1 Причини низької компресії 2 Перевірка компресії 3 Підвищення компресії 3.1 Антониум 3.2 Добавки в бензин і масло Компресія двигуна ваз 2112 вимірювання тиску в циліндрах двигуна
Компресія в двигуні ваз 2112 це найважливіший показник для проведення діагностики несправностей двигуна без розбирання. Компресією двигуна називається тиск в його циліндрах, яке створюється в самому кінці такту стиснення. Коли недостатня компресія в двигуні ваз 21124 то потужність мотора помітно знижується.
Різниця значень тиску в кожному циліндрі, і її середнє значення, дають можливість визначати досить точно рівень загального зносу поршневої групи двигуна, і виявити несправності в поршневої системі і в системі деталей механізму клапанів.
Причини низької компресії
Причину слабкої компресії двигуна можна з'ясувати, подаючи в циліндр стиснене повітря:
Поршень в циліндрі при цьому наведено попередньо (ВМТ) при такті стиснення Щоб подати повітря в камеру згоряння зніміть з компрессометра конусний гумовий наконечник і підключіть до нього шланг від компресора Виверніть свічку запалювання та вставте наконечник в отвір, потім подайте повітря під тиском близько 02 - 03 МПа в циліндр Щоб при цьому коленвал двигуна не проворачивался, слід включити передачу, і застопорити автомобіль при допомоги стоянкового гальма Після цього можна визначити причину низької компресії Коли витік повітря йде через дросельний вузол, вона вказує на порушену герметичність прилягання впускного клапана Коли повітря продавлюється через глушник, це означає, що не герметично прилягає випускний клапан Коли у вас пошкоджена прокладка, що стоїть під головкою блоку циліндрів, тоді повітря виходить через горловину вашого розширювального бачка, в ньому з'являються бульбашки Витік в сусідній циліндр діагностується по характерному для цього процесу шипящему звуку Перевірка компресії
Для перевірки тиску існує спеціальний прилад - під назвою компрессометр.
Продаються такі прилади в магазинах запчастин на автомобілі:
Сьогодні вже існують компресометри з різьбовим штуцером, щоб вворачивать їх замість свічок запалювання Крім того, є компресометри мають замість різьбового штуцера гумові наконечники Компрессометр, що має таку конструкцію просто міцно притискають до отвору при перевірці компресії Для того, щоб свідчення компрессометра вийшли максимально точними, вам просто необхідний справний стартер, електричні ланцюга, акумуляторна батарея повністю заряджена Запустіть двигун і прогрійте його, температура перевірки 80-90градусов Скидаємо тиск в системі подачі палива Потім запобіжник паливного насоса знімаємо, щоб знеструмити і паливний насос Знімаємо дроти з котушки запалювання і вивертаємо всі свічки Вворачиваем компрессометр (або притискаємо, якщо прилад притискного типу, як на фото нижче) в отвір для свічки перевіряється циліндра Вставляємо в компрессометр отвір від свічки, помічник у цей час обертає стартером двигун
Якщо компрессометр у вас притискної, тоді вам знадобиться помічник Нехай він натисне до упору педаль акселератора, для того щоб повністю (максимально) відкрилася дросельна заслінка (поки ви тримаєте компрессометр) Потім, не відпускаючи педалі, нехай він включає стартер і крутить їм колінвал мотора, поки тиск усередині циліндра не перестане збільшуватися Що приблизно буде відповідати чотирьох тактів стиснення Адже для того, щоб отримати правильні показання компрессометра, колінвал неодмінно повинен обертатися зі швидкістю має межі не нижче 180-350оборотов в хвилину Запишіть показання компрессометра, потім встановіть його на нуль стрілку Щоб скинути показання, вам треба натиснути на клапан випускає повітря Компресометри мають різне пристрій і свідчення скидаються теж різними способами Потім повторюємо операції, написані вище для всіх циліндрів В циліндрах тиск не повинен бути нижче 10 МегаПаскаля і різниця показань в циліндрах не допускається більше ніж 0.1 МегаПаскаль Знижена компресія двигуна ваз 21124 в окремих циліндрах може виникнути з-за нещільного прилягання (нещільної посадки) його клапанів в сідлах, з-за пошкодження прокладки під головку блоку циліндрів, а так само поломки або пригорання (залягання) поршневих кілець Коли знижена компресії виявлена у всіх без винятку циліндрах, виходить, відбувся знос (поломка) поршневих кілець Щоб правильно визначити причину недостатньої компресії рекомендується залити в кожен циліндр, що має знижену компресією 20кубиков (кубічних сантиметрів - скористайтесь медичним одноразовим шприцом) чистого масла (моторного) і знову вимірюється компресія Коли показання компрессометра підвищуються, це означає, що, швидше за все, пошкоджені поршневі кільця А коли значення компресії зовсім не змінилося, це означає, що до сідел погано прилягають тарілки клапанів, або пошкоджена прокладка під головку блоку циліндрів Або найнеприємніший варіант - прогорів поршень, з сучасним якістю палива і запчастин це не дивно, мені траплялося бути свідком такого явища Підвищення компресії
Компресія в двигуні на ваз 2112 може бути піднята до стартового значення і навіть збільшено.
