1 Призначення лампочки і чому вона загоряється 1.1 Дуже знизився рівень масла в двигуні 1.2 Проблеми з фільтра 1.3 Неполадки перепускного (редукційного) клапана насоса і масла 1.4 Несправності датчика тиску 2 Перевірка датчика 3 Місцезнаходження та заміна 3.1 Трохи вельми важливої та корисної інформації Приладова панель з палаючої лампочкою тиску масла
Бувають такі випадки, коли на приладовій панелі автомобіля, відразу ж після пуску двигуна, а також на холостих обертах раптом спалахує контрольна лампа тиску масла на ваз 2110. При цьому з'ясувати причину без відкривання капота, тут навряд чи вийде, більш того існує кілька причин того, що на ваз 2110 загорілася лампочка тиску масла, в одному лише можете бути точно впевненим в двигуні вашого автомобіля щось вже вийшло або тільки починає виходити з ладу.
Призначення лампочки і чому вона загоряється
У нашій статті я постараюся розповісти вам детальніше про всілякі причини, за якими виникає таке неприємне явище, як на ваз 2110 горить лампочка тиску масла, а також способи визначення причини і методи усунення виявлених несправностей.
Отже:
Лампочка контролю тиску масла на приладовій панелі є індикатором, який попереджує або, у крайніх випадках, підтверджує те, що з двигуном щось не в порядку В переліку можливих причин, коли на ваз 2110 загорілася лампа тиску масла можуть бути і такі: проблема в роботі мотора, виконаний неякісно ремонт силового агрегату, можливо відсутність регулярного, своєчасного і необхідного технічного обслуговування машини Якою б не була виявлена причина, вона не грає особливої ролі і те обставина, що ви з'ясуєте, хто винен у даній несправності, не принесе вам полегшення, і ціна ремонту від цього не зменшиться Тут дуже важливо розуміти, що перед вами проблема і необхідно її терміново вирішувати Основним для вас зараз є виявлення самій несправності, через яку загоряється лампа тиск масла ваз 2110 І виконання дій, щоб усунути її в найкоротший термін, якщо не надати цьому значення, наслідки можуть стати набагато складніше і більш глобальні Представляю до вашої уваги головні й найпоширеніші причини, з яких лампа тиску масла ваз 2110 сигналізує про несправності Дуже знизився рівень масла в двигуні
В ваз 2110 загорілася лампочка масла з-за низького рівня мастила в піддоні, ця причина є найбільш поширеною:
Регулярна експлуатація машини вимагає постійного контролю рівня масла в двигуні, і повної відсутності будь-яких патьоків на корпусі мотора Будь масляні плями, навіть здаються не істотними на місці постійної паркування вашого автомобіля, вже повинні привернути вашу увагу і викликати тривогу Не варто, до речі забувати той факт, що зниження рівня олії можливо також на автомобілі, що знаходиться у цілком справному стані Проблеми з фільтра
Отже:
Друга можлива причина, по якій контрольна лампа рівень масла ваз 2110 може загорятися це застосування неякісних або неоригінальних фільтрів для масла Мало хто знає, що після зупинки мотора і стікання мастила в піддон певну її кількість повинна залишатися в корпусі масляному фільтра Необхідно це для того, щоб не створювати так званий ефект «масляного голодування» для мотора Однак саме такою неприємною і вельми небезпечною рисою володіють всі неякісні фільтри для масла, оскільки в них пропущена функція утримання мастила всередині корпусу фільтра. Воно, тому безперешкодно стікає в піддон і при запуску мотора перші оберти деталей виходять всуху, з підвищеним зносом, про такий несправності теж може сигналити лампочка на першому фото Фірмовий фільтр масла ВАЗ
Неполадки перепускного (редукційного) клапана насоса і масла
Лампочка тиску масла починає світитися також після поломки перепускного (редукційного) масляного клапана:
Коли тиск масла системі низький, тоді справний перепускний клапан повинен бути в закритому стані У разі, коли клапан завис або його заклинило у відкритому положенні, тоді в системі вже не може створюватися необхідний тиск, і в результаті цього і загоряється лампочка на приладовій панелі Коли відбувається сильне засмічення сіточки насоса олії, тоді датчик теж буде сигналити про низький тиск в системі:
За допомогою цієї маслоприемной сіточки забезпечується захист насоса мастила і самого двигуна від попадання в нього великих частинок Металева стружка та бруд, а також інші сторонні елементи на поверхнях деталей справляють вплив як грубий абразивний матеріал Коли масло нове, без сторонніх забруднень, тоді воно вільно проходить через сітку, датчик тиску при цьому сигналізує про нормальному тиску всередині системи він просто «мовчить» Однак коли масло стає забрудненим, воно погано проходить через сітку і система вже потерпає від недостатнього тиску, необхідне для стабільної роботи Після прогріву мастила, відбувається розрідження, і масло набагато простіше просочується через сітку Виявить такий варіант неполадки, можна лише знявши піддон з двигуна Ще одна схожа несправність, пов'язана зі зняттям піддону, це поломка масляного насоса Зламаний насос не створює в системі потрібного тиску і відповідно потребує заміни Що відразу ж позначиться горінням лампи недостатнього тиску в системі Несправності датчика тиску
Можливою причиною може стати і датчик, контролюючий тиск масла в системі змащення:
Несправність проводки датчика (контролера) тиску масла теж може стати причиною горіння лампочки тиску масла Лампочка тиску масла є індикаторної, вона розташовується на приладовій панелі, її світіння безпосередньо залежить від датчика, контролюючий тиск масла, і загоряється, коли датчик показує що з тиском непорядок З'єднує лампу і датчик один проводок У тому разі коли тиск мастила падає нижче допустимої норми, тоді датчик спрацьовує і замикає лампочку на «масу» Як тільки тиск нормалізується або підвищується навіть вище встановленого рівня, при цьому відбувається розмикання контактів у датчика, і від цього лампа гасне Однак, якщо виникає несправність самого датчика - лампочка не може тьмяніти, або буде світитися тільки при кардинальній зміні тиску, наприклад при перегазовке Датчик масляного тиску інжекторний
Перевірка датчика
Спочатку своїми руками перевіряємо електричну ланцюг від деталі до контрольної лампочки таким чином:
Знімаємо проводок з датчика Притискаємо його до мотору Просимо помічника подивитися, світиться лампочка Якщо вона згасла, тоді з проведенням однозначно порядок, тому дійте далі:
Знімаємо ДДМ і дивимося, якщо знизу (та частина що вкручується в корпус) сухий, значить, він працює, і причина того, що в ваз 2110 блимає лампа тиску масла не в ньому Після цього вже перевіряємо якість і рівень масла, його тиск, доливаєте або змінюєте разом з фільтруючим елементом Якщо знизу датчик замаслений, тоді саме він винен у тому, що на ваз 2110 блимає лампочка тиску масла або горить не перестаючи Ситуація виправляється одним способом - заміною зламаного датчика на новий Возитися з ним і ремонтувати не має ніякого сенсу, так як правильно працювати він ніколи вже не буде, простіше і дешевше придбати новий Наступна інструкція відповість на питання про знаходження і заміну датчика . Місцезнаходження та заміна
Розташовується зацікавив нас датчик на кришці розподільного вала, заміна відбувається в такій послідовності:
Відключаємо від нього роз'єм (проводу) Викручуємо його за допомогою ключа «21» Виймаємо датчик, простежте, щоб вийшло його ущільнююче кільце з алюмінію (воно одноразове і підлягає заміні) Вкручуємо новий датчик тиску Перед тим, як підключити до нього дроти:
Варто перевірити стан контактів, при необхідності зачистити їх Перевірте пилозахисні ущільнення, на предмет цілісності Трохи вельми важливої та корисної інформації
Не виключена можливість, що після зміни датчика, через новий датчик може протікати мастило. Купуєте і ставите інший, якщо і цей потік, шукайте третій, звичайно, почнете замислюватися, в чому справа?
Відповідь проста, це відбувається із-за бракованих датчиків, яких як не дивно повно у продажу. Причому скаржаться на протікання мастила через датчик багато.
Навіть не дивлячись на це, радимо відвідати СТО для діагностики системи змащення, на всякий випадок. На цьому завершуємо, тепер ви і самі впораєтеся з можливими неполадками, додатково подивіться відео.