Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110

26.12.14, Ваз
3798
  • 1 Практичний погляд на будову і функціонування двигуна ваз 2110
  • 1.1 Будова і принцип функціонування кривошипно-шатунного механізму
  • 1.2 Функції і будова коленвала
  • 1.3 Будова та функціональне призначення поршневої групи
  • 1.4 Будова газорозподільного механізму і головки блоку
  • 1.5 Будова розподільного валу

  • Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110
    Двигун Ваз 211016-клапанний
    Сьогодні кожен автомобіліст знає, що внутрішній двигун згоряння є серцем для кожного автомобіля. Знати пристрій двигуна Ваз 2110 володільцю відповідного автомобіля є не примхою, а практичною необхідністю.

    Термін експлуатації двигуна частково визначається її якістю, а почасти залежить і від ступеня інтенсивності повсякденного використання автомобіля. Звичайно, чим більше пробіг, тим вищий ступінь імовірності, що двигун вийде з ладу.

    Пристрій двигуна Ваз 211016 клапанів докладно наведено у нижчеподаній статті.


    Практичний погляд на будову і функціонування двигуна ваз 2110


    Примітка. Сьогодні більшість автовласників «десяток» мають під капотом восьмиклапанний інжекторний двигун, саме тому розгляд даної моделі є найбільш затребуваним варіантом, з усіх існуючих на поточний момент часу.
    Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110
    Пристрій двигуна Ваз 2110 8 клапанний
    Сьогодні більшість «десяток» оснащені 15 літровим інжекторним двигуном.

    Основними особливостями інжекторного двигуна для ваз 2110являются:

  • чотири циліндра з аналогічною кількістю тактів;

  • функціонування виключно на бензині;

  • вал розподіл має верхнє розташування;

  • сам двигун є атмосферних і представлений вісьмома клапанами;

  • має поперечне розташування;

  • двигун оснащений деякими електронними системами управління, такими як: Bosch і Січень.


  • Будова і принцип функціонування кривошипно-шатунного механізму


    Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110
    Ваз 211016 клапанний двигун пристрій
    Блок циліндрів виконаний з міцного і надійного металу - чавуну. Сумарний діаметр всіх циліндрів буде дорівнює приблизно 82 мм, що у свою чергу, дозволяє збільшити безпосередньо його діаметр, якщо виникне необхідність провести заміни поршневої групи.

    Зокрема:

  • перший ремонт збільшує базовий діаметр на 04 мм;

  • другий ремонт дозволяє здійснити ще одне додаткове збільшення на аналогічну величину.


  • Функції і будова коленвала


    Колінчастий вал розташовується в нижній частині блоку, при цьому одночасно обертаючись на п'яти корінних підшипниках, які в свою чергу мають знімні даху. Самі ж даху прикріплюються до блоку з допомогою спеціальних кріпильних болтів.







    Примітка. Осьове зміщення колінчастого валу неможливо, так як центральна (середня) опора корінного підшипника оснащена спеціальним гніздом, яке містить півкільця. Саме ці півкільця і виключають осьове зміщення колінчастого вала.
    Алюміній і сталь є базовим матеріалом для виготовлення передніх півкілець, металокераміка, є базовим матеріалом для виготовлення задніх півкілець:
    Примітка. Якщо на колінчастому валі з'являється люфту, то він підлягає негайній заміні. Будова вкладишів підшипників

  • всього існує рівно два види підшипників: шатунні і опорні, причому обидва цих виду є тонкостінними;

  • вкладиш підшипника проводиться з спеціалізованого сплаву сталі і алюмінію;

  • канавка міститься практично на всіх вкладках підшипника, за винятком третьої корінної опори.


  • Сам колінчастий вал має наступну будову:

  • колінчастий вал виконаний з надзвичайно міцного металу - чавуну;

  • колінвал містить 5 корінних шийок і 4 відповідних шатунних;

  • 8-мь спеціально відлитих противаг також входять до складу колінчастого вала.


  • На внутрішній поверхні вала є просвердлені канали, які, в свою чергу, перекриваються заглушками.

    Ці канали одночасно виконують дві функції:

  • подача масла до корінних шийок подається від шатунних шийок, завдяки існуванню даних каналів;

  • одночасно канали виконують роль фільтра, очищаючи масло від усіх можливих механічних домішок, які не зміг затримати основний масляний фільтр .


  • Примітка. Завжди потрібно пам'ятати, що в процесі експлуатації канали забиваються і вимагають негайної очищення , яку необхідно проводити при капітальному ремонті двигуна і під час зняття і заміни колінчастого вала.

    Також завжди потрібно пам'ятати, що після прочищення, стара заглушка підлягає заміні. Будова функції передньої частини колінчастого вала









  • шків генератора прикріплюється до шківа розподільного валу, який утримується передньої частин колінчастого вала;

  • генераторний приводний шків виконує функцію демпфуючого пристрою;

  • між внутрішньою і зовнішньою частиною шківа розташовується пружне пристрій, завдяки якому, приводний шків генератора виконує функцію демпфуючого пристрою;

  • задній кінець шківа прикріплюється до чавунного маховика за допомогою шести спеціалізованих болтів;

  • чавунний маховик в собі містить спеціальний вінець зубчатообразной форми, який потрібен для активації двигуна за допомогою стартера


  • Будова та функціональне призначення поршневої групи


    Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110
    Двигун Ваз 2110 складається з безлічі елементів
    Отже, сталь є головним базовим матеріалом для шатунів, при їх виготовленні, який також мають подвійне розтин. Якщо відбувається обробка шатуна, то даху також підлягають заміні, оскільки ці два елемента не є взаємозамінними один щодо одного. Номер циліндра штампується, як на кришці, так і на шатунах.

    Будова поршнів:

  • алюміній є головним базисним матеріалом при виготовленні поршня;

  • кожний поршень містить у собі три канавки у верхній частині, які необхідні для поршневих кілець ;

  • сам же кільцевої комплект представлений одним маслосъемным і двома компресійними кільцями;

  • основна функція компресійного поршня полягає в захисті картера двигуна від попадання всередину газів;

  • головним функціональним призначенням маслосъемного кільця поршня, є очищення стінок циліндра від масла і у відповідному його відвід до бобышкам, для змазування пальця поршня, відведеним раніше маслом.


  • Примітка. Поршневе отвір і бобишках - це різні назви одного і того ж елемента.
    На дні поршня розташовується виточення, яка оберігає клапан від загину у разі, якщо розрив приводного ременя буде мати місце.

    Будова газорозподільного механізму і головки блоку


    Розглянемо докладно пристрій двигуна ваз 2110
    Двигун Ваз 211016 клапанний складається з газорозподільного механізму
    Блокова головка є загальною для всіх передньопривідних вазів. Блокова головка монтується за допомогою 10-ти спеціалізованих гвинтів.

    Обов'язково перед тим, як приступити безпосередньо до монтажу блокової головки, під її необхідно підкласти спеціальну металеву прокладку.
    Примітка. Металева прокладка призначена тільки для одноразового використання.
    Верхня частина блокової головки містить 5 опор розподільного валу.


    Будова розподільного валу


    Отже:

  • розподільний вал виконується виключно з чавуну, так як даний матеріал володіє підвищеною ступенем міцності;

  • клапани розподільного валу відкриваються за допомогою восьми кулачків і 5-ти опор;

  • шків колінчатого валу приводить в дію розподільний вал за допомогою ременя зубчатообразной форми;

  • приводні шестерні і маховик містять мітки, згідно з яким і виконується вірна установка відповідних валів відносно один одного.


  • Напрямні клапанні втулки і сідла запресовані в газорозподільному механізмі. Внутрішня сторона втулок містить спеціальні канавки, які підводять масло для змащування.

    Маслос'емниє ковпачки перекривають зверху відповідні втулки.

    Будова і функціонування клапанів:

  • абсолютно всі клапани виконуються із сталі, так як вони повинні володіти належною мірою механічної міцності;

  • головка впускного клапана виконується з жароміцної сталі;

  • монтаж клапанів відбувається в один ряд і під невеликим нахилом;

  • діаметр впускного клапана перевищує відповідний діаметр випускного клапана;

  • регулювальні шайби виконані з надзвичайно міцного металу, завдяки чому вони володіють підвищеним ступенем зносостійкості, а їх головна функція полягає в регулюванні зазору розподільного валу між кулачком і клапаном.


  • Ціна сучасного двигуна різна. Однак з практичної точки зору, двигун являє собою один з найбільш довгоживучих елементів автомобіля.

    Інструкція з догляду за ним своїми руками в поєднанні із застосуванням фото і відео - матеріалів дозволить істотно продовжити кінцевий експлуатаційний термін двигуна. Головне - правильно і регулярно проводити необхідні профілактичні заходи.