Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ремонт стартера ВАЗ 2107 - інструкція

23.12.14, Ваз
3512
  • 1 З чого складається стартер
  • 2 З чого починається ремонт
  • 2.1 Пошук несправності.
  • 3 Причини несправності
  • 4 Ремонт стартера
  • 4.1 Карбюраторний двигун
  • 4.2 Інжекторний двигун

  • Ремонт стартера ВАЗ 2107 - інструкція
    Вид стартера ваз 2107
    Найчастіше в автомобілях ВАЗ з ладу виходить стартер. У даній статті ми розповімо про те, що призводить до таких несправностей , як їх визначить і усунути.

    Стартера, що застосовуються виробником для установки на ВАЗ 2107 можуть бути різних типів і незначно відрізнятися конструктивно. При цьому принцип їх роботи, звичайно ж, не змінюється.

    Цей механізм виробляє постійний струм і створює крутний момент, необхідний для обертання коленвала.


    З чого складається стартер


    Щоб робити ремонт будь-якої деталі, треба знати її будову та принцип роботи:

  • Корпус;

  • Якір;

  • Привід;

  • щіток і реле , підключення до якої здійснюється за допомогою контактних болтів. Це - конструктивні елементи, кожен з яких складається з окремих частин, які можна замінити при необхідності.


  • Біля автомобіля ВАЗ 2107 ремонт стартера своїми руками зробити нескладно. Головне правильно визначити причину поломки.

    З чого починається ремонт


    Вся робота з чогось починається. І ця не виняток.

    Для початку слід зрозуміти, що не справно і тільки після цього думати, що можна зробити, і як усунути несправність.

    Пошук несправності.


    Щоб правильно визначити спочатку треба подумати і подивитися у чому може полягати причина неполадки:








  • Якщо, після повороту ключа в замку запалювання, двигун не заводиться, перевіряємо лампочки на табло. Згаслі, або слабо гарячі і притухающие лампочки говорять про несправності в акумуляторі: він розрядився, або погано затягнуті клеми.

    У кожного водія в машині є тестер, що дозволяє перевірити напругу і ємність акумулятора, не демонтуючи його.

  • Якщо ж акумулятор тут ні при чому, потрібно перевірити положення перемикача швидкостей і, при необхідності, поставити його в положення «P».

  • Далі потрібно з'ясувати, а чи доходить взагалі живлення до стартера від замка запалювання?


  • Рада! Найпростіше це зробити на роз'ємі червоного проводу, що з'єднує стартер і розвантажувальний реле.
    Така робота може бути виконана двома способами:

  • 1 спосіб: - береться мідний дріт перетином 2.5 мм 2 і вставляється у відкритий роз'єм. Один кінець до клеми акумулятора, а інший - до стартеру.

    Таким чином, імітується запалювання.

  • 2 спосіб: - тут потрібно дві людини: один повертає ключ у замку запалювання, а другий контрольним щупом торкається кінчика дроту, що йде від розвантажувального реле. Якщо при цьому загоряється контрольна лампочка, значить ні в замку запалювання, ні в реле немає ніяких пошкоджень.


  • Причини несправності


    Будь-яка деталь може вийти з ладу. Але мало її просто зробити.

    Треба ще і з'ясувати, що привело е несправності і не допустити цього знову. Адже причина може бути не в самій деталі, а приміром несправність може бути прихована в ланцюзі, яка знаходиться ще до неї.

    Давайте подумаємо над причинами несправності. Яких може бути кілька:

  • Однією з причин може бути знос щіток колектора, їх нещільне прилягання. В такому випадку перевіряється, наскільки вільно вони переміщуються в щіткотримачі.

    Ціна нової щітки невисока, водії частіше воліють їх просто замінити.

  • Часто причина несправності стартера полягає в реле : перегорає обмотка або підгоряють контакти. Іноді корозія якоря стає причиною його заклинювання.

    У разі, коли при запуску двигуна, разом з маховиком обертається і стартер, теж «винне» реле. Ці несправності найбільш типові для втягивающего реле стартера - ремонт ВАЗ 2107 рідко обходиться без його заміни.

  • Якщо стартер крутить двигун, але дуже повільно, винен, швидше за все, генератор. Його діагностику виконують на стенді, де визначається напруження, яке не повинно перевищувати 145 В, сила струму включення генератора.

    Обов'язково потрібно перевіряти, як натягнутий ремінь приводу. Якщо він прослизає, то генератор не може розвинути повну потужність, що неминуче садить акумулятор.

  • Поломка, що зустрічається найбільш часто: відбувається обрив в ланцюзі, що подає живлення на обмотку реле. Тоді потрібно перевірити з'єднання проводів, підтягнути болти, якими кріпиться дріт, що йде на масу і перевірити роз'єм управління стартером, так званий 50 контакт.

    Можливо, потрібна заміна роз'єму.


  • Рада! У разі проблеми з контактом - обжати кабель мідним наконечником і, разом з кріпленням, прикрутити масу до реле. Це буде найпростішим вирішенням даної проблеми.
    Переконавшись, що і реле, і замок запалювання в порядку, виробляючи у ВАЗ 2107 ремонт, стартер ретельно обстежують. Для цього його потрібно зняти і провести візуальний огляд контактів на втягуючому реле.

    Іноді причиною поганого контакту є слабо затягнуті гайки.При цьому клеми нагріваються і підгорають.

    Як визначити робочу здатність втягивающего реле?
    Рада! Це простіше зробити так: узяти шматок дроту перетином 8-10мм2 і приєднати його до плюсової клеми. Покласти стартер на акумулятор, наголошуючи його корпус в мінусову клему.

