Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2109: встановлюємо і ремонтуємо центральний замок

26.12.14, Ваз
6054
  • 1 Особливості центрального замку
  • 2 Переваги установки центрального замку
  • 3 Установка центрального замка на авто ВАЗ 2109
  • 4 Ремонт центрального замку
  • 4.1 Чому не працює моторчик центрального замку

  • Ваз 2109: встановлюємо і ремонтуємо центральний замок
    ВАЗ 21093 центральний замок.
    Блок центрального замку ваз 2109 забезпечує збереження транспортного засобу, яке є для водія одним з найбільш важливих факторів. Існують різні охоронні протівоугонниє системи для безпеки автомобіля.

    Важлива роль належить встановленню блокування дверей. Основне призначення пристрою - одночасне закриття та відкриття дверей в автомобілі.

    Крім цього на авто ВАЗ 2109 центральні замки здійснюють контроль над кришками багажного відділення і паливного бака.


    Особливості центрального замку


    Центральний замок являє собою систему, що об'єднує в собі:

  • На ВАЗ 2109 блок управління центральним замком або реле центрального замку . Його призначення передати до моторедукторам, які знаходяться в нішах дверей, керуючий сигнал для механізму замка.

    Це електронний пристрій, що представляє собою плату, що знаходиться в пластиковому корпусі. На корпусі знаходяться вушка, з допомогою яких пристрій фіксується в місці установки. Шість контактів реле служать для підключення керуючого роз'єму.

  • Комплект вхідних датчиків, які бувають двох видів: кінцеві перемикачі для автомобільних дверей і мікроперемикачі, розташовані в конструкції замку («микрики»). Перший фіксує поточний стан автомобільної двері і подає потрібний сигнал до блоку управління замком, «микрики» фіксують поточне розташування основних конструктивних елементів замку: центрального запірного механізму і кулачків.

  • Актуатори, вони відповідають за відкриття/закриття замків. В їх конструкцію входять металеві тяги, сполучені з тягою задніх дверей.

  • Для відкривання авто використовується брелок, пов'язаний з блоком управління.



  • Ваз 2109: встановлюємо і ремонтуємо центральний замок
    Брелок для управління блоком
    Як впливає водій на пристрій:

  • Власник автомобіля вставляє ключ у замок запалювання .

  • Повертає його.

  • Сигнал на реле подають спеціальні контакти.

  • Напруга надходить на актуатори.

  • Після активації системи трохи «утапливаются» всі кнопки блокування.

  • На випадок аварійної ситуації передбачається для всіх дверей автоматичне відкривання.


  • Порада: Для того, щоб ціна установки дистанційного управління була нижче достатньо встановити таку систему тільки на водійські двері, яка використовується найбільше.







    Переваги установки центрального замку


    Основними перевагами дистанційного управління є:

  • При запуску дистанційного режиму охорони відбувається автоматичне закривання дверей.

  • Збільшується безпека автомобіля, не залежить від водія.

  • Можлива настройка автоматичного закриття дверей.

  • При спробі стороннього відкрити двері, вона заблокується.

  • Якщо включається запалювання і закриваються двері, помітно збільшується безпека пасажирів.

  • Можливість автоматичного блокування всіх дверей, якщо швидкість збільшилася вище допустимої.

  • Систему можна активувати при включеному або вимкненому замку запалювання автомобіля.


  • Порада: При суміщенні сигналізації і центрального замку, збільшується надійність дистанційного керування спрацьовування дверей та безпеку автомобіля.

    Установка центрального замка на авто ВАЗ 2109


    На ВАЗ 2109 установка центрального замку виконується в два етапи:

  • Пристрій замку в передні двері.

  • Монтаж проводки і підключення основного центрального замку.


  • Порада: Перед проведенням робіт необхідно провести зміну проводів підключення приводу для склопідіймача.
    Для проведення робіт знадобляться:

  • Тримач оббивки.

  • Трубка гофрована.

  • Набір елементів центрального замку.

  • Клеми ножові.

  • Набір проводів.

  • Термозбіжний кембрик.


  • Монтувати блок управління центральним замком ВАЗ 21093 бажано в гаражі або в іншому місці, де ніхто не заважатиме.

    Інструкція проведення робіт своїми руками:

  • Відкручуються гвинти, фіксуючі ручку, яка потім знімається.

  • Видаляється облицювання ручки, що відповідає за відкриття дверей.

  • Всі операції повторюються для іншої двері.

  • Оббивка знімається. Для цього вона з усіх боків дверей поддевается викруткою.

  • Визначається місце встановлення замків.


  • Порада: Кращим місцем установки буде лівий нижній кут. У цьому випадку при опусканні скла, воно не зачіпає замок і не заважає водієві.









  • Робиться кілька отворів.

  • Саморізами прикручується замок.

  • Такі ж дії виконуються з іншого дверима.


  • Після проведення підготовчих робіт можна приступати до монтажу тяг замків двері до тязі центрального замку:
    Порада: Хід тяги замку незначно більше, ніж довжина тяги центрального замку, що призводить до різниці приблизно шість міліметрів. Тому потрібно поєднати центри тяг і проблем не буде. Іноді тяга зі всіх сторін не доходить приблизно на два міліметри. В цьому випадку потрібно затиснути дуже сильно гвинти, але так, щоб не пошкодити їх головки.

  • Знімається приладова панель . Для цього:

  • Протикається кілька точок біля шурупів кріплення.

  • Знаходяться дроти всередині.

  • Визначаються місця їх проходження.

  • Тут же проводяться для центрального замка нові дроти, після позбавлення від старих елементів.

  • Підключення проводів замку. У цьому випадку провід ізолюється і простягається у двері.

  • Після проведення проводів, вони просовуються через отвори, розташовані під приладовою панеллю.

  • В стійку з кожної сторони встановлюється прохідна трубка. Потрібно стежити, щоб трубка не ушкодилася.

  • Підключаються до роз'ємів всі дроти.

  • Кріпиться запобіжник.

  • З'єднується роз'єм і блок центрального замку.

  • Всі дроти прибираються під приладову панель.

  • Визначається місце, куди підключати центральний замок ВАЗ 2109 в корпусі автомобіля.


  • Порада: Якщо дроти не вистачає, його потрібно подовжити.

    Ремонт центрального замку


    Бувають випадки, коли виникають проблеми в центральному замку:

  • Водій закриває машину, а двері після закриття відразу відкриваються.


  • У цьому випадку шток майже повністю засунутий, а кінцевик має прикордонний стан. Він посилає на модуль ЦЗ команду, і всі двері теж закриваються, але через невеликий деформації механізму або двері, від удару або інших причин кінцевик перемикається назад і ЦЗ відкривається.

    Такий дефект проявляється при закриванні дверцят, штатний механізм тягу отпружинивает і відповідно шток йде в зворотне положення, що змушує двері знову відкриватися.

  • Центральний замок може працювати лише в одну сторону.


  • Причиною може бути недостатній фіксації на тязі активатора гвинта.

  • Виникає деренчання при відкритті/закритті ЦЗ, та відсутній рух штока.


  • Причина може критися в поломці зубців на пластмасовій шестірні, яка передає обертання до зубів. штока через вал моторчика.
    Ваз 2109: встановлюємо і ремонтуємо центральний замок
    Пластмасова шестірня центрального замку

  • В активаторі моторчик виготовлений з латуні. При тривалій експлуатації він розбиває посадкове отвір шестерні, і з часом вона буде прокручуватись на валу.

  • На ВАЗ 2109 не працює центральний замок, а рух штока може бути від руки. Можлива робота замку через раз. Це, швидше за все, вказує на вихід з ладу моторчика ЦЗ. На фото зображений в розібраному вигляді моторчик активатора.



  • Ваз 2109: встановлюємо і ремонтуємо центральний замок
    Моторчик активатора

    Чому не працює моторчик центрального замку


    Отже:

  • Обірвалася обмотка біля одного з полюсів.

  • Більш однієї секунди подається напруга живлення. У цьому випадку колектор розігрівається і по закінченні руху сильно гарячий колектор розплавляє пластмасу під його пластинами.

    Підпружинені щітки починають з'єднуватися, при цьому видавлюється розплавлена пластмаса. Після того як щітки з'єднаються, може згоріти запобіжник живлення ЦЗ і шток активатора перестане рухатися навіть рукою.

  • Моторчик перегрівається з-за тривалого відкриття/закриття за невеликий період часу - до 40секунд.

  • Зносилися пластини колектора. На це вказує не постійне, а періодичне (через раз) спрацьовування центрального замку. В цьому випадку, можливо, загусла мастило, або видавив з-під пластин пластик нагору, з-за великої тривалості імпульсу, що веде до перегорання колектора.


  • Яка для авто ВАЗ 2109 схема центрального замку, як вона працює добре видно на відео.

    Причин, із-за чого не працює центральний замок досить багато. Деякі пов'язані з кліматичними особливостями місцевості, де експлуатується автомобіль, інші відбуваються після неправильного монтажу або регулювання замку.

    У будь-якому випадку монтаж центрального замку допомагає водієві зберегти автомобіль від проникнень сторонніх.