Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками

26.12.14, Ваз
2988
  • 1 Заміна сальників
  • 1.1 Заміна манжети провідної шестерні редуктора заднього моста авто ВАЗ 2107
  • 1.2 Інструкція для зняття манжети
  • 1.3 Установка нового сальника
  • 2 Заміна сальника в кермовому редукторі
  • 2.1 Зняття манжет
  • 2.2 Складання рульового управління

  • Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Сальник автомобіля ВАЗ 2107
    Сальник, стара назва гумової манжети, отримав свій термін коли пенька, повсть чи фетр, рясно змащені салом і жиром, служили для ущільнення місць з'єднання вала в корпусі в різних механізмах. І якщо виникає витік масла необхідна на ВАЗ 2107 заміна сальників редуктора в зношених вузлах.



  • В даний час сальник являє собою гумотехнічні деталь, що випускається заводами з виробництва таких виробів, і називається - гумова армована манжета для валів. Компанії випускають сальники за державним стандартам, один з них ГОСТ 8752-79.

  • Крім ущільнення з'єднання, манжети-сальники служать захистом вузлів від проникнення в них пилу і вологи. Залежно від призначення,вироби можуть бути різної форми і діаметра.

  • Температурний діапазон експлуатації сальников від мінус 60 до плюс 170 градусів.

  • Тип гуми: фторкаучук; силіконовий або бутадієн-нітрильний каучук - визначає область застосування виробу.

  • Максимальний тиск, при якому використовуються манжети-сальники, становить 005 МПа.

  • Робоче середовище їх застосування може бути: мінеральне масло, вода, дизельне паливо.

  • Типи армованих манжет:



  • однокромочні, служать для запобігання витікання рідини з пристрою;

  • однокромочні з пильником, додатково захищають механізм від попадання пилу всередину.


  • По виду виробництва сальники бувають:

  • армовані з формованою кромкою;

  • армовані з обробленою механічним способом кромкою.


  • Заміна сальників


    При виявленні течі масла у вузлах машини необхідно, щоб була проведена заміна сальників редуктора ВАЗ 2107.

    Заміна манжети провідної шестерні редуктора заднього моста авто ВАЗ 2107


    Несправність заднього моста від витоку масла :





    Несправність




    Метод усунення






    Безперервний підвищений шум, коли працює задній міст




    Відновлюється рівень масла і перевіряється відсутність витоку через ущільнення. При необхідності виконується заміна сальника заднього редуктора на ВАЗ 2107






    Шум виникає при розгоні автомобіля




    Відновлюється рівень масла і перевіряється відсутність витоку через ущільнення. Якщо потрібно, проводиться заміна заднього сальника редуктора ВАЗ 2107.






    Пошкодження ущільнювальних прокладок, що призводять до витоку масла




    На ВАЗ 2107 заміна заднього сальника редуктораи в інших вузлах машини.





    Щоб замінити сальник редуктора ВАЗ 2107 на його провідної шестерні знадобляться:








  • Ключі гайкові на «13» і «24».

  • Викрутки.

  • Штангенциркуль.

  • Динамометричний ключ.

  • Динамометр.

  • Монтажна лопатка.

  • Міцний шнур.


  • Інструкція для зняття манжети


    Отже:

  • Заміна сальника в редукторі ВАЗ 2107 починається зі зливу масла з картера, встановленого на задньому мосту . Після цього пробка на маслосливном отворі закручується назад.

  • З балки на задньому мосту виймаються обидві півосі.

  • Відкручуються чотири гайки і виймаються болти, що з'єднують фланець карданного шарніра і фланець провідної шестерні. Для фіксації кардана(див. Ваз 2107 ремонт кардана своїми силами ) від провертання, його потрібно утримувати монтажною лопаткою.

  • Фланці роз'єднуються за допомогою викрутки.

  • На фланець провідної шестерні намотується міцний шнур. Для цього необхідно зробити кілька обертів вала.

    Потім, змотуючи шнур з допомогою динамометра, перевірити момент опору при провертанні провідної шестерні. Запам'ятовується його значення.

    Це дуже важливо, коли виконується на ваз 2107 заміна сальника редуктора заднього моста

  • Відвертається гайка, що утримує фланець провідної шестерні, який фіксується спеціальним ключем, і видаляється плоска шайба.


  • Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Фіксація фланця при відкручування гайки

  • Фланець знімається.

  • Сальник провідної шестерні виймається з горловини картера вузла, для чого він поддевается викруткою.


  • Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Зняття сальника з горловини картера вузла

    Установка нового сальника


    Отже:

  • Посадочне місце очищається від слідів корозії.

  • Мастилом Літол-24 змащуються робочі поверхні картера нової манжети.

  • Сальник ставиться на місце і через оправку легкими ударами молотка запресовується в картер редуктора. Не допускається перекосу сальника.

    Глибина запресовування становить 17 - 2 міліметри від торця картера.


  • Порада: Якщо немає оправки можна використовувати, відповідного діаметру, відрізок труби або кільце несправного підшипника.









  • Після того як проведена заміна сальника на редукторі ваз 2107встановлюється фланець провідної шестерні і шайба.

  • Фланець утримується спеціальним ключем і загортається фіксує його гайка. Момент затягування залежить від моменту опору провідної шестерні до провертанню, і дорівнює 117 - 254 Н-м.

    Починати затяжку необхідно з меншого моменту, періодично перевіряючи момент опору затягується гайка.


  • Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Заміна сальника редуктора на ВАЗ 2107
    Порада: Перевищення моменту опору провідної шестерні при провертанні, свідчить про надмірну деформації отриманої розпірною втулкою, яка встановлена між підшипниками. В цьому випадку необхідна заміна втулки.

    Для чого потрібно розібрати редуктор, відрегулювати зачеплення шестерень головної передачі. Ремонт повинен виконуватися з використанням спеціальних пристосувань і устаткування.

    Краще його робити в спеціалізованих майстернях .
    Поле того як проведена заміна сальника редуктора моста ваз 2107 встановлення знятих деталей робиться в зворотному порядку зняття.
    Порада: Ключ, який фіксує фланець при закручуванні гайки, можна виготовити своїми руками з труби, на яку кріпляться два болти з гайками, як показано на фото.
    Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Ключ для фіксації фланця при установці сальника
    Таким чином виконується заміна сальника редуктора заднього моста ваз 2107.

    Заміна сальника у кермовому редукторі


    При появі течі олії в кермовому редукторі, швидше за все необхідна заміна сальників рульового редуктора ваз 2107.

    Зняття манжет


    Починаємо:

  • З картера редуктора зливається масло. Для цього відвертається регулювальна гайка і знімається стопорная шайба.

  • Відвертаються болти утримуючі верхню кришку редуктора за допомогою ключа на «13».

  • З наявного на валу сошки паза, виводиться головка регулювального гвинта і знімається кришка.


  • Порада: При збільшенні зазору між пазом вала й головкою гвинта більш ніж на 005 мм необхідно встановлювати регулювальні пластини. Крок їх установки 0025 мм, товщина елементів 195 - 22 мм

  • З картера виймаються вал сошки встановленому на ньому роликом.

  • Відвертаються ключем на «13» болти, що фіксують кришку валу черв'яка.

  • Разом з прокладками для регулювання кулькових підшипників, товщина яких 01 - 015 мм, знімається кришка.

  • З картера редуктора вал черв'яка і підшипник вибиваються легкими ударами молотка, виконаного з м'якого металу. Для кульок підшипників на торцях черв'яка є спеціальні доріжки.

  • Акуратно поддевается і виймається з допомогою викрутки манжета валу черв'яка.


  • Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Видалення сальника вала черв'яка

  • Подібним чином знімається манжета валу сошки.

  • Зовнішнє кільце на другому підшипнику вибивається з допомогою борідка.


  • Ваз 2107: заміна сальника в редукторі своїми руками
    Видалення зовнішнього кільця з допомогою борідка

  • У дизельному паливі або гасі промиваються усі деталі.

  • Ретельно перевіряється на робочих поверхнях черв'яка і роликів наявність слідів зносу, пошкодження або задираки. Між бронзовими втулками і валом сошки зазор повинен бути не більше 01 мм.

    На поверхнях сепараторів, кілець і кульок повинні бути відсутніми будь-які пошкодження або сліди зносу. Підшипники повинні мати вільне обертання, без заїдань.

    Будь-які тріщини на картері не допускаються. Деталі пошкоджені або зношені замінюються новими.

    Заміна сальників коробки передач на ВАЗ 2107 виконується завжди.



  • Складання рульового управління


    Отже:

  • Трансмісійним маслом змащуються всі внутрішні деталі.

  • Запресовується в картер кільце внутрішнього підшипника з допомогою відрізка труби відповідного діаметру або спеціального пристосування, яке застосовується при заміні гумометалевих шарнірів в передній підвісці.

  • В кільце підшипника вставляється сепаратор з кульками.

  • Встановлюється вал черв'яка.

  • Сепаратор зовнішнього підшипника надівається на вал.

  • Запресовується зовнішнє кільце.

  • Встановлюється кришка з прокладками.

  • Запресовуються манжети сошки і валу черв'яка, робочі крайки яких перед цим змащуються мастилом Літол-24.

  • В картер встановлюється черв'як.

  • Використовуючи набір регулювальних прокладок, виставляється момент провертання черв'яка величиною 2 - 5 кгс/см.

  • Встановлюється вал сошки, регулюється зазор в зачепленні. Момент провертання вала повинен складати 7 - 9 кгс/см коли вал черв'яка провертається вліво і вправо на 30 градусів.

    При повороті до упору він плавно знижується до 5 кгс/см.

  • Проводять заміну масла . В картер заливається до нижньої кромки отвори для заливання трансмісійне масло.


  • Заміна сальника редуктора ваз 2107 виконана. Більш докладно всі роботи з запобігання течі в сальниках можна подивитися на відео.

    При своєчасній діагностиці роботи вузлів автомобіля ВАЗ 2107 використання якісних деталей та мастильних матеріалів, машина буде довго експлуатуватися без капітельного ремонту, ціна якого набагато більше, ніж постійний профілактичний догляд за нею.