Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як самостійно змінити стартер ваз 2110

23.12.14, Ваз
3089
  • 1 Технічні характеристики стартера ВАЗ 2110
  • 1.1 Схема стартера ВАЗ 2110 складається з:
  • 2 Принципи роботи стартера ВАЗ 2110
  • 3 Ремонт стартера
  • 4 Заміна стартера ВАЗ 2110 власноруч

  • Як самостійно змінити стартер ваз 2110
    Стартер
    Для того щоб ваш автомобіль зміг почати рух, існує пристрій для запуску двигуна - стартер. По своїй суті це пристрій є двигуном постійного струму.

    Незважаючи на маленький об'єм, стартер відіграє велику роль. Він забезпечує дію, з якого починається обертання маховика і поршневої групи двигуна надалі.

    Стартер ВАЗ 2110 являє собою четырехполюсной щітковий двигун, підставою якого є постійний струм, активизирующийся від аналогових магнітів з планетарним редуктором і електромагнітним, двухобмоточным тяговим реле.


    Технічні характеристики стартера ВАЗ 2110


    Отже:

  • Номінальна потужність - 155 кВт;

  • Максимальна сила струму до - 375 А;

  • У стані загальмованості до - 700 А;

  • Споживання струму на холостому ходу - 80 А


  • Схема стартера ВАЗ 2110 складається з:


    1 - вала привода; 2 - втулки передньої кришки; 3 - обмежувального кільця; 4 - шестерні з внутрішнім кільцем обгінної муфти; 5 - ролика обгінної муфти; 6 - опори вала привода з вкладишем; 7 - планетарної осі шестерні; 8 - прокладка; 9 - кронштейн важеля; 10 - важіль привода;

    11 - передньої кришки; 12 - якоря реле; 13 - утримуючої обмотки; 14 - втягує обмотки; 15 - тягового реле; 16 - штока тягового реле; 17 - осердя тягового реле; 18 - контактної пластини; 19 - кришки тягового реле; 20 - контактних болтів; 21 - виводу «позитивних» щіток; 22 - скоби;

    23-щіткотримача; 24 - «позитивної» щітки; 25 - вала якоря; 26 - стяжний шпильки; 27 - задньої кришки з втулкою; 28 - колектора; 29 - корпусу; 30 - постійного магніту; 31 - осердя якоря; 32 - опори вала якоря з вкладишем; 33 - планетарні шестірні; 34 - центральної (провідною) шестерні; 35 - водила; 36 - шестерні з внутрішніми зубами; 37 - кільця відводки; 38 - маточини з зовнішнім кільцем обгінної муфти.
    Як самостійно змінити стартер ваз 2110
    Рис. №1

    Принципи роботи стартера ВАЗ 2110


    До корпусу стартера закріплюються 4 магніту, які зсередини кріпляться алюмінієвої втулкою. Кришка стягується з корпусом за допомогою двох шпильок.

    Вал якоря обертається в двох металокерамічних вкладишах, що встановлені в кришці й опори вала. Крутний момент, за допомогою планетарного редуктора, доведеться на вал приводу.

    Привідний вал з'єднаний з муфтою вільного ходу (обгінною муфтою) і приводний шестірнею. За допомогою останньої передається крутний момент за напрямком від стартера до двигуна.

    Після запуску руху приводна шестірня їх роз'єднує. Це потрібно, щоб захистити редуктор і якір стартера. Вони можуть пошкодитися від надмірній частоти обертів.

    Втягуюче реле стартера ВАЗ 2110 виступає провідником для введення шестерні приводу із зубчастим вінцем маховика колінчастого вала. До його складу входять: магніт з двома обмотками, якір, контакти і повертаюча пружина.

    Принцип його роботи грунтується на електромагнетизм. Так само, від нього залежить запуск живлення електродвигуна стартера. Під час повороту ключа запалювання, напруга передається на дві обмотки тягового реле (втягуюче і утримуючу).

    Коли замкнулися контакти - відключається втягуюче реле ВАЗ 2110. Напруга спрацьовування повинно бути не більше 8 Ст.

    Якщо ця цифра занижена або завищена, реле або приводі є проблема. Придатність приводу залежить від того, як він буде виглядати після завершення розбирання стартера.

    Ремонт стартера


    Стартер ВАЗ 2110 являє собою цілком надійний механізм і може служити вам вірою і правдою довгий час. Але ніщо не вічне.

    З часом навіть самі довговічні деталі можуть дати слабину. Якщо потрібно виправити якісь моменти робочого процесу цього пристрою, необхідно знати наступну інформацію!

    Ремонт стартера ВАЗ 2110 залежить від характеру поломки. Тому, послідовність дій і масштаб ремонтних дій можуть бути змінені. Для початку вам потрібно знати, де знаходиться стартер ВАЗ 2110.

    Він розташований під капотом. Подивіться направо перед двигуном. На ньому знаходиться втягуюче, і два клейма, які буде потрібно замкнути.

    Найпоширеніші пошкодження:








  • Перегорання обмотки або підгоряння контактних болтів і контактної пластини в тягового реле. Для ліквідації цих пошкоджень потрібно поміняти тягове реле. Робиться це дуже просто, без зняття стартера;

  • Несправність обгінної муфти приводу. Щоб усунути цю поломку доведеться розбирати стартер і змінювати привід;

  • Зношеність щіток стартера. Необхідно зняти стартер, провести заміну щіткового вузла і почистити колектор. При заміні щіткового вузла немає потреби знімати привід стартера і тягове реле.


  • У будь-якому випадку необхідно буде зняти стартер і поставити його на місце.








    Як самостійно змінити стартер ваз 2110
    Для цього вам буде корисна Схема з'єднань стартера
    1-акумуляторна батарея; 2 - генератор; 3 - стартер; 4 - вимикач.

    Вимикач відноситься до запалення. Якщо ви плануєте виконати все особисто, найзручніше це робити з допомогою оглядової ями, на підйомнику. Не забудьте зняти бризговики двигуна.

    Заміна стартера ВАЗ 2110 власноруч


    Як тільки все підготовлено, починайте послідовно виконувати такі дії.

    У разі якщо ваш автомобіль став погано заводитися або машина почала глухнути, чутися незрозумілі звуки, клацає втягує стартера ВАЗ 2110 коли ви намагаєтеся завести машину - найбільш імовірно, що у вас несправний стартер. Якщо поломка не серйозна, можна відремонтувати стартер своїми руками.

    Якщо проблема складніше, ніж ви думали знадобитися повна заміна стартера ВАЗ 2110.Будьте уважні!

    Під час перевірки намагайтеся не допустити, щоб у корпусі стартера сталося коротке замикання затиску дроту, який з'єднаний з плюсовим висновком акумуляторної батареї.За допомогою одного з проводів сцепляем мінусовий висновок акумуляторної батареї і корпус стартера.

    Інший провід, з'єднаний з позитивним висновком, підключаємо до контактного болту тягового реле. До реле приєднується провід стартера.

    Якщо почнеться обертання якоря стартера - це означає, що двигун стартера працює справно.З'єднуємо другий провід з контактним болтом на тягового реле.

    За допомогою викрутки або іншого металевого предмета, замикаємо між собою висновок і контактним болтом тягового реле. У разі гучний клацання і початку обертання якоря стартера - тягове реле в повному порядку.

    Для подальшої перевірки стартера, а також для визначення причини несправності необхідно розібрати стартер.

    Нижче наведена інструкція поетапно описує, як правильно робиться заміна стартера ВАЗ 2110:

  • Необхідно від'єднати мінусовий дріт від клеми акумуляторної батареї.

  • Далі знімайте захист картера на двигуні.

  • Тепер відкручуємо гайку, тримає кріплення стартера, з моторного відсіку (зверху).

  • Внизу автомобіля знайдіть провід тягового реле і від'єднайте його від клеми.

  • Відкручуємо одну гайку на контактному болте тягового реле.

  • Відкручуємо гайку на нижньому кріплення стартера.

  • Знімаємо стартер.

  • І зворотний порядок.


  • Як самостійно змінити стартер ваз 2110
    Установка стартера на місце
    Коли ми закінчили з ремонтом, переходимо до тестування стартера:

  • Від'єднуємо дріт від клеми М;

  • Виконуємо з'єднання, використовуючи для цього провід як можна більшого перерізу;

  • Під'єднуємо акумулятор. Якщо шестерня стартера висувається, стартер працює справно. Для запобігання пошкоджень стартера не підключайте акумулятор більше, ніж на 10 секунд;

  • Тепер від'єднуємо акумулятор від клеми М. Якщо шестерня не висувається, значить утримує котушка працює нормально;

  • Точно таким же чином роз'єднуємо акумулятор з корпусом. Якщо шестерня тут же втягується, стартер справний;

  • Міцно закріплюємо стартер в лещатах;

  • Підключаємо стартер до акумулятора, як показано на схемі. Будьте уважні, подивіться, запускається електродвигун і обертається він;

  • Якщо при напрузі акумулятора 115 V струм і обертів електродвигуна відповідають нормам, значить стартер в повному порядку.


  • Двигуни ВАЗ 2110 бувають на 16 клапанів і на 8 клапанів. У першого трохи більше динаміки, а другий надійніше при обриві ременя ГРМ.Якщо вам знадобиться допомога, щоб розібратися детальніше, буде корисно подивитися відео про двигуні ВАЗ 211016 клапанів.

    Якщо в автомобілі " ВАЗ 2110 двигун важко завести першого разу, проблема може бути в наступному. В паливі присутня безліч домішок і різних лікувальних грязей.



    Це означає, що вам необхідно прочистити форсунки. Дуже часто можна почути фразу, наприклад: «почистити інжектор 8 клапанів», але так говорити не зовсім правильно.Існують окремі частини інжекторної системи, яка складається з насоса, форсунок, рампи тощо

    Якщо була потрібна чистка форсунок, результатом буде менша витрата палива, велика потужність і справність двигуна.Зрозуміло, що такий варіант стартера є бюджетним і ціна близько 2000 рублів адекватно відображає вартість товару. Цілком пристойна сума для гідного вибору!