Як самостійно змінити стартер ваз 2110

Для того щоб ваш автомобіль зміг почати рух, існує пристрій для запуску двигуна - стартер. По своїй суті це пристрій є двигуном постійного струму.
Незважаючи на маленький об'єм, стартер відіграє велику роль. Він забезпечує дію, з якого починається обертання маховика і поршневої групи двигуна надалі.
Стартер ВАЗ 2110 являє собою четырехполюсной щітковий двигун, підставою якого є постійний струм, активизирующийся від аналогових магнітів з планетарним редуктором і електромагнітним, двухобмоточным тяговим реле.
Технічні характеристики стартера ВАЗ 2110
Отже:
Схема стартера ВАЗ 2110 складається з:
1 - вала привода; 2 - втулки передньої кришки; 3 - обмежувального кільця; 4 - шестерні з внутрішнім кільцем обгінної муфти; 5 - ролика обгінної муфти; 6 - опори вала привода з вкладишем; 7 - планетарної осі шестерні; 8 - прокладка; 9 - кронштейн важеля; 10 - важіль привода;
11 - передньої кришки; 12 - якоря реле; 13 - утримуючої обмотки; 14 - втягує обмотки; 15 - тягового реле; 16 - штока тягового реле; 17 - осердя тягового реле; 18 - контактної пластини; 19 - кришки тягового реле; 20 - контактних болтів; 21 - виводу «позитивних» щіток; 22 - скоби;
23-щіткотримача; 24 - «позитивної» щітки; 25 - вала якоря; 26 - стяжний шпильки; 27 - задньої кришки з втулкою; 28 - колектора; 29 - корпусу; 30 - постійного магніту; 31 - осердя якоря; 32 - опори вала якоря з вкладишем; 33 - планетарні шестірні; 34 - центральної (провідною) шестерні; 35 - водила; 36 - шестерні з внутрішніми зубами; 37 - кільця відводки; 38 - маточини з зовнішнім кільцем обгінної муфти.

Принципи роботи стартера ВАЗ 2110
До корпусу стартера закріплюються 4 магніту, які зсередини кріпляться алюмінієвої втулкою. Кришка стягується з корпусом за допомогою двох шпильок.
Вал якоря обертається в двох металокерамічних вкладишах, що встановлені в кришці й опори вала. Крутний момент, за допомогою планетарного редуктора, доведеться на вал приводу.
Привідний вал з'єднаний з муфтою вільного ходу (обгінною муфтою) і приводний шестірнею. За допомогою останньої передається крутний момент за напрямком від стартера до двигуна.
Після запуску руху приводна шестірня їх роз'єднує. Це потрібно, щоб захистити редуктор і якір стартера. Вони можуть пошкодитися від надмірній частоти обертів.
Втягуюче реле стартера ВАЗ 2110 виступає провідником для введення шестерні приводу із зубчастим вінцем маховика колінчастого вала. До його складу входять: магніт з двома обмотками, якір, контакти і повертаюча пружина.
Принцип його роботи грунтується на електромагнетизм. Так само, від нього залежить запуск живлення електродвигуна стартера. Під час повороту ключа запалювання, напруга передається на дві обмотки тягового реле (втягуюче і утримуючу).
Коли замкнулися контакти - відключається втягуюче реле ВАЗ 2110. Напруга спрацьовування повинно бути не більше 8 Ст.
Якщо ця цифра занижена або завищена, реле або приводі є проблема. Придатність приводу залежить від того, як він буде виглядати після завершення розбирання стартера.
Ремонт стартера
Стартер ВАЗ 2110 являє собою цілком надійний механізм і може служити вам вірою і правдою довгий час. Але ніщо не вічне.
З часом навіть самі довговічні деталі можуть дати слабину. Якщо потрібно виправити якісь моменти робочого процесу цього пристрою, необхідно знати наступну інформацію!
Ремонт стартера ВАЗ 2110 залежить від характеру поломки. Тому, послідовність дій і масштаб ремонтних дій можуть бути змінені. Для початку вам потрібно знати, де знаходиться стартер ВАЗ 2110.
Він розташований під капотом. Подивіться направо перед двигуном. На ньому знаходиться втягуюче, і два клейма, які буде потрібно замкнути.
Найпоширеніші пошкодження:
У будь-якому випадку необхідно буде зняти стартер і поставити його на місце.

1-акумуляторна батарея; 2 - генератор; 3 - стартер; 4 - вимикач.
Вимикач відноситься до запалення. Якщо ви плануєте виконати все особисто, найзручніше це робити з допомогою оглядової ями, на підйомнику. Не забудьте зняти бризговики двигуна.
Заміна стартера ВАЗ 2110 власноруч
Як тільки все підготовлено, починайте послідовно виконувати такі дії.
У разі якщо ваш автомобіль став погано заводитися або машина почала глухнути, чутися незрозумілі звуки, клацає втягує стартера ВАЗ 2110 коли ви намагаєтеся завести машину - найбільш імовірно, що у вас несправний стартер. Якщо поломка не серйозна, можна відремонтувати стартер своїми руками.
Якщо проблема складніше, ніж ви думали знадобитися повна заміна стартера ВАЗ 2110.Будьте уважні!
Під час перевірки намагайтеся не допустити, щоб у корпусі стартера сталося коротке замикання затиску дроту, який з'єднаний з плюсовим висновком акумуляторної батареї.За допомогою одного з проводів сцепляем мінусовий висновок акумуляторної батареї і корпус стартера.
Інший провід, з'єднаний з позитивним висновком, підключаємо до контактного болту тягового реле. До реле приєднується провід стартера.
Якщо почнеться обертання якоря стартера - це означає, що двигун стартера працює справно.З'єднуємо другий провід з контактним болтом на тягового реле.
За допомогою викрутки або іншого металевого предмета, замикаємо між собою висновок і контактним болтом тягового реле. У разі гучний клацання і початку обертання якоря стартера - тягове реле в повному порядку.
Для подальшої перевірки стартера, а також для визначення причини несправності необхідно розібрати стартер.
Нижче наведена інструкція поетапно описує, як правильно робиться заміна стартера ВАЗ 2110:
Установка стартера на місце
Коли ми закінчили з ремонтом, переходимо до тестування стартера:
Двигуни ВАЗ 2110 бувають на 16 клапанів і на 8 клапанів. У першого трохи більше динаміки, а другий надійніше при обриві ременя ГРМ.Якщо вам знадобиться допомога, щоб розібратися детальніше, буде корисно подивитися відео про двигуні ВАЗ 211016 клапанів.
Якщо в автомобілі " ВАЗ 2110 двигун важко завести першого разу, проблема може бути в наступному. В паливі присутня безліч домішок і різних лікувальних грязей.
Це означає, що вам необхідно прочистити форсунки. Дуже часто можна почути фразу, наприклад: «почистити інжектор 8 клапанів», але так говорити не зовсім правильно.Існують окремі частини інжекторної системи, яка складається з насоса, форсунок, рампи тощо
Якщо була потрібна чистка форсунок, результатом буде менша витрата палива, велика потужність і справність двигуна.Зрозуміло, що такий варіант стартера є бюджетним і ціна близько 2000 рублів адекватно відображає вартість товару. Цілком пристойна сума для гідного вибору!
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного