Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками

26.12.14, Ваз
2469
  • 1 Необхідні для заміни деталі і інструменти
  • 1.1 Заміна хрестовини
  • 1.2 Зняття кардана
  • 1.3 Розбір кардана
  • 1.4 Установка нової хрестовини
  • 1.5 Зняття і ремонт підвісного підшипника

  • Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Хрестовина ваз 2110
    Як правило, сторонні шуми і звуки, а також стуки, що видаються з-під автомобіля - це реалії їзди по сучасним російським дорогам. Результатом може стати заміна хрестовини ваз 2110 або іншої моделі або марки автомобіля.

    Характерні клацання в районі заднього моста і КПП, це і є симптом того, що потрібна заміна хрестовини на ваз 2110.


    Необхідні для заміни деталі і інструменти


    Перш, ніж почати заміну хрестовини, необхідно придбати необхідні деталі і озброїтися інструментами. Так, купуючи підвісний підшипник, що потрібно для початку перевірити плавність ходу і еластичність гуми.

    Якщо раптом підшипник буде прокручуватися зі своєрідним зачепом, то краще не купувати. І взагалі, багато секретів.

    Потрібно розбиратися в деталях і запчастинах, щоб уникнути помилок. Так і гума, якщо вона буде занадто твердої, то після установки і хрестовини кардана автомобіль буде в процесі їзди вібрувати, так як недостатньо еластична гума буде передавати коливальні рухи.

    Що стосується хрестовини, то краще брати нову вазівську, і не забути одночасно придбати стопорні кільця, адже старі поставити вже не вийде, так як вони або швидко вийдуть з ладу або вже непридатні до застосування.
    Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Стопорні кільця
    Тепер розглянемо, які ж інструменти потрібно підготувати.

    Щоб замінити підвісний підшипник і хрестовини на Ваз потрібно буде озброїтися наступними інструментами:

  • гайковими та накидними ключами 121327;

  • мідної або алюмінієвою вставкою;

  • молотком;

  • пасатижами сжимными для роботи з стопорними кільцями;

  • знімачем стяжним;

  • фланцем еластичної муфти.


  • Заміна хрестовини


    Починаємо роботи, як завжди, з підняттям автомобіля на оглядову яму. Можна скористатися і естакадою.

    Варто враховувати те, що працюючи на ямі, доведеться скористатися і домкратом, коли потрібно буде відкручувати гайки кріплення кардана з задньої сторони.

    Зняття кардана


    Отже, починаємо:








  • витягаємо пружину троса ручного гальма;

  • кернером наносимо позначки, де кардан зістикований з редуктором;

  • беремо ключ на 13 і відкручуємо болти, що фіксують підвісний підшипник до поперечної опори;

  • відкручуємо гайки, які фіксують карданний заднього мосту;


  • Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Зняття карданного валу

  • при відкручування болтів і гайок рекомендується тримати кардан викруткою, щоб уникнути прокручування;

  • для початку витягаємо один кінець кардана;


  • Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Зняття одного кінця кардана

  • кернером відзначаємо положення один до одного центруючого фланця ЕФ і кардана;

  • відгинаємо стопорні вусики на обоймі ущільнення в тому місці, де знаходиться ЕФ;

  • обойму зрушуємо в бік кардана разом з ущільненням;

  • беремо голівку на 13 і відкручуємо з її допомогою гайки, фіксують страхувальну планку;

  • знімаємо її;


  • Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Зняття страхувальної планки кардана

  • переходимо до пластині підвісного підшипника;

  • беремо ключ на 13 і відкручуємо гайки, фіксують деталь;

  • кардан виймаємо з пазів ЕФ;

  • витягуємо його.


  • На даному етапі зняття карданного валу завершується. А дане відео допоможе все зробити правильно


    Розбір кардана


    Перед тим, як розбирати карданний вал, необхідно відзначити кернером або зубилом взаємне розташування деталей. Можна використовувати для цих цілей і фарбу.

    Робиться відмітка для того, щоб не змінити початкову балансування.

    Отже:

  • наносимо позначки розміщення вилок і вала відносно один одного;

  • витягаємо стопорні кільця, використовуючи пасатижі;

  • беремо знімач і встановлюємо на вилку хрестовини;

  • выпрессовываем підшипник, який повинен впасти в чашку знімача.


  • Варто пам'ятати, що підшипник даного типу виходить з вилки тільки на третю частину своєї висоти.









