Ваз 2110: як виконується заміна передніх стійок
Заміна передніх стійок
Автомобільні стійки - це найголовніший вузол його підвіски. Стійки гасять коливання кузова авто і забезпечують чудове зчеплення коліс з дорогою.
Але як і всі деталі стійки машини мають термін служби, предписываемый заводом-виробником цього авто або компанією, яка їх виробляє. У середньому, стійка служить 30-40 тисяч кілометрів.
Тому на ваз 2110 заміна передніх стійок, втім, як і задніх - справа обов'язкове. Заміна передніх стійок до ваз 2110 без праці проводиться своїми руками.
Як визначити вихід деталей з ладу
Заміна передніх стійок на ваз 2110
Вихід з ладу амортизованою стійки можна визначити за кількома ознаками:
Заміна передніх стійок ваз 2110 своїми руками
При появі таких ознак необхідно як можна швидше визначати і усувати причину, яка порушила нормальну роботу підвіски. З помітними ознаками подібних відхилень у роботі підвіски подальша експлуатація авто небажана.
Це може призвести до таких наслідків:
Заміна опор передніх стійок ваз 2110
Примітка. Діагностика стійок проводиться в основному в автосервісах на комп'ютерному стенді, де під колесами автомобіля на особливих майданчиках-барабанах імітують його рух, розгойдуючи при складному рельєфі. В результаті автовласник отримує комп'ютерну роздруківку проведення діагностики ходової частини машини, в тому числі стан стійок.
Примітка. Звісно, можна самостійно моделювати таку розкачку авто і визначати, що зі стійками. Однак користі від цього мало - авто вдасться розгойдати лише на повністю втратили працездатність амортизаторах, тобто майже на пружинах стійок.
Тому подібний тест можна вважати помилковим.
Процес заміни
Опори передніх стійок ваз 2110
Для заміни передніх стійок потрібні наступні інструменти:
Зняття і заміна передніх стійок не так вже й складні, як здається.
Отже:
Примітка. Для безпеки зняте колесо із брусами підкладається під корпус машини і трохи послаблюється домкрат, щоб авто сиділо щільно на брусах.

Потім послаблюються 3 верхні гайки М14 кріплення стійки;
Ваз 2110 розтяжка передніх стійок
Примітка. На верхньому кінці шток амортизатора буває квадратним або з прорізом.

Примітка. Фарбою або зубилом потрібно відзначити положення регулювальних болтів розвалу. Мітки наносяться так, щоб у процесі складання вони збігалися між кронштейном стійки і ексцентричними шайбами.
Це роблять, щоб під час складання виводити розвал, наявний до розбирання. Однак якщо планується заміна стійки з корпусом, то в цьому немає сенсу.
Примітка. Щоб не вистрілила опора і не змогла завдати каліцтва, пружина стягується стяжками.
Примітка. Якщо планується замінити пружину, то потрібно пам'ятати, що довжина «сів» пружини більше, ніж новою.
Подивитися, як це робиться, можна в даному відео-огляді.
Примітка. Після виконання заміни важливо зробити розвал-сходження коліс на комп'ютерному стенді в будь-якому автосервісі.
У тих випадках, коли на автомобілі встановлені бувають розбірні стійки, то їх при поломці, можна поставити тільки часткової заміни. У них змінюється картридж, як на фото нижче.
Заміна розбірних стійок
Але перед покупкою картриджа слід переконатися, що стійка дійсно розбірна. Це визначається без знімання стійки, в її верхній частині є невелика опуклість, легко прощупывающая руками.
При рівній верхній частині стійка нерозбірна і немає сенсу купувати картридж.
Примітка. Потрібно регулярно прислухатися, як працює підвіска. Якщо є впевненість, що елементи підвіски знаходяться в нормальному стані, але стуки є, то можна сказати досить впевнено, що несправність стійки наявності.
Можна проводити хоча б раз на тиждень «суб'єктивне» тестування стану передніх стійок: на однаковому ділянці пустельної дороги, з однаковою швидкістю входити в повороти і уважно дивитися за поведінкою автомобіля. У тому разі, коли автомобіль починає заносити на постійній швидкості (чого раніше не спостерігалося), то можна відразу ж проводити діагностику стійок.
Якщо робити все, як того вимагає інструкція, жодних проблем виникнути не може. На нашому ресурсі Ви можете дізнатися про те, як проводиться заміна задніх стійок .
Слід пам'ятати, що економити на стійках не рекомендується.Якщо амортизатора ціна висока, то він прослужить значно довше, і не потрібно буде переплачувати на вторинну заміну.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного