Ваз 2107: як своїми руками провести ремонт кардана

Як відомо, карданний вал автомобіля - це спеціальна деталь, без якої неможливе нормальне експлуатування найважливіших агрегатів всієї системи. Завдяки карданного валу відбувається крутний момент на агрегати і вузли.
Демонтаж карданного валу
Карданний вал з автомобіля знімається в тому випадку, коли він пошкоджується або порушена балансування, яка може статися в результаті появи вібрацій при рух . Нерідко демонтаж пов'язаний з повним розбиранням цієї деталі автомобіля і зміною еластичної муфти.
Не варто говорити, що перш ніж почати на ваз 2107 ремонт кардана, необхідно озброїтися необхідними інструментами і обов'язково підняти автомобіль на естакаду або оглядову яму.
Початок робіт
Отже:

Увага: На ваз 2107 ремонт карданного валу передбачає повну і чітку послідовність дій. Тому потрібно в усьому діяти так, як написано в цій покрокової інструкції.
Увага: Варто зауважити, що якщо гайки надто вже іржаві, то знімати їх буде дуже важко. З цією метою рекомендується боротися з корозією наступним чином: з'єднання різьбове бажано промочити.
Іншими словами, накапати туди трохи гальмівної рідини або краще оцту, трохи почекати - хвилин десять. Потім, скориставшись ріжковим ключем і викруткою, якій утримуємо провертання болтів, почати вивертати гайки.

Безпосередній ремонт
На цьому демонтаж кардана закінчений. Ремонт кардана ваз 2107 продовжуємо.
Перш, ніж починати розбирання кардана, з метою виявлення несправності, необхідно обстукати торці стопорних кілець та бажано нанести на них гальмівну рідину.
Починаємо розбір:

Підшипники знаходяться у вилках шарнірів і, якщо спостерігається велика корозія деталей, натяг в з'єднанні додатково збільшується. Щоб уникнути пошкодження вилок, яке може статися при розборі кардана, потрібно використовувати не молоток, як робиться на новому карданному валі, а спеціальний знімач.
Крім цього, необхідно заздалегідь обробити гальмівною рідиною весь шарнір.
Продовжуємо розбір:


Увага: Як і говорилося вище, щоб не деформувалася труба під час випресовування, рекомендується затискати кардан не сильно в лещата.
Збірка карданного шарніра
На даному етапі закінчується розбір карданного валу. Тепер потрібно перейти до наступного процесу - складання карданного шарніра.
Перед початком складання рекомендується ретельно очистити вилки шарніра від пилу і бруду. Крім цього, в процесі необхідно зуміти забезпечити необхідний осьовий зазор хрестовини, який по ідеї повинен бути рівним 001 або 0004 мм
Не варто говорити про те, що занадто великий зазор здатний порушити правильне балансування передачі. Необхідний зазор в 001 мм і забезпечить відповідну установку стопорних кілець, які не будуть грати.
Що стосується запасних частин, то сюди монтуються стопорні кільця товщиною від 150 до 160 мм. На нашому відео чітко показано, як проводять збірку, хоча й відбувається все на моделі.
Важливо пам'ятати, що хрестовина і підшипники, вірніше їх комплект повинні змінюватися одночасно. Крім цього, для змащення карданів не можна застосовувати рідке масло або солідол.
Існує спеціальне масло для шарнірів, таке як показано на фото внизу:

Отже, починаємо:

Йдемо далі, як описує інструкція:
Увага: Після того, як шарнір зібраний, його потрібно буде перевірити легкість гойдання. Крім цього, не повинен бути відчутним осьовий люфт в обох вилках, що говорить про неправильне розмірі стопорних кілець.
Ця покрокова інструкція допоможе не тільки початківцям автомобілістам отримати необхідні знання, але і стане непоганим помічником бувалих водіїв і навіть фахівців. Крім того, вона допоможе непогано заощадити, адже ціна на новий карданний вал дуже висока.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного