Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2112: тосол масло - в чому причина

26.12.14, Ваз
4047
  • 1 Причини потрапляння мастила в тосол
  • 2 Наслідки потрапляння води в масло
  • 2.1 Тосол проникає в картер

  • Ваз 2112: тосол масло - в чому причина
    Схема циркуляції тосола і масла в моторі, точки можливого проникнення
    Іноді стикаються автомобілісти з незрозумілих для любителя явищем - коли відкривають кришку радіатора або розширювального бачка в системі охолодження, а там плаває масло в антифризі. Звідки з'являється масло в тосол ваз 2112 для них загадка, і вже тим більше незрозуміло як вирішити таку проблему.

    Взагалі мастило і антифриз циркулюють в моторі за різними замкнутих контурах, і змішуватися по ідеї не можуть, а раз з'явилося масло в тосол на ваз 2112 значить десь пробило прокладку або ще гірше, виникла тріщина.


    Причини потрапляння мастила в тосол


    Змішання рідин однозначно вказує на герметичність обох систем, найменша з виникаючих проблем-це втрати мастила і тосола.

    Найбільш ймовірними причинами перемішування антифризу з маслом наступні (див. фото вгорі):

  • Пошкодження масляного радіатора (масло охолоджувача) або проблеми (ГБД) головки блоку двигуна

  • В цих точках обидві системи олійна і охолоджуюча стикаються найщільніше

  • В масляному охолоджувачі (радіаторі) таке щільне взаємодія обумовлено призначенням агрегату

  • У багатьох автомобілях просто необхідно охолоджувати масло, щоб воно було в режимі температур від 75 градусів і до 85 градусів, тому автомобілі спеціально оснащуються масляним радіатором, який взаємодіє з системою охолодження , а теплоносій в ній вода або антифриз

  • При найменшій розгерметизації або пошкодження трубок, масло починає потрапляти в антифриз, звідси може бути і масло в тосол в ваз 2112

  • Якщо причина поломки охолоджувача олії, тоді необхідно знімати своїми руками охолоджувач і ремонтувати, якщо таке можливо, інакше міняти цілком

  • Коли перемішування мастила з тосолом відбувається в області голівки, тут випадок складніше

  • В автомобілі головка і блок, найбільш важливі місця. Саме тут знаходяться циліндри і камери згоряння

  • Головка і блок «омиваються» маслом зсередини, а зовні вони охолоджуються через «сорочку охолодження» тосолом

  • Тосол і мастило відокремлені один від одного металевим корпусом, в якому виконані наскрізні отвори, у точці дотику головки і блоку вони ізольовані прокладками, які з часом можуть підтікати

  • Корпуси головки двигуна і відчувають навантаження як механічні, так і теплові тому з часом можуть з'явитися тріщини

  • Ось друга причина появи олії в антифризі

  • Якщо ваш автомобіль не оснащений маслоохладителем, тоді скоріше за все знадобиться виконати ремонт з заміною прокладки ГБЦ, щоб припинити перемішування тосола і мастила

  • Сюди ж входить зняття і установка головки, однозначно заміна прокладки, перевірка герметичності головки її обпресуванням, шліфування поверхні головки, тут детальніше розповість відео

  • Раз вже знімаєте голівку, перевірте стан сальників клапанів (масляних ковпачків), стан клапанів

  • Однозначно підлягає повній заміні охолоджуюча рідина з промиванням системи

  • Бажано поміняти мастило, так як потрапив у неї тосол призводить до втрати мастильних властивостей


  • Наслідки потрапляння води в масло


    Змішування масла з тосолом виявлене пізно, або пізно прийняті заходи можуть мати сумні наслідки для мотора:









  • Гірше тільки наслідки такого попадання палива в масло

  • Однак, якщо запустити ситуацію, в подальшому отримаєте стерті втулки розподільного вала, стукаючий колінчастий вал, та інші принади швидкого капітального ремонту, приємного мало

  • Як ви знаєте, вода важча змащення, якщо налити в ємність воду і моторне масло, вода вийде знизу, а мастило буде плавати зверху

  • Таким чином, ви можете визначити, чому у вас кожне ранок зростає рівень мастила

  • Для цього у постоявшего ніч автомобіля викручуємо масляну пробку з піддону (підставте ємність, не лийте мастило на землю)

  • Вода знизу, тому поллється першою, якщо вона не потекла, значить в мастило потрапляє паливо, а це набагато гірше

  • Можна виявити проникнення тосола(див. ВАЗ 2112 заміна тосола. Поради майстра ) в мастило за кольором масла, потрапляння води або антифризу робить масло схожим на світло сіру емаль

  • А якщо придивитися уважніше, легко виявити в ній кульки води, тому придивляйтеся періодично до кольору мастила



  • Тосол проникає в картер


    Розглянемо, чому на ваз 2112 тосол проникає в картер:








  • Перший варіант самий банальний - тріщини корпусу блоку або головки

  • Тріщини і мікротріщини можуть з'явитися після перегріву двигуна, або після замерзання мотора взимку

  • Рідина при перегріві починає витікати і випаровуватися з мотора

  • Переляканий водій з дуру ллє в розпечений мотор нову рідину або воду

  • Як нам відомо з шкільного курсу фізики, розпечений метал при охолодженні стискується, а при різкому охолодженні, тріскається і лопається

  • Взимку тріщини утворюються від переохолодження, якщо не злили воду на ніч

  • Така подія називається розморозкою блоку

  • Знову повертаємося до фізики, що вода при замерзанні перетворюється в лід, і при цьому розширюється, взимку в замкнутому просторі лід тисне на стінки сорочки охолодження, і знаходить слабке місце

  • Першими можуть вилетіти заглушки, якщо вони є

  • А далі лід робить тріщину в блоці, головці, чи десь ще, в переважній більшості випадків

  • Тріщини можуть бути непомітними (мікротріщини)

  • Частенько вони продавлюються всередину мотора (що зовні ніяк непомітно)

  • Звідти мастило буде потрапляти в рідину

  • І отримаєте стукаючий колінвал, провернутые вкладиші

  • Б'є по голівці поршень, теж може викликати появу тріщин в головці, між водною і мастильної магістраллю

  • В цьому випадку масло з'являється в радіаторі охолодження і його легко виявити, знявши пробку

  • Руйнування різних ущільнювальних прокладок і гумок теж причина появи води в масло

  • Наприклад, якщо у вас блок двигуна гильзованный, тоді знайте, що, гумки водяної сорочки і гільз найчастіше пропускають воду, однак це виходить не просто так

  • Хороший перегрів мотора приводить їх у повну непридатність, гумки просто плавляться від високої температури

  • Охолоджуюча рідина стікає в картер через ці оплавлені гумки

  • Від тривалого простою ці ущільнення просто розсихаються і втрачають свої властивості

  • Ще однією схемою є недосвідченість фахівців з ремонту двигунів

  • За незнання, або забудькуватості ці гумки вставляються з перекосами та пошкодженнями, вода з'являється відразу після капітального ремонту

  • Те ж саме відбувається при невмінні правильно обжати прокладки головок двигуна

  • Такі випадки поширені, особливо в «гаражних» горе майстрів, які беруться ремонтувати мотор без знання специфіки, орієнтуючись лише на пристрій

  • Так що не варто звертатися в капремонт, до кого попало, лише б ціна була поменше


  • Сподіваюся тепер, ви розібралися від чого ваз 21124 антифриз тосол потрапляють в олію, усунення несправностей шукайте в інших статтях, виконувати капітальний ремонт краще не самостійно, а з фахівцем, або на станції СТО, що має хорошу репутацію. Сподіваюся, наша інструкція буде вам корисною.