Ваз 2107: заміна сальника заднього моста своїми руками
Задній міст ваз 2107
На ваз 2107 заміна сальника заднього моста - процедура важлива і потрібна. Як відомо, сальник відповідає за текти мастила і якщо він буде трохи зміщений або ж буде зношений, проблем не уникнути.
На ваз 2107 заміна сальника на задньому мосту процедура складна, але навчитися їй можна, якщо слідувати інструкції, даної в цій статті. Вона написана виключно для того, щоб допомогти тим автомобілістам, які хочуть проводити ремонт свого «залізного» коня самостійно.
Сальники - важлива складова автомобіля
Для початку, перш ніж перейти до процедури заміни, розберемося, а для чого взагалі потрібна заміна сальника в задньому мосту ваз 2107? У всі часи людство прагнуло досягти якогось досконалості у всьому, будь то приготування їжі, будівництво будинків або удосконалення автомобіля.
Нічого дивного в цьому немає. І придумуючи чергову деталь для автомобіля, інженери ніколи не обходять питання про сальниках або манжетах.
Навіщо вони потрібні?
Манжети або сальники - деталі недорогі, але дуже важливі. Адже з причини їх несправності підтікає масло, а це вже проблема.
Зношується сальник з-за того, що з часом його гумова робоча поверхня втрачає еластичність. В результаті сальник уже не здатний протистояти натиску і зміщується з місця.
Сама заміна сальника заднього моста ваз 2107 відео якого представлено тут, процедура досить проста.
Проблема ж полягає у тому, що складно знайти підходящий сальник на заміну. У цьому випадку просто беруть нормальну манжету від схожого двигуна і замінюють.
І обов'язково, щоб при цьому зовнішній і внутрішній діаметри були однаковими.
Так, якщо новий сальник буде мати ширину більшу, ніж штатний, що замінюється, то одягнути його на місце не вдасться ніяк. Якщо ж він буде відрізнятися шириною від вихідного в меншу сторону, то проблем не виникне.
Крім того, слід знати, що при відсутності косою нарізки або пильовика на сальнику, той довго не протягне. Стандартний, тільки що замінений сальник, в ідеалі повинен прослужити більше 40-50 тис. кілометрів пробігу.
А пильовик в цій справі - важлива складова. Він не дає бруду і волозі проникнути всередину сальника, що дуже актуально в умовах російських доріг.

Що стосується своєрідною нарізки на манжеті, то вона грає роль насоса і не дає маслу витекти, а кидає його назад в картер. Хоча при ідеальної гладкості валу нарізка і не потрібна, все ж, без неї ймовірність того, що масло потече - набагато більше.
Задній міст
Заміна сальника заднього моста на ваз 2107 як і говорилося, дуже важлива процедура. Задній міст - це вузол автомобіля, який на ваз 2107 одержує обертальний момент від КПП через кардан(див. Ваз 2107 ремонт кардана своїми силами ).
На задньопривідних автомобілях, яким і є ваз 2107 - задній міст є його основною ходовою частиною, без якого рух транспортного засобу уявити собі буває неможливо.
На ваз 2107 задній міст постійно піддається високим навантаженням і на сальник тут лягає завдання складне. Тому водієві потрібно регулярно проводити заміну та намагатися встановлювати сальники якісні і надійні.
Типи задніх мостів
Тепер розглянемо типи задніх мостів в зборі, так як це теж потрібно знати, коли проводиться заміна сальника.
Задній міст ваз 2107 має три основних типи в зборі:
На ваз 2107 застосовується полуразгруженная піввісь, яка передає крутний момент і приймає її згинальні моменти в горизонтальному і вертикальному положенні. Задній міст ваз 2107 виконаний з цілісної балки з розвиненою центрально частиною кільцевої форми.
Зварюють балку з двох сталевих штампованих половин. Маслоналивное отвір знаходиться в середній частині балки.

Заміна
Заміна сальника
Настала пора приступити до процедури, під назвою заміна сальника на задньому мосту ваз 2107. Для виконання робіт слід озброїтися двихзахватным знімачем і динамометричним ключем.
Двухзахватный знімач
Нагадуємо про те, що процедура заміни сальника проводиться в тому випадку, якщо виявляється витік масла з-під хвостовика провідної шестерні. Визначити це візуально нескладно.
Якщо є краплі олії на зовнішній поверхні картера редуктора, то це воно і є. Але якщо картер редуктора просто покрита масляною плівкою, але крапель немає, то це ще не привід для заміни сальника .
Примітка. Неправильні дії під час заміни сальника заднього моста можуть призвести до необхідності розбирання редуктора, що можливо тільки в автомайстерні. Робити потрібно все строго по інструкції.
Демонтаж старого сальника
Приступаємо:
Потрібно тепер від'єднати карданний вал від провідної шестерні:

Примітка. Якщо спостерігається корозія різьби болтів, то рекомендується розмочити їх спеціальним мастилом і скористатися ріжковим ключем на 13 з широкими губками і плоскою викруткою, якій болти фіксуються від провертання.
Продовжуємо:

Примітка. Можна використовувати щоб уникнути провертання фланця хвостовика й інший спосіб. Наприклад, можна вставити два отвори болти і утримувати деталь від провертання монтуванням.

Продовжуємо:

Установка нової манжети
Після того, як був проведений демонтаж старого сальника, слід почати установку нової манжети. Як її підібрати, було докладно зазначено вище.
Примітка. Перед тим, як проводити установку нового сальника, рекомендується перевірити стан поверхні фланця.
Зокрема, сама поверхня повинна відповідати формі сальника, так як буде контактувати з ним. На цій поверхні нерідко виявляються сліди зносу і корозії, які необхідно усунути способом полірування.
Якщо ж на цій поверхні є глибокі канавки, то манжету слід запресувати так, щоб вона була трохи зміщена і тим самим, трохи виступаючи від горловини редуктора. Тільки дотримуючись даної інструкції, можна домогтися того, що заміна сальників заднього моста ваз 2107 пройде успішно.
Починаємо процес встановлення нового сальника:
Примітка. Не рекомендується при ударах молотків допускати перекосів. Якщо не виходить, то можна бити несильно і по втулці відповідного діаметру, яким ставиться на сальник.

Продовжуємо:
Примітка. Рекомендується замінити на нову і самоконтрящуюся гайку кріплення фланця хвостовика.
Заміна сальників на задньому мосту ваз 2107
Важливо. Після цього потрібно покрутити фланець рукою. Він не повинен заїдати, а обертання повинно проходити легко і рівномірно.
Крім того, потрібно перевірити відсутність найменшого осьового люфту. Якщо він є, то потрібно збільшити момент затягування гайки на 20-30 Нм і знову перевірити.
Ну, ось і все.
Своїми руками можна не тільки замінити сальник, але й провести низку інших, не менш важливих операцій. Головне - це інструкція яку потрібно, в даному випадку дотримуватися.
Навчившись самостійно робити ремонт на своєму автомобілі, можна непогано заощадити, адже ціна на дані види послуг у центрах техобслуговування сьогодні не порадують ні одного автомобіліста. А проводячи ремонт автомобіля або заміну сальників, можна отримати справжнє задоволення від процесу, адже все робиться на власному автомобілі і якість проведеної операції під сумнів уже не ставиться.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного