Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Контрольна лампа заряду акумуляторної батареї ваз 2110

26.12.14, Ваз
3831
  • 1 Причини
  • 1.1 Принцип роботи
  • 2 Причини горіння лампочки
  • 2.1 Робимо висновок
  • 3 Не горить лампа

  • Контрольна лампа заряду акумуляторної батареї ваз 2110
    Так виглядає лампа заряду акумулятора
    При включенні запалювання горить контрольна лампа акумулятор ваз 2110 і лампочка тиску масла, це відомо всім, після того, як мотор завівся, обидві лампи повинні згаснути. Трапляються не рідко ситуації, коли одна з лампочок продовжує горіти, якщо це лампа масляного тиску, це означає проблеми з мотором, можливо, доведеться робити ремонт, якщо ж горить лампа акумулятора ваз 2110 це вже не настільки небезпечно.


    Причини


    Існують тільки дві причини, з-за яких може горіти контрольна лампочка зарядки акумулятора:

  • Лампа акумулятора ваз 2110 повинна світитися в момент коли ми включаємо запалювання, і гаснути в момент запуску двигуна

  • Якщо цього не відбувається (не гасне), значить, акумуляторна батарея не заряджається

  • Якщо, навпаки, не горить лампочка навіть при запуску мотора, це може означати що повністю сів акумулятор


  • Інструкція повідомляє, що акумулятор зазвичай сідає по двох головних причин:

  • Сам акумулятор вийшов з ладу, тому він не тримає заряд

  • Або не отримує заряджання від генератора, хоча сам забезпечує харчуванням мережа автомобіля


  • Принцип роботи


    З початку потрібно розібратися, як працює пов'язана з лампочкою електрична схема:

  • Генератор, як нам відомо, має систему змішаного збудження

  • Це означає, що ротор в ньому намагнічений, але для збудження потрібно подати струм на статор

  • Після того як відбулося збудження генератора, він досягає робочих обертів, і тоді в обмотці ротора з'являється індукційний струм, він знімається через контактні кільця вугільними щітками, які відіграють роль збирача (колектора) в електродвигунах

  • Струм, після виходу на щітки направляється в діодний міст акумулятор необхідно зарядити постійним струмом, діодний міст служить саме для цього

  • Від мосту електричний струм розгалужується до клеми акумулятора і до реле

  • Реле має свою назву, науковою мовою так сказати РС-702 воно є реле контрольної лампи заряду акумулятора

  • Принцип дії реле всім відомий: напруга в ньому подається на котушку, сталевий сердечник встановлений всередині неї

  • Під впливом електромагнітного поля осердя притягує пластинку до себе, ніж виробляє розмикання контактів в інший ланцюга

  • У цьому ланцюзі і знаходиться наша контрольна лампочка

  • Поки контакти замкнуті, лампочка горить, потім гасне


  • Причини горіння лампочки


    Пора перейти безпосередньо до самих причин, іншими словами, до постановки діагнозу:








  • Спочатку визначаємо, світиться лампа акумулятора ваз 2110 постійно або вона просто блимає

  • Існує ще дідівський метод, яким категорично заборонено користуватися на інжекторних двигунах

  • Метод полягає в наступному - від'єднуємо мінусову клему акумулятора, коли двигун працює, після цього двигун повинен продовжити роботу і далі

  • Якщо ж мотор глухне, це вказує, що причина, швидше за все, криється в електрогенераторі

  • Не поспішайте знімати сам генератор, спочатку, треба відкрутити і перевірити щітковий вузол з реле регулятором (це робиться навіть без зняття генератора з машини)

  • Огляньте стан щіток, може вони залягли, виробилися або мають дефекти, тоді їх краще замінити

  • Потім знімайте і розбирайте, щоб перевірити його діодний міст

  • Міст діодний, як правило, стає причиною несправності частіше інших деталей

  • Практично його неможливо відремонтувати своїми руками, тому тільки заміна

  • Однак перед заміною вам необхідно перевірити, чи немає прогоряння або замикання

  • Тому крім всього іншого перевіряємо обмотку статора і обмотку ротора на предмет обрив або замикання

  • Всі пошкоджені, дефектні деталі необхідно буде замінити

  • Коли ж мотор продовжує працювати після зняття клеми, як ні в чому ні бувало, тоді причина виявляється не в генераторі, лампочка горить з причини того, що електрична ланцюг не розмикається, це значить, несправність криється в реле або реле не надходить напруга

  • Якщо в нашому випадку причина була перша, тоді заміна реле все вирішить

  • Якщо друга, тоді, можливо, проблема в окисленні контакту, який виходить з генератора(див. Ваз 2110 ремонт генератора: робимо все своїми руками ), вирішується все зачисткою цього контакту

  • Однак, якщо мотор у нас інжекторний, тоді необхідно відключити плюсовий дріт від клеми генератора, після цього підключити до нього вольтметр

  • Напруга, що видається генератором повинно бути близько 14 2вольт

  • Якщо вихідна напруга менше, тоді треба знімати електрогенератор, розбирати його і чистити його сполуки наждачкою

  • Крім цього, перевіривши реле контрольної лампочки акумулятора, необхідно протестувати і реле-регулятор на предмет несправності

  • В принципі, він перший у списку причин, з нього і варто починати перевірку

  • Реле-регулятор не ремонтується, а підлягає негайній заміні


  • Робимо висновок


    До речі, ціна ремонту електрогенератора, як правило, обходиться чималими витратами, з-за того, що вузли його досить дорого коштують.

