Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна пильника і шруса ваз 2112: робимо своїми руками

26.12.14, Ваз
1918
  • 1 Діагностика роботи ШРУСа
  • 2 Демонтаж приводних валів автомобіля ВАЗ 2112
  • 2.1 Заміна пильника ШРУСа авто ВАЗ 2112
  • 2.2 Установка приводного валу

  • Заміна пильника і шруса ваз 2112: робимо своїми руками
    Заміна пильовика на зовнішньому ШРУСе авто ВАЗ 2112
    Крутний момент на провідне колесо від коробки швидкостей передається за допомогою шарніра рівних кутових швидкостей автомобіля - ШРУСа. Від того наскільки у справному стані знаходиться вузол залежить робота ходової системи.

    Хоча елементи ШРУСов виготовляються їх міцних матеріалів, ознаки їх несправностей можуть виникнути навіть у автомобілів нещодавно вийшли з конвеєра автозаводу.



    Найпоширенішими причинами пошкоджень є:

  • Погана якість ШРУС ВАЗ 2112 використання підробок або бракованих деталей.

  • Повне відсутність або низька якість матеріалів для змащування.

  • Пошкодження пильовика і, як наслідок, потрапляння у вузол абразивного сміття, вологи.

  • Агресивний стиль водіння авто.

  • Поганий стан доріг.


  • Все це впливає на зменшення періоду, коли необхідна заміна пильника ШРУСа ВАЗ 2112. У статті пропонується, як виконати операції своїми руками, без залучення фахівців автосервісу.

    Діагностика роботи ШРУСа


    Будь-яка деталь в процесі роботи піддається зносу, який супроводжується зміною її розмірів, освітою зазорів між тертьовими деталями.

    Отже:

  • ШРУС являє собою шарнір, що говорить про наявність елементів, які тісно пов'язані між собою під постійним дією навантаження. Це подоба кулькового підшипника, у якого обойми з поперечними канавками, що дозволяють змінювати кут між веденої і ведучої півосями.


  • Після закінчення часу освіта збільшує вироблення зазор між деталями, що призводить до появи стороннього шуму.

  • З'являється характерний «хрускіт». Найчастіше він виникає при повороті, при різкому прискоренні авто.


  • Переконатися остаточно в якому стані Шруси допоможуть:








  • При рушанні авто або зміну його динаміки з'являються несильні ривки.

  • При русі валу, що знаходиться між ШРУСами, в різних площинах виникає люфт.


  • Демонтаж приводних валів автомобіля ВАЗ 2112


    При ремонтних роботах рульового механізму, елементів ходовий ВАЗ або при звичайному огляді можна виявити тріщини, які виникають на пильовику зовнішнього ШРУСа. З часом пильник проривається і пил, бруд потрапляють у корпус, що призводить до заміни всього шарніра.

    Ціна такої заміни досить висока і необґрунтована. Своєчасна заміна пильника ШРУСа на ВАЗ 2112 запобіжить такі операції.

    Для роботи знадобляться:

  • Ключ на «17» міліметрів.

  • Ключ на 30 міліметрів.

  • Балонний ключ.

  • Монтування.


  • Заміна пильовика на ШРУСе ВАЗ 2112 легше виконується на демонтированном приводному валу.

    Для цього:

  • Під задні колеса встановлюються противідкатні упори, автомобіль ставиться на ручне гальмо.

  • При утриманні педалі гальма (залучаючи допомога іншої людини), відкручується гайка, що утримує приводний вал на маточині колеса.

  • Зриваються болти, що фіксують колеса.

  • За допомогою домкрата піднімається потрібна сторона.

  • Під авто підставляється спеціальна опорна стійка.

  • Знімається захисний ковпачок, для чого він поддевается викруткою.

  • Знімається бризговики моторного відсіку.

  • Викручується з коробки передач пробка для зливу мастила.

  • Масло зливається.

  • Відкручуються болти, фіксуючі кульову опору до поворотного кулака, як показано на фото.


  • Заміна пильника і шруса ваз 2112: робимо своїми руками
    Відкручування болтів кріплення до поворотного кулака кульової опори

  • Витягується упорна шайба.

  • В залежності від сторони проведення ремонтних робіт, вивертаються колеса в ліве або праве крайні положення.

  • З маточини колеса видавлюється зовнішній ШРУС.

  • Візуально перевіряється стан пильовика.


  • Порада: Для того щоб на поверхню вала в зборі не потрапила волога його потрібно з допомогою дроту підвісити за елемент підвіски.









  • Притримуючи однією рукою приводний вал, інший, використовуючи монтування выпрессовывается з КП внутрішній ШРУС.


  • Порада: При необхідності вилучення обох приводних валів потрібно перед выпрессовкой іншого вала, замість демонтованого першого, вставити в КП старий корпус від внутрішнього ШРУСа. В іншому випадку можна порушити установку напівосьових шестерень, а це створить неможливість монтажу приводних валів .

    Заміна пильника ШРУСа авто ВАЗ 2112


    Для роботи знадобляться:

  • Спеціальний змазує матеріал.

  • Молоток.

  • Щипці для зняття хомутів.

  • Викрутка.


  • Заміна пильовиків на ШРУСах ВАЗ 2112 проводиться з використанням слюсарних лещат.

  • У лещатах дуже акуратно фіксується приводний вал.

  • За допомогою викрутки відпускаються хомути, утримують пильовики до корпусів внутрішнього і зовнішнього ШРУСов.


  • Заміна пильника і шруса ваз 2112: робимо своїми руками
    Хомути відпускаються від корпусу ШРУСа

  • Якщо пильник підлягає заміні його можна розрізати.

  • За допомогою спеціальної направляючої з бронзи збиваються з приводного валу зовнішній і внутрішній Шруси.

  • Бензином, гасом або дизпаливом промиваються шарніри.

  • Візуально визначається наявність пошкоджень. При необхідності дефекти усуваються.

  • Нові пильовики встановлюються на вал.

  • Корпус зовнішнього ШРУСа заповнюється мастилом.

  • Корпус ставиться на приводний вал.

  • Шарнір набивається молотком до фіксації упорного кільця.

  • Спеціальним інструментом затискається хомут, який кріпить пильовик на приводному валу.


  • Порада: Після установки пильовика на корпус його потрібно підчепити викруткою і стиснути, щоб вийшов весь повітря. Після цього встановлюється і затягується хомут кріплення .

  • Аналогічно встановлюється на вал пильовик і внутрішній ШРУС.

  • На кінець вала встановлюється пластикова заглушка з боку внутрішнього шарніра.

  • Хомути кріплення пильовика затягуються.


  • Як виконується заміна пильовиків шруса на ваз 2112 добре показано на відео.

    Установка приводного валу


    Отже:

  • Стопорне кільце ШРУСа змінюється на нове.

  • На шліци наноситься графітове мастило.

  • Акуратно, не пошкоджуючи ущільнювальну манжету, корпус КП вставляється шарнір.

  • Вал остаточно фіксується в полуосевой шестірні. Для цього до валу прикладається дерев'яний брусок і наносимо удари молотком уздовж осі вала.

  • У маточину колеса встановлюється приводний вал.

  • Далі операції повторюються в зворотній послідовності розбирання.


  • Якщо при проведенні робіт по заміні пиляків буде дотримуватися інструкція, то будь-який автовласник виконає заміну елементів правильно і досить швидко.Після всіх виконаних операцій не забудьте долити або замінити масло в КПП .