Самостійна заміна сальника редуктора ваз 2106
Манжета редуктора заднього моста (сальник)
Для того щоб автомобіль служив довго і не підвів вас в самий невідповідний момент, не варто чекати, коли він вийде з ладу. Час від часу потрібно проводити візуальний огляд, який відразу виявить наявність течі будь-яких рідин, в тому числі і масла.
У даній статті ми розповімо про неполадки, що призводять до витоку масла в редукторі заднього моста ВАЗ-2106 і спосіб їх усунення своїми руками.
Виявлення причини протікання масла
Огляд заднього моста,на предмет визначення його технічного стану, провадиться при установці автомобіля на підйомник, естакаду або оглядову яму. Для усунення течі потрібно, насамперед, встановити її причину.
Іноді достатньо всього лише краще затягнути болти кріплення або замінити шайби під їх головками на більш м'які варіанти (наприклад, мідні). Замість шайби, на різьбовому з'єднанні можна використовувати герметик у вигляді гелю або нитки.
Герметики для різьбових з'єднань
Причиною течі масла можуть бути і недостатньо затягнуті пробки наливної і зливного отвору. Якщо з пробками все в порядку, перше, на що потрібно звернути увагу - це вузол з'єднання редуктора з картером.
Якщо порушена герметичність з'єднання, з-під фланця редуктора сочиться масло.
Швидше за все, буде потрібно заміна сальника редуктора заднього моста: ВАЗ-2106 в цьому плані не відрізняється від інших моделей ВАЗ, званих «класикою». Як це зробити, ми розповімо трохи пізніше.
Редуктор заднього моста ВАЗ 2106
Якщо манжета на редукторі олія не пропускає, наступною причиною може бути сальник півосі. Взагалі, будь-який протікає сальник підлягає заміні, ніякої іншої ремонт тут не допоможе.
Тим більше, що низька ціна цієї деталі дозволяє зробити це без проблем.
Є ще одне місце, де найбільш часто може статися витік - це сапун. Він розташований у верхній частині картера, праворуч.
При наявності свіжих крапель масла, сапун потрібно очистити і перевірити, наскільки вільно рухається його кришка. Якщо з нею все гаразд, справа знову ж таки в гумовій манжеті, яку доведеться міняти.
Яка б не була причина протікання, вона сприяє зниженню рівня масла, який після усунення неполадок необхідно перевірити та відновити. Варто зауважити, що підвищений рівень масла теж може бути причиною його витікання.
Міняємо манжету редуктора
Отже, ви прийшли до висновку, що необхідна заміна заднього сальника редуктора на ВАЗ 2106. Щоб приступити до роботи, потрібний інструмент та невелика покрокова інструкція.
Вам знадобляться:
Необхідний набір інструментів для заміни манжети
Отже:
Зняття півосі і кардана
Перевірка моменту опору і зняття гайки фланця шестерні
Його цілком можна виготовити самостійно,взявши невеликий обрізок труби, і два болти з гайками . На фото вище видно, як їм користуватись у даному випадку.
Сам ключ виглядає так:

Установка нового сальника
Сподіваємося, що у вас все вийшло і тепер залишається тільки змонтувати зняті деталі в зворотному порядку. Закручуючи гайку фланця динамометричним ключем, контролюйте момент затягування гайки.
Він повинен бути в межах 12-16 кгс/м, трохи більше, того значення моменту опору провідної шестерні, який ви записали.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного