Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110
Двигун Ваз 211016-клапанний
Сьогодні кожен автомобіліст знає, що внутрішній двигун згоряння є серцем для кожного автомобіля. Знати пристрій двигуна Ваз 2110 володільцю відповідного автомобіля є не примхою, а практичною необхідністю.
Термін експлуатації двигуна частково визначається її якістю, а почасти залежить і від ступеня інтенсивності повсякденного використання автомобіля. Звичайно, чим більше пробіг, тим вищий ступінь імовірності, що двигун вийде з ладу.
Пристрій двигуна Ваз 211016 клапанів докладно наведено у нижчеподаній статті.
Практичний погляд на будову і функціонування двигуна ваз 2110
Примітка. Сьогодні більшість автовласників «десяток» мають під капотом восьмиклапанний інжекторний двигун, саме тому розгляд даної моделі є найбільш затребуваним варіантом, з усіх існуючих на поточний момент часу.
Пристрій двигуна Ваз 2110 8 клапанний
Сьогодні більшість «десяток» оснащені 15 літровим інжекторним двигуном.
Основними особливостями інжекторного двигуна для ваз 2110являются:
Будова і принцип функціонування кривошипно-шатунного механізму
Ваз 211016 клапанний двигун пристрій
Блок циліндрів виконаний з міцного і надійного металу - чавуну. Сумарний діаметр всіх циліндрів буде дорівнює приблизно 82 мм, що у свою чергу, дозволяє збільшити безпосередньо його діаметр, якщо виникне необхідність провести заміни поршневої групи.
Зокрема:
Функції і будова коленвала
Колінчастий вал розташовується в нижній частині блоку, при цьому одночасно обертаючись на п'яти корінних підшипниках, які в свою чергу мають знімні даху. Самі ж даху прикріплюються до блоку з допомогою спеціальних кріпильних болтів.
Примітка. Осьове зміщення колінчастого валу неможливо, так як центральна (середня) опора корінного підшипника оснащена спеціальним гніздом, яке містить півкільця. Саме ці півкільця і виключають осьове зміщення колінчастого вала.
Алюміній і сталь є базовим матеріалом для виготовлення передніх півкілець, металокераміка, є базовим матеріалом для виготовлення задніх півкілець:
Примітка. Якщо на колінчастому валі з'являється люфту, то він підлягає негайній заміні. Будова вкладишів підшипників
Сам колінчастий вал має наступну будову:
На внутрішній поверхні вала є просвердлені канали, які, в свою чергу, перекриваються заглушками.
Ці канали одночасно виконують дві функції:
Примітка. Завжди потрібно пам'ятати, що в процесі експлуатації канали забиваються і вимагають негайної очищення , яку необхідно проводити при капітальному ремонті двигуна і під час зняття і заміни колінчастого вала.
Також завжди потрібно пам'ятати, що після прочищення, стара заглушка підлягає заміні. Будова функції передньої частини колінчастого вала
Будова та функціональне призначення поршневої групи

Отже, сталь є головним базовим матеріалом для шатунів, при їх виготовленні, який також мають подвійне розтин. Якщо відбувається обробка шатуна, то даху також підлягають заміні, оскільки ці два елемента не є взаємозамінними один щодо одного. Номер циліндра штампується, як на кришці, так і на шатунах.
Будова поршнів:
Примітка. Поршневе отвір і бобишках - це різні назви одного і того ж елемента.
На дні поршня розташовується виточення, яка оберігає клапан від загину у разі, якщо розрив приводного ременя буде мати місце.
Будова газорозподільного механізму і головки блоку
Двигун Ваз 211016 клапанний складається з газорозподільного механізму
Блокова головка є загальною для всіх передньопривідних вазів. Блокова головка монтується за допомогою 10-ти спеціалізованих гвинтів.
Обов'язково перед тим, як приступити безпосередньо до монтажу блокової головки, під її необхідно підкласти спеціальну металеву прокладку.
Примітка. Металева прокладка призначена тільки для одноразового використання.
Верхня частина блокової головки містить 5 опор розподільного валу.
Будова розподільного валу
Отже:
Напрямні клапанні втулки і сідла запресовані в газорозподільному механізмі. Внутрішня сторона втулок містить спеціальні канавки, які підводять масло для змащування.
Маслос'емниє ковпачки перекривають зверху відповідні втулки.
Будова і функціонування клапанів:
Ціна сучасного двигуна різна. Однак з практичної точки зору, двигун являє собою один з найбільш довгоживучих елементів автомобіля.
Інструкція з догляду за ним своїми руками в поєднанні із застосуванням фото і відео - матеріалів дозволить істотно продовжити кінцевий експлуатаційний термін двигуна. Головне - правильно і регулярно проводити необхідні профілактичні заходи.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного