні опори з двох причин:

  • Перша причина полягає в тріщини і розриви гумової частини. Це може статися за рахунок старіння гуми.

    З першого погляду немає нічого серйозного, але опора, яка перебуває в такому стані набагато гірше буде знижувати шум і ударів під час руху транспортного засобу.

  • Друга причина більш очевидна, вона більш дратівлива. Це стосується поломки підшипників верхньої опори.

    Така ситуація може відбуватися частіше, ніж обрив гумового елемента, при цьому додається більше занепокоєння.


  • Примітка! Варто зауважити, що опора з пошкодженим підшипником стукає досить сильно, навіть якщо на дорогах незначні нерівності. Це дратує нервову систему водія, напевно, відразу з'являється бажання замінити верхні опори.
    Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками
    Опорні підшипники стійок ваз 2110

    Самостійна заміна


    Не обов'язково міняти верхні опори стійок на машинах ВАЗ на СТО, так як всі роботи реально виконати самому, при цьому сам процес навряд чи викличе якісь труднощі. Головне, правильно підготуватися до здійснення ремонту.

    Це стосується не тільки вивчення матеріалу теорії або перегляду відео, але і покупки або оренди необхідного інструменту.

    Інструменти


    Отже, подібні роботи не здійсненні без стяжок для пружин. Також потрібно в обов'язковому порядку обзавестися спеціальним ключем, що дозволяє стримувати шток стійок при відкручування гайок.

    У тих ситуаціях, коли стоковий стійку раніше перебирали, при цьому міняли вкладиш, шток потрібно утримувати за допомогою шестикутника розміром «6». Якщо немає можливості застосовувати цей інструмент, можна діяти, застосовуючи більш доступні засоби.

    Звичайно, краще його купити, коштує він недорого, при цьому розкручувати гайки штока набагато легше і комфортніше.Крім цього не обійтися без універсального знімача для рульових тяг, зображеного на фото.








    Заміна опор стійок ваз 2110 своїми руками
    Універсальний інструмент для зняття рульових тяг
    Цей інструмент, звичайно, не є обов'язковим, так як для распрессовки рульового наконечника можна скористатися молотком або монтуванням. У деяких випадках палець сильно затягнутий, тому стукати по поворотного важеля потрібно буде довго, докладаючи більше сили, а це в свою чергу не дуже добре позначається на загальному стані.

    Тільки від майстра залежить, потрібно купувати універсальний знімач чи ні.
    Примітка! Для заміни верхньої опори на автомобілях ВАЗ 2110 потрібні й інші пристосування, наприклад, торцевої або накидний ключ на 131719 і пасатижі.
    Запчастини рекомендується вибирати з асортименту, яким володіє російська фірма СЕВІ. Всі вироби та опори зокрема, від цього виробника відрізняються високою якістю, вони вже встигли завоювати довіру автомобілістів.

    Як зазначалося вище, перш ніж приступити до робіт, потрібно обзавестися необхідними інструментами, звернемо увагу на список рекомендованих пристосувань:

  • накидні ключі розміром 171922;

  • торцева головка розміром 131719;

  • ріжковий ключ на 9;

  • молоток;

  • монтування;

  • стяжка для пружин;

  • домкрат;

  • трещоточные рукоятки і воротки.


  • Процес заміни


    Після підготовчих робіт приступають безпосередньо до самому процесу заміни опори передній стійки на машині ВАЗ.

    Отже:

  • Спочатку потрібно розпустити колісні болти.


  • Примітка. Гайка штока амортизаційної стійки опускається спеціальним ключем, але її не слід зараз розкручувати повністю. Якщо вкладиш змінювався, рекомендується використовувати торцевий ключ на 10 та шестигранник. Ключем на стоковий амортизатор поки немає необхідності користуватися.

  • Далі за допомогою домкрата піднімається автомобіль і знімається колесо.

  • Расшплинтовывается і відкручується гайка рульового наконечника. За допомогою знімача распрессовывается палець наконечника. Від'єднується від стійки гальмівний шланг.

  • Після цього можна виконувати роботи, виходячи з трьох варіантів.


  • Заміна трьома способами


    Перший варіант вважається самим легким, але, незважаючи на це він має один невеликий недолік, стійку потрібно знімати окремо від поворотного кулака. В даному випадку доведеться відкручувати два кріпильні болти стійки, при цьому один з них регулювальний.
    Примітка! Перед відкручуванням цих болтів потрібно зробити на регулювальному болте і на стійці кілька позначок.
    Це необхідно для контролю кута розвалу переднього колеса, можливо буде не стовідсоткова точність, але відхилення будуть мінімальними.



    Отже:

  • Другий спосіб є більш трудомістким, але в цьому випадку не доведеться зачіпати развальные болти. Виконуючи роботи за допомогою цього способу, не потрібно буде знімати стійку спільно з поворотним кулаком.

    В процесі виконання робіт потрібно розкручування гайки передньої маточини, а також гальмівний супорт.

  • Крім цього не обійтися без розкручування кульової опори. По суті, дії здійснюються за таким же принципом, як і у справі зі зміною підшипника передньої маточини.

    Одним словом, тут немає нічого складного, потрібно тільки більше повозитися. Для роботи знадобиться міцна головка на 30 оснащена комірчиком і довгою трубою.

    Не маючи такий інструмент, досить складно буде відкрутити гайку підшипника.

  • Третій спосіб ідеально підходить для майстрів, у яких відсутнє бажання розкручувати багато болтів і перебирати деталі. Цей варіант передбачає заміну верхньої опори без знімання стійки з машини.

    Для того щоб грамотно виконати процес, потрібно:

  • Встановити на пружини стяжки. Нижній кінець цієї стяжки закріплюються за стійку, а верхній - за пружинний виток.

  • Далі необхідно стиснути пружину.

  • Відкручуються три кріпильні гайки верхньої опори, і стійка максимально низько опускається, наскільки дозволяють важелі підвіски.


  • Примітка. Таким чином, можна хитрим способом дістати опору і таким же методом її встановити.
    Описаний спосіб є, звичайно, легким, але в якійсь мірі є ризик пошкодження деталей, оскільки для таких дій буде потрібно певний досвід і спритність. Стяжки, поставлені цим методом, можуть швидко злетіти і нанести серйозну травму.

    Особливо небезпечно, коли стяжка злітає при открученной опорі.
    Примітка! Незважаючи на те, якому варіанту віддається перевага, готуватися потрібно однаково.

  • Наносять контрольні позначки, відкручують і виймають болти. Від'єднують стійку від поворотного кулака.

  • Відкручується три кріпильні гайки на опорі.

  • Стійку знімають і фіксують в лещатах. Стяжки пружин встановлюють один проти одного, після чого пружина знімається.

    Ці дії потрібно зробити до того, як стяжка буде бовтатися між чашками.

  • Остаточно відкручують гайки штока амортизаторів, знімають опори і встановлюються нові вироби.


  • Примітка! Збірка повинна здійснюватися в протилежному порядку, при цьому встановлюються мітки. На цьому етапі робіт потрібно змащувати развальные болти, оскільки вони часто прикипають, чого не повинно бути.
    Як бачимо, своїми руками можна замінити опори стійок ваз легко і просто. Головне - це робити все так, як прописує інструкція.

    Таким чином, опори на стійки, ціна на які сьогодні не настільки висока, можна замінити самостійно. Крім того, це допоможе непогано заощадити, адже послуги в автосервісах теж не дешеві на сьогоднішній день.