Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як виконується діагностика свічок ваз 2112

26.12.14, Ваз
2367
  • 1 Виявляємо проблему
  • 1.1 Вибір свічок

  • Як виконується діагностика свічок ваз 2112
    Білі свічки ваз 21124 викручуємо і перевіряємо
    Ваз 2112 чорні свічки означають неполадки в роботі циліндра, з якого вони викручені. Поява нагару на свічках будь-якого кольору пов'язане з виникненням перебоїв при роботі мотора, нестабільності холостого ходу, падінням потужності і зростанням витрат палива.

    Спершу вам слід розібратися, чому в ваз 2112 чорніють свічки, так як перше що приходить в голову це почистити або замінити їх, і ви зовсім не замислюєтеся про причини такого явища, адже такі дії не можуть вирішити проблему.


    Виявляємо проблему


    Заміна свічок є регламентованої операцією, яку треба провести через 15тысяч кілометрів пробігу автомобіля:

  • З часом з-за втрати герметичності в різьбовому з'єднанні головки і самої свічки

  • І хоча свічка відмінно працює на холостих і середніх оборотах, на високих з'являються пропуски запалювання

  • Перевіряючи їх п'єзо - пістолетом ви нічого не виявите, так як тестування свічки виконується без навантаження

  • Своїми руками провести заміну завдання найпростіша, з нею здатний впоратися будь-який водій, щоб не створити собі проблем, важливо буде знати лише маленькі нюанси


  • Для викручування свічок потрібен буде лише свічковий ключ, а при відсутності такого, підходить глибока головка «21» і вороток до неї.

    Потім виконуємо такі дії:

  • Акуратно зніміть зі свічок броні проводу(див. Дроти свічок запалення, як причина неполадок ), підводять висока напруга і покладіть на головку блоку

  • При цьому знімати броні дроти, що підводять висока напруга необхідно, тримаючись пальцями виключно за захисний ковпачок

  • Якщо тягти за провід, то можна легко розірвати контакт, що з'єднує провід з ковпачком, а після цього доведеться придбати та замінити комплект броні проводів (так як поштучно такі дроти продаються)

  • Не варіант замінити один броні провід іншим від іншого циліндра (найчастіше дроти мають різний опір, і іскра може просто пропасти або ослабнути)

  • Ціна питання, як ви зрозуміли, зросте, зайві витрати не потрібні нікому

  • Після того як зняли проводу треба механічним способом (залізною щіткою) зняти нагар, а так само накопичилася бруд навколо гнізд, у які вставлені свічки

  • Ця процедура виконується з метою уникнути попадання в циліндри (в камеру згоряння) сміття і пилу, що може негативно позначитися на роботі мотора

  • Відмивати таку бруд більш тривалий і необґрунтована трата вашого часу, потім ще треба буде чекати, поки висохне, інакше бруд з краплями миючої рідини проникне в мотор

  • Беремо ключ свічний «21» і викручуємо всі свічки з мотора, (якщо у вас головка, тоді головкою) як на фото


  • Як виконується діагностика свічок ваз 2112
    Беремо голівку з комірчиком «21» і викручуємо їй всі свічки
    Увага: Свічки викручують тільки на зупиненому і, повністю остиглому моторі, не дотримуючи це правило, ви неодмінно обпалите руки, однозначно пошкодите різьблення в голівці, і збільшите вартість і тривалість ремонту.

  • Якщо ви зірвали свічку з «мертвої» точки, однак викручується вона туго, поспішати не рекомендується, краще повернути її на кілька обертів тому (у напрямку закручування), потім знову акуратно викручувати

  • Ці дії спрямовані на збереження різьби в голівці, якщо свічка туго вивертається, можливо, на стінках, або стержні з'явився сильний нагар


  • Уважно оглядаємо все вийняті свічки, так як за їх зовнішнім виглядом, можна зрозуміти, які проблеми у вас з движком, тому перш ніж замінити їх, треба зрозуміти ваз 2112 білий наліт свічки причина(див. Білий наліт на всіх свічках ваз означає несправності в системі запалювання ).

    Отже:
















  • Якщо циліндр працює нормально (як йому і належить), тоді спідниця центрального електроду свічки колір має світло-коричневий, і мінімальний нагар або наліт і повна відсутність жирних слідів

  • Якщо всі свічки мотора в такому стані, тоді залишається заздрити власнику, у нього буде мінімальний витрата пального, повна відсутність потреби в доливці мастила в проміжках між замінами його, і максимальна потужність мотора

  • Двигун з підвищеним витратою бензину має центральні електроди свічок вкриті оксамитово-чорним нальотом (нагаром)

  • На ваз 2112 свічки чорніють від чого? Відбувається почорніння з ряду причин: сильне збагачення повітряно-паливної суміші (таке виходить з-за порушеною регулювання карбюратора або поломки інжектора) можливо сильно засмітився повітряний фільтр (таке відбувається, коли фільтр виробив або майже виробив свій ресурс)

  • При надмірно бідної суміші в циліндрах на ваз 2112 білі свічки або покриті світло-сірим нальотом, це дуже серйозний привід, щоб затурбуватися

  • Так як на обличчя ознаки сильного збіднення суміші, при цьому відбувається перегрів циліндрів, камер згоряння і свічок, згодом забезпечить вам прогоряння випускного клапана, закипання мотора і навіть клин поршня з обривом шатуна

  • Виникнення нальоту, має червонуватий відтінок, кольором, що нагадує цегла, викликане застосуванням пального, що містить величезну кількість різноманітних присадок, у складі яких присутні метал

  • При тривалому використанні такого бензину відбувається поява шару відкладень металу, ці відклади утворюють хороший електропровідний наліт на ізоляції, в результаті вийде, що через наліт стане проходити струм, між електродами іскра пропаде, і свічка просто перестане працювати

  • Сліди масла на різьбі або електродах свічки, як правило, означають пошкодження сальників клапанів ( ковпачків маслозйомних )

  • Мотор з тиками свічками після стоянки троїть відразу після пуску, однак його робота стабілізується, коли мотор прогрівається

  • Крім того, виникає підвищення витрати моторного масла, і біло-сині вихлопи при запуску з вихлопного колектора

  • Якщо центральний електрод, і все інше покриті товстим шаром моторного масла, змішаного з бензином і частинками стружки, що виникають при руйнуванні ЦПГ, яке відбувається в цьому циліндрі, стає зрозуміло, що циліндр не працює

  • Причинами можуть бути або зруйнований клапан, поломка перегородок, які є між поршневими кільцями, застряванню дрібних частинок металу між клапаном і сідлом

  • Мотор в подібному випадку «троїть» без перерв, і відчувається помітна втрата його потужності, а витрата пального зростає майже вдвічі. Тут єдиний вихід - провести капітальний ремонт

  • Коли виявляємо, що сталося повне руйнування центрального електрода і керамічної спідниці, причину слід шукати в наступному:

  • Можливо, ви допустили тривалу роботу двигуна з детонацією, значить, заливали бензину не відповідної марки, з низьким октановим числом, або виставили занадто раннє запалювання, не виключений варіант з бракованої свічкою

  • Підказує нам несправність «троение» мотора, як вище вже описано

  • Залишається сподіватися, що шматки електрода з ізолятором вилетіли через глушник, і не застрягнуть під клапаном, що потребує ремонту головки движка

  • Обростання електрода зольными відкладеннями, будь-якого кольору і вигляду, означає нормальну роботу паливної системи

  • Причина подібного наросту криється в попаданні масла з-за залягання поршневих кілець або поява вироблення на поршні

  • Поєднується з підвищеною витратою масла, при натисканні на педаль газу, виходить сильне, сиза або синє димлення через вихлопну трубу


  • Коли всі свічки викручені, приступаємо до вкручиванию нових, заздалегідь придбаних в магазині:

  • Вставляємо і закручуємо їх руками, до тих пір, поки ваші пальці не почнуть прослизати, потім, скориставшись свічковим ключем, доводимо до повного закручування

  • При цьому дотримуйтесь акуратність і пильність, інакше зірвете різьблення

  • А зіпсована різьба у голівці по причині надмірного затягування буде загрожувати вам великими проблемами при виконанні наступних замін свічок

  • Ось наша інструкція і підійшла до свого завершального етапу

  • Відразу після вкручування свічок, ми можемо надіти броні проводу (враховуючи порядок підключення)

  • Движок після такої процедури просто зобов'язаний запуститися відразу, і працювати при цьому рівно і стабільно



  • Вибір свічок


    З заміною вам тепер усе зрозуміло, залишилося навчитися вибирати свічки і уникати підробок:

  • Зараз ринки наповнені неякісними і підробленими запчастинами, і свічками в тому числі

  • Тому, купуючи нові, уважно огляньте зовнішній вигляд упаковки, як правило, підроблені запчастини мають розмитість контурів етикетки, фірмові запчастини мають ідеальну упаковку

  • Відсутність упаковки миттєво видає підробку, фірмові свічки без упаковки не виробляються

  • Відразу огляньте зовнішній вигляд електродів, центральний електрод фірмової свічки має правильну форму циліндра і володіє гладкою поверхнею

  • Будь-які видимі дефекти електродів однозначно означають підробку

  • Крім того, видає підробку скошений (кривий) бічний електрод

  • Зверніть увагу на різьбу, вона ідеально гладка у фірмових свічок, а щербини і відколи з потрохами видадуть підробку

  • Ізолятор свічки повинен бути гладким ідеально, поздовжні шви видають підробку

  • Підробкою вважаються свічки з розмитою написом на ізоляторі, на фірмових напис чіткий і розбірливий

  • Фірмові свічки запалювання не можуть бути дешевими, низька ціна теж повинна вам сигналити про підробку

  • Якщо ущільнювальне кільце знімається зі свічки, або свинчивается по різьбі, значить перед вами підробка, з фірмовою свічки його неможливо зняти


  • Відео матеріал заповнить прогалини та незрозумілі моменти нашої статті.