1 Виявляємо проблему 1.1 Вибір свічок Білі свічки ваз 21124 викручуємо і перевіряємо
Ваз 2112 чорні свічки означають неполадки в роботі циліндра, з якого вони викручені. Поява нагару на свічках будь-якого кольору пов'язане з виникненням перебоїв при роботі мотора, нестабільності холостого ходу, падінням потужності і зростанням витрат палива.
Спершу вам слід розібратися, чому в ваз 2112 чорніють свічки, так як перше що приходить в голову це почистити або замінити їх, і ви зовсім не замислюєтеся про причини такого явища, адже такі дії не можуть вирішити проблему.
Виявляємо проблему
Заміна свічок є регламентованої операцією, яку треба провести через 15тысяч кілометрів пробігу автомобіля:
З часом з-за втрати герметичності в різьбовому з'єднанні головки і самої свічки І хоча свічка відмінно працює на холостих і середніх оборотах, на високих з'являються пропуски запалювання Перевіряючи їх п'єзо - пістолетом ви нічого не виявите, так як тестування свічки виконується без навантаження Своїми руками провести заміну завдання найпростіша, з нею здатний впоратися будь-який водій, щоб не створити собі проблем, важливо буде знати лише маленькі нюанси Для викручування свічок потрібен буде лише свічковий ключ, а при відсутності такого, підходить глибока головка «21» і вороток до неї.
Потім виконуємо такі дії:
Акуратно зніміть зі свічок броні проводу(див. Дроти свічок запалення, як причина неполадок ), підводять висока напруга і покладіть на головку блоку При цьому знімати броні дроти, що підводять висока напруга необхідно, тримаючись пальцями виключно за захисний ковпачок Якщо тягти за провід, то можна легко розірвати контакт, що з'єднує провід з ковпачком, а після цього доведеться придбати та замінити комплект броні проводів (так як поштучно такі дроти продаються) Не варіант замінити один броні провід іншим від іншого циліндра (найчастіше дроти мають різний опір, і іскра може просто пропасти або ослабнути) Ціна питання, як ви зрозуміли, зросте, зайві витрати не потрібні нікому Після того як зняли проводу треба механічним способом (залізною щіткою) зняти нагар, а так само накопичилася бруд навколо гнізд, у які вставлені свічки Ця процедура виконується з метою уникнути попадання в циліндри (в камеру згоряння) сміття і пилу, що може негативно позначитися на роботі мотора Відмивати таку бруд більш тривалий і необґрунтована трата вашого часу, потім ще треба буде чекати, поки висохне, інакше бруд з краплями миючої рідини проникне в мотор Беремо ключ свічний «21» і викручуємо всі свічки з мотора, (якщо у вас головка, тоді головкою) як на фото Беремо голівку з комірчиком «21» і викручуємо їй всі свічки
Увага: Свічки викручують тільки на зупиненому і, повністю остиглому моторі, не дотримуючи це правило, ви неодмінно обпалите руки, однозначно пошкодите різьблення в голівці, і збільшите вартість і тривалість ремонту.
Якщо ви зірвали свічку з «мертвої» точки, однак викручується вона туго, поспішати не рекомендується, краще повернути її на кілька обертів тому (у напрямку закручування), потім знову акуратно викручувати Ці дії спрямовані на збереження різьби в голівці, якщо свічка туго вивертається, можливо, на стінках, або стержні з'явився сильний нагар Уважно оглядаємо все вийняті свічки, так як за їх зовнішнім виглядом, можна зрозуміти, які проблеми у вас з движком, тому перш ніж замінити їх, треба зрозуміти ваз 2112 білий наліт свічки причина(див. Білий наліт на всіх свічках ваз означає несправності в системі запалювання ).
Отже:
Якщо циліндр працює нормально (як йому і належить), тоді спідниця центрального електроду свічки колір має світло-коричневий, і мінімальний нагар або наліт і повна відсутність жирних слідів Якщо всі свічки мотора в такому стані, тоді залишається заздрити власнику, у нього буде мінімальний витрата пального, повна відсутність потреби в доливці мастила в проміжках між замінами його, і максимальна потужність мотора Двигун з підвищеним витратою бензину має центральні електроди свічок вкриті оксамитово-чорним нальотом (нагаром) На ваз 2112 свічки чорніють від чого? Відбувається почорніння з ряду причин: сильне збагачення повітряно-паливної суміші (таке виходить з-за порушеною регулювання карбюратора або поломки інжектора) можливо сильно засмітився повітряний фільтр (таке відбувається, коли фільтр виробив або майже виробив свій ресурс) При надмірно бідної суміші в циліндрах на ваз 2112 білі свічки або покриті світло-сірим нальотом, це дуже серйозний привід, щоб затурбуватися Так як на обличчя ознаки сильного збіднення суміші, при цьому відбувається перегрів циліндрів, камер згоряння і свічок, згодом забезпечить вам прогоряння випускного клапана, закипання мотора і навіть клин поршня з обривом шатуна Виникнення нальоту, має червонуватий відтінок, кольором, що нагадує цегла, викликане застосуванням пального, що містить величезну кількість різноманітних присадок, у складі яких присутні метал При тривалому використанні такого бензину відбувається поява шару відкладень металу, ці відклади утворюють хороший електропровідний наліт на ізоляції, в результаті вийде, що через наліт стане проходити струм, між електродами іскра пропаде, і свічка просто перестане працювати Сліди масла на різьбі або електродах свічки, як правило, означають пошкодження сальників клапанів ( ковпачків маслозйомних ) Мотор з тиками свічками після стоянки троїть відразу після пуску, однак його робота стабілізується, коли мотор прогрівається Крім того, виникає підвищення витрати моторного масла, і біло-сині вихлопи при запуску з вихлопного колектора Якщо центральний електрод, і все інше покриті товстим шаром моторного масла, змішаного з бензином і частинками стружки, що виникають при руйнуванні ЦПГ, яке відбувається в цьому циліндрі, стає зрозуміло, що циліндр не працює Причинами можуть бути або зруйнований клапан, поломка перегородок, які є між поршневими кільцями, застряванню дрібних частинок металу між клапаном і сідлом Мотор в подібному випадку «троїть» без перерв, і відчувається помітна втрата його потужності, а витрата пального зростає майже вдвічі. Тут єдиний вихід - провести капітальний ремонт Коли виявляємо, що сталося повне руйнування центрального електрода і керамічної спідниці, причину слід шукати в наступному: Можливо, ви допустили тривалу роботу двигуна з детонацією, значить, заливали бензину не відповідної марки, з низьким октановим числом, або виставили занадто раннє запалювання, не виключений варіант з бракованої свічкою Підказує нам несправність «троение» мотора, як вище вже описано Залишається сподіватися, що шматки електрода з ізолятором вилетіли через глушник, і не застрягнуть під клапаном, що потребує ремонту головки движка Обростання електрода зольными відкладеннями, будь-якого кольору і вигляду, означає нормальну роботу паливної системи Причина подібного наросту криється в попаданні масла з-за залягання поршневих кілець або поява вироблення на поршні Поєднується з підвищеною витратою масла, при натисканні на педаль газу, виходить сильне, сиза або синє димлення через вихлопну трубу Коли всі свічки викручені, приступаємо до вкручиванию нових, заздалегідь придбаних в магазині:
Вставляємо і закручуємо їх руками, до тих пір, поки ваші пальці не почнуть прослизати, потім, скориставшись свічковим ключем, доводимо до повного закручування При цьому дотримуйтесь акуратність і пильність, інакше зірвете різьблення А зіпсована різьба у голівці по причині надмірного затягування буде загрожувати вам великими проблемами при виконанні наступних замін свічок Ось наша інструкція і підійшла до свого завершального етапу Відразу після вкручування свічок, ми можемо надіти броні проводу (враховуючи порядок підключення) Движок після такої процедури просто зобов'язаний запуститися відразу, і працювати при цьому рівно і стабільно Вибір свічок
З заміною вам тепер усе зрозуміло, залишилося навчитися вибирати свічки і уникати підробок:
Зараз ринки наповнені неякісними і підробленими запчастинами, і свічками в тому числі Тому, купуючи нові, уважно огляньте зовнішній вигляд упаковки, як правило, підроблені запчастини мають розмитість контурів етикетки, фірмові запчастини мають ідеальну упаковку Відсутність упаковки миттєво видає підробку, фірмові свічки без упаковки не виробляються Відразу огляньте зовнішній вигляд електродів, центральний електрод фірмової свічки має правильну форму циліндра і володіє гладкою поверхнею Будь-які видимі дефекти електродів однозначно означають підробку Крім того, видає підробку скошений (кривий) бічний електрод Зверніть увагу на різьбу, вона ідеально гладка у фірмових свічок, а щербини і відколи з потрохами видадуть підробку Ізолятор свічки повинен бути гладким ідеально, поздовжні шви видають підробку Підробкою вважаються свічки з розмитою написом на ізоляторі, на фірмових напис чіткий і розбірливий Фірмові свічки запалювання не можуть бути дешевими, низька ціна теж повинна вам сигналити про підробку Якщо ущільнювальне кільце знімається зі свічки, або свинчивается по різьбі, значить перед вами підробка, з фірмовою свічки його неможливо зняти Відео матеріал заповнить прогалини та незрозумілі моменти нашої статті.