Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі

23.12.14, Ваз
3546
  • 1 Як грамотно провести ремонт стартера на Ваз 2108
  • 1.1 Принцип роботи
  • 1.2 Ремонт
  • 1.3 Продзвонювання стартера
  • 1.4 Ремонт реле
  • 1.5 Розбір стартера

  • Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    стартер ваз 2108
    Як правило, стартер є досить складною деталлю автомобіля. Але це зовсім не означає, що його ремонт своїми силами неможливий.

    Навпаки, часто саме він піддається огляду та ремонту любителями, які досить успішно з цим справляються.У цій покрокової інструкції ми розглянемо приклад того, як діяти, якщо на Ваз 2108 ремонт стартера став необхідністю.


    Як грамотно провести ремонт стартера на Ваз 2108


    У порівнянні, досить проста конструкція стартера ваз 2108 ремонт її, якщо проводити своїми силами, обійдеться в кілька разів дешевше, ніж буде коштувати в автосервісі. Розглянемо для початку принцип роботи цієї деталі.

    Принцип роботи


    Для правильного усунення несправності слід знати роботу стартера. По суті, цей механізм є електродвигуном короткочасної дії.

    Він запускається за кілька секунд, якщо звичайно справний і акумуляторна батарея подає хороший струм. Стартер не розрахований на тривалу і довгу роботу і «ганяти» його, як деякі роблять взимку, вкрай не рекомендується.

    Саме з цієї причини дана деталь часто виходить з ладу. Причина може полягати в поганому, слабкому акумуляторі або проблемами з двигуном , а водій продовжує навантажувати стартер і тоді, на жаль, він виходить з ладу.

    Якщо ще пощастить, його можна буде відремонтувати.Як і говорилося вище, стартер виходить з ладу частіше взимку, коли відчуває просто сверхусиленные навантаження в умовах мінусових температур.

    Адже замерзле масло, що знаходиться в картері, утруднює роботу двигуна. Часто саме з-за цього на старих моделях радянських авто рекомендувалося крутити спочатку ручкою двигун, а вже потім заводити за допомогою стартера.

    Отже, стартер в процесі запуску бере на себе струмовий навантаження, рівну 450А. Погодьтеся, що дана навантаження досить велика і порівнянна зі зварювальним струмом та слідів своєї присутності не залишити не зможе.
    Увага: На ваз 2108 часто можна ремонт сдлать своїми руками. Іноді підгоряють силові контакти витягають реле мідного типу (сюди приєднується плюс від акумуляторної батареї і провід другий, ведучий на електродвигун статора).
    Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    тягове реле стартера
    Крім цього, ремонт може стати неминучістю, коли в ланцюзі спостерігається поганий контакт і внаслідок цього, силові контакти випробовують велике навантаження. Постійне проходження струму великої сили залишає на контактах сліди, що нагадують невеликі кульки, схожі на зварювальні .

    При постійному їх скупченні, контакти вигорають до такої міри, що бувають не в змозі пропускати напруга.







    Ремонт


    Отже, починаємо безпосередній розбір стартера. Це допоможе зробити відео ремонт стартера ваз 2108 ви можете в інеті, нижче буде приведена інструкція.

    Переходимо до інструкції розбирання стартера. Автомобіль бажано підняти на яму або домкрат, щоб було зручніше знімати стартер.

    Коробку передач ставимо на нейтральне положення:

  • знімаємо щиток;

  • витягуємо шланг з повітрозбірника, витягуючи його з свого рідного місця;

  • витягаємо сам стартер.


  • Знятий стартер слід ретельно оглянути, перед тим, як почати його повний розбір. Перед зняттям не забуваємо відзначити дроти, щоб потім у процесі складання, не переплутати їх місцями.

    Продзвонювання стартера


    Перш, ніж проводити на ваз 2108 ремонт стартера рекомендується його продзвонити.

    Для цього ставимо його на торець, обмотками вгору:

  • Беремо провід і прикладаємо один його кінець на плюсову клему, інший на болти стартера. Якщо крутити погано, значить проблема в стартері. Якщо ж стартер нормально працює, значить проблема не в ньому;

  • Не завадить також продзвонити реле. Впустити напругу 12 В на висновок реле, а мінус прикласти до корпусу.

    Омметр приєднати до контактних болтів. Якщо реле функціонує нормально, муфта буде відходити в отвір, а болти будуть іскрити.

    Омметр все це показує на шкалі. Якщо стрибків напруги не спостерігається, то швидше за все, реле слід замінити або провести ремонт.


  • Взагалі втягуюче реле стартера має наступний принцип дії:

  • подається 12 від замка запалювання;

  • з-за цього бендікс починає свою роботу, і важіль всередині реле замикає контакт, що йде від акумуляторної батареї;

  • плюс передається щіток стартера, які починають крутити якір;

  • шестерінки передають крутний момент бендиксу, який передає рух маховика.


  • Ремонт реле


    Таку ось має конструкцію ваз 2108 стартер. Ремонт його рекомендується починати зі зняття реле. Для вилучення його зі стартера потрібно діяти особливо обережно, щоб не зламати його.

    Для початку потрібно озброїтися наступними інструментами:









  • гайковими ключами і торцевими;

  • подовжувачем для головок торцевих;

  • викруткою;

  • торцевій головкою.


  • Йдемо далі:

  • знімаємо стартер так, як було сказано вище;

  • вивертаємо болти, що з'єднують реле зі стартером;

  • замінюємо новим реле так, щоб наконечник втягивающего реле зачепився з важелем привода;

  • ставимо стартер на місце;

  • з'єднуємо дроти.


  • Розбір стартера


    В даному випадку мова йде про корпус стартера з магнітами. Всередині нього знаходиться обмотка мідного типу. Також слід простежити потім, щоб щітки в процесі демонтажу і збірки лягли правильно.

    Зазвичай вони не хочуть уміщатися в отворі держателя, де утримують якір.

    Тому виконуємо всі в даній послідовності:

  • відвертаємо ключем на 10 дві гайки шпильок, як показано на фото нижче:


  • Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    зняття стяжних гайок шпильок
    Далі:

  • витягаємо стартер разом з якорем зі шпильок;

  • з валу якоря знімаємо центральну шестерню;

  • відвертаємо фігурної викруткою два гвинта задньої крыки;

  • знімаємо задню кришку.


  • Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    зняття задньої кришки стартера

  • витягаємо щітки в зборі;

  • потім знімаємо якір із статора;

  • на осі якоря є регулювальна шайба, яку треба витягти;

  • зняти опору валу якоря;

  • бачимо три планетарних шестерні приводу.


  • Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    три шестерні привода стартера

  • витягаємо дані шестерні;

  • тепер потрібно отримати привід (для цього натискаємо пальцем на шестерню, а підчіплюємо викруткою опору важеля/привід повинен вийти з опорою валу і важелем);

  • відокремлюємо опору від важеля.


  • Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    зняття опори з важеля стартера


  • коронну шестерню спирається торцевою частиною на дерев'яний брусок;

  • беремо ріжковий ключ на 13 і маємо його на обмежувальному кільці, як того вимагає інструкція;

  • вдаряємо молотком по ключу так, щоб спресувати стопорне кільце;

  • витягаємо запірний кільце, підчепивши викруткою;

  • тепер виймаємо обмежувальне кільце ходу шестерні приводу.


  • Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    зняття обмежувального кільця ходу шестерні приводу

  • витягаємо сам привід в зборі;

  • беремо щипці і разжимаем стопорне кільце;

  • знімаємо його.


  • Витягаємо шайбу і опору валу приводу, як показано нижче:
    Ваз 2108 ремонт стартера - робимо самі
    зняття шайби і опори вала привода

  • витягаємо з валу приводу коронну шестерню планетарного редуктора;

  • оглядаємо стан колектора і обмотки якоря (все повинно бути чисто, без слідів обвуглювання);

  • якщо на колекторі помічаємо подряпини, обробляємо мекой наждачним папером;

  • якщо спостерігається сильне обгорання або знос якоря, його потрібно замінити;

  • якщо помічаємо задираки або наволакивания матеріалів підшипників на шийці вала, обробляємо всі дрібним наждачним папером;

  • обмотку якоря перевіряємо омметром на замикання;

  • якщо зносилися щітки, то потрібно поміняти щіткотримач в зборі;

  • збірку проводимо в зворотному порядку;

  • перед установкою щіткотримача, всі пружини потрібно буде зняти і щітки всунути в напрямні.


  • Дана інструкція допоможе початківцям автомобілістам і бувалим шоферам непогано заощадити, адже ціна на новий стартер або послуги по його ремонту дуже високі сьогодні.