Для цього треба розуміти фактори, що впливають на неї і як на них впливати:
Підвищення компресії в моторі залежить від багатьох різних факторів - таких як положення дросельної заслінки, якість подачі палива в його циліндри, температура мотора і інші Крім того, компресія двигуна в будь-якому автомобілі поступово знижується, це відбувається при тривалій його експлуатації внаслідок природного зносу деталей ЦПГ Його потужність теж знижується, при цьому витрата палива поступово збільшується Для того, щоб продовжити термін служби двигуна до капітального ремонту, який вимагає певних підвищених матеріальних витрат, вам необхідно виробити підвищення компресії раціональними способами Питання підвищення компресії в моторі без капітального ремонту досить часто цікавить багатьох автолюбителів Існують різні можливості збільшення компресії своїми руками, які ми зараз представимо вам:
Компресія в циліндрах повністю залежить від величини тиску в них, тобто від «ступеня стиснення» Тому компресія підвищується з збільшенням ступеня стиснення При цьому стан роботи мотора визначається величиною його компресії Тому дуже важливо правильно виконати процедуру вимірювання і підвищення компресії А для цього нам необхідно, щоб мотор був прогрітий повністю, при цьому відкрито його повітряний фільтр, і всі свічки повинні бути викручені Компресія, виміряна у всіх циліндрах не повинна відрізнятися більш ніж на 0.1 МегаПаскаль Виявивши знижений рівень компресії, вам необхідно з'ясувати точну причину цього явища Причини були перераховані вище, після їх з'ясування наша наступна інструкція дозволить вам підвищити компресію.
Антониум
Підняття компресії в моторі без капітального ремонту стало можливим на сьогодні завдяки винайденому нано - оптимізатора для металу під назвою Атониум:
Головним завданням такого препарату є так звана «оптимізація» тертьових поверхонь, його проникнення всередину металу до 15 міліметрів і зміни властивостей металу в тертьових деталях Утворюється новий шар, який виконує функцію захисту поверхні від руйнування, стирання, вона стає набагато більш міцної Згладжені і вирівняні поверхні поршня і циліндра перестають пропускати горючу суміш в картер двигуна, в результаті цього компресія істотно збільшується Слід знати, що Атониум слід застосовувати регулярно, щоб уберегти деталі мотора від швидкого зносу Майже відразу після виконаної обробки гладкість пар тертя забезпечує підвищення компресії, яка навіть перевищує дані, записані в технічному паспорті машини Виключно позитивні відгуки власників використовують антониум для своїх автомобілів говорять про відмінну ефективність такого способу підвищення компресії Результати як кажуть, видно «на обличчя», потужність мотора значно підвищується просто на очах, і при цьому помітно зменшується витрата палива Добавки в бензин і масло
Присадки - вони ж паливні і масляні добавки - спеціальні речовини, що наливаються в паливний бак машини (або у мастило), щоб підвищити продуктивність двигуна, їх ціна окупається продовженням терміну служби деталей двигуна.
Отже:
Існують декілька різних типів паливних присадок, які використовуються для підвищення компресії в моторі автомобіля Кисневмісні добавки до палива переплітаються з киснем Результат від застосування є скорочення токсичності викидів (краще згоряння суміші в циліндрах) і підвищення октанового числа бензину Що забезпечує набагато краще і чисте горіння суміші і підвищений стиснення в циліндрах двигуна Перша категорія присадок, про яку ми розповіли, є ефіром на кисневої основі Друга категорія присадок містить добавки на основі спиртів Тут чисте підняття октанового числа пального Крім того, знизити знос і підняти компресію в моторі допомагають масляні добавки:
Про одну з них - Антониум вже розказано вище Присадки відроджують і відновлюють метал на поверхнях тертя на молекулярному рівні Утворюється керамічний шар, що містить (має) хороші теплообмінні характеристики, стійкість до тертя і високих температур Цей керамічний шар заповнює собою деформовані частини в металевих поверхнях на мікроскопічному рівні і таким чином зменшує їх Хімічні та інші властивості присадок можуть тривати 70000 кілометрів пробігу, що відповідає кільком циклів заміни масла Збільшення стиснення досягається в результаті наявності (появи, освіти) керамічних шарів, заповнюють собою мікро тріщини і деформації на стінках циліндрів і поверхнях кілець Примітка: З часом автомобілісти стали скаржитися, що після тривалого застосування масляних присадок і нано кондиціонерів металу, в процесі капітального ремонту потрібна заміна коленвала, розподільних валів, циліндрів і поршнів, так як з-за керамічного шару вони більше не підлягають обробці (проточці) у верстаті.
От і все, як мені здається, відео тут не потрібно, однак ніхто вам не заважає його подивитися.