Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками

26.12.14, Ваз
3534
  • 1 Сальники - важлива складова автомобіля
  • 2 Задній міст
  • 2.1 Типи задніх мостів
  • 3 Заміна
  • 3.1 Демонтаж старого сальника
  • 3.2 Установка нової манжети

  • Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Задній міст ваз 2107
    На ваз 2107 заміна сальника заднього моста - процедура важлива і потрібна. Як відомо, сальник відповідає за текти мастила і якщо він буде трохи зміщений або ж буде зношений, проблем не уникнути.

    На ваз 2107 заміна сальника на задньому мосту процедура складна, але навчитися їй можна, якщо слідувати інструкції, даної в цій статті. Вона написана виключно для того, щоб допомогти тим автомобілістам, які хочуть проводити ремонт свого «залізного» коня самостійно.


    Сальники - важлива складова автомобіля


    Для початку, перш ніж перейти до процедури заміни, розберемося, а для чого взагалі потрібна заміна сальника в задньому мосту ваз 2107? У всі часи людство прагнуло досягти якогось досконалості у всьому, будь то приготування їжі, будівництво будинків або удосконалення автомобіля.

    Нічого дивного в цьому немає. І придумуючи чергову деталь для автомобіля, інженери ніколи не обходять питання про сальниках або манжетах.

    Навіщо вони потрібні?

    Манжети або сальники - деталі недорогі, але дуже важливі. Адже з причини їх несправності підтікає масло, а це вже проблема.

    Зношується сальник з-за того, що з часом його гумова робоча поверхня втрачає еластичність. В результаті сальник уже не здатний протистояти натиску і зміщується з місця.

    Сама заміна сальника заднього моста ваз 2107 відео якого представлено тут, процедура досить проста.



    Проблема ж полягає у тому, що складно знайти підходящий сальник на заміну. У цьому випадку просто беруть нормальну манжету від схожого двигуна і замінюють.

    І обов'язково, щоб при цьому зовнішній і внутрішній діаметри були однаковими.

    Так, якщо новий сальник буде мати ширину більшу, ніж штатний, що замінюється, то одягнути його на місце не вдасться ніяк. Якщо ж він буде відрізнятися шириною від вихідного в меншу сторону, то проблем не виникне.

    Крім того, слід знати, що при відсутності косою нарізки або пильовика на сальнику, той довго не протягне. Стандартний, тільки що замінений сальник, в ідеалі повинен прослужити більше 40-50 тис. кілометрів пробігу.

    А пильовик в цій справі - важлива складова. Він не дає бруду і волозі проникнути всередину сальника, що дуже актуально в умовах російських доріг.
    Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Сальники і манжети
    Що стосується своєрідною нарізки на манжеті, то вона грає роль насоса і не дає маслу витекти, а кидає його назад в картер. Хоча при ідеальної гладкості валу нарізка і не потрібна, все ж, без неї ймовірність того, що масло потече - набагато більше.

    Задній міст


    Заміна сальника заднього моста на ваз 2107 як і говорилося, дуже важлива процедура. Задній міст - це вузол автомобіля, який на ваз 2107 одержує обертальний момент від КПП через кардан(див. Ваз 2107 ремонт кардана своїми силами ).

    На задньопривідних автомобілях, яким і є ваз 2107 - задній міст є його основною ходовою частиною, без якого рух транспортного засобу уявити собі буває неможливо.

    На ваз 2107 задній міст постійно піддається високим навантаженням і на сальник тут лягає завдання складне. Тому водієві потрібно регулярно проводити заміну та намагатися встановлювати сальники якісні і надійні.

    Типи задніх мостів


    Тепер розглянемо типи задніх мостів в зборі, так як це теж потрібно знати, коли проводиться заміна сальника.

    Задній міст ваз 2107 має три основних типи в зборі:








  • з полуразгруженными піввісь;

  • з повністю розвантаженими піввісь;

  • з незалежною підвіскою.


  • На ваз 2107 застосовується полуразгруженная піввісь, яка передає крутний момент і приймає її згинальні моменти в горизонтальному і вертикальному положенні. Задній міст ваз 2107 виконаний з цілісної балки з розвиненою центрально частиною кільцевої форми.

    Зварюють балку з двох сталевих штампованих половин. Маслоналивное отвір знаходиться в середній частині балки.
    Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Кінематична схема півосі

    Заміна


    Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Заміна сальника
    Настала пора приступити до процедури, під назвою заміна сальника на задньому мосту ваз 2107. Для виконання робіт слід озброїтися двихзахватным знімачем і динамометричним ключем.
    Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Двухзахватный знімач
    Нагадуємо про те, що процедура заміни сальника проводиться в тому випадку, якщо виявляється витік масла з-під хвостовика провідної шестерні. Визначити це візуально нескладно.

    Якщо є краплі олії на зовнішній поверхні картера редуктора, то це воно і є. Але якщо картер редуктора просто покрита масляною плівкою, але крапель немає, то це ще не привід для заміни сальника .
    Примітка. Неправильні дії під час заміни сальника заднього моста можуть призвести до необхідності розбирання редуктора, що можливо тільки в автомайстерні. Робити потрібно все строго по інструкції.

