Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту

26.12.14, Ваз
3481
  • 1 Чому може випливати масло
  • 2 Процес заміни сальника
  • 2.1 Зняття півосей
  • 2.2 Зняття старої манжети
  • 2.3 Монтаж

  • Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Манжета заднього моста
    Напевно, всі автомобілісти знають, що для тривалої служби транспортного засобу за ними потрібне око та око. Не варто чекати, поки в самий невідповідний момент деталі автомобіля вийдуть з ладу.

    Досвідчені водії заздалегідь проводять профілактичні роботи, і їх машина ніколи не підводить. Однією з найбільш частих робіт є на Ваз 2106 - заміна сальника мосту.

    Завдяки періодичній її заміні, масло випливати з редуктора не буде. Заміна сальника моста ваз 2106 - процедура нескладна і з нею можна впоратися самостійно.


    Чому може випливати масло


    Для початку спробуємо зрозуміти те, як потрібно визначити час заміни сальника . Якщо вірити виробникам, то якісна манжета повинна прослужити більше 60-70 тис. км пробігу.

    Але чи так це насправді? Звичайно ж, немає.

    В умовах постійного навантаження, поганої дороги, бруду, потрапляє на деталі, поганої якості масла сальник не витримує і потребує швидкої заміни. Допоможе виявити необхідність проведення заміни візуальний огляд заднього моста.

    Зрозуміло, що для кращого огляду рекомендується поставити машину на яму.

    Нерідко вдається усунути текти з редуктора, шляхом затягування ослабших болтів кріплення або заміною шайб на більш м'які варіанти. В даному випадку, ідеальними шайбами вважаються мідні.

    Нерідко замість шайби на різьбових з'єднаннях використовують герметик, який має вигляд нитки або звичайного гелю.
    Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Герметик для різьбових з'єднань
    Крім того, причиною течі масла може стати і недостатньо добре затягнута пробка зливного або наливного отвору. На це також слід звернути ретельну увагу.

    Якщо ж все в порядку з пробками, то не зайвим буде звернути увагу на з'єднання редуктора з картером.
    Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    З'єднання редуктора з картером
    Якщо герметичність даного з'єднання буває порушена, то течі масла не уникнути. В цьому випадку допоможе заміна сальника на мосту ваз 2106 або заміна манжети півосі.

    Як правило, будь-який протікає сальник потребує термінової заміни. Ніякий інший вид ремонту тут не допоможе.

    Сальники коштують недорого і замінювати їх краще періодично, щоб надалі ніяких проблем не виникало.

    Трапляється і так, що причиною протечки стає сапун. Він розташований у верхній частині картера автомобіля, в правій його частині.
    Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Кришка сапуна ваз 2106
    Першим ділом перевіряємо кришку сапуна, на наскільки вільно вона рухається. Якщо ж з нею все в порядку, значить вся справа в сальнику, який вимагає заміни.

    Не варто говорити про те, що якщо тягти з заміною, то рівень масла буде знижуватися і в підсумку це призведе до трагічних наслідків. Як відомо, масло для всіх деталей і вузлів автомобіля можна порівняти з киснем, яким дихає людина.







    Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Заміна сальників моста ваз 2106
    Частими причинами того, що сальник не витримує, є підвищений рівень масла. Тому потрібно завжди стежити за цим і не допускати його збільшення, ні зниження.

    Процес заміни сальника


    Для початку потрібно буде озброїтися потрібними інструментами.

    Зокрема, потрібно підготувати:

  • плоску викрутку;

  • штангенциркуль;

  • звичайну монтування або який-небудь зручний металевий міцний стрижень;

  • ключі на 13 і 24;

  • динамометричний ключ;

  • динамометр;

  • міцний шнур.


  • На ваз 2106 заміна сальника заднього моста проводиться після того, як зливається масло з картера. При цьому потрібно не забути про кришку маслосливного отвори, яку слід ввернути на місце.

    Зняття півосей


    Приступаємо до роботи:

  • обидві задні півосі потрібно буде демонтувати з балки заднього моста.


  • Щоб все зробити правильно, потрібно строго слідувати інструкції.

    Отже:









  • демонтуємо колесо;

  • знімаємо гальмівний барабан;

  • бачимо чотири гайки, які потрібно буде вивернути (щоб проблем не виникло, треба буде повернути піввісь до збігу отворів великого діаметра з двома гайками-фіксаторами щита гальма):

  • відвертаємо гайки;

  • знімаємо пружинні шайби;

  • повертаємо фланець півосі на 90 градусів так, щоб збіглися отвори великого діаметра і гайки кріплення щита гальма;

  • гальмівний барабан закріплюємо двома колісними болтами (можна затягнути їх вручну).


  • Примітка. Ці колісні болти можна і не докручувати, залишаючи приблизно 5 мм для забезпечення розгону барабана. Але потрібно бути гранично обережним, щоб не пошкодити гальмівний барабан.

  • різко на себе знімається піввісь з балки заднього моста.


  • Рада. Існує спеціальний ударний зйомник, який дозволить зняти піввісь набагато швидше.
    Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Спеціальний ударний знімач для зняття півосі

    Зняття старої манжети


    Після того, як вийшли обидві півосі, потрібно зробити наступне:

  • утримуючи монтуванням кардан(див. Ремонт кардана своїми силами ) від прокручування, відвернути чотири гайки, фіксують фланець шарніра;

  • вийняти болти;


  • Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Заміна сальника заднього моста ваз 2106

  • роз'єднуємо фланці з допомогою плоскої викрутки;

  • тепер потрібно намотати на фланець провідної шестерні міцний шнур, який був заздалегідь припасений (намотуючи його, потрібно зробити кілька обертів і змотати);

  • перевіряємо динамометром момент опору провертанню або МСП провідної шестерні (дане значення потрібно запам'ятати або записати).


  • Примітка. МСП - це твір показань динамометра, виражене у кгс і важеля прикладання сили, яка виражається в див.

  • тепер потрібно буде відвернути гайку кріплення фланця, утримуючи спеціальним ключем провідну шестерню;

  • знімаємо плоску шайбу.


  • Рада. Існує спеціальний ключ для утримання фланця ведучої шестерні. Його навіть можна виготовити самостійно з шматка металевої труби потрібного розміру і двох болтів з гайками.
    Ваз 2106: як проводиться заміна сальника мосту
    Саморобний ключ для утримання фланця ведучої шестерні
    Заміна сальника в задньому мосту ваз 2106 триває:

  • фланець провідної шестерні знімається;

  • знаходимо сальник провідної шестерні і знімаємо його з горловини, використовуючи викрутку;

  • встановлюємо нову манжету.


  • Монтаж


    Примітка. Перед тим, як встановити новий сальник, потрібно змастити його робочу кромку Литолом-24.
    Отже:

  • грамотно встановити сальник на місце допоможуть легкі удари молотком через спеціальну оправу.


  • Рекомендується подивитися ось це відео, де все детально описано.


    Примітка. Потрібно пам'ятати, що новий сальник слід запресувати в картер редуктора на глибину 2 мм, рахуючи від торця картера редуктора. Як оправки можна використовувати який-небудь старий підшипник, вірніше його кільце або навіть відрізок труби потрібного розміру і діаметру.
    Продовжуємо:

  • ставимо на місце фланець провідної шестерні;

  • ставимо потрібну шайбу;

  • загортаємо гайку кріплення фланця, при цьому утримуючи спеціальним ключем провідну шестерню.


  • Примітка. Момент затягування гайки повинен бути дорівнює певного значення в залежності від моменту опору провідної шестерні. Затягуючи гайку, слід починати з меншого моменту і періодично перевіряти момент опору.

    Якщо в момент затягування гайки виявляється, що момент опору занадто перевищений, то це говорить про неприпустимою деформації. Доведеться замінити втулку, шляхом розбору редуктора і подальшої регулювання зачеплення шестерень головної передачі.

    Самостійно таку роботу виконати буде складно, потрібний висококваліфікований фахівець.

  • збираємо всі вузли і деталі в зворотній послідовності.


  • Процес заміни сальника завершений. В процесі потрібно намагатися співставляти прийоми демонтажу та встановлення нового сальника з фото і схемами.

    Провести дану операцію своїми руками нескладно, достатньо буде слідувати порадам і приміток, які дає інструкція. Самостійна заміна допоможе уникнути зайвих витрат і заощадить немало часу, адже хороших автосервісах зараз велика черга і ціна на послуги висока.