    Другим кінцем дроту доторкнутися до клеми на втягуючому реле.
    Увага: Якщо після такої маніпуляції стартер заробив, значить, причина неполадки - в реле. При відсутності реакції можна припустити, що проблема криється в щітках.








    Є ще одна проблема у всіх автомобілів, а не тільки ВАЗ 2107: стартер, ремонт якого необхідно зробити, має завищене енергоспоживання. Про це може свідчити сильне зниження освітлення панелі приладів і яскравості ламп.

    Тут можуть виникнути три варіанти неполадок:

  • Недостатній контакт проводів

  • Підвищений механічне опір

  • Низький опір.


  • Рада! Якщо зачистка зовнішніх контактів електричної ланцюга не допомогла усунути поломку, потрібно перевіряти контакти всередині стартера, а так само щіткові вузли.
    Існують також і механічні причини, що перешкоджають безперебійної роботи стартера:


  • Знос втулок сприяє замикання між обмотками і заклинює рухомі елементи.

  • Опір валу колінчастого внаслідок помилки при підборі вкладишів або неправильно залитого, надто в'язкого, моторного масла.

  • Обрив в обмотці якоря . Цей дефект сприяє іскріння на колекторі. Електрична дуга, яка утворюється на місці розриву, здатна пропалити сталь, а не те, що ізоляцію. На сторінках інтернету можна побачити подібне відео.

    У разі розпаювання обмотки потрібно лише наждак, припій, так паяльник.


  • Ремонт стартера


    Цілком зрозуміло, що не будь-який ремонт електрообладнання автомобіля, і, зокрема стартера, можна виконати самому. Для цього вам буде потрібно продзвонити обмотку, це потрібно для того, щоб правильно визначити несправність.

    Якщо ви все ж вирішили ремонтувати стартер сам, варто дізнатися, як правильно зняти і розібрати стартер ВАЗ 2107.Встановивши свій автомобіль на естакаду або оглядову яму, потрібно від'єднати провід від мінусової клеми акумулятора.

    Подальші дії будуть залежати від того, який тип двигуна вашої машини - карбюраторний або інжекторний.

    Карбюраторний двигун


    Отже:

  • В цьому випадку потрібно зняти корпус повітряного фільтра, попередньо від'єднавши і знявши датчик ДМРВ (датчик масової витрати повітря).

  • Потім, використовуючи плоску викрутку, необхідно витягти з кронштейнів гумки-тримачі, що фіксують фільтр.

  • Потрібно вилучити з тримача і водозабірник, від'єднавши його від патрубка фільтра.


  • Ремонт стартера ВАЗ 2107 - інструкція
    Ремонт стартера в карбюраторному двигуні

    Інжекторний двигун


    Приступаємо:

  • У першу чергу потрібно зняти брудозахисні щитки - основний і додатковий. Використовуючи торцевий ключ на 8 відвертаєте 4 гвинта переднього і 4 гвинта бічного кріплення основного щитка, і ще 2 болта ззаду додаткового.

    У нижнього гвинта інший розмір, для його зняття потрібно торцевий ключ на 10.

  • Далі, вже торцевим ключем на 13 з подовжувачем, необхідно відвернути болти, що фіксують стартер і картер зчеплення. Потім ті болти, які кріплять стартер до розтяжці впускного патрубка і кронштейна, який тримає джгут проводів датчика лямбда - зонд.

  • Потім, акуратно прибрати розтяжки впускного трубопроводу і 13 ключем відвернувши гайку випускного колектора, знімаємо щиток.


  • Ремонт стартера ВАЗ 2107 - інструкція
    Знімаємо щиток

    Увага: Подальші дії однакові для обох типів двигуна ВАЗ 2107.

  • Від'єднується провід від плюсової клеми акумулятора і з контактного стрижня знімається наконечник.

  • Звільняємо від проводу 50 висновок тягового реле і дбайливо виймаємо стартер.

  • Перед розбиранням стартера, слід ретельно очистити його від пилу і жирного нальоту.

  • В першу чергу слід перевірити втягуюче реле. Це досить просто.

    Після під'єднання 50 виведення реле до плюсової клеми акумуляторної батареї, а корпуси знятого стартера до її мінусового виходу, відразу стане зрозуміло, чи є проблема в реле. Якщо воно робоче, буде чути клацання висунутою якорем шестерні.

  • Щоб перевірити цілісність обмоток, доведеться зняти зі стартера кришку і від'єднати щітковий вузол. Далі потрібно використовувати прилад, званий омметром.

    Він допоможе перевірити, є чи замикання обмоток на корпус стартера. Для цього потрібно один щуп приладу з'єднати з корпусом, а другий - поперемінно з'єднувати кожній обмотці.

  • Якщо не виявили проблем на обмотках, потрібно дістати якір. Щоб це зробити, необхідно відвернути болти кріплення кожуха стартера, зняти стопорну шайбу і прокладки.

    Потім відгвинчуємо дві гайки і знімаємо задню кришку. Звільняємо корпус обмотки статора від шпильок. Тепер стартер розібраний на частини.

  • Відвернувши гайку осі обертання ексцентрика і вийнявши її з корпусу, отсоединим якір. Потім потрібно зняти зі шпильок корпус якоря, прибравши його зчеплення з вилкою важеля бендикса.

  • Ось і розібраний стартер на деталі, тепер легко замінити вийшли з ладу запчастини, або їх відремонтувати.


  • Після усунення всіх несправностей і заміни зношених елементів, встановивши ВАЗ 2107 стартер, ремонт електричної частини автомобіля можна вважати успішно завершеним.