Ремонт стартера Ваз 2110 - робимо все самі
Як правило, стартер на автомобілі будь-якої марки виконує одну з найважливіших функцій. Це справжній електродвигун, без якого мотор автомобіля повноцінно не запуститься.
Слово стартер англійське, що у перекладі на російську так і означає start - пуск. Як працює стартер?
Відразу ж, після надходження струму в пристрій, він починає працювати і подає крутний момент далі до двигуна. Принцип роботи простий, тільки нерідко трапляється, що стартер виходить з ладу. Про це ми поговоримо в цій статті.
Спробуємо розібрати його схему і полагодити своїми силами.

Як розпізнати несправність стартера
Як відомо, новий автомобіль без поломок здатний пропрацювати близько п'яти років. Потім вже може вийти з ладу будь-яка «запчастина», в тому числі і стартер.
Визначається його несправність досить просто. Навіть не обов'язково везти автомобіль в сервіс обслуговування, щоб це зрозуміти.
Машина не заводиться, або стартер вимикається. Часто чути бувають постукування або нехарактерні звуки.
Багато молоді і недосвідчені автомобілісти не звертають уваги на ці нюанси і продовжують їздити. А це безпосередньо впливає на стартер і якщо його можна було ще врятувати, то після цього він може стати практично непридатним.
Бувалі шофера такого не допускають. Вони ретельно стежать за своїм автомобілем і при виявленні таких симптомів, відразу ж приступають до дії.
Ремонт стартера
Ремонт стартера ваз 2110 проводиться відразу ж після виявлення проблеми. Потрібно озброїтись терпінням, необхідними інструментами і для початку дізнатися про його схему.
схема стартера ваз 2110
Автомобільний стартер Ваз 2110 являє собою невеликий чотирисмуговий електродвигун. Він, як і говорилося вище, забезпечує первинне обертання коленвала.
У середньому три кВт енергії буває достатньо, щоб запустився бензиновий двигун на ВАЗ 2110. Ремонт стартера буває необхідний, коли пристрій не в змозі забезпечувати роботу двигуна при цьому.
Сам стартер є двигуном постійного струму, який живиться безпосередньо від батареї.Конструкція стартера має 4 щітки, завдяки яким електродвигун збільшує свою потужність, отримуючи харчування.
щітки стартера
Серед інших основних деталей і елементів стартера можна виділити:
Види стартерів
Як правило, стартери бувають двох видів: з редуктором і без нього. Майстри радять використовувати перший варіант (на Ваз 2110 стоїть саме такий). Подібний пристрій зажадає менше струму для нормальної роботи і буде забезпечувати кручення колінчастого вала при слабкому акумуляторі.
Але тривале використання такого виду стартера призводить до швидкої поломки. Виходить з ладу вращающая шестерня.
Що стосується стартера без редуктора, то він безпосередньо посилає поступальний рух на шестерні. Пристрої даного типу мають деякі переваги перед стартерами з редуктором.
Вони прості в конструкції і легко піддаються ремонту.
Демонтаж
Для того щоб приступити до ремонту стартера, необхідно його зняти.
Подивимося на схему його сполуки нижче:
схема з'єднання стартера
Ваз 2110 ремонт стартера якого здійснюється своїми руками, бажано підняти на естакаду або яму. Можна і поставити машину на домкрат, щоб було зручніше працювати.
По схемі бачимо, що стартер отримує живлення від акумуляторної батареї 1. Крім цього, на схемі видно генератор 2 вимикач 4 і сам стартер 3.
Отже, приступаємо до демонтажу, але не забуваємо зняти бризговики двигуна:

Розбір деталей і їх ремонт
Зверніть увагу, що тягове реле буває поєднано з передньою кришкою стартера особливим способом: між ними стоїть ущільнювач-прокладка. Потрібно вийняти і потім зняти пружину і якір тягового реле.
Йдемо далі:
зняття опори якірного валу
Цим не закінчується демонтаж на автомобілі Ваз 2110. Стартер, ремонт якого пов'язаний безпосередньо з його повним демонтажем і розбиранням деталей, слід ретельно оглядати в процесі розбирання.
Продовжуємо:
три шестерні редуктора
Продовжуємо, якщо шестерні в порядку:
Внизу на фото видно, як це потрібно робити:
зняття стопорного і обмежувального кільця
Продовжуємо розбирання своїми руками:
зняття важеля і роз'єднання половинок
Продовжуємо працювати, як того вимагає інструкція:
Йдемо далі:
Далі уважно оглядаємо якоря і колектор.
Тут потрібно провести кілька операцій:
На цьому можна закінчити ремонт стартера і зібрати його в зворотній послідовності.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного