Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як виконується заміна сальника хвостовика ваз

26.12.14, Ваз
2239
  • 1 Список необхідних інструментів
  • 2 Ваз 2106 заміна сальника хвостовика
  • 2.1 Перевірка редуктора заднього моста

  • Як виконується заміна сальника хвостовика ваз
    Сальник хвостовика ВАЗ
    Заміна сальника редуктора ваз(див. Як проводиться заміна сальника редуктора ваз ) проводиться при появі витоку масла з-під хвостовика редуктора. Візуально це виглядає як поява крапель мастила на зовнішній поверхні корпуса редуктора.

    Майте на увазі, якщо корпус редуктора лише покритий тонкою плівкою масла, а крапель на ньому немає (це називається масляне отпотевание) і це не є несправністю і показанням для заміни сальника хвостовика заднього моста. У разі явної витоку ви можете зробити заміну своїми руками.


    Список необхідних інструментів


    Вам буде потрібно:

  • Набір викруток

  • Набір гайкових ключів

  • Торцевий ключ або головка на «24»(до голівці нагоді вороток)

  • Молоток

  • Ємність для олії

  • Шестигранник (щоб викрутити зливну пробку)

  • Спеціальний двухлапчатый знімач

  • Динамометричний ключ

  • Шприц, для заливання мастила

  • Домкрат

  • Опори (підставки) під кузов


  • Увага: Некваліфікована заміна сальника в редукторі заднього моста може призвести до розбирання і ремонту всього редуктора моста, що можливо тільки в умовах автомайстерні, ціна питання при цьому багаторазово зростає. Якщо не вмієте самі, скористайтеся порадами і допомогою знайомого фахівця, або їдьте відразу на СТО.

    Ваз 2106 заміна сальника хвостовика


    Починаємо заміну з установки автомобіля на оглядову яму або естакаду, а потім:

  • Викручуємо шестигранником зливну пробку на корпусі редуктора і підставляємо ємність для олії

  • Чекаємо, коли мастило стече з редуктора, і повертаємо пробку на місце

  • Роз'єднуємо фланець провідної шестерні задньої передачі і карданний вал

  • Переводимо важіль стоянкового гальма в крайнє верхнє розташування (просто ставимо машину на ручник)

  • Скориставшись торцевим ключем на «24»(або голівкою на «24» з комірчиком), відкручуємо гайку, що кріпить фланець хвостовика


  • Як виконується заміна сальника хвостовика ваз
    Торцевим ключем, або голівкою на «24» викручуємо гайку, що кріпить фланець
    Примітка: Щоб зафіксувати фланець від обертання можна не обов'язково використовувати гальма (ручний) гальма.








  • Для цієї мети можна вставити в отвори у фланці шестерні головної передачі пару болтів

  • Потримайте фланець, за допомогою відповідного інструменту за ці болти, і одночасно, відкручуйте гайку

  • Беремо двухлапчатый зйомник, і виробляємо з його допомогою зняття фланця хвостовика з шліців

  • Якщо знімача у вас немає, спробуйте зняти фланець зусиллям рук


  • Як виконується заміна сальника хвостовика ваз
    Двухлапчатым знімачем стягуємо фланець з шліців

  • Знімаємо з хвостовика головної передачі шайбу і фланець разом з грязеотражателем

  • Плоскою викруткою піддягаємо сальник і витягуємо його з отвору в корпусі редуктора


  • Як виконується заміна сальника хвостовика ваз
    Знімаємо шайбу з фланцем з хвостовика. Плоскою викруткою піддягаємо і витягаємо сальник
    Примітка: Перед установкою нового сальника хвостовика, виробляємо перевірку стану поверхні фланця, яка входить в контакт з сальником. Зазвичай на цій поверхні з'являється іржа, до того ж дана поверхня зношується.

    Виявлені дефекти найчастіше усуваються поліруванням поверхні








    Порада: Коли на циліндричній поверхні фланця вже присутня глибока канавка, виробляємо запресовування сальника з невеликим зсувом, щоб сам сальник трохи виступав відносно поверхні торця горловини нашого редуктора

  • Обробляємо за допомогою пластичного мастильного матеріалу (герметика) посадкову поверхню, потім робочу кромку нашого нового сальника

  • Запрессовываем новий сальник, наносячи по ньому удари молотком через наставку потрібного діаметра (фото нижче)

  • Важливо при цьому не допускати перекосу деталі


  • Як виконується заміна сальника хвостовика ваз
    Запрессовываем ударами молотка по оправці новий сальник

  • Виробляємо збірку всіх знятих з хвостовика частин

  • Само - контрящуюся гайку фланця хвостовика замінюємо на нову

  • Вивішуємо задню частину машини

  • Виводимо із зачеплення шестерні диференціала і піввісь

  • Фіксуємо фланець хвостовика за ті болти, які вставлені в отвори фланця

  • Затискаємо гайку хвостовика з допомогою динамометричного ключа з моментом затягування 120 Н•м

  • Замінимо масло в редукторі(див. Коли потрібна заміна масла в редукторі )



  • Перевірка редуктора заднього моста


    Отже:

  • Проворачиваем фланець руками

  • Опір при цьому, повинно бути рівномірним і мінімальним

  • Обертатися фланець повинен без заїдань, заклиниваний і клацань

  • При виявленні зазначених дефектів, редуктор моста необхідно терміново ремонтувати в спеціалізованій майстерні

  • Важливо так само переконатися у відсутності або наявності осьових люфтів підшипників хвостовика

  • Тут не припустимо навіть мінімальний люфт

  • Виявивши люфт, підвищуємо момент затягування гайки кріплення хвостовика на 20-30 Н•м

  • І знову перевіряємо люфт і плавність провертання фланця

  • Важливо пам'ятати, що допустимий сумарний момент затягування 225 Н•м і не більше

  • При великому зусиллі з'являється ймовірність пошкодження спеціальної розпірної втулки

  • Коли люфт не вдається усунути затяжкою фланця, зверніться в автомайстерню для ремонту редуктора моста

  • Коли при додатковій затягуванні крепящей гайки момент не зростає, а залишається також менше необхідної величини (120 Н•м), це означає що розпірна втулка «просажена»

  • Її необхідно міняти, а для цього розбирати редуктор в спеціалізованій автомайстерні


  • Якщо вищеописаних проблем, що потребують допомоги професіоналів з автомайстерні не виявлено, заміна сальника редуктора заднього моста завершена. Задні мости ВАЗ мають однотипну конструкцію, тому дана інструкція годиться так само для ваз 2107 інших моделей.

    Додатково рекомендуємо вам подивитися це відео.