    Демонтаж старого сальника


    Приступаємо:









  • автомобіль піднімаємо на естакаду або оглядову яму;

  • зливаємо масло, знаходиться у задньому мосту.


  • Потрібно тепер від'єднати карданний вал від провідної шестерні:

  • вивішуємо заднє колесо на ваз 2107;

  • тепер потрібно озброїтися ключем на 13 і на ваз 2107 з інжекторним мотором відвернути чотири гайки кріплення теплозахисного екрану (він буває розташований над каталітичним нейтралізатором);


  • Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Знімаємо теплозахисний екран

  • теплозахисний екран знімаємо;

  • тепер потрібно чим-небудь позначити на кардане положення вилки шарніра щодо фланця ведучої шестерні головної передачі;

  • відвертаємо ключем на 13 чотири самоконтрящиеся гайки (при цьому потрібно утримувати кардан від провертання монтуванням або чим-небудь ще).


  • Примітка. Якщо спостерігається корозія різьби болтів, то рекомендується розмочити їх спеціальним мастилом і скористатися ріжковим ключем на 13 з широкими губками і плоскою викруткою, якій болти фіксуються від провертання.
    Продовжуємо:

  • після виймання болтів, зрушуємо кардан вперед (якщо що, можна скористатися молотком, завдавши їм кілька ударів по вилки карданного валу);


  • Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Карданна передача

  • підвішуємо задній кардан (можна прив'язати його до реактивних штанг мосту, але щоб вал не торкався тросів приводу ручного гальма);

  • підключаємо ручне гальмо;

  • беремо ключ на 24 і відвертаємо їм гайку, фіксуючу фланець хвостовика.


  • Примітка. Можна використовувати щоб уникнути провертання фланця хвостовика й інший спосіб. Наприклад, можна вставити два отвори болти і утримувати деталь від провертання монтуванням.

  • спрессовываем фланець хвостовика з шпіців, використовуючи двухзахватный знімач;


  • Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Спрессовываем фланець хвостовика
    Продовжуємо:

  • витягаємо шайбу і грязеотражатель з хвостовика;

  • знаходимо сальник і за допомогою викрутки витягуємо його з картера редуктора.


  • Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Заміна сальника півосі заднього моста ваз 2107

    Установка нової манжети


    Після того, як був проведений демонтаж старого сальника, слід почати установку нової манжети. Як її підібрати, було докладно зазначено вище.
    Примітка. Перед тим, як проводити установку нового сальника, рекомендується перевірити стан поверхні фланця.

    Зокрема, сама поверхня повинна відповідати формі сальника, так як буде контактувати з ним. На цій поверхні нерідко виявляються сліди зносу і корозії, які необхідно усунути способом полірування.

    Якщо ж на цій поверхні є глибокі канавки, то манжету слід запресувати так, щоб вона була трохи зміщена і тим самим, трохи виступаючи від горловини редуктора. Тільки дотримуючись даної інструкції, можна домогтися того, що заміна сальників заднього моста ваз 2107 пройде успішно.
    Починаємо процес встановлення нового сальника:

  • на посадочну поверхню манжети наносимо трохи пластичного мастила;

  • далі, легкими ударами молотка по сталевій обоймі сальника, той запрессовываем.


  • Примітка. Не рекомендується при ударах молотків допускати перекосів. Якщо не виходить, то можна бити несильно і по втулці відповідного діаметру, яким ставиться на сальник.
    Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Заміна сальників заднього моста на ваз 2107
    Продовжуємо:

  • ті деталі, які зняли раніше, потрібно встановити назад на хвостовик.


  • Примітка. Рекомендується замінити на нову і самоконтрящуюся гайку кріплення фланця хвостовика.

  • задню частину автомобіля повністю вивішуємо;

  • півосі виводимо із зачеплення з шестернями диференціала;

  • беремо динамометричний ключ моментом 120 Нм і затягуємо гайку хвостовика (при цьому слід утримувати фланець хвостовика за болти);


  • Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
    Заміна сальників на задньому мосту ваз 2107
    Важливо. Після цього потрібно покрутити фланець рукою. Він не повинен заїдати, а обертання повинно проходити легко і рівномірно.

    Крім того, потрібно перевірити відсутність найменшого осьового люфту. Якщо він є, то потрібно збільшити момент затягування гайки на 20-30 Нм і знову перевірити.
    Ну, ось і все.

    Своїми руками можна не тільки замінити сальник, але й провести низку інших, не менш важливих операцій. Головне - це інструкція яку потрібно, в даному випадку дотримуватися.

    Навчившись самостійно робити ремонт на своєму автомобілі, можна непогано заощадити, адже ціна на дані види послуг у центрах техобслуговування сьогодні не порадують ні одного автомобіліста. А проводячи ремонт автомобіля або заміну сальників, можна отримати справжнє задоволення від процесу, адже все робиться на власному автомобілі і якість проведеної операції під сумнів уже не ставиться.