    Тому перш ніж починати його розбирати, необхідно подумати, що могло передувати цієї несправності, так як вона, як і всі інші, не могла виникнути сама по собі:









  • Згадайте - можливо, машина в'їхала в калюжу на всім ходу

  • І після цього в електрогенератор потрапила вода, може бути, його просто замкнуло, тоді автомобіль заведеться, але вже працює тільки від акумулятора

  • А ще якщо лампочка не горить, а блимає або моргає, засвічується при малих обертах мотора, тоді варто перевірити натяг ременя приводу, і натягнути його, якщо це потрібно

  • Так як мінімальні оберти мотора, при яких генератор починає виробляти електричний струм, починаються від 1500 при цьому передаточне число від шківа коленвала до приводного ременя генератора дорівнює 1:2


  • Не горить лампа


    Тепер розглянемо причини, по яким лампочка зарядки акумулятора ваз 2110 не горить:
    Контрольна лампа заряду акумуляторної батареї ваз 2110
    Мульти тестер


  • Якщо у вашому автомобілі присутня контрольна лампа перевірки роботи генератора, то перед запуском двигуна, відразу при включенні запалювання, лампочка повинна горіти

  • Якщо вона не горить, а інші прилади при цьому працюють, тоді можливо вона просто перегоріла

  • Так само не виключаємо обрив в приводі збудження генератора, або інша його несправність

  • Якщо не працюють інші прилади на панелі, це означає, що пора перевірити запобіжники ваз

  • Якщо перегорає лампочка, тоді збудження генератора відбувається через додатковий опір, виходячи з цього цілісність лампочки, ніяк не вплине на роботу всієї схеми заряду

  • Щоб перевірити працездатність електрогенератора, а так само заряд акумуляторної батареї нам знадобиться мульти тестер (як на фото вгорі)

  • Стрілочні тестери вимагають правильного дотримання полярності, при їх підключенні, і чутливі до падінь і ударів

  • Спочатку давайте визначимося з несправним місцем, розберемося, несправний сам генератор або контрольна лампочка з проводом

  • Швидке визначення вимагає від'єднати тонкий проводок від електрогенератора, який виходить від контрольної лампочки, і з'єднати його з землею (масою) автомобіля потім включити запалювання

  • Якщо загорілась лампа акумулятора ваз 2110 тоді не справний сам генератор

  • Серед можливих несправностей зустрічаються такі як обрив обмотки генератора, поломка реле регулятора напруги, зносилися щітки або контактні кільця якоря і далі

  • У разі, коли лампочка, контролює заряд не горить, необхідно перевірити на справність і лампочку і її проводу

  • Щоб виконати таку перевірку не знадобиться зняття приладової панелі і витягування лампи назовні, для того, що б розглянути уважно цілісність її нитки

  • Досить буде з'єднати щуп мультиметра, включеного в режим вольтметра, з корпусом автомобіля, а другий з відключеним проводом

  • До речі замість мультиметра ви можете використовувати контрольну лампочку потужністю близько 1Ватт

  • У справній ланцюга наш прилад покаже напругу акумулятора, а контрольна лампочка буде світитися упівсили

  • Це означає, що перегоріла лампочка контролю заряду

  • Якщо ж показання вольтметра разюче відрізняється від напруги на батареї, тоді можливо стався обрив ланцюга йде від контрольної лампочки і до генератора

  • Коли лампочка контролю заряду не гасне при роботі двигуна необхідно перевірити справність генератора

  • Те ж саме треба зробити, якщо горіння лампочки йде упівсили

  • Для перевірки справності генератора в будь-якому випадку нам необхідно буде перевірити напругу на акумуляторних клемах при працюючому моторі

  • При перевірці свідчення напруги акумулятора при робочому генераторі буде в межах норми -135 - 145 Вольт

  • Перевірку слід проводити при середніх обертах мотора і при включених фарах на дальнє світло

  • Крім цього горіння лампи контролю заряду, при працюючому моторі, упівсили може бути обумовлено витоком струму через якийсь один з декількох додаткових діодів у випрямному мосту

  • Або з-за несправності діода, розташованого на щитку приладів

  • Генератор при цьому працює нормально і не вимагає ремонту

  • Тепер ми розібралися, чому горить або гасне лампочка акумулятора ваз 2110 виявлення несправностей не складе вам праці, а правильно виявлена причина - запорука успішного ремонту. Додатково пропоную скористатися відео матеріалами з цікавої проблеми.