  • відповідним чином слід выпрессовать протилежний підшипник;

  • беремо молоток і викрутку та вибиваємо выпрессованные підшипники повністю з корпусу вилки (викрутку потрібно уперти в край підшипника);

  • вилку виводимо з хрестовини;


  • Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Схема кардана

  • выпрессовываем аналогічним чином іншу пару підшипників.


  • От і все. Закінчуємо розбір кардана.

    Всі стопорні кільця потрібно зняти, зачистити всі вушка від іржі і бруду, а також канавки під стопорні кільця.

    Установка нової хрестовини


    Встановити хрестовини не складе великої праці. Зняти потрібно буде дві чашки з протилежного боку хрестовин, і заправити нові пружини.

    Починаємо:

  • беремо пластмасові заглушки і встановлюємо їх разом з ущільненнями;

  • підшипники слід змастити Фиолом;

  • за допомогою знімного пристрою запрессовываем підшипники на місце;

  • ставимо стопорне кільце;

  • запрессовываем другий підшипник з іншого сторони вилки так, щоб перший упирався в стопорне кільце;

  • після цього ставимо друге стопорне кільце;

  • беремо молоток і борідок (підійде і викрутка);

  • легкими ударами потрібно загнати стопорні кільця до упору;

  • беремо спеціальний щуп і вимірюємо зазор.


  • Увага: Варто відзначити, що зазор в 004 мм між стопорним кільцем і підшипником вважається нормальним. Як відомо, стопорні кільця бувають різних розмірів.

    Відмінність їх не тільки в діаметрі, але і в товщині. Кожен з видів і розмірів стопорних кілець має свій колір, що допомагає споживачеві при виборі.

    Так, повністю незабарвлені кільця бувають по товщині самими тонкими, а жовті - самі товсті.

    Зняття і ремонт підвісного підшипника


    Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Підвісний підшипник
    Як правило, підвісний підшипник (на фото вгорі) буває двох видів: знімний і незнімний. Зрозуміло, що в першому випадку ніяких проблем виникнути не повинно, а в другому потрібно буде міняти карданний вал в зборі, що буде коштувати не дуже дешево.

    Несправність знімного підвісного підшипника визначається своїми руками, виходячи з наступних дій:

  • при їзді чути буває своєрідний гул, який йде незрозуміло звідки;

  • машина піднімається на оглядову яму або естакаду, де спеціаліст або водій засвідчується, що шум йде з тієї частини автомобіля, де знаходиться підвісний підшипник (при цьому потрібно враховувати, що шум нерідко супроводжується вібрацією);

  • відкручується болт кріплення кардана, який опускається на землю (при цьому потрібно робити все знаючий, як того вимагає інструкція, щоб не витекло все масло даремно);

  • перевіряємо підшипник на наявність люфту, який є головним критерієм оцінки роботи.


  • Заміна підвісного підшипника справа не таке вже й складне.Проводиться він після того, як буде знято карданний вал (про те, як його знімати йдеться вище).

    Не зайвим буде озброїтися оцтом або спеціальною рідиною, яка допоможе раскоксовать болти і гайки фіксації, які можуть бути заржавленными.

    Отже, почали:

  • знімаємо задній карданний вал і звичайно ж хрестовину;

  • беремо голівку на 27 і нею відкручуємо гайку, фіксуючу вилку переднього кардана;

  • беремо зйомник, який ставиться на вилку;

  • спрессовываем вилку з шпіців;

  • беремо ключ на 13 і відкручуємо болти кріплення підвісного підшипника, які фіксують його до пластини;


  • Заміна хрестовини ваз 2110 своїми руками
    Підвісний підшипник на пластині

  • вибиваємо підшипник з валу, наполягаючи його на куточки;

  • збирається карданних назад порядку;

  • шліци слід обов'язково змастити мастилом Фіоле-1 і поєднати раннє зазначені мітки;

  • обойма ущільнення збирається після установки шлицевой частини кардана;

  • стопорні вусики загинаються після здвиження обойми вперед.


  • Покрокова інструкція, представлена читачеві вище, допоможе все автомобілістам полагодити свій автомобіль. Як відомо, ціна на послуги ремонтників сьогодні не дешеві і не скористатися даними вище порадами буде просто недоречно.

    Всі поради і рекомендації, дані вище, виконані на практиці не тільки фахівцями, але і звичайними початківцями автомобілістами.