Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
Манжета заднього моста
Напевно, всі автомобілісти знають, що для тривалої служби транспортного засобу за ними потрібне око та око. Не варто чекати, поки в самий невідповідний момент деталі автомобіля вийдуть з ладу.
Досвідчені водії заздалегідь проводять профілактичні роботи, і їх машина ніколи не підводить. Однією з найбільш частих робіт є на Ваз 2106 - заміна сальника мосту.
Завдяки періодичній її заміні, масло випливати з редуктора не буде. Заміна сальника моста ваз 2106 - процедура нескладна і з нею можна впоратися самостійно.
Чому може випливати масло
Для початку спробуємо зрозуміти те, як потрібно визначити час заміни сальника . Якщо вірити виробникам, то якісна манжета повинна прослужити більше 60-70 тис. км пробігу.
Але чи так це насправді? Звичайно ж, немає.
В умовах постійного навантаження, поганої дороги, бруду, потрапляє на деталі, поганої якості масла сальник не витримує і потребує швидкої заміни. Допоможе виявити необхідність проведення заміни візуальний огляд заднього моста.
Зрозуміло, що для кращого огляду рекомендується поставити машину на яму.
Нерідко вдається усунути текти з редуктора, шляхом затягування ослабших болтів кріплення або заміною шайб на більш м'які варіанти. В даному випадку, ідеальними шайбами вважаються мідні.
Нерідко замість шайби на різьбових з'єднаннях використовують герметик, який має вигляд нитки або звичайного гелю.
Герметик для різьбових з'єднань
Крім того, причиною течі масла може стати і недостатньо добре затягнута пробка зливного або наливного отвору. На це також слід звернути ретельну увагу.
Якщо ж все в порядку з пробками, то не зайвим буде звернути увагу на з'єднання редуктора з картером.

Якщо герметичність даного з'єднання буває порушена, то течі масла не уникнути. В цьому випадку допоможе заміна сальника на мосту ваз 2106 або заміна манжети півосі.
Як правило, будь-який протікає сальник потребує термінової заміни. Ніякий інший вид ремонту тут не допоможе.
Сальники коштують недорого і замінювати їх краще періодично, щоб надалі ніяких проблем не виникало.
Трапляється і так, що причиною протечки стає сапун. Він розташований у верхній частині картера автомобіля, в правій його частині.
Кришка сапуна ваз 2106
Першим ділом перевіряємо кришку сапуна, на наскільки вільно вона рухається. Якщо ж з нею все в порядку, значить вся справа в сальнику, який вимагає заміни.
Не варто говорити про те, що якщо тягти з заміною, то рівень масла буде знижуватися і в підсумку це призведе до трагічних наслідків. Як відомо, масло для всіх деталей і вузлів автомобіля можна порівняти з киснем, яким дихає людина.
Заміна сальників моста ваз 2106
Частими причинами того, що сальник не витримує, є підвищений рівень масла. Тому потрібно завжди стежити за цим і не допускати його збільшення, ні зниження.
Процес заміни сальника
Для початку потрібно буде озброїтися потрібними інструментами.
Зокрема, потрібно підготувати:
На ваз 2106 заміна сальника заднього моста проводиться після того, як зливається масло з картера. При цьому потрібно не забути про кришку маслосливного отвори, яку слід ввернути на місце.
Зняття півосей
Приступаємо до роботи:
Щоб все зробити правильно, потрібно строго слідувати інструкції.
Отже:
Примітка. Ці колісні болти можна і не докручувати, залишаючи приблизно 5 мм для забезпечення розгону барабана. Але потрібно бути гранично обережним, щоб не пошкодити гальмівний барабан.
Рада. Існує спеціальний ударний зйомник, який дозволить зняти піввісь набагато швидше.

Зняття старої манжети
Після того, як вийшли обидві півосі, потрібно зробити наступне:

Примітка. МСП - це твір показань динамометра, виражене у кгс і важеля прикладання сили, яка виражається в див.
Рада. Існує спеціальний ключ для утримання фланця ведучої шестерні. Його навіть можна виготовити самостійно з шматка металевої труби потрібного розміру і двох болтів з гайками.
Саморобний ключ для утримання фланця ведучої шестерні
Заміна сальника в задньому мосту ваз 2106 триває:
Монтаж
Примітка. Перед тим, як встановити новий сальник, потрібно змастити його робочу кромку Литолом-24.
Отже:
Рекомендується подивитися ось це відео, де все детально описано.
Примітка. Потрібно пам'ятати, що новий сальник слід запресувати в картер редуктора на глибину 2 мм, рахуючи від торця картера редуктора. Як оправки можна використовувати який-небудь старий підшипник, вірніше його кільце або навіть відрізок труби потрібного розміру і діаметру.
Продовжуємо:
Примітка. Момент затягування гайки повинен бути дорівнює певного значення в залежності від моменту опору провідної шестерні. Затягуючи гайку, слід починати з меншого моменту і періодично перевіряти момент опору.
Якщо в момент затягування гайки виявляється, що момент опору занадто перевищений, то це говорить про неприпустимою деформації. Доведеться замінити втулку, шляхом розбору редуктора і подальшої регулювання зачеплення шестерень головної передачі.
Самостійно таку роботу виконати буде складно, потрібний висококваліфікований фахівець.
Процес заміни сальника завершений. В процесі потрібно намагатися співставляти прийоми демонтажу та встановлення нового сальника з фото і схемами.
Провести дану операцію своїми руками нескладно, достатньо буде слідувати порадам і приміток, які дає інструкція. Самостійна заміна допоможе уникнути зайвих витрат і заощадить немало часу, адже хороших автосервісах зараз велика черга і ціна на послуги висока.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного