Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана

26.12.14, Ваз
2658
  • 1 Демонтаж карданного валу
  • 1.1 Початок робіт
  • 1.2 Безпосередній ремонт
  • 2 Збірка карданного шарніра

  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Карданний вал
    Як відомо, карданний вал автомобіля - це спеціальна деталь, без якої неможливе нормальне експлуатування найважливіших агрегатів всієї системи. Завдяки карданного валу відбувається крутний момент на агрегати і вузли.


    Демонтаж карданного валу


    Карданний вал з автомобіля знімається в тому випадку, коли він пошкоджується або порушена балансування, яка може статися в результаті появи вібрацій при рух . Нерідко демонтаж пов'язаний з повним розбиранням цієї деталі автомобіля і зміною еластичної муфти.

    Не варто говорити, що перш ніж почати на ваз 2107 ремонт кардана, необхідно озброїтися необхідними інструментами і обов'язково підняти автомобіль на естакаду або оглядову яму.

    Початок робіт


    Отже:

  • піднімаємо машину на яму;

  • важіль перемикання швидкостей переводимо на нейтральне положення;

  • демонтуємо заднє колесо;

  • беремо торцевий ключ на 13 і якщо двигун інжекторний, то відвертаємо 4 гайки, фіксують кріплення теплозахисного екрана, який знаходиться зверху каталітичного нейтралізатора;

  • виймаємо теплозахисний екран.


  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Зняття теплозахисного екрану на інжекторної сімці
    Увага: На ваз 2107 ремонт карданного валу передбачає повну і чітку послідовність дій. Тому потрібно в усьому діяти так, як написано в цій покрокової інструкції.

  • беремо фарбу або звичайний кернер і відзначаємо початкове положення вилки-фланця шарніра щодо складовою ведучої шестерні;

  • ключем на 13 рожковим вивертаємо самоконтрящиеся чотири гайки (щоб все пройшло просто, необхідно утримувати кардан від проворачиваний викруткою з широким лезом або монтуванням).


  • Увага: Варто зауважити, що якщо гайки надто вже іржаві, то знімати їх буде дуже важко. З цією метою рекомендується боротися з корозією наступним чином: з'єднання різьбове бажано промочити.

    Іншими словами, накапати туди трохи гальмівної рідини або краще оцту, трохи почекати - хвилин десять. Потім, скориставшись ріжковим ключем і викруткою, якій утримуємо провертання болтів, почати вивертати гайки.








  • після зняття болтів самоконтрящихся, роз'єднуємо фланці;

  • зрушуємо кардан вперед (і в цьому разі може стати перешкодою корозія, що утворилася за тривалий час - з цією метою молотком наносимо кілька несильних ударів по вилці, щоб витяг пройшло успішно);

  • фіксуємо кардан задній підручними засобами за шарнір і реактивні штанги заднього моста (робити це потрібно так, щоб сам кардан не торкався приводних тросів гальма);

  • знаходимо кріплять вусики обойми сальника, що знаходяться на передньому кардане;

  • розгинаємо їх викруткою шліцьового типу.


  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Розгинання фіксуючих вусиків обойми сальника

  • беремо торцевий ключ на 13 і втягає на нього подовжувач;

  • відвертаємо болти кріплення опори проміжної до поперечки;

  • починаємо виводити кардан з шліцьового з'єднання (перед цим отвязываем кардан і знімаємо його в напрямку заднього мосту).


  • Безпосередній ремонт


    На цьому демонтаж кардана закінчений. Ремонт кардана ваз 2107 продовжуємо.

    Перш, ніж починати розбирання кардана, з метою виявлення несправності, необхідно обстукати торці стопорних кілець та бажано нанести на них гальмівну рідину.

    Починаємо розбір:

  • беремо щипці для стиснення стопорних кілець;

  • витягаємо стопорні кільця (їх чотири).


  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Витяг стопорних кілець
    Підшипники знаходяться у вилках шарнірів і, якщо спостерігається велика корозія деталей, натяг в з'єднанні додатково збільшується. Щоб уникнути пошкодження вилок, яке може статися при розборі кардана, потрібно використовувати не молоток, як робиться на новому карданному валі, а спеціальний знімач.

    Крім цього, необхідно заздалегідь обробити гальмівною рідиною весь шарнір.

    Продовжуємо розбір:









  • озброюємося знімним пристроєм;

  • выпрессовываем підшипник, який потрапляє в спеціальну чашку знімача (слід знати, що підшипник вийде не повністю, а на третину).


  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Випресовування підшипника за допомогою знімного пристрою

  • кардан затискаємо в спеціальні лещата за шарнірну вилку (робиться це дуже акуратно, щоб не пошкодити трубку);

  • молотком наносимо несильні удари через выколотку за проушинам, з метою змістити хрестовину до упору у вилку (підшипник при цьому частково впрессовивается);

  • беремо відрізок якої-небудь труби;

  • робимо з неї два півкільця.


  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Два півкільця

  • ці півкільця слід встановити на шип хрестовини, яку заздалегідь треба перемістити в протилежну сторону разом з вилкою переднього кардана;

  • выпрессовываем підшипник з вилки кардана;

  • хрестовину виводимо з задньої вилки кардана;

  • таким же чином, знімаємо і інший підшипник.


  • Увага: Як і говорилося вище, щоб не деформувалася труба під час випресовування, рекомендується затискати кардан не сильно в лещата.

  • отримуємо хрестовину;

  • підшипники знімаємо шляхом нанесення ударів молотка через выколотку.


  • Збірка карданного шарніра


    На даному етапі закінчується розбір карданного валу. Тепер потрібно перейти до наступного процесу - складання карданного шарніра.

    Перед початком складання рекомендується ретельно очистити вилки шарніра від пилу і бруду. Крім цього, в процесі необхідно зуміти забезпечити необхідний осьовий зазор хрестовини, який по ідеї повинен бути рівним 001 або 0004 мм

    Не варто говорити про те, що занадто великий зазор здатний порушити правильне балансування передачі. Необхідний зазор в 001 мм і забезпечить відповідну установку стопорних кілець, які не будуть грати.

    Що стосується запасних частин, то сюди монтуються стопорні кільця товщиною від 150 до 160 мм. На нашому відео чітко показано, як проводять збірку, хоча й відбувається все на моделі.

    Важливо пам'ятати, що хрестовина і підшипники, вірніше їх комплект повинні змінюватися одночасно. Крім цього, для змащення карданів не можна застосовувати рідке масло або солідол.

    Існує спеціальне масло для шарнірів, таке як показано на фото внизу:


    Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Масло для змащення шарніра
    Отже, починаємо:

  • беремо нові підшипники і хрестовини;

  • переконуємося в їх чистоті і рясно покриваємо мастилом ШРУС-4 або Фіоле-2У;

  • отвори вушок покриваємо тонким шаром мастила для шарнірів, щоб захистити деталь від корозії;

  • беремо ущільнювальні кільця і одягаємо на шипи хрестовини (тільки потрібно стежити за тим, щоб вони дивилися роздвоєною кромкою в бік підшипника);

  • пластмасові торцеві шайби своїми руками встановлюємо в отвори шипів;

  • беремо нову хрестовину та розміщуємо її між вушками вилки.


  • Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана
    Нова хрестовина
    Йдемо далі, як описує інструкція:

  • беремо молоток і починаємо запресовувати підшипник у вилку (робимо це трохи глибше канавки, щоб стопорне кільце село правильно);

  • запрессовываем другий підшипник, перевернувши вилку кардана;

  • не забуваємо встановлювати стопорні кільця;

  • те ж саме проробляємо з другою вилкою;

  • обстукиваем вушка обох виделок, щоб підшипники добре притиснулися до стопорним кілець (під час проведення даної операції з'являються зазори, які необхідні для нормальної роботи сполук).


  • Увага: Після того, як шарнір зібраний, його потрібно буде перевірити легкість гойдання. Крім цього, не повинен бути відчутним осьовий люфт в обох вилках, що говорить про неправильне розмірі стопорних кілець.
    Ця покрокова інструкція допоможе не тільки початківцям автомобілістам отримати необхідні знання, але і стане непоганим помічником бувалих водіїв і навіть фахівців. Крім того, вона допоможе непогано заощадити, адже ціна на новий карданний вал дуже висока.