Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками

26.12.14, Ваз
2656
  • 1 Відмінності паливних систем
  • 1.1 Переваги і недоліки
  • 111 Інжекторна система
  • 112 Паливна система карбюраторного типу
  • 2 Установка інжектора замість карбюратора
  • 2.1 Підготовка
  • 2.2 Заміна
  • 221 Паливний бак
  • 222 Датчик детонації і кронштейн модуля запалювання
  • 223 Система охолодження
  • 224 Моторний відсік
  • 225 Електрообладнання

  • Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Ваз 2110 карбюратор переробка на інжектор
    Хоча на сьогоднішній день інжекторні системи практично повністю витіснили паливні системи карбюраторного типу (що у світлі сучасних жорстких екологічних стандартів можна вважати цілком природним явищем), більша частина вітчизняних автомобілістів продовжує експлуатувати автомобілі оснащені карбюратором і вже багато хто з них замислюється про переробці ваз 2110 з карбюратора в інжектор.

    Виникає природне запитання - а про що тут думати? Виробники вже давно відмовилися від карбюраторних паливних систем і інжектор давно вже довів свою перевагу, про який вибір тут може йти мова?

    Виявляється, кожна з паливних систем має як переваги, так і недоліки.


    Відмінності паливних систем


    Заміна карбюратора на інжектор на ваз 2110 вимагає певних знань про особливості та відмінності даних систем живлення. Хоча перед ними стоїть одна і та ж завдання - подача палива в камеру згоряння двигуна, виконують вони її по-різному (дивіться фото):
    Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Заміна карбюратора на інжектор ваз 2110
    В паливній системі карбюраторного типу повітряно-паливна суміш затягується в камеру згоряння за рахунок перепаду тиску між впускним колектором і атмосферою, що ні як не сприяє підвищенню потужності двигуна. У двигуні ж внутрішнього згоряння оснащеного інжекторної паливною системою паливо впорскується безпосередньо в потрібне місце, у потрібний час, у необхідній кількості і контролюється електронікою.
    Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Ваз 2110 карбюратор або інжектор
    Вважаю за необхідне зазначити, що перші системи упорскування були розроблені вже в 1894 році, тобто ще до появи карбюраторів. Однак через складнощі в процесі виготовлення залишилися на той момент незатребуваними і тільки в 40-х роках минулого століття знайшли своє призначення, спочатку в авіації і потім вже і в автомобілебудуванні.

    Переваги і недоліки




    Інжекторна система


    Отже:








  • У порівнянні з карбюратором(див. Ремонт карбюратора ВАЗ в домашніх умовах ) інжектор на порядок екологічніше, викид в атмосферу шкідливих речовин знижений більш ніж на половину (50-75%). Карбюраторні ж системи за своїм викидів не відповідають вимогам екологічних стандартів навіть ЄВРО-3.

    Погодьтеся, причина відмови про їх використання більш ніж вагома;

  • Знову ж у порівнянні: точне дозування палива дозволяє істотно знизити його витрати порівняно з карбюраторами до 40%;

  • Інжекторна система значно краще реагує на зміни навантажень, а це позитивно впливає на динаміку;

  • За рахунок оптимального кута запалювання і геометрії впускного колектора, поліпшеного наповнення камери згоряння циліндрів паливно-повітряною сумішшю потужність двигуна збільшується до 10%;

  • Легкість запуску;

  • Надійність всієї системи вприскування в цілому.


  • На жаль, крім переваг система вприскування так само має і свої недоліки:

  • Наявність складної електроніки в електронному блоці керування для обслуговування та діагностики вимагає спеціального обладнання і навченого персоналу, а мала ремонтопридатність самих вузлів і їх ціна роблять процедуру ремонту досить таки витратною операцією;

  • Неякісний бензин, має в своєму складі велику кількість смол і механічних домішок, дуже сильно засмічує інжектора, що спричиняє за собою вихід з ладу всієї системи упорскування.

