Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: як вимірюється компресія двигуна

26.12.14, Ваз
2433
  • 1 Причини низької компресії
  • 2 Перевірка компресії
  • 3 Підвищення компресії
  • 3.1 Антониум
  • 3.2 Добавки в бензин і масло

  • Ваз 2112: як вимірюється компресія двигуна
    Компресія двигуна ваз 2112 вимірювання тиску в циліндрах двигуна
    Компресія в двигуні ваз 2112 це найважливіший показник для проведення діагностики несправностей двигуна без розбирання. Компресією двигуна називається тиск в його циліндрах, яке створюється в самому кінці такту стиснення. Коли недостатня компресія в двигуні ваз 21124 то потужність мотора помітно знижується.

    Різниця значень тиску в кожному циліндрі, і її середнє значення, дають можливість визначати досить точно рівень загального зносу поршневої групи двигуна, і виявити несправності в поршневої системі і в системі деталей механізму клапанів.


    Причини низької компресії


    Причину слабкої компресії двигуна можна з'ясувати, подаючи в циліндр стиснене повітря:

  • Поршень в циліндрі при цьому наведено попередньо (ВМТ) при такті стиснення

  • Щоб подати повітря в камеру згоряння зніміть з компрессометра конусний гумовий наконечник і підключіть до нього шланг від компресора

  • Виверніть свічку запалювання та вставте наконечник в отвір, потім подайте повітря під тиском близько 02 - 03 МПа в циліндр

  • Щоб при цьому коленвал двигуна не проворачивался, слід включити передачу, і застопорити автомобіль при допомоги стоянкового гальма

  • Після цього можна визначити причину низької компресії

  • Коли витік повітря йде через дросельний вузол, вона вказує на порушену герметичність прилягання впускного клапана

  • Коли повітря продавлюється через глушник, це означає, що не герметично прилягає випускний клапан

  • Коли у вас пошкоджена прокладка, що стоїть під головкою блоку циліндрів, тоді повітря виходить через горловину вашого розширювального бачка, в ньому з'являються бульбашки

  • Витік в сусідній циліндр діагностується по характерному для цього процесу шипящему звуку


  • Перевірка компресії




    Для перевірки тиску існує спеціальний прилад - під назвою компрессометр.

    Продаються такі прилади в магазинах запчастин на автомобілі:

  • Сьогодні вже існують компресометри з різьбовим штуцером, щоб вворачивать їх замість свічок запалювання

  • Крім того, є компресометри мають замість різьбового штуцера гумові наконечники

  • Компрессометр, що має таку конструкцію просто міцно притискають до отвору при перевірці компресії

  • Для того, щоб свідчення компрессометра вийшли максимально точними, вам просто необхідний справний стартер, електричні ланцюга, акумуляторна батарея повністю заряджена

  • Запустіть двигун і прогрійте його, температура перевірки 80-90градусов

  • Скидаємо тиск в системі подачі палива

  • Потім запобіжник паливного насоса знімаємо, щоб знеструмити і паливний насос

  • Знімаємо дроти з котушки запалювання і вивертаємо всі свічки

  • Вворачиваем компрессометр (або притискаємо, якщо прилад притискного типу, як на фото нижче) в отвір для свічки перевіряється циліндра


  • Ваз 2112: як вимірюється компресія двигуна
    Вставляємо в компрессометр отвір від свічки, помічник у цей час обертає стартером двигун

  • Якщо компрессометр у вас притискної, тоді вам знадобиться помічник

  • Нехай він натисне до упору педаль акселератора, для того щоб повністю (максимально) відкрилася дросельна заслінка (поки ви тримаєте компрессометр)

  • Потім, не відпускаючи педалі, нехай він включає стартер і крутить їм колінвал мотора, поки тиск усередині циліндра не перестане збільшуватися

  • Що приблизно буде відповідати чотирьох тактів стиснення

  • Адже для того, щоб отримати правильні показання компрессометра, колінвал неодмінно повинен обертатися зі швидкістю має межі не нижче 180-350оборотов в хвилину

  • Запишіть показання компрессометра, потім встановіть його на нуль стрілку

  • Щоб скинути показання, вам треба натиснути на клапан випускає повітря

  • Компресометри мають різне пристрій і свідчення скидаються теж різними способами

  • Потім повторюємо операції, написані вище для всіх циліндрів

  • В циліндрах тиск не повинен бути нижче 10 МегаПаскаля і різниця показань в циліндрах не допускається більше ніж 0.1 МегаПаскаль

  • Знижена компресія двигуна ваз 21124 в окремих циліндрах може виникнути з-за нещільного прилягання (нещільної посадки) його клапанів в сідлах, з-за пошкодження прокладки під головку блоку циліндрів, а так само поломки або пригорання (залягання) поршневих кілець

  • Коли знижена компресії виявлена у всіх без винятку циліндрах, виходить, відбувся знос (поломка) поршневих кілець

  • Щоб правильно визначити причину недостатньої компресії рекомендується залити в кожен циліндр, що має знижену компресією 20кубиков (кубічних сантиметрів - скористайтесь медичним одноразовим шприцом) чистого масла (моторного) і знову вимірюється компресія

  • Коли показання компрессометра підвищуються, це означає, що, швидше за все, пошкоджені поршневі кільця

  • А коли значення компресії зовсім не змінилося, це означає, що до сідел погано прилягають тарілки клапанів, або пошкоджена прокладка під головку блоку циліндрів

  • Або найнеприємніший варіант - прогорів поршень, з сучасним якістю палива і запчастин це не дивно, мені траплялося бути свідком такого явища


  • Підвищення компресії


    Компресія в двигуні на ваз 2112 може бути піднята до стартового значення і навіть збільшено.

    Для цього треба розуміти фактори, що впливають на неї і як на них впливати:









  • Підвищення компресії в моторі залежить від багатьох різних факторів - таких як положення дросельної заслінки, якість подачі палива в його циліндри, температура мотора і інші

  • Крім того, компресія двигуна в будь-якому автомобілі поступово знижується, це відбувається при тривалій його експлуатації внаслідок природного зносу деталей ЦПГ

  • Його потужність теж знижується, при цьому витрата палива поступово збільшується

  • Для того, щоб продовжити термін служби двигуна до капітального ремонту, який вимагає певних підвищених матеріальних витрат, вам необхідно виробити підвищення компресії раціональними способами

  • Питання підвищення компресії в моторі без капітального ремонту досить часто цікавить багатьох автолюбителів


  • Існують різні можливості збільшення компресії своїми руками, які ми зараз представимо вам:








  • Компресія в циліндрах повністю залежить від величини тиску в них, тобто від «ступеня стиснення»

  • Тому компресія підвищується з збільшенням ступеня стиснення

  • При цьому стан роботи мотора визначається величиною його компресії

  • Тому дуже важливо правильно виконати процедуру вимірювання і підвищення компресії

  • А для цього нам необхідно, щоб мотор був прогрітий повністю, при цьому відкрито його повітряний фільтр, і всі свічки повинні бути викручені

  • Компресія, виміряна у всіх циліндрах не повинна відрізнятися більш ніж на 0.1 МегаПаскаль

  • Виявивши знижений рівень компресії, вам необхідно з'ясувати точну причину цього явища


  • Причини були перераховані вище, після їх з'ясування наша наступна інструкція дозволить вам підвищити компресію.

    Антониум


    Підняття компресії в моторі без капітального ремонту стало можливим на сьогодні завдяки винайденому нано - оптимізатора для металу під назвою Атониум:

  • Головним завданням такого препарату є так звана «оптимізація» тертьових поверхонь, його проникнення всередину металу до 15 міліметрів і зміни властивостей металу в тертьових деталях

  • Утворюється новий шар, який виконує функцію захисту поверхні від руйнування, стирання, вона стає набагато більш міцної

  • Згладжені і вирівняні поверхні поршня і циліндра перестають пропускати горючу суміш в картер двигуна, в результаті цього компресія істотно збільшується

  • Слід знати, що Атониум слід застосовувати регулярно, щоб уберегти деталі мотора від швидкого зносу

  • Майже відразу після виконаної обробки гладкість пар тертя забезпечує підвищення компресії, яка навіть перевищує дані, записані в технічному паспорті машини

  • Виключно позитивні відгуки власників використовують антониум для своїх автомобілів говорять про відмінну ефективність такого способу підвищення компресії

  • Результати як кажуть, видно «на обличчя», потужність мотора значно підвищується просто на очах, і при цьому помітно зменшується витрата палива


  • Добавки в бензин і масло


    Присадки - вони ж паливні і масляні добавки - спеціальні речовини, що наливаються в паливний бак машини (або у мастило), щоб підвищити продуктивність двигуна, їх ціна окупається продовженням терміну служби деталей двигуна.

    Отже:

  • Існують декілька різних типів паливних присадок, які використовуються для підвищення компресії в моторі автомобіля

  • Кисневмісні добавки до палива переплітаються з киснем

  • Результат від застосування є скорочення токсичності викидів (краще згоряння суміші в циліндрах) і підвищення октанового числа бензину

  • Що забезпечує набагато краще і чисте горіння суміші і підвищений стиснення в циліндрах двигуна

  • Перша категорія присадок, про яку ми розповіли, є ефіром на кисневої основі

  • Друга категорія присадок містить добавки на основі спиртів

  • Тут чисте підняття октанового числа пального




  • Крім того, знизити знос і підняти компресію в моторі допомагають масляні добавки:

  • Про одну з них - Антониум вже розказано вище

  • Присадки відроджують і відновлюють метал на поверхнях тертя на молекулярному рівні

  • Утворюється керамічний шар, що містить (має) хороші теплообмінні характеристики, стійкість до тертя і високих температур

  • Цей керамічний шар заповнює собою деформовані частини в металевих поверхнях на мікроскопічному рівні і таким чином зменшує їх

  • Хімічні та інші властивості присадок можуть тривати 70000 кілометрів пробігу, що відповідає кільком циклів заміни масла

  • Збільшення стиснення досягається в результаті наявності (появи, освіти) керамічних шарів, заповнюють собою мікро тріщини і деформації на стінках циліндрів і поверхнях кілець


  • Примітка: З часом автомобілісти стали скаржитися, що після тривалого застосування масляних присадок і нано кондиціонерів металу, в процесі капітального ремонту потрібна заміна коленвала, розподільних валів, циліндрів і поршнів, так як з-за керамічного шару вони більше не підлягають обробці (проточці) у верстаті.
    От і все, як мені здається, відео тут не потрібно, однак ніхто вам не заважає його подивитися.