  • На відміну від вищеописаної карбюраторная система не так сильно залежить від якості бензину;

  • Карбюратор можна відремонтувати своїми руками без якого-небудь спеціального обладнання (як кажуть сидячи в лісі, на коліні) ціна запчастин так само приємно дивує.




  • Паливна система карбюраторного типу


    На цьому переваги даної системи закінчуються і починаються її недоліки, які, в свою чергу, є дзеркальним відображенням інжекторних переваг:

  • Надійність всієї системи в цілому відносно низька;

  • Низька екологічність в купе з високим витратою палива ;

  • Чутливість до температур навколишнього повітря (влітку загрожує перегрів, взимку ж замерзання).


  • Отже, на цьому знайомство з паливними системами вважаю закінченими. Сподіваюся, ви вже визначилися в тому, що бажаєте встановлювати на ваш ваз 2110: інжектор або карбюратор, якщо це так - переходимо до наступної частини нашої програми

    Установка інжектора замість карбюратора


    Ми вже згадували про те, що заміна карбюратора на інжектор у ваз 2110 вимагає великого бажання, знань ну і звичайно ж рук ростуть з потрібного місця (бажано з плечей). Тому дана інструкція буде містити в собі тільки ключові моменти ремонту, ну а всі нюанси, при бажанні, ви зможете переглянути на відео.

    Підготовка


    В якості електронного блоку управління пропоную використовувати контролер від фірми BOSH моделі М 154. Даний контролер не вимагає установки нейтралізатора і лямбда-зонда, що істотно полегшує установку, зменшує витрати і економить час ремонту.
    Рада! Так як при переробці ваз 2110 карбюратор на інжектор знадобляться запасні частини які на серійних автомобілях практично не виходять з ладу (колектор впуску, ресивер, паливна магістраль, бензобак, корпус повітряного фільтру і так далі) пропоную пошукати їх на розборках, ринках і в автомайстернях - ймовірність придбання дефектних вузлів мала, а ось заощадити значні грошові кошти вам це точно допоможе.

    Заміна




    Паливний бак


    Отже:









  • У новий і промитий паливний бак просушуємо і встановлюємо у нього бензонасос ваз (мітка повинна дивитися в бік багажника);


  • Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Мітка на бензонасосі

  • Перевіряємо роботу датчика рівня палива у паливному баку - переміщення поплавця повинно бути легким, без заїдань, сам же паливний бак бажано покрити мастикою чи іншим антикорозійним покриттям;

  • Прокладаємо паливну магістраль;


  • Увага!

    При прокладці зворотного паливопроводу можливі деякі труднощі при проштовхуванні його під рульовою рейкою. У цьому випадку попросіть товариша монтуванням (або схожим інструментом) віджати рульовий механізм, попередньо відкрутивши його кріплення з однією з сторін.

  • Встановлюємо фільтр і паливні шланги.


  • Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Паливний фільтр зі шлангами


    Датчик детонації і кронштейн модуля запалювання


    Перш ніж свердлити отвори в блоці циліндрів двигуна перевірте - можливо вони вже просвердлені на заводі. Якщо ж їх немає, то будьте гранично обережні, не просвердліть блок циліндрів наскрізь.

    Ну а перш за:

  • Зливаємо рідину, що охолоджує;

  • Демонтуємо радіатор;

  • Знімаємо бампер і декоративну решітку радіатора.


  • Під датчик детонації глибина отвору - 16 міліметрів, отвір для кріпильного болта кронштейна модуля запалювання (його верхньої точки) не більше 20 міліметрів.
    Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Ваз 2110 переробка карбюратора в інжектор


    Система охолодження


    Отже:

  • На місце старого встановлюємо патрубок відводу рідини з температурним датчиком (з датчиком на радіаторі дійте на свій розсуд);

  • Так само бажано поміняти рідну термостат на більш надійний - 21082 який, крім того, поєднує у собі дві речі - безпосередньо сам термостат і патрубок;

  • Доведеться так само придбати «трійник» від системи охолодження «десятки», він необхідний для підключення бака-розширника.


  • Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Ваз 2110 переробка з карбюратора на інжектор


    Моторний відсік


    Так як електрообладнання упорскування на відміну від звичайної системи запалювання споживає електроенергії набагато більше, то нам потрібно підготувати кріплення під новий генератор і клиновидний приводний ремінь.
    Рада! На генераторі краще не економити і ставити більш потужний. Всякі хитрощі типу заміни шківа питання не вирішать, а ось зіпсувати старий генератор допоможуть виразно.

  • Зливаємо масло;

  • Демонтуємо піддон, ремінь газорозподільного механізму і зубчастий шків.


  • Рада! Якщо на ваз 2110 переробка з карбюратора на інжектор відбуваються на новому автомобілі те рідні прокладки піддону і маслонасоса краще використовувати повторно, так як знайти нові якісні дещо проблематично.
    Далі демонтуємо всю карбюраторну «тельбух» і все що з нею пов'язано, а саме:

  • Повітряний фільтр (в зборі);

  • Карбюратор з впускним колектором;

  • Трос повітряної заслінки;

  • Трос акселератора так само підлягає заміні (на інжекторі він трохи довше);

  • Трамблер (замість нього встановлюємо кришку з ущільнювальним кільцем/герметиком);

  • Бензонасос з усіма паливопроводів і фільтром.


  • Так само виймаємо всю подкапотную електропроводки системи запалювання, керуючий блок ЕПХХ, комутатор з котушкою запалювання.


    Електрообладнання


    Розібравши приладову панель додаємо джгут з двох проводів для:

  • Входу тахометра - з отключаемой клеми замку запалювання №15 (12 вольт);

  • Лампочки сигналізатора «CHEK».


  • Якщо ж у ваших планах закладена встановлення маршрутного комп'ютера, то необхідно вивести ще пару проводів для сигналу витрати палива і спідометра.

    Отже:

  • Модуль запалювання можна розташувати на ваш розсуд, я пропоную встановити його або на місці колишнього бензонасоса або на кришці клапанів;

  • У регулятора тиску палива (РДТ) можливо доведеться підрізати одне з кріплень;

  • Блоки реле, запобіжників і управління можна встановити поблизу бардачка або ж безпосередньо всередині його.




  • Для більш зрозумілої картини під'єднання електропроводки пропоную скористатися схемою:
    Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Ваз 2110 карбюратор переробка на інжектор
    На якщо коротко, то вся робота з прокладання електропроводки виглядає наступним чином:

  • В салон автомобіля прокладаємо джгут з моторного відсіку попередньо обладнавши його «кінці» восьми контактної «мамою» і чотирьох контактним «татом». Кріпимо його стандартним кріпленням і приєднуємо з свежеизготовленным джгутом;

  • Обидва дроти уприскування (синій/чорна смуга + синій) приєднуються до монтажного блоку;

  • Замість реле включення вентилятора встановлюємо перемичку або ж взагалі замикаємо між собою проводи призначені для датчика включає вентилятор;

  • Для покажчика рівня палива додаємо два проводи з'єднують панель приладів і палять бензонасоса.


  • Далі, встановлюємо впускний колектор, паливну рейку в зборі з форсунками, ресивер і дросельний патрубок.
    Рада! Перед установкою форсунок в гнізда бажано перевірити їх на пропуск створивши для цього необхідний тиск в рампі - підтікань бути не повинно.
    Закінчуємо процес складання установкою повітряного фільтра, патрубків і шлангів.

    Ну і в кінці цієї захоплюючої статті пропоную вам докладний список необхідних деталей:
    Ваз 2110: заміна карбюратора на інжектор своїми руками
    Заміна карбюратора на інжектор на ваз 2110
    Удачі!